Re: A HP miatt készített saját PC-t a Microsoft?
#1
Elküldve: 2012. 06. 26. 10:40
https://www.hwsw.hu/hirek/48613/microsoft-surface-pc-gyartas-hp-acer-asus-slate-500.html
#2
Elküldve: 2012. 06. 26. 10:40
mintha eddig a gyártók tehettek volna a mobil Windowsok kudarcaiért.
"A Surface valódi célja inkább az, hogy megteremtse azt a vásárlói igényt, amit a gyártópartnerek később kielégíthetnek".
erre a Nokia is jó lett volna, és kisebb lett volna a Pc gyártók felhördülése is.
"A Surface-szel úgy tűnik be akarja bizonyítani, hogy az iPaddel szemben egyedül is fel tudja venni a versenyt, ha arra kényszerül".
ha persze ezt már hallottuk az "iPhoneal szemben" is, de abból is csak az utolsó helyre futotta a Bada mögött
#3
Elküldve: 2012. 06. 26. 10:59
#4
Elküldve: 2012. 06. 26. 11:16
#5
Elküldve: 2012. 06. 26. 11:30
#6
Elküldve: 2012. 06. 26. 11:47
Idézet: useless - Dátum: 2012. 06. 26. 11:30
Az van, hogy a tablet vásárlók jó része nem profi IT-s, így nagy ívben tesznek arra, hogy az Androidos tabletek neve mellett több TLA van, úgyse fogják érteni mit jelentenek (és nem is akarják). Az iPad meg pont eléggé jó ahhoz, hogy ne akarják lecserélni (tudom, tojást lehet sütni a hátulján működés közben, de legalább a reggelidet is megoldja).
#7 Guest_moonman_*
Elküldve: 2012. 06. 26. 15:07
#8
Elküldve: 2012. 06. 26. 18:03
Benne van a cikkben a link a New York Times cikkere, es nem a napi kis szines rovatban volt.
#9
Elküldve: 2012. 06. 26. 18:32
"rosszindulatúan azonban mondhatjuk, hogy fogalmuk sincs arról, hogy mit kívánnak a felhasználók"
Az MS tudja? Eddig inkább kombinált, de ezt az Asus és a többiek is tudják.
"A Microsoft azonban biztosra megy."
Eddigiek alapján pont hogy kockáztat, méghozzá k*rva sokat és itt nem biztos hogy az ipad szintje lesz a legfontosabb cél. Próbára teszi a brandet keményen.
#10
Elküldve: 2012. 06. 27. 08:14
Dehogy! Lement az új iOs bemutató és jön a Google IO és előtte a marketingesek el akarták vinni a fókuszt, mert tudják hogy kemény fél évig még termék nélkül kell versenyezniük. Valljuk be nem egyszerű feladat. Addig is erről a marketing osztályról még sok ilyen filozófikus cikk fog megjelenni különböző lapokban...