HWSW Informatikai Kerekasztal: PlayStation 3 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (127 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

PlayStation 3

#2351 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 01. 01:59

Idézet: Laa-Yosh - Dátum: 2006. márc. 30., csütörtök - 7:53

Nem 140 ciklus lesz a memória késleltetése, erre mérget vehettek. A B3D-n a nextgen kóderek még mindig gurulnak a röhögéstől...

még a 140 duplájára is aszondanám, hogy jó érték :D
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#2352 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 01. 02:09

Idézet: vers - Dátum: 2006. márc. 30., csütörtök - 10:37

ezért tartom a g70-et egy bukott gondolatnak a  ps3-ban
több memoria kell gpu oldalon, és sokkal nagyobb sávszél, nehogymár a cell oldalrol töltsön texturát
ami eleve halott a nagy késleltetések miatt
maga az osztott memoria fasza, amigan már bizonyitott, de  el lehet cseszni....

ez önmagában még nem biztos, hogy rossz ötlet. a BPE-ekkel így olcsón tudsz dinamikus textúrázni.
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#2353 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 01. 09:03

Idézet: SFIJ - Dátum: 2006. ápr. 1., szombat - 1:09

ez önmagában még nem biztos, hogy rossz ötlet. a BPE-ekkel így olcsón tudsz dinamikus textúrázni.

5 éve ezzel probálnak beetetni, hogy a  generalt textura milyen jo dolog, de valojában használhatatlan
több problémát látok, elöször is marha kicsi a memoria,  a gpu  sávszéle is kevés, és még a vertex shaderek is totál fölöslegesek

egyébként jött ki video a gdc-röl , ami azért pozitiv benyomást keltet, föleg a rachet

video!!!!!!!!!!!!!

Szerkesztette: vers 2006. 04. 01. 09:05 -kor

M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

#2354 Felhasználó inaktív   Inquisitor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.626
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 04. 01. 10:28

Idézet: vers - Dátum: 2006. ápr. 1., szombat - 10:03

egyébként jött ki video a gdc-röl , ami azért pozitiv benyomást keltet, föleg a rachet

video!!!!!!!!!!!!!

Hú basszus. Az a London(?) városbemutató elég durva, megnéznék egy ilyen szinten igényesen kidolgozott kalandjátékot. :eek:
Kéne ebből egy jobb minőségű.  :smoker:
.:: Close the World  . . . Open the nExt ::.

#2355 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 01. 12:18

Idézet: vers - Dátum: 2006. ápr. 1., szombat - 9:03

5 éve ezzel probálnak beetetni, hogy a  generalt textura milyen jo dolog, de valojában használhatatlan
több problémát látok, elöször is marha kicsi a memoria,  a gpu  sávszéle is kevés, és még a vertex shaderek is totál fölöslegesek

version. a PS2-n egy merőben új és szokatlan technikát kellett kifejleszteni normális textúrázáshoz. mért gondolod, hogy a dinamikus textúrázás roszabb, mint a manapság oly divatos kompozitálás?
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#2356 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 01. 13:45

Idézet: SFIJ - Dátum: 2006. ápr. 1., szombat - 11:18

version. a PS2-n egy merőben új és szokatlan technikát kellett kifejleszteni normális textúrázáshoz. mért gondolod, hogy a dinamikus textúrázás roszabb, mint a manapság oly divatos kompozitálás?

használhatatlan cucc, több oka is van elöször is pár anyag texturát tudsz cak kreálni , mint fa, márvány, stb
aztán manapág a játékokban  csomo féle textura van pl normalmap, specularmap, refmap, displacemap stb...
és ezek teszik ki a nagyobb részt, ezeket meg nem lehet realtime kreálni
é amugyis amit lehet pakolni mért generáljuk realtime, ez egy nagyon régi szabály:)
M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

#2357 Felhasználó inaktív   Laa-Yosh 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.770
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 01. 15:02

A procedurális textúrákat a PS3 lényegében kétféleképpen használhatja...
Az egyik módszer az, hogy az RSX a kép renderelése közben, minden pixelre kiértékeli a textúrát leíró egyenletet a pixel shaderben, vagyis ilyenkor textúraelérést takarít meg a rendszer, számítási kapacitásért cserébe. Az ALU-k kapacitása a kiírható pixelek arányában mindenképpen jónak tekinthető, de ez főleg az alacsony sávszélesség következménye; és még így is borzasztóan alacsony bármiféle összetettebb procedurális textúra alkalmazásához. Szóval ez a módszer sztem nagyon lerontaná a látványt.
A másik lehetőség az, ha a textúrákat a Cell generálja, ilyenkor azonban ténylegesen textúraként kell őket használni. Vagyis bitmap formájában el kell tárolni valahol, mert képtelenségnek tartom hogy az SPE-k mindig az éppen szükséges (renderelt) pixelekre kiszámíthassák a szükséges adatokat és átküldhessék a FlexIO-n; borzasztó nagy késleltetéssel járna, mert az adatmozgáshoz hozzá kéne adni még a feldolgozás órajelciklusait is. Ez már túl sok várakozás lenne... Szóval az SPE-k bitmapeket generálnának, amiket ugyanúgy meg kéne őrizni a memóriában, beolvasni a textúra cache-be, satöbbi - tehát az egyetlen előnyük a sima bitmap textúrákhoz képest az lenne, hogy nem kéne háttértárról beolvasni, plusz esetleg minden képkockánál ki lehetne vágni őket a RAM-ból, aztán újra generálni.

Mindkét esetben fennáll még egy, de talán a legfontosabb probléma a procedurális textúrákkal: többnyire semmi közük a valósághű látványvilághoz. Ahhoz legalább 5-10 különböző mintázatú, méretű fraktált kell összekeverni, hogy eltűnjön a jellegzetes ismétlődésük, monokróm jellegük (többnyire csak 2 szín árnyalatainak keveredéséből állnak össze), és ehhez már baromi nagy számításigény társul. Ráadásul  hogy ma még mindig borzasztó sok egyedi részletet a textúrákkal jelenítenek meg, és ezeket szinte képtelenség procedurálisan létrehozni...
LY

#2358 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 06. 10:10

PlayStation VP sez PS3 will cost between 499 and 599 euro, PS3 European pricing not what it seems

Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#2359 Felhasználó inaktív   Krinyo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.253
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 06. 11:01

A hírrel ( https://www.hwsw.hu/...31112&count14=1 ) kapcsolatos hozzászólásokat ide várjuk.

HWSW Team
72792 óra, 6649 anyag, 11 376 878 karakter (6772 A4-es oldal) = az én HWSW-m

#2360 Felhasználó inaktív   HaZeX 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.953
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 06. 11:58

A Core csomag megszűnése nem csak ápr. 1. tréfahír volt? Mintha mindenhol így szerepelt volna, de lehet, hogy tévedek.

#2361 Felhasználó inaktív   Krinyo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.253
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 06. 12:19

Április 3-ai keltezessel is olvastam ilyen hireket... vagy bedoltem a kacsanak? :D

Krinyo
72792 óra, 6649 anyag, 11 376 878 karakter (6772 A4-es oldal) = az én HWSW-m

#2362 Felhasználó inaktív   Lali-213 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.499
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 07. 08:26

Üdv az Uraknak!
Olvastam a tegnapi PS3 cikketeket. Abban eléggé biztos vagyok, hogy az XBOX core verziót felesleges lenne kivenni a piacról, mert azzal potenciális vásárlót taszítana el magától a MS. Biztos azért sokan vannak, akik fogukhoz verik a garast, de azért vennének 360-at.
The names and the faces have changed, but the game is still the same.

#2363 Felhasználó inaktív   Inquisitor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.626
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 07. 09:18

Idézet: Lali-213 - Dátum: 2006. ápr. 7., péntek - 9:26

Abban eléggé biztos vagyok, hogy az XBOX core verziót felesleges lenne kivenni a piacról, ...

Meglehet, de egyre több olyan játékról hallani, ami NEM megy majd vinyó nélkül ...  :smoker:
.:: Close the World  . . . Open the nExt ::.

#2364 Felhasználó inaktív   Inquisitor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.626
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 04. 07. 09:21

Mit értett azon a másik topicban az a srác, hogy 1SPE sebesség Ageia alatt 2,5x akkora, mint a PhysX PPU sebessége?  :think:
.:: Close the World  . . . Open the nExt ::.

#2365 Felhasználó inaktív   UNREG 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 390
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 07. 09:40

Idézet: Inquisitor - Dátum: 2006. ápr. 7., péntek - 10:21

Mit értett azon a másik topicban az a srác, hogy 1SPE sebesség Ageia alatt 2,5x akkora, mint a PhysX PPU sebessége?  :think:

Nem tudom milyen srácra gondolsz, de Mark Rein nyilatkozott egy hasonlót.

"Shack: What are your thoughts on AGEIA's PPU hardware? Any thoughts about how that's going to take off?

Mark Rein: One thing AGEIA's done that's really smart is that--well, if you've seen our PS3 demo, and this is really version .1, really not a finished performance at all, but we've got some really great cool physics things going on PS3. They've done a really good job of optimizing their library to work well with the SPUs in the Cell processor, which means we're going to be able to get a lot of physics performance out of PlayStation 3. Also on Xbox 360 to some extent, but definitely on PS3 we're going to be able to get a lot of physics capabilities out of that. Which means that, to bring [games using those methods] to a PC, you're probably going to need the hardware. Or you could maybe scale it up even further on the PC, I believe, with their hardware. I think that bodes really well for them if developers go nuts and do really cool physics on PlayStation 3, then if people want to play it to that level on PC, they'll buy the card. So it's a matter of them coming out with great applications, great games that use it. I know Ghost Recon Advanced Warfighter will be using the hardware, and Unreal Tournament 2007 will be using the hardware. Not today, but eventually. So I think that's pretty exciting for them, and I think it's going to be pretty cool."


Az interjú.

#2366 Felhasználó inaktív   Lali-213 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.499
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 07. 10:03

Idézet: Inquisitor - Dátum: 2006. ápr. 7., péntek - 10:18

Meglehet, de egyre több olyan játékról hallani, ami NEM megy majd vinyó nélkül ...  :smoker:

Az nem túl korrekt dolog. A core verzióhoz nem lehet vinyót csatlakoztatni?
The names and the faces have changed, but the game is still the same.

#2367 Felhasználó inaktív   Krinyo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.253
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 07. 10:37

Idézet: Lali-213 - Dátum: 2006. ápr. 7., péntek - 11:03

Az nem túl korrekt dolog. A core verzióhoz nem lehet vinyót csatlakoztatni?

Hogyne lehetne... csak penzbe kerul, nem is kevesbe.

Krinyo
72792 óra, 6649 anyag, 11 376 878 karakter (6772 A4-es oldal) = az én HWSW-m

#2368 Felhasználó inaktív   Lali-213 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.499
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 07. 11:15

Szóval, visszakanyarodva a PS3-hoz. Elég érdekesen hangzik, hogy novemberben akarják piacra dobni, de a fejlesztők még nem kaptak developement kitet hozzá. Így hogyan készülnek játékok? :confused:
The names and the faces have changed, but the game is still the same.

#2369 Felhasználó inaktív   HaZeX 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.953
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 07. 11:23

Idézet: Lali-213 - Dátum: 2006. ápr. 7., péntek - 10:15

Szóval, visszakanyarodva a PS3-hoz. Elég érdekesen hangzik, hogy novemberben akarják piacra dobni, de a fejlesztők még nem kaptak developement kitet hozzá. Így hogyan készülnek játékok? :confused:

Vannak devkitek. Az, hogy nem véglegesek, senkit sem akadályoz meg abban, hogy fejlesztésre használja.

#2370 Felhasználó inaktív   Lali-213 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.499
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 07. 11:27

Idézet: HaZeX - Dátum: 2006. ápr. 7., péntek - 12:23

Vannak devkitek. Az, hogy nem véglegesek, senkit sem akadályoz meg abban, hogy fejlesztésre használja.

Értem. De azért az is számít, hogy nem a végeleges van a birtokukban. Talán okozhat későbbiekben galibát, nemde?
The names and the faces have changed, but the game is still the same.

Téma megosztása:


  • (127 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó