Üdv,
Köszi az elismerésért, ma jó formában vagyok, úgyhogy folytatom is:
Ismerek egy pár nyugat-európai manust, és meglepő módon kevésnek van nagyvasa. Az egyik kedvenc osztrák euró-milliárosom

egy özönvíz előtti, ámerikai Cadillaccal jár, mert nagy, és nehezen törik (ergo nem kell szervizbe vinni minden nap).
A másik egy lepukkant Opel Omegával (600k km), mert minek cserélje, ha megy.
A harmadik valami Hyunday vagy Kia vagy miféle rizskályha terepjáróval.
Mindegyik faszi vehetne évente 3 nagyvasat, és nem vesznek.
Ott nem autóra költik a vagyont, mint mifelénk. Érdekes a magyar ember: összedől a háza, de azért megveszi a Suzukit hitelre. Vagy az S-klassét, csak akkor nem ő rokkan bele, hanem a cég meg a 80 rabszolga, de ők úgysem számítanak, és úgyis alapít másik céget.
Bár van ellenpélda is: egy cégnél az izgatóknak hetes, a mittoménkiknek ötös, a kisembereknek hármas, a sameszoknak meg egyes BMW-jük van.
Sajnos nem vesznek fel, mert nem tudok németül
Lehet boncolgatni a népgazdasági-politikai összefüggéseket.
UI: mindegyik idegen minden szabályt betart. Magyarországon azon szoktam csodálkozni, amikor egy S-klasse indexel, bár általában kiderül, hogy német a lelkem