A fejlesztési szakasz lezárultával rajtra késszé vált az a komplex hangbányászati rendszer, melyet a Montana vezetésével készített egy több kutató-fejlesztői csoportból álló konzorcium.
https://www.hwsw.hu/hirek/48522/vodafone-montana-monspeech-ugyfelszolgalat-telenor-t-mobile-hangbanyaszat.html
Oldal 1 / 1
Re: Hangfelismerés teszi hatékonyabbá a telefonos ügyfélszolgálatokat
#2
Elküldve: 2012. 06. 07. 13:45
Nem volt valami nagyon hasonló dologról szó itt a HWSW-n már egy-két éve is?
#3
Elküldve: 2012. 06. 07. 14:21
végül is meg kell valahogy magyarázni hogy amire elmentek a pályázati pénzek annak van gyakorlati jelentősége is ...
#4
Elküldve: 2012. 06. 07. 14:33
Mosz ez mitől jobb? Talán rövidebb lesz a reklamációk, bejelentések kivizsgálási ideje? Egy fenét.
"Légy szerény mint én..."
#5
Elküldve: 2012. 06. 08. 01:27
@zoli62: Elkölthetnek rá egy csomó pénzt, papíron pedig még többet és akkor nem lehet mondani: hogy a zextraprofitot kiviszik a távközlési multik, hanem kutatnak és fejlesztenek helyben is.
#6
Elküldve: 2012. 06. 08. 15:38
ez hulyeseg, a nopeertoperrskypeos topikban is megbeszeltuk, hogy nem lehetseges, nincs hozza eleg cpu, meg diszk meg semmisem.
LCoder is megmondta.
LCoder is megmondta.
AMD 64 ? Ugyan már ! A 65-ös az igazi.
Téma megosztása:
Oldal 1 / 1