Számhordozhatóság
#101
Elküldve: 2004. 04. 10. 11:15
a vodafone-nak valahogy olyan uzletpolitikaja van, ami sokkal szimpatikusabb az embereknek
ugy latszik...
a T-mobile is rendelkezik szinte hasonlo kaliberu hatterrel mint a vodafone, siman meg tudna tartani
a poziciojat itt Magyarorszagon. kicsit ugy nez ki, mintha kicsuszna a kezebol az iranyitas
pedig igencsak helyzeti elonyben volt, akar tapasztalat, akar ha csak a mar kiepitett halozatot nezzuk...
tasp
Ha kiskorunkban hatott volna ránk a PacMan akkor most sötét termekben rohangálnánk tablettákat rágcsálva miközben repetatív ritmusú elektronikus zene szól!!!
#102
Elküldve: 2004. 04. 10. 16:14
Yuhhuhuu )) Rég röhögtem ennyit....azért jó lenne, ha a 450 előfizetéses major account ügyfél árképzését nem hasonlítanád össze a Te ex-domino kártyád árazásával )) Én elég sok ideig voltam (nagy) Vitamaxos ügyfél, és nem vettem észre, hogy egyáltalán figyelmet fordítottak volna rám, viszont az hogy csomó helyen nem volt térerő, azt észrevettem ))
"Arra is kiváncsi lennék, hogy a dominósok milyen gyakran töltik fel a kártyájukat, szerintem átlagban félévekkel, évekkel számolhatunk."
Mindig is csodálkoztam, hogy ugyan honnan a ménkűből szeditek ezeket az okosságokat, amiket aztán sokan utána tényként is kezelnek...))
Fogjátok fel, hogy mindenkinek mások az igényei. Van akinek a legolcsóbb percdíj kell, van akinek meg az, hogy az ügyfélszolgálaton a legkedvesebb modorban kielégítsék. Van aki elviseli hogy a fél városban nincs térerő de olcsó, van akinek meg az kell hogy hiba nélkül menjen a GPRS, és mindegy menyi.
A Dominos szervíz: na igen, ez egy jó történet, de a miértek nem a fórumba valók.
#103
Elküldve: 2004. 04. 10. 16:22
Idézet
Azért ez nagyon erős!!! Amióta meg van, én már voltam Debrecenben, Bécsben és Budapest legnagyobb részét bejártam. A térerő sehol nem ment 3csík alá! (Nokia 6610) Nem azért mondom, mert vodafone-os vagyok, hanem mert ez az igazság.
#104
Elküldve: 2004. 04. 10. 17:10
Idézet: georged - Dátum: 2004. április 10, szombat - 15:27
Igen, főleg a bécsi információ nagyon releváns Jó mindegy, nem a Vodafone térerején akartam vitatkozni, egy példa volt. Ha ennyire odavagy értük, tudok neked szerezni óriásplakátot, rakd ki őket a falra )))))
#105
Elküldve: 2004. 04. 10. 17:18
Idézet
Köszönöm de nem kérek!
Nem vagyok oda értük csak szeretem ha jó szolgáltatást kapok jó áron.
Eddig minden szolgáltatásukkal meg vagyok elégedve, tehát teljesen jól jártam!
Mindent megkapok amit elvárok és még kevesebbet is fizetek...
#106
Elküldve: 2004. 04. 10. 18:00
Átszámoltam minden másik csomagjukra is, minimális eltérés volt.
Számcserét nem ért volna meg a dolog, de a hordozással nem nagyon fogok gondolkodni.
50%-ot nem ér meg sem a Westel, sem a T-mobile szív fribrillációja.
#107
Elküldve: 2004. 04. 10. 18:34
háát, én mint szegény diák, jelenleg dominós vagyok immár 2 éve. nos, amióta beszüntették a másodperc alapú díjazást, kezdek átszokni a vezetékesre
é késő este szoktam beszélni (éjfél után...) és a westelnél amilyen csomagba mopst vagyok (amiről fogalmam sincs melyik 15 forintból tudok hívni ás hálózatokba is.
#108
Elküldve: 2004. 04. 10. 18:43
Idézet: georged - Dátum: 2004. április 10, szombat - 16:23
Na látod itt a pont! Van, aki meg máshol kapja meg. Olyan ez mint az internet, ugyanazt kapod, és mégis más )
#109
Elküldve: 2004. 04. 10. 20:09
Idézet
Ez így van!
Neked Westel, nekem Vodafone...
Az a lényeg, hogy mindenki elégedett!
Szerkesztette: georged 2004. 04. 11. 17:16 -kor
#110
Elküldve: 2004. 04. 11. 18:26
Idézet: georged - Dátum: 2004. április 10, szombat - 21:14
Ez így van!
Neked Westel, nekem Vodafone...
Az a lényeg, hogy mindenki elégedett!
kicsit off: vodánál, téényleg van ebben a most reklámozott vitamax csomagban valódi másodperc alapú számlázás?!
#111
Elküldve: 2004. 04. 11. 18:34
Idézet: charlie - Dátum: 2004. április 11, vasárnap - 19:31
Voda díjcsomag
#112
Elküldve: 2004. 04. 12. 07:57
Idézet: czaki - Dátum: 2004. április 11, vasárnap - 19:39
akkor 25.én megyek át vodáhozt a számommal
#113
Elküldve: 2004. 04. 12. 20:19
Idézet: charlie - Dátum: 2004. április 12, hétfő - 9:02
Javaslom, hogy elsejétől gyere: mert csak május 1-től lesz számhordozhatóság
#114
Elküldve: 2004. 04. 12. 21:57
Idézet: Piacos - Dátum: 2004. április 9, péntek - 23:00
A vodánál ez már 2 kártyától lehetséges...
...20-ig.
És az opciókkal már nem is olyan kedvező az ingyenesség.
http://www.vodafone....less_popup.html
A hálózati korlát feloldási díja több, mint érdekes.
(Tudom, aki vodát akar, az nem akar mást )
Szerkesztette: Melinda 2004. 04. 12. 21:58 -kor
#115
Elküldve: 2004. 04. 12. 23:04
Idézet: Melinda - Dátum: 2004. április 12, hétfő - 23:02
És az opciókkal már nem is olyan kedvező az ingyenesség.
http://www.vodafone....less_popup.html
A hálózati korlát feloldási díja több, mint érdekes.
(Tudom, aki vodát akar, az nem akar mást )
Szerintem ő úgy értette, hogy a Vodánával megegyezett a cég, egyedi szerződést kötve és ezáltal hívhatják egymást ingyen.
Barátnőm kisker multinál van, szerintem nem volt 200mobiljuk, talán még 100se, de a westelről úgy váltottak pannonra, hogy a számaikat is eldobálták a bánatba (pedig nem kellett volna csak 4hónapor várniuk!) és egymást ingyen hívhatják a kollégák. Állítólag a westelhez képest 60%on nyújtotta ezt a pannon és még megspékelte pár 6600-ással a közép és felsővezetőknek az ajánlatott, ami azért nem egy háromforintos telefon. A westel állítólag tojt az egészre.
Upd: a hálózati korlát arra vonatkozik, hogy a telefonod szolgáltatólockját feloldják ennyiért, bár tudomásom szerint csak a saját maguk által forgalmazott telefonnal tehetik meg. Tehát amit a westeltől átviszel, azt csak a westel függetlenítheti hivatalosan.
Szerkesztette: Yoisten 2004. 04. 12. 23:06 -kor
#116
Elküldve: 2004. 04. 13. 10:42
Idézet: Yoisten - Dátum: 2004. április 13, kedd - 0:09
Szerintem ez nem lesz túl nagy ügy (részben sokan "elintéztetik"), illetve akik viszik a telefonszámukat más szolgáltatóhoz, az új szolgáltató ezekben az esetben akciós készüléket is fel fog ajánlani ócsón (persze évaláírással gondolom).
Egyébként láttatok reklámokat ezzel kapcsolatban, tv, plakát? Én ugyan nagyon keveset nézek tévét, de eddig csak egy westeles reklámot láttam, amiben egy csomó ember örül magának meg ugrál, és hogy a westelnél gazdaságosabban fognak kijönni. Ha a többiek nem reklámozzák, akkor még meglepetések is lehetnek (SZVSZ mindenki azt várja hogy a westel és a pannon ügyfelelket fog veszíteni).
#117
Elküldve: 2004. 04. 13. 15:43
Idézet: Kory - Dátum: 2004. április 13, kedd - 11:47
Egyébként láttatok reklámokat ezzel kapcsolatban, tv, plakát? Én ugyan nagyon keveset nézek tévét, de eddig csak egy westeles reklámot láttam, amiben egy csomó ember örül magának meg ugrál, és hogy a westelnél gazdaságosabban fognak kijönni. Ha a többiek nem reklámozzák, akkor még meglepetések is lehetnek (SZVSZ mindenki azt várja hogy a westel és a pannon ügyfelelket fog veszíteni).
Volt egy kis időm a tavalyi számlákkal foglalkozni és eléggé világosan kiderült, hogy a westeles számlákat nem kis munka úgy géprevinni, hogy az más szolgáltatók csomagjaival összegasonlítható legyen. A vicc persze az volt, hogy mikor átszomltam a 2003-as adatokat Weste 100, 200, stb díjcsomagokra, akkor 5ezer forint szórás volt köztük. Arra már nem volt idegem, hogy a Társalgó és ezen díjcsomagok közötti csúcsidős különbözettel is szórakozzak, de lényegi különbség egyik díjcsomag javára sem jött volna ki.
Azt sikerült leszűrni, hogy jelenleg a westel a legdrágább a mi telefonálási szokásainkhoz. Egy pontig ez nem érdekes, de amikor kijön, hogy idén fizetthetünk nekik 2x-et, míg mondjuk a vodának még 1x-et sem, akkor azért már nem annyira mind1 a dolog. Megvárom a tmobil esetleges ujdonságait, aztán huss.
Az egyenlítőre tulképpen lehetetlen részletes számla nélkül átszámolni bármit, így könnyű azzal érvelni, hogy húdeolcsó lesz a téma. Aki csúcsidőn kívül dumál ezerrel hálózaton belül, annak biztos sirály. De céges telefonoknál 8 és 16óra között megy a telefonok zöme. Nálunk biztos.
Ezek az infók évi 250ezres (2 telefon) mobilszámlára vonatkoznak, ami túl nagy összegnek nem mondható, de a fele már elég nagy ahhoz, hogy feleslegesen ne szórjam ki a bánatba.
#118
Elküldve: 2004. 04. 19. 22:53
Régi Pannon előfizető vagyok, több mint fél éve lejárt a hűségnyilatkozatom és pár hónapja kaptam egy céges mobilt is. A Pannon kínálatában jelenleg (pár hónapja...) nincs egyetlen olyan telefon sem ami igazán felcsigázná az érdeklődésem (ellenben a Westelnél ott van az SE T630: 0 Ft. saját rész, havi kb.4kHUF részlet vagy az elődje a T610 még kedvezőbb feltételekkel...) - szóval semmi értelme hogy fizessem a havi előfizetési díjakat az "élvonalbeli" mobilszolgáltatónak.
Bementem megkérdezni hogyan válthatnék Praktikum csomagra ha meg szeretném tartani a számomat? A válasz: sehogy. Nem tarthatom meg a számomat ha a saját szolgáltatómnál havidíjasról pre-paid előfizetésre szeretnék váltani.
Szvsz ez kissé idejétmúlt hozzáállás mivel most majd szépen megfogom a számomat 'oszt átmegyek a Westelhez (akkor már T-Mobile) - ott kapok Dominó kártyát a jelenlegi (20-as!) számomhoz és meg van oldva a problémám!
Ezúton üzenném a kedves Pannonos termékmenedzsereknek hogy jobb lenne már ébredezni mert bizony könnyen elpártolnak az emberek az immár egyetlen nem gigamulti mobilszolgáltatótól ha nem kínál semmi jót (olcsón) és nem lesz kicsivel rugalmasabb!
Ps.
Lehet hogy pár hónap múlva visszaviszem a 20-as számomat a Pannonhoz - persze immár Praktikumot fogok kérni - miért ne? ;o)
#119
Elküldve: 2004. 04. 20. 00:29
Idézet: kucsera_bandit - Dátum: 2004. április 19, hétfő - 23:53
Régi Pannon előfizető vagyok, több mint fél éve lejárt a hűségnyilatkozatom és pár hónapja kaptam egy céges mobilt is. A Pannon kínálatában jelenleg (pár hónapja...) nincs egyetlen olyan telefon sem ami igazán felcsigázná az érdeklődésem (ellenben a Westelnél ott van az SE T630: 0 Ft. saját rész, havi kb.4kHUF részlet vagy az elődje a T610 még kedvezőbb feltételekkel...) - szóval semmi értelme hogy fizessem a havi előfizetési díjakat az "élvonalbeli" mobilszolgáltatónak.
Bementem megkérdezni hogyan válthatnék Praktikum csomagra ha meg szeretném tartani a számomat? A válasz: sehogy. Nem tarthatom meg a számomat ha a saját szolgáltatómnál havidíjasról pre-paid előfizetésre szeretnék váltani.
Szvsz ez kissé idejétmúlt hozzáállás mivel most majd szépen megfogom a számomat 'oszt átmegyek a Westelhez (akkor már T-Mobile) - ott kapok Dominó kártyát a jelenlegi (20-as!) számomhoz és meg van oldva a problémám!
Ezúton üzenném a kedves Pannonos termékmenedzsereknek hogy jobb lenne már ébredezni mert bizony könnyen elpártolnak az emberek az immár egyetlen nem gigamulti mobilszolgáltatótól ha nem kínál semmi jót (olcsón) és nem lesz kicsivel rugalmasabb!
Ps.
Lehet hogy pár hónap múlva visszaviszem a 20-as számomat a Pannonhoz - persze immár Praktikumot fogok kérni - miért ne? ;o)
Elsejétől a pannonnál is át tudod rakatni az előfizus számodat kártyásra, ezért kár oda-vissz mászkálj...
#120
Elküldve: 2004. 04. 20. 06:58
Idézet: Piacos - Dátum: 2004. április 20, kedd - 1:29
Vajon ezt miért nem közölték vele akkor?