Oldal 1 / 1
Re: Nyolcmilliárd dollárra értékelték a Twittert
#1
Elküldve: 2011. 08. 02. 14:14
Tavaly év vége óta duplájára ugrott a Twitter értékelése, köszönhetően a fokozatosan kialakuló üzleti modellnek. A felhasználók fokozatos terelése a weboldalra illetve a "hivatalos" kliensek felé, valamint a reklámok megjelenése komoly jövedelemhez juttatja a szolgáltatást, ezt értékelik nagyra a befektetők.
https://www.hwsw.hu/hirek/47135/twitter-dst-digital-sky-technologies-facebook-zynga.html
https://www.hwsw.hu/hirek/47135/twitter-dst-digital-sky-technologies-facebook-zynga.html
#4
Elküldve: 2011. 08. 02. 17:10
Vessetek meg érte, de a mai napig nem értem mi a fenére való a twitter. A Facebook és az IWIW miért nem elég? Ezeken is megtudom, hogy ki mikor ásított és vitte le a szemetet.
Nyilván velem van a baj, de nem értem.
Nyilván velem van a baj, de nem értem.
#5
Elküldve: 2011. 08. 02. 18:51
hány év múlva fog megtérülni ez a befektetés 100 netán 200 év
Szia Zoli
#6
Elküldve: 2011. 08. 03. 09:07
@issti: A twitter nem ad semmi olyat, amit más közösségi vagy blog oldal nem nyújtana. A sikerét az adja, hogy a közösségi oldalakkal ellentétben itt nincs semmi felesleges sallang, teljesen letisztult. A hagyományos blogokhoz képest viszont a bejegyzések rövidsége miatt sokkal áttekinthetőbb.
Üzleti szempontból azért érdekes mert nagyon sokan használják, sok esetben akár elsődleges hírcsatornaként még gazdasági és politikai szereplők is! Ráadásul igazi kihívója ebben a szűk kategóriában gyakorlatilag nincs és úgy tűnik, hogy nem is nagyon lesz, mert mindenki a komplexebb közösségi oldalakkal próbálkozik.
@DeToX:
A közösségi oldalak és blogok adják majd az új hirdetési felületeket. A hirdetésben pedig hatalmas pénz van. A google egy éves reklámbevétele nagyságrendileg annyi amennyit a twitter most ér, akkor miért is lenne túlértékelt? Persze semmi nem biztosítja azt, hogy a twitter nem fog megbukni, de az egész közösségi média terület egyáltalán nem túlértékelt.
Ha valami túlértékelt, akkor az a hagyományos médiák területe. Szerintem.
Üzleti szempontból azért érdekes mert nagyon sokan használják, sok esetben akár elsődleges hírcsatornaként még gazdasági és politikai szereplők is! Ráadásul igazi kihívója ebben a szűk kategóriában gyakorlatilag nincs és úgy tűnik, hogy nem is nagyon lesz, mert mindenki a komplexebb közösségi oldalakkal próbálkozik.
@DeToX:
A közösségi oldalak és blogok adják majd az új hirdetési felületeket. A hirdetésben pedig hatalmas pénz van. A google egy éves reklámbevétele nagyságrendileg annyi amennyit a twitter most ér, akkor miért is lenne túlértékelt? Persze semmi nem biztosítja azt, hogy a twitter nem fog megbukni, de az egész közösségi média terület egyáltalán nem túlértékelt.
Ha valami túlértékelt, akkor az a hagyományos médiák területe. Szerintem.
geri: "a világon 6.5 milliárd PC felhasználó van"
geri: "én a hwsw egy kiemelkedő szakmai színvonallal bíró, megbecsült, elsőrangú tagja vagyok."
geri: "én a hwsw egy kiemelkedő szakmai színvonallal bíró, megbecsült, elsőrangú tagja vagyok."
#7
Elküldve: 2011. 08. 03. 14:52
@philcsy: "mert mindenki a komplexebb közösségi oldalakkal próbálkozik."
Buzz ilyen akarna lenni.
"A google egy éves reklámbevétele nagyságrendileg annyi amennyit a twitter most ér, akkor miért is lenne túlértékelt?"
Mert a már említett cég sorra folytja meg a netes reklámcégeket, amit most a G+ és a Fácse is betöm, ha a megosztásra és közösségre építő reklámra gondolsz kizárólag. A spam pedig sehol nem zsáner, ha lady gága böffenéseit akarom olvasni.
Buzz ilyen akarna lenni.
"A google egy éves reklámbevétele nagyságrendileg annyi amennyit a twitter most ér, akkor miért is lenne túlértékelt?"
Mert a már említett cég sorra folytja meg a netes reklámcégeket, amit most a G+ és a Fácse is betöm, ha a megosztásra és közösségre építő reklámra gondolsz kizárólag. A spam pedig sehol nem zsáner, ha lady gága böffenéseit akarom olvasni.
#8
Elküldve: 2011. 08. 03. 18:44
Idézet: philcsy - Dátum: 2011. 08. 03. 10:07
A közösségi oldalak és blogok adják majd az új hirdetési felületeket. A hirdetésben pedig hatalmas pénz van. A google egy éves reklámbevétele nagyságrendileg annyi amennyit a twitter most ér, akkor miért is lenne túlértékelt? Persze semmi nem biztosítja azt, hogy a twitter nem fog megbukni, de az egész közösségi média terület egyáltalán nem túlértékelt.
Ha valami túlértékelt, akkor az a hagyományos médiák területe. Szerintem.
Ha valami túlértékelt, akkor az a hagyományos médiák területe. Szerintem.
Szerintem pedig éves becsült (becsült, ez fontos, mert a valós számokat titkolják) árbevételük százszorosára értékelni olyan cégeket, akik google, microsoft és hasonló cégekkel versenyeznek, hát izé.
A hagyományos média túlértékelt, ez tény, attól még nem látom azt, hogy hogy a fenébe kalapozna össze egy nyomorult mikroblog szolgáltató évi (na ezt elsőre jól elkúrtam) 1,5 milliárd dollárt? (GOOG számai: 190bn Market Cap, 30 bn Revenue). A google megcsinálja, mert a fél internet a google, de a twitter? Behozza a goog bevételeinek huszadát? Hogyan?
Szerkesztette: xclusiv 2011. 08. 03. 18:48 -kor
Téma megosztása:
Oldal 1 / 1