most sokadik menet közben engem is kidobott párszor a játék, mentés sajna nincs a demoban, illetve "egy-két" bug előforul
remélem azért ment olyan gyorsan aranylemezre hogy ha kijön legalább az 1.5-ös patch-csel kezdik a javítást
dx9 és dx11(10) módban is jól néz ki, vannak effektek amik csak high (dx10-es) módban jön elő/kapcsolható be, az Origins-ben elég volt hozzá a dx9
pl ilyen a tűznek a hőhullám/torzulás. a felhők vetett árnyéka tetszik a földön
de legalább jobban/folyamatosabban fut a gépemen mint az Origins mind2 módban.
azért kiváncsi leszek arra hogy döntések miatt hogy fog változni a város
illetve fura kicsit ez az új rendszer: meggyőzés/megfélemlítés eltűnt, a hozzá való képességekkel együtt. harcrendszert is átvariálták/egyszerűsítették abból a szempontból, hogy ha találatot akarsz bevinni és minél nagyobbat sebezni akkor kasztonként: ha harcos akarsz lenni tegyél erőre, ha tolvaj tegyél ügyességre, ha mágus tegyél mágiára. dörzsöltség mindenkivél növeli a védelmet. részben jó mert mindenkinek megvan mire kell tennie, részben nem annyira mert pl tolvajnál eltűnik a valamivel összetettebb variáció a kard+bicska némi erő sok ügyesség+dörzsöltség kombó
pár dolog:
kasztok közötti kombó érdekes ötlet. kár hogy kivették a harcos 2 fegyveres lehetőségét. hátbaszúrás mint aktív skill, gombnyomásra
így még a tolvaj is egy felturbózott harcosnak tűnik. rohadt gyors a játék, ezért néha olyannak tűnik mint egy távolkeleti akciójáték lenne, bár elég sokszor meg kellett állítani a harcot, hogy lássam épp abban a pillanatban ki merre van illetve merre tart. Csokis is írta: "mivel a karakter mindent magától csinál. Ugrik, vagdalkozik, félregurul". az ugrik, félregurul inkább csak eyecandy, mivel van kitértés (védelem) még jó hogy félre ugrik a találat elől
skillek automatikus használatát ki is lehet kapcsolni a viselkedés beállításainál és akkor minden nekünk kell kiadni kézzel. elég sokszor tűnt úgy harc közben hogy magától gyógyulnak a karik + töltődik vissza a mana/állóképesség
bár lehet hogy csak demo sajátosság
még pár szigorúan a demo alapján: nyílpuskás tolvaj nagyon táposra sikerült, 2 fegyveres tolvaj gyengusznak tűnik, lehet csak gyenge bicskák voltak a kezében?
nem értem mi a loot lényege a demoban ha az inventory ki van kapcsolva...
összeségében nem tűnik rossznak csak másnak és jóval gyorsabbnak, ezáltal inkább akció/hack'n'slash érzést kölcsönöz a játéknak, a történetet meg a részletes megvalósítást majd meglátjuk a teljesben. a látottak alapján kezd hasonlítani egy diablo szerű játékhoz pause funkcióval, párbeszédekkel, moziszerű hatással, és sok mellékküldetéssel, ami nem feltétlenül rossz, csak más mint az origins