A hirdetésekből élő médiumok némelyike számára a digitális forradalom nem okoz problémát, sőt, a rugalmasabb médiacégek miután megértették, hogy a nézőik, olvasóik hogyan fogyasztják a tartalmat, hatékonyabbak tudnak lenni a digitális reklámozásban.
https://www.hwsw.hu/hirek/50019/tablet-tv-nezo-szokas-bbc-kutatas.html
Oldal 1 / 1
Re: Még mindig a TV az elsődleges hírforrás
#2
Elküldve: 2013. 03. 27. 12:28
"Ennek megfejtéséhez érdemes figyelembe venni, hogy a legtöbb dolgozó ember ma már erősen specializált feladatot lát el. Az excel-tábla, tervező program, vagy fejlesztő környezet mélyén elveszve nagyon ritka, hogy valakinek a napi rutinjába belefér a folyamatos hírkövetés."
A szalag mellett se se fér bele a napi rutinba a folyamatos hírkövetés, meg a krumpliföldön se.
A szalag mellett se se fér bele a napi rutinba a folyamatos hírkövetés, meg a krumpliföldön se.
#3
Elküldve: 2013. 03. 27. 14:21
@xclusiv: A kutatás ráadásul nem számol az átlagfogyasztókkal, az InSites kizárólag olyan fogyasztókat kérdezett meg, akik a TV, okostelefon, tablet és notebook eszközök közül legalább hárommal rendelkeznek. Így a kutatás valójában nem a teljes lakosságra érvényes, inkább csak a BBC számára fontos és jól eladható, üzleti célcsoportokra.
chill,
aDoayen
aDoayen
#4
Elküldve: 2013. 03. 27. 16:06
@Dojcsák Dániel: Igen, olvastam.
Ezt csak azért mondtam, mert több ebbe a (4-ből 3 van neki) kategóriába tartozó ismerősöm van, aki nem irodai specialista, hanem pl. pincér vagy épp tanár, bár nem tudom bbc.com-ot fogyasztanak-e
Ezt csak azért mondtam, mert több ebbe a (4-ből 3 van neki) kategóriába tartozó ismerősöm van, aki nem irodai specialista, hanem pl. pincér vagy épp tanár, bár nem tudom bbc.com-ot fogyasztanak-e
#6
Elküldve: 2013. 03. 28. 17:27
Globálisan lehet, de mióta Viktor király megreformálta a médiát, azóta mindenütt csak MTI-s szar megy hírek címszó alatt. Nézhetetlen.
„The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by the following formula: pi zz a.”
Téma megosztása:
Oldal 1 / 1