HWSW Informatikai Kerekasztal: UPC chello: bővítések és korlátozások XIII. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (509 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

UPC chello: bővítések és korlátozások XIII. Értékeld a témát: -----

#7781 Felhasználó inaktív   upc on-line 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 477
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 23. 09:43

Üzenet megtekintéseIdézet: Nurba - Dátum: 2010. 06. 23. 00:51

Nálam sem 100-as a kapcsolat, bár szerintem a modem vacakol, mert ha áramtalanítom fél percre, akkor helyrejön a kapcsolat. Ezt mondjuk már 1 éve csinálja...van amikor 1 nap háromszor, van amikor 1 héten csak egyszer. Néha elég zavaró, főleg amikor neten játszok és megszakad, ledob (főleg ha a háttérben megy valami letöltés, akkor nem annyira szereti a skype-ot meg az online játékot egyszerre, pedig sávszél van bőven). Gondolkodtam, hogy ki kéne cseréltetnem...szerintem már vagy 5 éves a cucc (valami Arris van csak ráírva).
Ráadásul telefonon rábeszéltek valami digitális, visszatekerhetős TV-re (igaz nincs is tévénk, csak egy tuner a párom gépében, de az is megteszi/tenné). Ki is jelöltünk egy időpontot, de a szervízes csak 1 órával a megbeszélt időkeret után tudott volna jönni (és persze csak az utólsó pillanatban hívott az ipse, negyed órával az igéret lejárta előtt), így az már nem volt jó (menni kellett dolgozni). Megbeszéltük a rákövetkező hétfőt, erre aznap csontra lemerült a telefonom (ilyen is ritkán van velem). Hazaérve gyorsan töltőre vágtam és felhívtam a szervizest, aki ugyan még munkába volt, de lejelentette a központba, hogy nem vagyok elérhető (hát elég gyorsan intézkedett), de majd úgyis hívni fognak az ügyfélszolgálattól, hogy új időpontot kérjenek. Rá két nappal csörgöt is a telefonom, összesen kettőt csöngött, mire felkaptam már le is rakták. Megpróbáltam visszahívni, de csak az upc automatája fogadott. Najó gondoltam majd hívnak még. Erre egy-két héttel később kaptam egy levelet, hogy hívjam fel őket, mert elérhetetlen vagyok...pff. Szóval a központos is lusta disznó! Azóta sem hívtam őket, mert mire odáig jutok, hogy fel is veszi valaki elfogy a kimenőm, ami nem szokott sok lenni (nem vagyok nagy telefonálós, inkább engem hívnak Kép). Azóta is áll az ügy, pedig már eltelt vagy 2-3 hónap (innen is látszik, hogy mennyire hiányzik nekünk a televízió). Mondjuk tényleg megérősnek hangzott az ajánlat, de én nem fogok utána futkorászni meg telefonálni...ha el akarják sózni a szolgáltatást telemarketinggel (mert nem én mentem, hogy kell TV, hanem: rendelje meg! 3 hónapig ingyenes! Házhoz mennek ekkor meg akkor és ingyen bekötik! Ha nem tetszik fél év múlva lemondhatja! Ráadásul csak havi +1500Ft ráfizetés a mostani csupasz netkapcsolathoz képest! stb-stb), akkor ne csak olyankor ismerjék a számomat, amikor el kell valamit adni, hanem akkor is, amikor intézkedni kell!
Bezzeg azt a szutyok fényterápiás reklámkisasszonyt a zepter-től alig lehetett lerázni...valahogy időnként mindig előbányászták a telefonszámom, hogy nyertem egy kezeléssel egybekötött ingyenes előadást Kép


Tisztelt Nurba!

Kérjük írja meg privát e-mail-ben a upconline@upc.hu címre előfizetési adatait (ügyfélszám, cím), kivizsgáljuk az esetet és tájékoztatjuk a megoldási lehetőségekről.
Üdvözlettel: upc on-line

Twitter: upc_online_hu
Facebook: upcmagyarorszag

#7782 Felhasználó inaktív   upc on-line 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 477
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 23. 15:17

Üzenet megtekintéseIdézet: snL - Dátum: 2010. 06. 23. 02:03

Hello!

Egy olyan problémám lenne, hogy

adott ez a csodálatos WebSTAR EPX2203 modem. Még akkor került hozzám, amikor a chello/upc behozta az ip telefonálást (nagyon rég). A gondok akkor kezdődnek, ha nagyobb adatmennyiséget mozgatnék meg a hálózaton. Egy idő után a cable led kialszik,de még online vagyok, majd hirtelen elkezd csökkeni a sávszél amig eléri a 0kb/s-et. ilyenkor a szokásos ki- bedugós megoldás müködik, majd pár perc/óra (változó) mulva ismét kezdhetem előröl a müveletet.

a modem ilyen értékekkel fut:
Receive Power Level
2.1 dBmV (2 és 2,4 között ugrál)

Transmit Power Level
46.9 dBmV (stabilan)

van-e valami megoldás (modem csere pl? telefonon hivva az ügyfélszolgálatot, nagyon nem akarják kicserélni)

a probléma lassan egy éve fenn áll, kisebb-nagyobb megszakitásokkal.



Tisztelt snL!



Kérjük írja meg privát e-mail-ben a upconline@upc.hu címre előfizetési adatait (ügyfélszám, cím), kivizsgáljuk az esetet és tájékoztatjuk a megoldási lehetőségekről.



Egyúttal szeretnénk jelezni a többi fórumozónak is, hogy elkezdtük a WebSTAR EPX2203 modemekkel kapcsolatos anomáliák vizsgálatát.


Üdvözlettel: upc on-line

Twitter: upc_online_hu
Facebook: upcmagyarorszag

#7783 Felhasználó inaktív   Gubek 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.634
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 23. 19:05

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2010. 06. 23. 16:17

Egyúttal szeretnénk jelezni a többi fórumozónak is, hogy elkezdtük a WebSTAR EPX2203 modemekkel kapcsolatos anomáliák vizsgálatát.

Itt volt már az ideje mivel nálam kb két éve lett lecserélve az EPX2203 és azóta folyamatosan hallom, hogy másoknál is (nem csak UPC ügyfeleknél) állandóan szakadások/újraindulgatások vannak ezzel a típussal.
------------------------------------------------------------------
Gigabyte F2A85X-D3H, AMD APU A8-6500@3,5 GHz with Radeon 8570D, CSX 8 GB RAM, Samsung 840 PRO 128GB + WD Red 1TB, Samsung SH-224DB/BEBE fekete OEM, Corsair VS450, Thermaltake Commander GS-III + Windows 7 Ultimate SP1 (64 bit) + Logitech Ultra-Flat Keyboard + Logitech Corded Mouse M500 + Dell SE2416H + Logitech X-530
Canon Pixma MP540

Internet power by UPC Fiber Power 120 with Cisco EPC3925 HGW + UPC Digital Gold + HBO MaxPak + Európa + Világ with Cisco HD DVR and Thomson SD DVR (fekete)

#7784 Felhasználó inaktív   Nurba 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.203
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 24. 11:36

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2010. 06. 23. 11:43

Tisztelt Nurba!

Kérjük írja meg privát e-mail-ben a upconline@upc.hu címre előfizetési adatait (ügyfélszám, cím), kivizsgáljuk az esetet és tájékoztatjuk a megoldási lehetőségekről.


Köszönöm, megtettem a lépéseket. Tegnap fel is hívtak és minden végére pontot tettünk. Itt végre kiderült, hogy a digitális TV nem hozható össze a PC-vel (ezt a telemarketinges kollega nem tudta), így lesz egy analóg csomag.
Ma kint járt a szervizes, ellenőrizte a jelszintet, ami elég alacsony volt. A kinti dobozban helyrehozta ezt a problémát is. Utána meglátta a modemet és rögtön cserélte...egy őskövület volt (azt mondta, hogy már rég nem látott ilyet).
Hétfőn jön a televíziós kollega is. :) Örömésbódottág

#7785 Felhasználó inaktív   kercerece1 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 68
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 24. 15:26

Hmm. Talán az "érdekes", vagy a "különös" szót használnám erre. Szóval adott a problémám, amit már fentebb említettem, hogy a FP120 az UPC saját mérőjével mérve 40-50 Mbitet mutat letöltési irányba. Gondoltam milyen kényelmes, itt találok egy e-mail címet, arra dobok egy leírást a problémáról és meg lesz oldva. Azért gondoltam, hogy ez talán így jobb, mert a telefonos kisassony úgysem bír kitörni az "indítsa újra a gépet" körből.

Így meg gondoltam, ha leírom, akkor esetleg feltételezik, hogy aki képes önnálóan megírni egy e-mailt, az valószínűleg mielőtt kérdez a saját körein belül már megpróbálta megoldani a problémát.

Nasszóval reppent a levél az itt fentebb soxor látott címre, erre azt a választ kaptam, hogy erre a címre csak akkor írhatok problémát, ha arra itt a fórumban engedélyt kaptam.

Szóval Tisztelt UPC, illetve az itt található képviselője. Ezúton kérek engedélyt, hogy a upconline@upc.hu címre elküldhessem a gondomat.

#7786 Felhasználó inaktív   debaj 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 29.476
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 24. 15:28

Üzenet megtekintéseIdézet: kercerece1 - Dátum: 2010. 06. 24. 16:26

Szóval Tisztelt UPC, illetve az itt található képviselője. Ezúton kérek engedélyt, hogy a upconline@upc.hu címre elküldhessem a gondomat.

:nevet2:

Bocs, nem neked szól, ez azért enyhén röhejes.

#7787 Felhasználó inaktív   Anonymus X 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 15
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 24. 17:27

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2010. 06. 22. 09:50

Tisztelt Proky!





Nyilvántartási rendszerünket áttekintve, az Ön által említett hibáról nem kaptunk bejelentéseket ügyfeleinktől, így nem tartjuk valószínűnek a UPC oldali hibát a kérdéses időszakban. Ettől függetlenül persze előfordulhat hálózatunkban is olyan jellegű probléma, hogy bizonyos oldalak, bizonyos ügyfelek részéről nem érhetőek el – netán csak bizonyos időszakokban – ami a hiba feltárását tovább nehezítheti.

Az ilyen és ehhez hasonló kellemetlenségek elkerülése végett javasoljuk, hogy az alábbi oldalon található leírás segítségével készítsen a hiba fennállásakor ún. log fájlokat, amelyeket elküldhet az alábbi linken található űrlap segítségével műszaki kollégáinknak. Ennek segítségével egyértelműen megállapítható, hogy valóban a UPC hálózatán kívül volt a gond, vagy éppen nálunk volt probléma.



Az ügyintézéssel kapcsolatos panaszát is készek vagyunk kivizsgálni, ehhez kérjük, küldje el ügyfélszámát a upconline@upc.hu email címre.



üdvözlettel:
upc on-line


Én ugyan volt Monortel/UPC Telekom, jelenleg UPC 29-es körzet előfizető vagyok. Meg tudom erősíteni, amit Proky írt. Abban az időszakban én sem tudtam elérni a felsorolt honlapokat. Csak azért nem írtam a UPC ügyélszolgálatára, mert direkt felkerestem a fórumot, hátha nem egyedi a probléma. Nem szoktam ebbe a fórumba járni, de mivel itt úgy láttam jobban pörög az élet, ránéztem. Lám milyen jól tettem! A Steam weboldalát csak a google translate-en keresztül tudtam elérni :) (így a google elérte helyettem). Futtattam egy tracert, sajnos azonban nem fájlba irányítottam a kimenetet, így amennyire emlékszem annak a pontnak a neve, ahol behalt a tracert us-west szöveggel kezdődött. Persze az ismerőseim el tudták érni a kérdéses oldalakat, azonban ők nem UPC végen lógtak.

Egyszóval nem az előfizető oldalán kell a hibát keresni. Kicsit túl gyakran hivatkoznak erre...

ui.

A 29-es körzetben mikor élvezhetünk nem 29-es körzetbeli UPC előfizetőkhöz hasonló szolgáltatásokat? Vagy legalább az árakat hoznák szinkronba...

#7788 Felhasználó inaktív   Papesz 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 24. 22:19

Üzenet megtekintéseIdézet: kercerece1 - Dátum: 2010. 06. 24. 16:26

Nasszóval reppent a levél az itt fentebb soxor látott címre, erre azt a választ kaptam, hogy erre a címre csak akkor írhatok problémát, ha arra itt a fórumban engedélyt kaptam.

Csatlakoznék debaj-hoz: :hemuveg: :eek:
Papesz

#7789 Felhasználó inaktív   upc on-line 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 477
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 25. 13:13

Üzenet megtekintéseIdézet: kercerece1 - Dátum: 2010. 06. 24. 16:26

Hmm. Talán az "érdekes", vagy a "különös" szót használnám erre. Szóval adott a problémám, amit már fentebb említettem, hogy a FP120 az UPC saját mérőjével mérve 40-50 Mbitet mutat letöltési irányba. Gondoltam milyen kényelmes, itt találok egy e-mail címet, arra dobok egy leírást a problémáról és meg lesz oldva. Azért gondoltam, hogy ez talán így jobb, mert a telefonos kisassony úgysem bír kitörni az "indítsa újra a gépet" körből.

Így meg gondoltam, ha leírom, akkor esetleg feltételezik, hogy aki képes önnálóan megírni egy e-mailt, az valószínűleg mielőtt kérdez a saját körein belül már megpróbálta megoldani a problémát.

Nasszóval reppent a levél az itt fentebb soxor látott címre, erre azt a választ kaptam, hogy erre a címre csak akkor írhatok problémát, ha arra itt a fórumban engedélyt kaptam.

Szóval Tisztelt UPC, illetve az itt található képviselője. Ezúton kérek engedélyt, hogy a upconline@upc.hu címre elküldhessem a gondomat.


Tisztelt kercerece1!


Ez esetben természetesen privát levélben tájékoztatni fogjuk a kérdésével kapcsolatos vizsgálatról.

Az Ön esetével kapcsolatban fontosnak tartunk néhány részletet tisztázni. A UPC On-line elsődleges feladata a UPC-vel kapcsolatos fórumok, blogok, stb. monitoringozása, melynek során óhatatlanul találkozunk olyan egyéni problémával is, melyet a személyes azonosítók hiánya miatt nem tudunk vizsgálni érdemben. Ilyen esetekben a szükséges adatokat az erre a célra fenntartott email címünkre (upconline@upc.hu) várjuk, hiszen nem várhatjuk el a személyes adatok nyilvános felületen történő közlését.

Tehát, ha erre a címre nem a UPC On-line kifejezett kérésére küldenek levelet, sajnos továbbra se áll módunkban a levél tartalmával foglalkozni.

Ügyfélszolgáltunknak bármilyen kérdés, észrevétel, probléma közvetlenül is továbbítható weboldalunkon keresztül, ráadásul a téma megfelelő behatárolását – így a megoldásban leginkább illetékes osztálynak történő továbbítását – interaktív kérdések is segítik, ezzel is csökkentve a válaszadási időt.
Üdvözlettel: upc on-line

Twitter: upc_online_hu
Facebook: upcmagyarorszag

#7790 Felhasználó inaktív   upc on-line 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 477
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 25. 14:33

Üzenet megtekintéseIdézet: Anonymus X - Dátum: 2010. 06. 24. 18:27

Én ugyan volt Monortel/UPC Telekom, jelenleg UPC 29-es körzet előfizető vagyok. Meg tudom erősíteni, amit Proky írt. Abban az időszakban én sem tudtam elérni a felsorolt honlapokat. Csak azért nem írtam a UPC ügyélszolgálatára, mert direkt felkerestem a fórumot, hátha nem egyedi a probléma. Nem szoktam ebbe a fórumba járni, de mivel itt úgy láttam jobban pörög az élet, ránéztem. Lám milyen jól tettem! A Steam weboldalát csak a google translate-en keresztül tudtam elérni Kép (így a google elérte helyettem). Futtattam egy tracert, sajnos azonban nem fájlba irányítottam a kimenetet, így amennyire emlékszem annak a pontnak a neve, ahol behalt a tracert us-west szöveggel kezdődött. Persze az ismerőseim el tudták érni a kérdéses oldalakat, azonban ők nem UPC végen lógtak.

Egyszóval nem az előfizető oldalán kell a hibát keresni. Kicsit túl gyakran hivatkoznak erre...

ui.

A 29-es körzetben mikor élvezhetünk nem 29-es körzetbeli UPC előfizetőkhöz hasonló szolgáltatásokat? Vagy legalább az árakat hoznák szinkronba...



Tisztelt Anonymus X!

A Proky-nak adott válaszunkban szándékosan nem is feltételeztünk előfizető oldali hibát, mi csak annyit állítottunk, hogy nem tapasztaltunk a UPC hálózatában a kérdéses időszakban problémát, nem érkeztek a megszokott ügyfélszolgálati csatornákon ilyen jellegű ügyfél megkeresések. Persze ez nem zárja ki a szolgáltató oldali hibát, hiszen ha rövid ideig tartott és/vagy elenyésző számú ügyfelet érintett a probléma, elképzelhető, hogy nyilvántartó rendszereinkben ez már utólag kimutatatlan.

Az ilyen jellegű hibáknak sajátossága, hogy lehet se az előfizető, se az internet szolgáltató oldalán nincs hiba, hanem az elérni kívánt oldal (célállomás) és az adott számítógép közötti kapcsolatrendszerben, éppen egy harmadik fél által működetett eszköznél (router, szerver) jelentkezik a probléma. Ráadásul ilyen esetben az is elképzelhető, hogy más szolgáltatótól az adott oldal, szolgáltatás mégis elérhető, mivel más utat jár be a kérés, elkerülve a problémás állomást.

A fenti mondatok csak tisztán elméleti lehetőségek, biztos választ csak akkor tudunk adni, ha ilyen esetekben a korábban Proky-nak adott válasz alapján segítik munkánkat.



Második kérdésére egy másik fórum, hasonló érdeklődésére adott válaszunkból idéznénk:

"A UPC Magyarország már évek óta arra törekszik, hogy valamennyi szolgáltatási területén fokozatosan egyre inkább egységesítse szolgáltatásainak kínálatát és színvonalát. Ennek a törekvésnek a jegyében egyesült már korábban egy közös vállalatba a UPC Magyarország és az egykori Monor Telefon Társaság Kft. is, és ennek érdekében folytatódott tovább a upc telekom üzletág integrációja is. Ennek következtében megszűnt a különálló márkanév, a különálló központi ügyfélszolgálati telefonszám, továbbá egységessé váltak az Általános Szerződési Feltételek és egyes díjtételek is. Igyekszünk a különböző területeken elérhető szolgáltatások tartalmát is egyre inkább közelíteni egymáshoz, azonban bizonyos szolgáltatási jellemzők egyelőre semmiképpen nem egyégesíthetőek. Ennek az az alapvető oka, hogy a monori körzetben a UPC műszakilag egészen más távközlési hálózatot használ, mint a többi szolgáltatási területén. A monori körzeten belül hagyományos (sodrott rézérpáras) telefonhálózat épült ki, ezen keresztül biztosítjuk a telefon és az (ADSL) internetszolgáltatásokat, a körzetben kiépített kábeltelevíziós hálózatunk erre nem is alkalmas. Más területeken ugyanakkor a UPC nem rendelkezik hagyományos telefonhálózattal, így a kábeltelevíziós hálózatát tette alkalmassá telefon és internetszolgáltatásra. A két különböző távközlési hálózat az elmúlt évek folyamatos fejlesztéseinek köszönhetően hasonló típusú szolgáltatásokat (tévé, internet, telefon) képes biztosítani, azonban a merőben eltérő műszaki jellemzőik és lehetőségeik miatt ezek a szolgáltatások egyelőre teljességgel nem felelhetnek meg egymásnak. Az eltérő hálózatoknak nem csak a műszaki lehetőségeik különböznek, hanem fejlesztési, karbantartási és üzemeltetési költségeik is eltérnek egymástól. Ez az oka annak, hogy egyelőre a különböző körzetekben még nem lehetséges mindenben teljességgel azonos tartalmú és díjú szolgáltatásokat nyújtani."


Üdvözlettel: upc on-line

Twitter: upc_online_hu
Facebook: upcmagyarorszag

#7791 Felhasználó inaktív   kercerece1 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 68
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 25. 17:00

Kedves UPC on-line-os segítő,

Megtekintettem az említett weboldalt, végig kattintgattam a kérdéseket és azt a választ kaptam, hogy: "Windows XP esetén elengedhetetlen a UPC FiberPower Optimizer telepítése a megfelelő sebesség eléréséhez a FiberPower csomaghoz.".

Namost, én ezt tudtam, meg is tettem, ezért a válasz értelmetlen volt. Pont ezért küldtem az e-mailt, mert ott többek között ezt is részletesen kifejtettem. Azért is tűnt nagyon jónak az a csatorna, mert érzésem szerint a telefonos ügyfélszolgálat is kb. idáig jutott volna.

Ugyanakkor voltam annyira öntevékeny, hogy igyekeztem a kérdést minden irányból megvizsgálni, és arra jutottam, hogy mivel hónapokon keresztűl működött a 120 mbit, utána meg hirtelen nem (úgyhogy a modem adatok nem változtak) itt valószínűleg vki elállított valamit, és úgy gondolom, hogy ezt nagyon könnyű lenne visszaállítani, hogy ismét elégedett ügyfél lehessek.

#7792 Felhasználó inaktív   mozesapo 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 932
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 25. 21:05

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2010. 06. 22. 10:52

Tisztelt whg!



A UPC hálózatán a jelenleg elfogadott jelszint tartományok a következőek:



Receive Power Level: -10 dBmV és 15 dBmV

Transmit Power Level: 35 dBmV és 52 dBmV




üdvözlettel:
upc on-line


Nem egészen.
Rx: -6 dBmV - 12 dBmV
TX: 38 dBmV - 52 dBmV
Különben a T. UPC visszadobja a munkalapot.
-Egész biztosan nem fogtok örülni - jegyezte meg Bölcs Elme.
-Ki vele! -Jó - mondta Bölcs Elme. - A Válasz a Nagy Kérdésre. . . -Nos?. . . -Az Élet, a Világmindenség Meg Minden. . . - mondta Bölcs Elme.
-Tehát?. . . -A Válasz. . . - mondta Bölcs Elme, és megállt.
-Igen?... -A Válasz. . .
-Igen???... -Negyvenkettõ - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel.

#7793 Felhasználó inaktív   Proky 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 146
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 28. 07:41

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2010. 06. 22. 10:50

Tisztelt Proky!
.
.
.

üdvözlettel:
upc on-line


Tegnap délután felhívott egy munkatársuk hogy fenn áll-e még az egy hete bejelentett hiba (a több elérhetetlen weboldal, amit más is említett már itt is), jobb későn mint soha alapon, de végig korrekt és segítőkész volt :respect:

A hiba másik forrása a tetszőleges időközönként újrainduló modemről is váltottunk jó pár szót. Mit hónapokkal ezelőtt a telefonos ügyfélszolgálatukon is jelezve lett, most ismét megállapítást nyert hogy a központban nem látszódik a folyamatos újraindulás, hiába indul újra napi több alkalommal, az utolsó áramszünet vagy egyéb áramtalanításig folyamatosnak látják a modem (és a másik két kicserélt modem) működését is. A T. kollégájuk elmondta hogy felvehet egy munkalapot és kijönnek megnézni a hibát, de ha nem találnak akkor kiszállási díjat kell fizetnem. Közöltem hogy felesleges is akkor, mert a hiba teljesen véletlenszerű alapon jelentkezik, szándékosan nem tudom előidézni. Ha nem pont akkor lép föl, akkor fizethetek, de a hiba még hiba marad. Maximum lefényképezni tudom az újraindulást, és össze lehet hasonlítani a készítés idejét az Önök rendszerével hogy valóban nem látható önöknél a szakadás. Végül az lett a beszélgetés vége hogy átvizsgálják mi lehet a gond, és a rögzített telefon számomon keresni fognak.

Proky

UI: Mint mondtam a modem jelszint amikor megy tökéletes:
Receive Power Level: 1.7 dBmV
Transmit Power Level: 48.2 dBmV

Modem újrainduláskor minden alkalommal látszik az egyébként letiltott 4 menüpont (SIGNAL, STATUS, LOG, EMTA)tartalma is.

#7794 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2010. 06. 28. 09:53

Üzenet megtekintéseIdézet: Proky - Dátum: 2010. 06. 28. 08:41

Modem újrainduláskor minden alkalommal látszik az egyébként letiltott 4 menüpont (SIGNAL, STATUS, LOG, EMTA)tartalma is.


Akkor ezért, mert a modem nem indul újra, főleg ha eléred a menüpontokat. Csak a koaxos lábán dobja el a kapcsolatot, de ügyfélszolga jobb ha látná ezt is.
Make love not Wor.

#7795 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 28. 10:20

Üzenet megtekintéseIdézet: Jahno - Dátum: 2010. 06. 28. 10:53

Akkor ezért, mert a modem nem indul újra, főleg ha eléred a menüpontokat. Csak a koaxos lábán dobja el a kapcsolatot, de ügyfélszolga jobb ha látná ezt is.

De nem látja, vagy nem mindig tudja, mit lát. Mert ha a koaxon nem megy a jel, akkor ő sem lát a modembe. A hibabejelentéskor az egyik azt mondta, hogy semmi probléma, akihez átkapcsoltak, az megkért, hogy helyezzük áram alá a modemet, mert nincs a hálón.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#7796 Felhasználó inaktív   Proky 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 146
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 28. 11:02

Üzenet megtekintéseIdézet: Jahno - Dátum: 2010. 06. 28. 10:53

Akkor ezért, mert a modem nem indul újra, főleg ha eléred a menüpontokat. Csak a koaxos lábán dobja el a kapcsolatot, de ügyfélszolga jobb ha látná ezt is.


A ledek szerint újraindul, ugyanis az összes kialszik és egyesével lép föl rendesen, mintha áramtalanítottam volna.

#7797 Felhasználó inaktív   FleetCommand 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.596
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 29. 09:25

Sziasztok!

Visszaolvastam az utolsó 10 oldalt, de hasonló problémával nem találkoztam. Ma kötötték be nálam a UPC FiberPower 120-at, egy Cisco EPC3212 modemmel. Nagyon szépen működik is, egészen addig, amíg a routert nem próbálom rá csatlakoztatni (a szándékom ugyanis az lenne, hogy a céges laptopot és a wifi-képes telefonomat is időnként nethez juttassam). A routerben (3Com OfficeConnect 3CRWER100-75) a korábban használt PPoE kapcsolat helyett beállítottam, hogy DHCP-ről kapjon IP-címet, azonban így a net folyamatosan szakad. A státuszjelző szerint kap IP-címet, aztán pedig elveszti azt.
Az alábbiakkal próbálkoztam:
  • Még a modem csatlakoztatása előtt beállítottam az asztali gép MAC címének klónozását, hátha úgy nem lesz probléma
  • Ezután próbálkoztam azzal, hogy nem klónozom a MAC címet, hanem a pcreg oldalon újraregisztrálom a routert. Persze ez csak többedszerre sikerült, mert közben a router hol kapott IP-t, hol nem.
  • Ezután teljesen reseteltem a routert, hátha az segít. Végigfutottam a varázslón, MAC-cím klónozást nem kértem, a hostnevet üresen hagytam, de ugyanúgy dobálja a netet
  • Eztuán a kábelmodemet is áramtalanítottam, majd újraindítottam, de ez sem segített.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba oka? Természetesen, ha a router helyett a modemet kötöm a gépre, minden további nélkül rögtön kapok netet.
Konfig: AMD Phenom II X4 955, Gigabyte 970A-UD3, Corsair Dominator DDR3 8-8-8-24 8 GiB (2x4), Gigabyte Radeon GV-R9270XOC-2GD 2 GiB DDR5, NEC MultiSync EA222WMe monitor, Samsung SH-222AL/RSMS DVD-író, Thermaltake Armor A60 ház, FSP Aurum 600W táp, Logitech C510 webcam, Windows 10 Pro en_US x64, WASD V2 billentyűzet (Cherry MX Green), SteelSeries Rival 300 egér, SteelSeries Siberia V2 White headset

#7798 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 29. 10:04

Üzenet megtekintéseIdézet: FleetCommand - Dátum: 2010. 06. 29. 10:25

Visszaolvastam...
...3Com OfficeConnect 3CRWER100-75

Kevés lesz az oda. M?ac klónozás már nem kell jó ideje. Azt írod, resetelted, és akkor sem.

Idézet

1 Remove power from the Router.
2 Disconnect all your computers and the cable/DSL modem from the
Router.
3 Using a straight through Ethernet cable, connect the Ethernet Cable/DSL
port on the rear of the Router to any one of the LAN ports.
4 Re-apply power to the Router. The Alert LED will flash as the Router starts
up, and after approximately 30 seconds will start to flash more slowly
(typically 2 seconds on, 2 seconds off). Once the Alert LED has started to
flash slowly, remove power from the Router.
5 Remove the cable connecting the Cable/DSL port to the LAN port, and
reconnect one of your computers to one of the Router LAN ports.
6 Re-apply power to the Router, and when the start-up sequence has
completed, browse to:
http://192.168.1.1
and run the configuration wizard. You may need to restart your computer
before you attempt this.
7 When the configuration wizard has completed, you may reconnect your
network as it was before.

Érdemes lenne kisebb sebességű neten kipróbálni (upc 15 vagy 30), hogy ott mit tesz.
A napokban cseréltek nálam modemet (30-ason), és a router közben megjárta a szomszéd modemét is, konfiguráció módosítás nélkül.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#7799 Felhasználó inaktív   FleetCommand 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.596
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 29. 19:25

Üzenet megtekintéseIdézet: csozsi - Dátum: 2010. 06. 29. 11:04

Kevés lesz az oda. M?ac klónozás már nem kell jó ideje. Azt írod, resetelted, és akkor sem.

Érdemes lenne kisebb sebességű neten kipróbálni (upc 15 vagy 30), hogy ott mit tesz.
A napokban cseréltek nálam modemet (30-ason), és a router közben megjárta a szomszéd modemét is, konfiguráció módosítás nélkül.


Szia,

Eredetileg úgy gondoltam, hogy annak, hogy 100 megabites LAN portok vannak a routeren, nem kéne befolyásolnia azt, hogy működjön. Úgy gondoltam, legfeljebb annyi történik, hogy a 120 megabit helyett max. 100-at érek el (ami már olyan mindegy lenne). Viszont azt a hosszú leírást, amit belinkeltél, nem értem. Mármint a szöveget értem, csak azt nem, hogy minek kell ilyen bonyolult dugdosást eljátszani, ha van a routeren reset gomb? Ettől függetlenül kipróbáltam, az Alert led fel sem villant, a konfiguráció sem tűnt el. De biztos, ami biztos alapon azért megnyomtam a reset gombot és anélkül, hogy csatlakoztattam volna a hálózathoz az eszközt, elvégeztem a varázslást a varázslóval. Ezután ugyanúgy, ahogy eddig: hol kap IP-t, hol nem. Letiltottam a beépített tűzfalat, a DHCP-t, de egyik sem használt :(

Valaki találkozott már hasonlóval?
Konfig: AMD Phenom II X4 955, Gigabyte 970A-UD3, Corsair Dominator DDR3 8-8-8-24 8 GiB (2x4), Gigabyte Radeon GV-R9270XOC-2GD 2 GiB DDR5, NEC MultiSync EA222WMe monitor, Samsung SH-222AL/RSMS DVD-író, Thermaltake Armor A60 ház, FSP Aurum 600W táp, Logitech C510 webcam, Windows 10 Pro en_US x64, WASD V2 billentyűzet (Cherry MX Green), SteelSeries Rival 300 egér, SteelSeries Siberia V2 White headset

#7800 Felhasználó inaktív   Zoli12345 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 180
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 29. 20:11

Üzenet megtekintéseIdézet: FleetCommand - Dátum: 2010. 06. 29. 20:25

Szia,

Eredetileg úgy gondoltam, hogy annak, hogy 100 megabites LAN portok vannak a routeren, nem kéne befolyásolnia azt, hogy működjön. Úgy gondoltam, legfeljebb annyi történik, hogy a 120 megabit helyett max. 100-at érek el (ami már olyan mindegy lenne). Viszont azt a hosszú leírást, amit belinkeltél, nem értem. Mármint a szöveget értem, csak azt nem, hogy minek kell ilyen bonyolult dugdosást eljátszani, ha van a routeren reset gomb? Ettől függetlenül kipróbáltam, az Alert led fel sem villant, a konfiguráció sem tűnt el. De biztos, ami biztos alapon azért megnyomtam a reset gombot és anélkül, hogy csatlakoztattam volna a hálózathoz az eszközt, elvégeztem a varázslást a varázslóval. Ezután ugyanúgy, ahogy eddig: hol kap IP-t, hol nem. Letiltottam a beépített tűzfalat, a DHCP-t, de egyik sem használt :(

Valaki találkozott már hasonlóval?

Igen, próbaképpen visszavittem a routert oda ahol vettem hogy elejti az ip-t. Kipróbálták, valóban. A cseredarab összerakás után egyből ment, szomszédnak még mindig.
UPCDigitalGold+MediacardHD+HboMaxPak+Európa+SamsungUe27D5000+Lg42LW4500,FiberPower120

Téma megosztása:


  • (509 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó