Painkiller (c) People Can Fly (II)
#2
Elküldve: 2005. 11. 18. 02:41
Idézet: SYS_TRhu@2005. nov. 17. - Dátum: csütörtök - 15:50

@SYS_TRhu
Ezt a PK++ vs. PowerMad dolgot jól az agyamba vésem.

#3
Elküldve: 2005. 11. 18. 18:18
Idézet: caratyuska - Dátum: 2005. nov. 17., csütörtök - 20:10
Mikó?

Eddig nem ~2500 hsz körül volt szokás lezárni egy témát?

- Légy szíves a Painkiller - Battle out of Hell topikot is lezárni, és a végére odabiggyeszteni a szintén ide szóló folytatás-linket. (Nyogodtan odaírhatod, hogy fórumozói kérésre tetted).
- A nyitó postodat egészítsd ki a "Painkiller - Battle out of Hell folytatása" sorral.
- A topik alcímének add meg ezt: "BooH is"
A két téma több szempontból (amit most nem részleteznék) annyira szorosan összefügg, hogy teljesen felesleges két szálat futtatni miattuk, illetve a BooH-ra vonatkozó kérdéseket is ide tette fel mindenki az utóbbi időben.
Gondolom a többiek is egyetértenek velem, de azért szóljanak ha mégsem.

#4
Elküldve: 2005. 11. 18. 19:44

én eddig egyszer voltam a bú topikban, akkor amikor végigolvastam.
viszont peti, lehet hogy hatékonyabb lenne ha kéréseddel privátban is megkeresnéd az illetékest.
nem vagyok biztos benne, hogy gyakran benéznek, hogy rajtunk kívül sokan olvassák a topikot.

#5
Elküldve: 2005. 11. 18. 20:00
Idézet: rémlátó - Dátum: 2005. nov. 18., péntek - 19:44
nem vagyok biztos benne, hogy gyakran benéznek, hogy rajtunk kívül sokan olvassák a topikot.

Feljelentettem a hozzászólást a júdás-gommbal, remélem lesz foganatja.

#6
Elküldve: 2005. 11. 24. 14:15

Kérdésem az lenne hogy ha én a Docks pályát NIGHTON akarom játszani ugy hogy MINDEN Secretet megszerezzek akkor milyen kártyákkal érdemes nyomulni?


#7
Elküldve: 2005. 11. 24. 16:54
Srácok, azért én mindenekelőtt üdvözlöm az topic 2. fejezetét - azért ez nem semmi szerintem. Véleményem szerint pár ezren nem gondolták itt a HWSW-n, hogy ennek a kis játéknak a topicja valaha is el fogja érni az 50 oldalt, pláne úgy, hogy nagyjából 5-6 elvetemült ember írogatott csak bele. Szóval jubilálunk, ezt meg kell becsülni, és köszönjük meg egymásnak...


De egyetértek Petivel én is: a BOOH-topic szerintem is felesleges. Kényelmetlen dolog a BOOH-topicot használni, csak mert egy hozzászólásom inkább arról szól, főleg úgy, hogy az a topic állandóan lesüllyed. Jobb, ha egy helyen vannak az infók a PK+BOOH témában. Szóval tényleg, azt be kéne zárni, és a továbbiakban ide írni a BOOH-ről is...


Peterxxxx, az aranykártyákat tekintve a Speed kártya mindenképpen jó, és vegyél még hozzá egy Iron Willt is, így a nagy esésekkel sem lehet gondod. Ha ezüstöket is akarsz használni, akkor egyértelműen Soul Catcher (hiszen a lelkekkel tudod gyógyítani Danielt), na és persze a Mercy, hogy háromszor is használhasd az aranyakat. Na jó, inkább a Mercy az, ami tényleg fontos az ezüstökhöz. Aztán már csak okosan kell felhasználnod a kártyákat...
MultiPlayer... Tegnapelőtt lezajlott a "Final" New York-ban, de sajnos a közvetítést nem láttam (állítólag 23-án éjfélkor ment, de nálam bizony offline volt a TSN-en minden). De azért megnézhetitek ezt a topicot a részletekért: Fatal1ty nyert, és állítólag nagyon rossz volt az egész, úgy értem, hogy akik látták, azt mondták, hogy nem voltak élvezetesek és érdekesek a meccsek. PeTjA említette, hogy az egyik TSN-srác be is szólt, hogy ez már sakk és nem PK - LOL! Érdekes az is, hogy nem volt "DM_Sacred", pedig szerintem is ott a legjobb VoO (messze jobb mint Fat'). A "DM_Sacred" helyett VoO a "DM_Psycho"-t választotta, ahol pedig egy korábbi nyilatkozata alapján éppen a leggyengébb. Most ki érti ezt...? A fődíj 150000 dollár volt, míg a "vesztes", azaz a második helyezett "csupán" 100000 dollárt kapott - lehet, hogy itt van a blöki elásva (szegény pára)...?

SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 11. 24. 16:58 -kor
#8
Elküldve: 2005. 11. 24. 18:49

Egyetlen nagy kérésem lenne hozzád mivel látom Te nagyon benne vagya PK témában (+ még sokan mások

SZal az lenne a kérésem hogy ide EGY hszbe összegezve írj le minden olyan statisztikai bugot ami előfordul a legutolsó patch (1.64) után is az alap PK+ban + a BOoH-ban is!!

(statisztikai bug alatt aszt értem hogy pl X pályán hiába megöltél minden ellent mégis a staticban még hiányzik 2 db pl. vagy ugyanezt hogy X pályán vmi bug miatt nem lehet elérni egy ammot vagy objektumot nem lehet elpusztítani X bug miatt

azért érdekelne mert szeretnék erre figyelni a játék során hisz több szem többet lát

HATALMAS THX ha megteszed de ha vki másnak van keedve megcsinálni akkor annak is HATALMAS THX!!

#9
Elküldve: 2005. 11. 25. 00:03
szóval halál egyszerű a dolog



Szerkesztette: peterxxxx 2005. 11. 25. 00:04 -kor
#10
Elküldve: 2005. 11. 25. 16:28
Peterxxxx, ezeket a dolgokat összeírni "nagy meló" volna, hiszen annyi van... LOL! De, ha felteszed a PowerMad modot, akkor a 90%-uk meg fog oldódni. A PowerMad alapvetően egy cheatscript, de csalni csak akkor csalsz vele, ha megnyomod a megfelelő billentyűkombinációkat (amit könnyen el lehet kerülni). Egyébként pedig egy nagyon hasznos kis "patch"...

- Objektum-hibák: Például a pályákról kieső objektumok, vagy pedig objektumok, amik nem rombolódnak le. Az egyik "legveszélyesebb" a "Snowy Bridge"-en van: a nagy világítóoszlopoknak teljesen darabokra kell törniük! Különben a program nem számítja hozzá az egyes részeket a lerombolt objektumokhoz. Velem már számtalanszor előfordult ez a hiba, mire rájöttem, hogy mi a gond. A lényeg, hogy a csúszós rész utáni CheckPointnál pontosan 75 lerombolt objektumnak kell lennie, ha addig tényleg mindent leromboltál (ha csak 74 van, akkor valószínűleg az egyik oszlop nem esett teljesen a darabjaira - ezt elég nehéz ellenőrizni)... A másik hasonlóan "veszélyes hely" a BOOH "Leningrad" helyszíne: a legutolsó CheckPoint utáni területen néha a program elfelejt egy objektumot az aknarobbanásoknál és/vagy a házrészek szétesésénél. Úgyhogy ha biztos vagy benne, hogy minden megvolt, de mégis csak 118/119-ed van, akkor csak töltsd vissza az utolsó CheckPointot és próbáld újra... Ezek eléggé idegesítő hibák...
- "Babel" (C04E03): 225/237 eliminálható ellenfél. Csak 225 van...
- "Forest" (C04E04): 106/107 eliminálható ellenfél. Csak 106 van...
- "Docks" (C05E02): 259/261 eliminálható ellenfél. Csak 259 van...
- "Old Monastery" (C05E03): 157/159 eliminálható ellenfél. Csak 157 van...
Ennyi az egész, most több nem is jut eszembe - már ha a PM fent van...

"Docks" - nem néztél utána az állításodnak...





MultiPlayer... Az előző hozzászólásomban említett topicban immár találhattok egy letöltési linket is a "Final"-ről: ez egy komplett videóanyag és kb. 500 MB. Így megnézhetitek a meccseket és közben hallgathatjátok a kommentárokat (tényleg benne van a sakkos beszólás is



SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 11. 25. 16:32 -kor
#11
Elküldve: 2005. 11. 25. 20:07

Amugy még mindig nem teljesen világos hogy mért akarnál visszamenni a Dockson az első darura.. .

Szerkesztette: peterxxxx 2005. 11. 25. 20:08 -kor
#12
Elküldve: 2005. 11. 25. 20:56
Az épülő hajóra MÉG vissza lehet jutni a legvégéről gond nélkül, az soha nem is volt kérdés, na de próbáld csak még tovább (az ezüstig már nem tudsz visszamenni)...


Bocs' az abszolút túlrészletezett magyarázat miatt. :o Egy szóval kellett volna válaszolnom: Trauma...

SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 11. 25. 21:03 -kor
#14
Elküldve: 2005. 11. 26. 16:00
Én sem láttam a közvetítést. Kerestem, hogy a nap melyik órájában van, de nem jutottam sokra. A TSN-en én sem igazodtam ki. Még most sem tudom, hogy kell e regelni vagy sem. A videót feltétlenül megnézem.

Én a meccs előtt Vo0ra tettem a voksomat. Kicsit értetlenül állok a történtek előtt.
Ezen az oldalon már meg is kellett védenem a fiúkat

#15
Elküldve: 2005. 11. 26. 17:22

Az Abadonned Factory-nál csak 155 elpusztítható objektum van a 157-ből legalábis nekem... Légyszi elllenőrizze mindenki hogy náluk is így van-e





Szerintem ha már SYS is leírt egy jópár statisztikai bugot + most én is egyet kéne készíteni ezekről egy listát és beküldeni a fejlesztőknek hogy ezeket javítsák ki ugyanis mindössze egy számot kell átírni... vagy már megtettétek ezt? SYS?
Szerkesztette: peterxxxx 2005. 11. 26. 17:26 -kor
#16
Elküldve: 2005. 11. 26. 17:47

#17
Elküldve: 2005. 11. 27. 15:49
Sajnos a Factoryn ez egy szakállas BUG. Ahoz, hogy 5 csillagosra meg tudd csinálni, fel kell telepítened a Kalme által készített Powermadet. A telepítéshez mindénféleképpen szükséges a kiegészítő és a 1.62 frissítés ill a .NET keretrendszer. Ezek után előlről kell kezdened a pályát, hogy érvényesüljön a javítás. Ahogy SYS korábban leírta, ez a kis javítás nagyon sok BUGra gyógyír.
Elméletileg még ki fog jönni egy hivatalos javitás, de hogy mikor, azt csak a fejlesztők tudják.
Az 5SC sikeres teljesítése után nem marad el a jutalom

#18
Elküldve: 2005. 11. 27. 21:26
Peter, fel kéne tenned a PowerMadet tényleg. Még egyszer, a hibák listája, amiket javít...
"
Other features
Startup videos are disabled
Integrated Colloseum tarot card fix -- fixed in 1.61/1.62 => removed in Powermad 3.62+
Integrated Ruins ammo box fix (thanks dooguesgoober4)
Integrated Abandonded factory destroyable objects fix (thanks dooguesgoober4)
Integrated Loony Park hidden fireworks sack fix
Integrated Stone Pit missing two chest at the beginning fix
Integrated Stone Pit out of level holy item fix (thanks Crazy)
Integrated Stone Pit holy item (statue) placement improvement
Integrated HUD showing only three digits of health fix (thanks Dayve)
Integrated Level statistics fix
Integrated language fix (switching languages through the config file works)
"
(Kalme)
És igen, a PM tulajdonképpen egy "félhivatalos quickfix": Kalme annak idején írt a PCF-nek ezekről a hibákról, így Ők mindegyikről tudnak és mindegyiknek a javítására ígéretet is tettek (legalábbis levélben). Ha valaha lesz egy 1.7-es patch (be van ígérve egy ideje), akkor a fenti hibák remélhetőleg hivatalosan is javítva lesznek. De én már alig-alig bízom abban, hogy a PCF kijön még egy patch-csel...
Egyébként az "Abandoned Factory"-t (és később a "Ruins"-t is) meg lehet csinálni a PM nélkül is, de csak egy bugot kihasználva...
Blazkowicz, teljesen egyetértek minden gondolatoddal, amit az említett topicban leírtál. A hozzászólások nagy részéről (tisztelet a kivételeknek, mert vannak!) amúgy is a következők jutottak az eszembe: butaság, szűklátókörűség, tájékozatlanság, irigység, intolerancia, és "antinyitottság" (a hencegést már tényleg ne is említsük) - az utolsó három amúgy is elég jellemző magyar viszonylatban szinte minden téren (nem egy vicc született már erről





Ami engem zavar ebben az egészben az inkább a nagy felhajtás és a show-szerűség, na ezeket biztosan nem szeretem...


SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 11. 27. 21:50 -kor
#19
Elküldve: 2005. 11. 28. 12:21
Idézet: SYS_TRhu@2005. nov. 27. - Dátum: vasárnap - 21:26
Idézet: SYS_TRhu@2005. nov. 27. - Dátum: vasárnap - 21:26
Idézet: SYS_TRhu@2005. nov. 27. - Dátum: vasárnap - 21:26

Idézet: SYS_TRhu@2005. nov. 27. - Dátum: vasárnap - 21:26
Idézet: SYS_TRhu@2005. nov. 27. - Dátum: vasárnap - 21:26
Idézet: SYS_TRhu@2005. nov. 27. - Dátum: vasárnap - 21:26


Már belenéztem a videóba. Ma este bepótolom a maradék részt.
Grat a hosszan tartalmas hozzászólásodhoz

Szerkesztette: Blazkowicz 2005. 11. 28. 12:23 -kor
#20
Elküldve: 2005. 11. 30. 17:50
Mindenekelőtt...




Aztán meg... Tegnap fejezte be Artas is odakint a "5th Chapter on Trauma" kihívást, és megosztott pár érdekes videót, amiket a topicban megtalálhattok az Ő hozzászólásában. Ezek közül kettőre különösen felhívnám a figyelmeteket: 1. videó és 2. videó... Az 1. videó egy rövidítés, amivel egy csatarészt ki lehet hagyni, de nem emiatt érdekes. Azután válik érdekesebbé, miután megnéztük a 2. videót is! A 2. videóban feltűnt, hogy ott volt még az ezüstpajzs a helyén, és egyébként régebben én próbálkoztam is arrafelé lejutni, de a talajra estem, tehát nem ugrottam el balra mint Artas..akkor azt hittem, hogy a ládák és a felettük lévő "láthatatlan fal" miatt nem lehet már eljutni újra a létrás daruhoz (ezért sosem hagytam hátra az ezüstpajzsot). DE..az első videó szerint mégis meg lehet csinálni! Ergo, a tanulság: nem muszáj az ezüstpajzsért megsértenünk magunkat, hanem akár mindhárom darus titkot megszerezhetjük az arannyal (többet véd a sérülések ellen, így több HP-t takaríthatunk meg - Traumán ez azért nem mellékes), majd pedig visszamehetünk az ezüstért és Artas módszerével átjuthatunk a létrás daruhoz is. Még nem próbáltam ki, de a videók alapján szerintem működnie kell (még ha egy kissé nehézkes is) - mindenesetre mindenképpen érdekes, még úgy is, hogy tudjuk, hogy enélkül is teljesíthető a kihívás...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 11. 30. 18:47 -kor