Re: Óriási gyorsulást hoz a DirectX 12
#1
Elküldve: 2014. 03. 21. 14:28
https://www.hwsw.hu/hirek/52006/microsoft-directx12-direct3d-forza-xbox-one-grafikus-api.html
#2
Elküldve: 2014. 03. 21. 14:28
a függvényhívások sebességproblémáját pedig generációról generációra újra megoldja a microsoft, szóval mostanra már csak kb 70x lasabb, mint az opengl.
szerintem a legjobb lenne, ha a microsoft ezt a 3d dolgot hagyná a faszba, de komolyan. majd megoldják azok, akik értenek hozzá (opengl, stb).
#3
Elküldve: 2014. 03. 21. 14:35
#4
Elküldve: 2014. 03. 21. 14:39
#5
Elküldve: 2014. 03. 21. 14:43
#6
Elküldve: 2014. 03. 21. 14:48
#7
Elküldve: 2014. 03. 21. 14:48
#8
Elküldve: 2014. 03. 21. 15:04
#9
Elküldve: 2014. 03. 21. 16:15
#10
Elküldve: 2014. 03. 21. 16:55
Ez azért nem teljesen így van, ahogy én kivettem, a jelenlegi hardverek FEATURE_LEVEL_11-en támogatják a DX12-t, a FEATURE_LEVEL_12 követelményeirõl még szerintem csak spekuláció van, de pár helyen olvasni, hogy valószínûleg konzolszintû integráció kellesz hozzá. Ugyanez van a mobil eszközöknél is, azokra is rányomják mindig a legújabb DX matricáját, de ha jól tudom, ugyanúgy FEATURE_LEVEL_9_3-on vannak.
Szerkesztette: egymajom 2014. 03. 21. 17:00 -kor
#11
Elküldve: 2014. 03. 21. 17:36
#12
Elküldve: 2014. 03. 21. 17:54
#13
Elküldve: 2014. 03. 21. 17:56
#14
Elküldve: 2014. 03. 21. 17:57
#15
Elküldve: 2014. 03. 21. 18:35
#16
Elküldve: 2014. 03. 21. 18:39
Idézet: Sanyix - Dátum: 2014. 03. 21. 17:56
ne keverjük össze az APInak és magának a játékenginenek a multithread képességeit, ha kérhetem
#17
Elküldve: 2014. 03. 21. 18:40
#18
Elküldve: 2014. 03. 21. 20:44
www.m12technology.com
I'm CEO bitch
#20
Elküldve: 2014. 03. 21. 21:53
www.m12technology.com
I'm CEO bitch