Oldal 1 / 1
Re: ANTVR: VR-szemüveg, nyílt forrású vezérléssel
#1
Elküldve: 2014. 05. 26. 15:26
Újabb szereplő lép a virtuálisvalóság-szemüvegek piacára. A kínai ANTVR csapata egy részben nyílt forrású készülékkel és a hozzá tartozó kontrollerrel mutatkozott be a Kickstarteren, ahol rövid idő alatt összegyűjtötte a kitűzött finanszírozási célt. Az eszköz különlegessége, hogy számos platformon, többféle konzollal, PC-vel vagy akár androidos készülékekhez is működhet.
https://www.hwsw.hu/hirek/52338/vr-headset-virtualisvalosag-szemuveg-antvr-oculus-rift.html
https://www.hwsw.hu/hirek/52338/vr-headset-virtualisvalosag-szemuveg-antvr-oculus-rift.html
#2
Elküldve: 2014. 05. 26. 15:26
na faja, ezzel mar a Zagyunk tartalmat is le tudjak majd leechelni települö backdoorokon keresztül!!1
#3
Elküldve: 2014. 05. 26. 16:07
KINEK ? MINEK ? HOVA?
M-12 technology
www.m12technology.com
I'm CEO bitch
www.m12technology.com
I'm CEO bitch
#4
Elküldve: 2014. 05. 26. 17:07
Az hogy van, hogy az Oculus Rift meg ez a csapat ki tudta hozni a VR szemüveget 300-400 USD körüli összegért, a Google Glass meg 1500 USD-be kerül?
Nem akarom a narancsot az almához hasonlítgatni, de a Google Glass is csak akkor érne valamit, ha igazi AR szemüveg lenne, a tartalmat 3D-ben az üvegre vetítve, hogy ne kelljen egy kis képernyőt olvasni a jobb felső sarokban.
Csak az eltérően tervezett árcédulára akarom felhívni a figyelmet, mert hiába van a Google Glassban (csak 5 órát bíró) aksi meg bluetooth meg stb., a felhasználói élmény egyszerűen nem indokol egy 5-szörös szorzót a VR szemüvegekhez képest.
Nem akarom a narancsot az almához hasonlítgatni, de a Google Glass is csak akkor érne valamit, ha igazi AR szemüveg lenne, a tartalmat 3D-ben az üvegre vetítve, hogy ne kelljen egy kis képernyőt olvasni a jobb felső sarokban.
Csak az eltérően tervezett árcédulára akarom felhívni a figyelmet, mert hiába van a Google Glassban (csak 5 órát bíró) aksi meg bluetooth meg stb., a felhasználói élmény egyszerűen nem indokol egy 5-szörös szorzót a VR szemüvegekhez képest.
#5
Elküldve: 2014. 05. 26. 18:43
Húha, ebből gáz lesz, mert minden API tilos, holnaptól az API-t használók is tilosban járnak, sőt, akik az API szót ismerik, azoknak is annyi.
#6
Elküldve: 2014. 05. 26. 21:10
Érdekes, hogy a cikkhez mellékelt képen elég minőséginek tűnik a kontroller, de a Kickstarter-es videón meg elég bóvlinak.... Persze, tudom ez még nem végleges termék... Meg kicsit szkeptikus vagyok a "miénk mindennel működik" kijelentéssel, de ne legyen igazam.
PS3 ID: delphijos , PC: Éppen hogy csak AT, kizárólag netezésre
#7
Elküldve: 2014. 05. 26. 21:15
1920:1080 és 4:3 ? ott valami torzulni fog.
AMD 64 ? Ugyan már ! A 65-ös az igazi.
#8
Elküldve: 2014. 05. 27. 09:28
"A szemüveg ráadásul 3D tartalmak megjelenítésére is képes."
Ööö.. én azt hittem, az a lényeg ezekben.
Ööö.. én azt hittem, az a lényeg ezekben.
#9
Elküldve: 2014. 05. 27. 12:42
erről a vr fittyfenéről a doomos, 386-486-os időkben hallottam először, azóta sem sikerült a nagy áttörés, talán nem véletlen
#10
Elküldve: 2014. 05. 29. 11:06
@lolwut: Persze hogy nem. Az i386-os időkben aranyárba került az LCD, és pici felbontást tudott. Azóta meg nem nagyon foglalkozott vele komolyabban senki.
@Szerzetes:
A gugli glassal nekem is ez a bajom (az árán kívül). Az a kijelző nagyjából semmire nem jó.
Nem is a 3d hiánya a fő baj, hanem a felbontás / képméret.
@Szerzetes:
A gugli glassal nekem is ez a bajom (az árán kívül). Az a kijelző nagyjából semmire nem jó.
Nem is a 3d hiánya a fő baj, hanem a felbontás / képméret.
Téma megosztása:
Oldal 1 / 1