Oldal 1 / 1
Re: Ősszel indul a nemzeti mobilfizetés
#1
Elküldve: 2013. 03. 26. 20:31
Az eredeti ötlet megszületésétől számítva csaknem két évvel elindulhat hazánkban az állami mobilfizetési rendszer, melynek célja, hogy egyes közszolgáltatások díjának mobiltelefonos díjkiegyenlítését kezelje.
https://www.hwsw.hu/hirek/50016/nemzeti-mobilfizetes-sms-autopalyadij-parkolas.html
https://www.hwsw.hu/hirek/50016/nemzeti-mobilfizetes-sms-autopalyadij-parkolas.html
#2
Elküldve: 2013. 03. 26. 20:31
EMErgnecy
#4
Elküldve: 2013. 03. 27. 08:30
Kisebb fogalomzavart vélek felfedezni.
A parkolás nem állami, hanem önkormányzati kézben van, és bár tudjuk, hogy ugyanaz a csürhe, attól még két külön dolog.
Helyesebb lenne a "közigazgatási" szót használni a cikkben az állami helyett.
A parkolás nem állami, hanem önkormányzati kézben van, és bár tudjuk, hogy ugyanaz a csürhe, attól még két külön dolog.
Helyesebb lenne a "közigazgatási" szót használni a cikkben az állami helyett.
#5
Elküldve: 2013. 03. 27. 09:13
Kényelmi díj B+
A közlekedési vállalatoknak kényelem, hogy nem kell papír alapú jegyet nyomtatni, jegyautomatákat és jegyeladó helyet üzemeltetni, jegykezelő automatákat karbantartani, és nem kell működtetni a teljes papírjegyes infrastruktúrát. Ha 80-160 forint szivatási díjat fognak szedni ezért, akkor nem fognak átállni az emberek, marad a papírjegyes infrastruktúra és a költségei.
Autópályadíjnál ráverték a költségeket a benzinkutakra, de ott sem számít ma kirobbanó sikernek a mobil fizetés. A legtöbb autós inkább egy kávét vesz a "kényelmi" díjból.
A közlekedési vállalatoknak kényelem, hogy nem kell papír alapú jegyet nyomtatni, jegyautomatákat és jegyeladó helyet üzemeltetni, jegykezelő automatákat karbantartani, és nem kell működtetni a teljes papírjegyes infrastruktúrát. Ha 80-160 forint szivatási díjat fognak szedni ezért, akkor nem fognak átállni az emberek, marad a papírjegyes infrastruktúra és a költségei.
Autópályadíjnál ráverték a költségeket a benzinkutakra, de ott sem számít ma kirobbanó sikernek a mobil fizetés. A legtöbb autós inkább egy kávét vesz a "kényelmi" díjból.
#6
Elküldve: 2013. 03. 27. 12:30
@lola: dehogy növeli. Kevesebbet kell pénzt szállítani, kevesebb papír kell, kevesebb nyomda, festék, áram, akármi.
#7
Elküldve: 2013. 03. 27. 12:32
miert ne csokkentene? ha 3 penztar helyett 2-t kell kinyitni, ha a jegykiado automatat 2 honap helyett 3 honaponta kell kitisztitani, stb, stb..
persze plusz koltseggel is jar. de megtakaritassal is.
persze plusz koltseggel is jar. de megtakaritassal is.
a forum ma:
"Ez van bazdmeg, ha nem tetszik, el lehet menni."
"Ez van bazdmeg, ha nem tetszik, el lehet menni."
#8
Elküldve: 2013. 03. 27. 14:41
Azt nem értem, hogy Prágában felszállsz a villamosra, és ott van, hogy milyen számra mit kell elküldeni, hogy nem buzeráljon a kaller. Nos, ezt itt miért nem lehetett megcsinálni már eddig is? Riszteljen a mobilcég a BKV val, vagy a BKK val, hogy kinek mennnyi az annyi az smsből, a polgárt meg hagyja békén az ellenőr.
Ez a péda már két éve biztosan így van/volt, akkor jártam ott. Nálunk az ötlet felmerülésétől a kivitelezés elkezdéséig évek telnek el, a végeredmény meg olyan, amilyen, sajnos...
Ez a péda már két éve biztosan így van/volt, akkor jártam ott. Nálunk az ötlet felmerülésétől a kivitelezés elkezdéséig évek telnek el, a végeredmény meg olyan, amilyen, sajnos...
Ki az a Mailer Daemon, és honnan tudja az e-mail címem?
#9
Elküldve: 2013. 03. 27. 16:05
Az, hogy itt abszurdisztánban valamit jól megcsináljanak, az kizárt dolog, mert nem tudom. Én már csak kitartást tudok. A kiccsaládom résziről.
Téma megosztása:
Oldal 1 / 1