Rendkívül rövid idő alatt elindítható egy virtuális mobilszolgáltató Nagy-Britannia legnagyobb operátorának hálózatán. A cég új adminisztrációs felületén gyorsabb lesz összekattintgatni egy új szolgáltatót, mint amennyi idő egy lakossági előfizetés megkötéséhez kell.
https://www.hwsw.hu/hirek/48829/everything-everywhere-mvno-virtualis-mobilszolgaltatas-mno-mvna-aggregator.html
Oldal 1 / 1
Re: Virtuális mobilszolgáltató, tíz perc alatt
#2
Elküldve: 2012. 08. 03. 11:58
nálunk a gyakorlatilag verseny mentes piacon lehetne robbantani, ahogy a Three tette és teszi a UK-ban a nevetségesen olcsó áraival.
Magyarországon is menő lenne egy korlátlan internet + olcsó percdíj fillérekért árulva, garantálom hogy elképesztő mennyiségű ügyfelet szereznének.
Persze mindehhez kellene majd saját hálózat is a 4. mobilszolgáltatónak. Meg ugye az államnak nem az árak csökkentése a célja hanem a nem hatékony üzemben tartás. Nem ez az érdeke, de a célja mindenképpen, mint minden állami cégnek.
Magyarországon is menő lenne egy korlátlan internet + olcsó percdíj fillérekért árulva, garantálom hogy elképesztő mennyiségű ügyfelet szereznének.
Persze mindehhez kellene majd saját hálózat is a 4. mobilszolgáltatónak. Meg ugye az államnak nem az árak csökkentése a célja hanem a nem hatékony üzemben tartás. Nem ez az érdeke, de a célja mindenképpen, mint minden állami cégnek.
#3
Elküldve: 2012. 08. 03. 18:27
Igazából ez a modell úgy lenne versenyképes, ha 1 cég kezében lenne a hálózat és mindenki virtuális szolgáltató lenne. A világ legnagyobb pocsékolása az, hogy ahány szolgáltató, annyi hálózat! Szerte szana széjjel sugarazzák már az agyunkat és most kapunk még 1 csokorral az új mobil szolgáltatóval. 1 hálózat kellene, aki teljesen független, vagyis nem szolgáltat, csak fejleszti a kapacitását és bérbe adja a szolgáltatóknak. Az ügyfeleket már a se a szolgáltató se a percdíjak nem érdeklik (hozzáteszem sajnos). Kizárólag azt nézik hol vehetik meg kedvezőbben az okostelefonjukat. Nonszensz.
#4
Elküldve: 2012. 08. 03. 18:48
Idézet: Okostojás - Dátum: 2012. 08. 03. 19:27
Igazából ez a modell úgy lenne versenyképes, ha 1 cég kezében lenne a hálózat és mindenki virtuális szolgáltató lenne. A világ legnagyobb pocsékolása az, hogy ahány szolgáltató, annyi hálózat! Szerte szana széjjel sugarazzák már az agyunkat és most kapunk még 1 csokorral az új mobil szolgáltatóval.
Monopol helyzetben ki jár jól? A szolgáltató, vagy az ügyfél?
Idézet
1 hálózat kellene, aki teljesen független, vagyis nem szolgáltat, csak fejleszti a kapacitását és bérbe adja a szolgáltatóknak.
Ez ugyanúgy magában rejti a fenti veszélyt, hiszen ha a bérbeadó úgy dönt, hogy megemeli a díját, akkor az összes szolgáltató kénytelen emelni (mint most a telekomadó, és egyéb lehúzások miatt), versenyhelyzet ide, vagy oda.
Idézet
Az ügyfeleket már a se a szolgáltató se a percdíjak nem érdeklik (hozzáteszem sajnos). Kizárólag azt nézik hol vehetik meg kedvezőbben az okostelefonjukat. Nonszensz.
Azért akadnak az előfizetők között felelős gondolkodású emberek is.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"
Téma megosztása:
Oldal 1 / 1