HWSW Informatikai Kerekasztal: Re: Óriási gyorsulást hoz a DirectX 12 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (2 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Re: Óriási gyorsulást hoz a DirectX 12 Értékeld a témát: -----

#1 Felhasználó inaktív   HWSW 

  • HWSW
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 9.283
  • Csatlakozott: 2009. márc. 17.

Elküldve: 2014. 03. 21. 14:28

Hosszú évek után magasabb fokozatba kapcsolt a Microsoft grafikus alkalmazásprogramozási interfésze: a Direct3D 12 legnagyobb újdonsága a hatékonyabb futás lesz, mind a CPU, mind a GPU oldalán. Meglepetésre a legtöbb, a piacon lévő kártya már támogatja, így vásárolni jó eséllyel nem kell majd.
https://www.hwsw.hu/hirek/52006/microsoft-directx12-direct3d-forza-xbox-one-grafikus-api.html

#2 Felhasználó inaktív   'Geri' 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 14:28

papíron az eddigi directxek is támogatják a multithread működést, a gyakorlatban meg max egy kékhalált tud összeszaltózni így.

a függvényhívások sebességproblémáját pedig generációról generációra újra megoldja a microsoft, szóval mostanra már csak kb 70x lasabb, mint az opengl.

szerintem a legjobb lenne, ha a microsoft ezt a 3d dolgot hagyná a faszba, de komolyan. majd megoldják azok, akik értenek hozzá (opengl, stb).

#3 Felhasználó inaktív   dark100 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 177
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 14:35

Nem fogjak hagyni. Nekik a kontrol a prioritas, hogy ok mondjak meg a szoftveres es hardveres oldalnak is, hogy mit szabad. Ha kiengednek a kezukbol a kontrolt, soha tobbe nem tidnak visszaszerezni, ugyhogy barmi aron is, de csinalni fogjak.
Az élet szép. Vagy nem.

#4 Felhasználó inaktív   Balázs 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 14:39

Akit érdekel PH-n is kijött egy átfogóbb leírás: http://prohardver.hu/teszt/a_microsoft_leleplezte_a_directx_12-t/ez_lett_directx_12.html

#5 Felhasználó inaktív   Raynes 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.740
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 14:43

Ja, és majd csak Win9-re lesz elérhető, az is tuti.
„The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by the following formula: pi zz a.”

#6 Felhasználó inaktív   dikki 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.706
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 14:48

egy sed egysorossal atirhatnam ezt a cikket barmelyik eddigi directx-verziora, mindig be volt lengetve hogy na most aztan mennyire gyorsak leszünk.

#7 Felhasználó inaktív   Balázs 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 496
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 14:48

@Raynes: Valószínűleg a Windows 8 is rajta lesz a támogatott operációs rendszerek listáján. :)

#8 Felhasználó inaktív   Bici 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 488
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 15:04

@Balázs: Szerintem az új WDDM miatt nem lesz rajta. :U
Á, mint Álemér...

#9 Felhasználó inaktív   Bitbohóc 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 256
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 16:15

Akkor mégse állt bele a földbe a DX, meg nem lett raytracing, minden megy tovább, ahogy eddig.

#10 Felhasználó inaktív   egymajom 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 808
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 16:55

"A bejelentés igazi meglepetése, hogy a DirectX 12 elõnyeihez nem kell majd feltétlenül új hardvert vásárolni, a Microsoft becslése szerint a ma értékesített, játékra szánt PC-k mintegy 80 százaléka már teljes DX12 kompatibilitást mutat, ez a szám pedig a következõ bõ évben csak növekedni fog. "

Ez azért nem teljesen így van, ahogy én kivettem, a jelenlegi hardverek FEATURE_LEVEL_11-en támogatják a DX12-t, a FEATURE_LEVEL_12 követelményeirõl még szerintem csak spekuláció van, de pár helyen olvasni, hogy valószínûleg konzolszintû integráció kellesz hozzá. Ugyanez van a mobil eszközöknél is, azokra is rányomják mindig a legújabb DX matricáját, de ha jól tudom, ugyanúgy FEATURE_LEVEL_9_3-on vannak.

Szerkesztette: egymajom 2014. 03. 21. 17:00 -kor


#11 Felhasználó inaktív   Sanyix 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.251
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 17:36

@"Geri": nem is azért csinálják hogy jobb legyen. A directx mindig arról szólt hogy ne legyen kompatibilis a vindózon kívül semmivel, így vindózhoz láncolják a játékosokat. Így nem fogják hagyni hogy más elterjedjen.
ASUS= 0 minőség, full szopás, szemét, nemtörődöm support, bugtemető. asus SOHA többé, és másnak sem ajánlom

#12 Felhasználó inaktív   'Geri' 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 17:54

Üzenet megtekintéseIdézet: Sanyix - Dátum: 2014. 03. 21. 17:36

így vindózhoz láncolják a játékosokat. Így nem fogják hagyni hogy más elterjedjen.


hát erről már lekéstek 20 évvel.

#13 Felhasználó inaktív   Sanyix 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.251
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 17:56

@"Geri": én nem hallottam kékhalálról, csak arról hogy a nagy multithread támogatás az annyiból állt, hogy nem a meló 100%-a ment egy szálon, hanem csak 90%... a maradék 10% több szálra osztható, tehát halottnak a csók típusú.
ASUS= 0 minőség, full szopás, szemét, nemtörődöm support, bugtemető. asus SOHA többé, és másnak sem ajánlom

#14 Felhasználó inaktív   Sanyix 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.251
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 17:57

@"Geri": nem késtek le. pont kb 20 éve kezdték el nyomni (pénzzel) a directx-et, el is érték hogy a játékok 90% vindózon fut...
ASUS= 0 minőség, full szopás, szemét, nemtörődöm support, bugtemető. asus SOHA többé, és másnak sem ajánlom

#15 Felhasználó inaktív   jani1701 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Ellenőrzés alatt
  • Hozzászólások: 646
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 18:35

A maradék 10 meg telefon/tableten, Nintendon, Playstationon. Hihető.

#16 Felhasználó inaktív   'Geri' 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 18:39

Üzenet megtekintéseIdézet: Sanyix - Dátum: 2014. 03. 21. 17:56

@"Geri": én nem hallottam kékhalálról, csak arról hogy a nagy multithread támogatás az annyiból állt, hogy nem a meló 100%-a ment egy szálon, hanem csak 90%... a maradék 10% több szálra osztható, tehát halottnak a csók típusú.


ne keverjük össze az APInak és magának a játékenginenek a multithread képességeit, ha kérhetem

#17 Felhasználó inaktív   'Geri' 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 18:40

Üzenet megtekintéseIdézet: Sanyix - Dátum: 2014. 03. 21. 17:57

nem késtek le. pont kb 20 éve kezdték el nyomni (pénzzel) a directx-et, el is érték hogy a játékok 90% vindózon fut...


90%? melyik univerzumban? 2014 van, a játékok kb 1-2%-a windowsos. maradjunk a valóságnál.

#18 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 20:44

@"Geri": azert azokat jatekoknak nevezni kisse tulzas, tehetsegtelen amatorok osszekattintgatnak tobb ezer fost, ha szerinted ez a mervado akkor reg rossz, a jatekok xboxra keszulnek ps-re , windowsra , streamre, a telefonos tabla vonal max foshalomnak nevezheto egyelore, aztan hogy a jovoben mi lesz az meg majd elvalik

M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

#19 Felhasználó inaktív   'Geri' 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 21:19

akkor ennyi erővel pl az unitys cuccokat se nevezzük már játéknak :p

#20 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 03. 21. 21:53

@"Geri": az unitybol meg tudom csinalni azt hogy meghivva egy dll-t , nyitok egy direcx csatornat, amivel kozvetlenul rajzolok, es ilyenkor az unity a leveleditor szerepet tolti be

M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

Téma megosztása:


  • (2 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó