Re: Utasokat véd egy új okostelefonos alkalmazás
#1
Elküldve: 2012. 07. 05. 11:23
https://www.hwsw.hu/hirek/48674/okostelefon-mobiltelefon-eu-utasjog-tajekoztatas.html
#3
#5
#6
Elküldve: 2012. 07. 05. 11:39
Mert nekem semmi nem jó
Egyelőre amit találtam, azok nagy általánossáégo dumák, valaki idézhetne belőle olyan hasznosat, amihez ez az app feltétlen szükséges. Nekem 2 nyelvű utasbiztosításom van, ott van 2 szám, amin magyarul segítenek, amúgy bármi bajod van add ide ezt a papírt. Sok éve volt rá szükség, akkor is elég volt a pesti irodát felhívni (utazást szervező elérhetetlen, megrendelt busz órák óta sehol), azok majd próbálkoznak és intézkednek. Meg is fejtették, visszahívtak, jó idő. Itt meg az előző oldalra visszalépős ikon elég szar helyen van, és olvasás közben nem aktív a felső menü.
#7
Elküldve: 2012. 07. 05. 11:42
Idézet: debaj - Dátum: 2012. 07. 05. 12:39
Aki így utazik az meg szedje össze és intézkedjen. Nekem alpa, hogy repülőn mindegyik csomagban ott a cím/telszám, elérhetőség, meg utazás, mert ha 3 napra megyek és elkavarják, akkor jobb ha haza érkezik a cucc és nem a szállodába. Biztosítás és ilyen tudnivalók kocsban, mindkettőnk kézitáskájában és szálláson nagy bőröndben is. Átlag pár oldal az egész, akkor nyugi van.
Egy ilyen külön megrendelt szolgáltatás, telefon, satöbbit kicsit hasznosabbnak érzem, mert ezt megnyomkodtam, de elsőre semmi nem derül ki, kb. olyan, mint ha egy itteni MÁV általános szerződési feltételeket olavsnánk zanzásítva.
#8
Elküldve: 2012. 07. 05. 11:48
Idézet: debaj - Dátum: 2012. 07. 05. 12:39
Ami cucc ennyit mondd:
"Ha úgy érzi, jogait sérelem érte, először lépjen kapcsolatba a .. társasággal! Ha nem elégedett a válaszukkal, akkor lépjen kapcsolatba a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósaággal (gondolom személyesen írásban iktatva, majd 45 napon belül mondanak valamit) vagy valamelyik európai fogyasztóvédelmi központtal (ECC) és kérjen további segítséget"
Többi is ugyanez, légitársaság/utazsászervező/csiribiri. Mondjam azt, hogy eddig is tudtam?
Vasút menüpontban nyomd meg az "egyéb problémák" mnüpontot, az nagyon hasznos infó.
Amúgy meg valamire biztos jó lesz. Egyszer.
#9
Elküldve: 2012. 07. 05. 11:51
Idézet: Jahno - Dátum: 2012. 07. 05. 12:42
10 ember közül 9 meg csak akkor kap a fejéhez, amikor már balhé van. Bár mondjuk az ilyen ezt az appot se telepítette.
#10
Elküldve: 2012. 07. 05. 11:54
Idézet: debaj - Dátum: 2012. 07. 05. 12:51
Héten amerikai kolléga összetörte magát, azt sem tudta mi az a biztosítás. Szerintem ilyen appal sem mentünk volna semmire, ellenben megkérdeztem merre van az ügyeletes kórház és megoldottuk. Nyílván ha reptéren baj van, akkor úgyis helyben reklamálsz előbb nem? Ha hirtelen van baj és kapkodni kell (pld. ellopták a mobilt appal együtt ) mert kocsifeltörés, vagy hasonló, akkor rendőr csak kitalál valamit, ha nem, akkor Tajgetosz és kész, az ilyen ne rontsa a levegőt, állítom ez az app semmit nem segít rajt.
Lekéstem repülős csatlakozást? Ott az "information" feliratú pult, sok nyelven, valami majd csak lesz. Ez is oda küldene, aztán meg a weboldalukra, amivel előbbre nem vagyunk.
#11
Elküldve: 2012. 07. 06. 23:30
#12
Elküldve: 2012. 07. 09. 22:03
Idézet: Jahno - Dátum: 2012. 07. 07. 00:30
hülyealmáslúzer
"De sokkal nagyobb a valószínűsége annak, hogy Kecskemét külsőn fejedre esik egy bazi nagy sárga tehén."
#13
#14
Elküldve: 2012. 07. 12. 20:58
Idézet: Jahno - Dátum: 2012. 07. 12. 12:32
köcsögalmás=buziandroidos=gecinokiás
még valami?
"De sokkal nagyobb a valószínűsége annak, hogy Kecskemét külsőn fejedre esik egy bazi nagy sárga tehén."