Re: Nem tudott élni a lehetőséggel a djuice
#1
Elküldve: 2011. 04. 08. 13:21
https://www.hwsw.hu/hirek/46471/telenor-djuice-mobil-mobiltelefon-szolgaltato-brand-marka.html
#2
Elküldve: 2011. 04. 08. 13:21
#3
Elküldve: 2011. 04. 08. 13:39
"Linkelj még pár perpetuum mobilét, meg egy Széles Gábor portrét, és akkor elhiszek neked mindent!"
#4
Elküldve: 2011. 04. 08. 13:59
Kitalálok egy új nevet, csinálok egy logót, gyűjtöm a pénzt...
bili...
#5
Elküldve: 2011. 04. 08. 13:59
#6
Elküldve: 2011. 04. 08. 14:19
Főbb állomások:
2001 Bee -- irgalmatlan kampány, telejs retail offenzíva, ordas bukás (a Pannon ostoba gyávasága miatt, belenyúltak a kreatívokba)
2003 djuice -- újabb hatalmas kampány, tompa eredmény
2006 kék lóhere -- a Pannaon GSM - Pannon - Telenor rebranding átmenet első fázisa
2010 Telenor rebranding második fázis
2010 djiuce relaunch -- már tudjuk, ez is megbukott
Van, aki itt médiavásárlásban utazik? Mennyiről beszélünk jelenértéken 5 országos branding ATL kampány esetén? 20-25 milliárd forint? Úgy emlékszem, a Bee-re 2 milliárd ment akkor. Plusz instore design, stb.
#7
Elküldve: 2011. 04. 08. 14:26
Ez azert nem olyan rossz. Ennel tobbet meg pont azert nem tudott szerezni, mert VIDEKEN alig van bolt. Pannon boltban meg nem lehetett dzsuzt venni.
Szazmilliokat oltek reklamba es kozben 10 helyen lehetett elofizetni az orszagban. A gimisek ezert meg nem utaznak 40-50 km-t.
#8
Elküldve: 2011. 04. 08. 14:29
#9
Elküldve: 2011. 04. 08. 14:39
#10
Elküldve: 2011. 04. 08. 14:41
Szerkesztette: freyr 2011. 04. 08. 14:42 -kor
#11
Elküldve: 2011. 04. 08. 14:41
#12
Elküldve: 2011. 04. 08. 15:14
Minden a tankönyv szerint, egy grandiózus projekthez méltó úton haladt amíg a lényegében végleges kreatívok és médiatervek birtokában a Pannonnál valakinek az a zseniális ötlete támadt, hogy fókuszcsoportban megfuttatja azokat -- a szülőknél. Hiszen ők fogják megvásárolni végül a terméket, nem? Tehát nekik is kell, hogy tetsszen! A szülők pedig elborzadtak a gyerekeiknek célzott figurákon és történeteken, így a Pannon kiadta az ukászt, hogy finomítani kell. Pénz beszél, az ügynökség megtette, kedve ellenére.
A Bee ettől gyerekesebbé vált, és lecsúszott a gimisekről, az általános iskolásokhoz, ahol viszont akkoriban még bőségesen korai volt mobiltelefonról beszélni, vagy bármiféle önálló vásárlóerőről. Elment több milliárd forint a bevezetésre, a boltok átalakítására, majd teljesen nyilvánvalóvá vált, hogy nem teljesülnek a forgalmi adatok, a retail Pannon partnerek, akik teljes boltokat dedikáltak és tettek fel erre, mocskosul befürödtek az egésszel.
#13
Elküldve: 2011. 04. 08. 15:33
"Linkelj még pár perpetuum mobilét, meg egy Széles Gábor portrét, és akkor elhiszek neked mindent!"
#14
Elküldve: 2011. 04. 08. 15:45
Idézet: zoli62 - Dátum: 2011. 04. 08. 15:39
ez pontosan melyik tarifacsomag?
A férfiak és a fiúk között nincs más különbség, csak a játékok ára. // A munka nem f@sz, állhat napokig.[/center]
#15
Elküldve: 2011. 04. 08. 15:45
Ja és ha csak SIM-et veszel, nincs hűség, ellenben a szutyok T-vel...!
#16
Elküldve: 2011. 04. 08. 15:57
A Praktikum Ász meg nem is djuice tarifa, hanem Telenor brandingelt kártyás csomag. És kapcsolási díj csak akkor van, ha kéred a Vezetékes hívó opciót (szintén ingyenes), amivel az összes magyar vezetékes számot minden időben 5Ft/perc díjon hívhatod.
Tényleg ne haragudj, de nagyon kiakaszt, ha azok, akik nem néznek körül, istenítik a T-s tarifákat. Még a Voda is simán leveri őket. A rózsaszín szolgáltató ereje nem a tutifrankó tarifáiban rejlik, mert akkor már rég csomagolhattak volna...
#17
Elküldve: 2011. 04. 08. 16:37
Nem olyan rossz az a didzsuz. Nyugodtan nezd meg az arakat es a melle jaro szolgaltatasokat.
#18
Elküldve: 2011. 04. 08. 16:47
Bár még így is életképes lett volna. Balázsék csak pár dolgot szúrtak el (szerintem):
- Először a közösségépítésre kellett volna helyezni a hangsúlyt (menj ide, menj oda, tedd ezt, tedd azt, x pontért). Fél évvel később a kedvezményekkel is elő lehetett volna jönni, de ezek esetében először a korosztály számára tényleg hasznosakkal kellett volna előállni (tömegközlekedés, tanfolyamok, könyvesboltok, múzeumok és kiállítások, fesztiválok, olcsóbb vagy ingyenes ETR/NEPTUN elérés neten, stb). A ruha/bútor/repülőjegy/stb kedvezményekkel csak 1-2 évvel később léptem volna elő a helyükben, és akkor is már NFC chipekre támaszkodva, jó pár bankkal szövetkezve.
- Annyira erőltették a "mi a többiekkel ellentétben figyelünk rátok" témát, hogy végül hiteltelenné vált.
- Gyenge készülékkínálattal nyitottak. Nem azt mondom, hogy 160k-s telefonokkal kellett volna nyitniuk, de csúcskészüléknek nyugodtan beleférhetett volna egy HTC Legend.
#19
Elküldve: 2011. 04. 08. 16:53
#20
Elküldve: 2011. 04. 08. 17:41
Hát, amennyit ezekre a hülyeségekre elköltenek, bevezetésre-kivezetésre, abból finanszírozzák meg az alacsonyabb percdíjak miatti veszteséget.
Rohadt egyszerű ötletem van. Nyújtsanak jobb szolgáltatást, olcsóbban. Erre milliárdokért miért nem tud senki rájönni...
Van céges előfizetésem a telenornál is a tmobilnál is, katasztrófa, hogy a telenoros vonal mennyiszer megszakad... Pl M5 autópályának van olyan szakasza, ahol TUTI megszakad a beszélgetés. Mindez 2011-ben...