HWSW Informatikai Kerekasztal: Unreal Engine 4 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (5 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Unreal Engine 4

#1 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:18

Az Epic Games is képviselteti magát Lipcsében. Nem kisebb bejelentést tettek meg, mint hogy már évek óta dolgoznak az Unreal Engine negyedik változatán. Még a harmadikkal készülő játékok is több hónapnyi, sőt évnyi távolságra vannak, ám ez cseppet sem zavarja őket. Jelenleg egyetlen egy ember foglalkozik az Unreal Engine 4 írásával, ő pedig Tim Sweeney, és természetesen azt ígérik, hogy totálisan földbe döngölős, brutálizomdurvulós lesz az új motor, és már most érdeklődnek iránta bizonyos fejlesztőcégek. Technikai részletekbe nem bocsátkoztak, de én most konkrétan nem tudom elképzelni, mivel tudnának az UnrealEngien 3-nál messzemenőkig jobb látványt elérni...

info by gamestar

Azért vannak még beteg emberek :D Kíváncsi leszek az első shotokra :D

#2 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:33

csak így tovább, nem kell optimizálni, ugyan minek. cska vegyük rá szegény júzert, hogy megvegye a radeon x1000xt-t, meg a geforce 10800gtx-et, egy A64 FX 60 mellé..

lefogadom, hogy ha igazán szeretnék, akkor egy U3as enginel is eltudnák érni azt, amit az U4essel akarnak. csak lusták. hehe.
JóSebesség

#3 Felhasználó inaktív   dani83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.135
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:33

mivan?? :wtf:
Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!

#4 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:37

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. aug. 18., csütörtök - 10:33

csak így tovább, nem kell optimizálni, ugyan minek. cska vegyük rá szegény júzert, hogy megvegye a radeon x1000xt-t, meg a geforce 10800gtx-et, egy A64 FX 60 mellé..

lefogadom, hogy ha igazán szeretnék, akkor egy U3as enginel is eltudnák érni azt, amit az U4essel akarnak. csak lusták. hehe.

Persze.
Nézd meg a q1 és a Doom3 példáját. Közel ugyanarra a szintre tudták hozni az engine-t (sőt) nem egészen 100mb-ba belesűrítve..

Szerkesztette: -=M@X[treme]=- 2005. 08. 18. 10:40 -kor


#5 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:42

Most ezek minden DX-hez írnak egy UE-t?
Tuti, hogy a longhornos új graf engine-re épül, csuda jó lesz...

Amúgy az, hogy egy ember dolgozik rajta az ég világon semmit nem jelent :D
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#6 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:43

Idézet: -=M@X[treme]=- - Dátum: 2005. aug. 18., csütörtök - 11:37

Persze.
Nézd meg a q1 és a Doom3 példáját. Közel ugyanarra a szintre tudták hozni az engine-t (sőt) nem egészen 100mb-ba belesűrítve..

Doom3 motor= szép árnyékolás és csókolom. A Q4 shotokon könnyesre szoktam röhögni magam, hogy 2005ben ilyen modelleket tartalmazó játékot ki mernek majd adni...
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#7 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:44

biza.
Ha a q1 model pack elkészül, simán alázni fogja a D3 grafját :D

#8 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:44

tudom ez rosszul fog téged érinteni, mert nagy HL2 fan vagy, de a HL2 is elég átlagos. szépnek egyáltalán nem nevezhető. :D
JóSebesség

#9 Felhasználó inaktív   !!Áky!! 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.528
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:45

Idézet: -=M@X[treme]=- - Dátum: 2005. aug. 18., csütörtök - 11:18

...
de én most konkrétan nem tudom elképzelni, mivel tudnának az UnrealEngien 3-nál messzemenőkig jobb látványt elérni...


Nem tartanám elképzelhetetlennek, hogy már van valmilyen Alpha/Beta fázisú DX10 és azokkal a "fícsörökkel" dolgoznak a srácok!
Nem tartom meglepőnek a dolgot, mindig is híres volt a cég a meglepetésekről! :)
Egy képet megnéznék róla :lollypop:
Tauroid @ Twisting Nether ( Wheelchair Corporation )

#10 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:46

Sajn ez így van. 1edül az arcok kidolgozása szép, de...semmi különös dolog nincs az engine-ba.

#11 Felhasználó inaktív   !!Áky!! 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.528
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:47

Idézet: -=M@X[treme]=- - Dátum: 2005. aug. 18., csütörtök - 11:46

Sajn ez így van. 1edül az arcok kidolgozása szép, de...semmi különös dolog nincs az engine-ba.

Azért még a vizet megemlíteném! ;)
Tauroid @ Twisting Nether ( Wheelchair Corporation )

#12 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:48

Idézet: !!Áky!! - Dátum: 2005. aug. 18., csütörtök - 10:45

Egy képet megnéznék róla :lollypop:

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

:D

#13 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:49

uhh tényleg h2o rulla  :omg:  :D
JóSebesség

#14 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:49

Idézet: !!Áky!! - Dátum: 2005. aug. 18., csütörtök - 10:47

Azért még a vizet megemlíteném! ;)

Ok jogos, azsem rossz tényleg.  :up:
A fizika meg szimpla havok szal... :)

#15 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:52

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. aug. 18., csütörtök - 11:44

tudom ez rosszul fog téged érinteni, mert nagy HL2 fan vagy, de a HL2 is elég átlagos. szépnek egyáltalán nem nevezhető. :D

Ha ez most nekem szólt...

Abban legalább nem röhögtem magam könnyesre a modelleken, meg a talajon :nevet:

De túl sok előremutató abban sincs, de ezt már egyszer megbeszéltük ;)
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#16 Felhasználó inaktív   !!Áky!! 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.528
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 10:53

Idézet: -=M@X[treme]=- - Dátum: 2005. aug. 18., csütörtök - 11:48


Ez nem az Unreal5-ös lesz? :think:

;)
Tauroid @ Twisting Nether ( Wheelchair Corporation )

#17 Felhasználó inaktív   sKeLeToR 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.673
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 11:05

Itt van az első kép:
Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]


:D  :D  :D

Szerkesztette: sKeLeToR 2005. 08. 18. 11:06 -kor

Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D



                             

#18 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 11:07

szép render.  :)
JóSebesség

#19 Felhasználó inaktív   sKeLeToR 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.673
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 11:17

Idézet: -Turbo- - Dátum: 2005. aug. 18., csütörtök - 12:07

szép render.  :)

Kösz, most csináltam a sufniban :D
Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D



                             

#20 Felhasználó inaktív   dani83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.135
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 18. 11:18

Idézet: sKeLeToR - Dátum: 2005. aug. 18., csütörtök - 10:17

Kösz, most csináltam a sufniban :D

:nevet:  :taps:
Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!

Téma megosztása:


  • (5 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó