csak hat nem toltott. Minden 1000 darabbol ha egy fel ilyen az meg belefer... csak hat miert en?
Aku töltés gond ASUS A6R-B002
#21
Elküldve: 2006. 01. 28. 22:35
csak hat nem toltott. Minden 1000 darabbol ha egy fel ilyen az meg belefer... csak hat miert en?
#22
Elküldve: 2006. 01. 28. 22:59
Idézet: Bobby_Joe - Dátum: 2006. jan. 28., szombat - 18:59
Hetvegere kellett a noti ezert nem rendeltem a neten, hanem telefonon megkerdeztem, hogy hany db van raktaron es mentem erte. Kb 22:30kor ertem haza. Toltore raraktam a gepet es reggel meg mindig toltott. Mondom mindegy en telepitem a wint. Felraktam s 47% volt az aksi toltottsege es meg mindig toltotte. Akkor elkezdtem kalibralni az aksit. 3 ora utan mar nagyon untam s akkor olvastam ezt a topicot. 2kor telefonaltam, hogy rakjak felre a notit ami meg van nekik raktaron, de azt "nem lehet", egyebkent a boltot (Extrem Digital) nem lehet kozvetlenul elerni telefonon, azon prozai oknal fogva, hogy a piac gazdasag ellenere megengedhetik maguknak a luxust, es nem tartanak telefon vonalat. A kozpontjukban beszeltem egy sraccal akinek meg mondtam is, hogy most felmegyek de lehet hogy nem lesz mar noti a boltban mire o csendben hallgatott a vonal vegen, (nyilvan bologatott) de legalabb azt megtudtam tole, hogy a raktar alapjan meg van egy gep a mammutban. Ergo a gepet lefoglalni nem tudtam viszont neki vagtam az utnak mert a noti meg kellett volna. Mikor felertem kozoltek, hogy notit 30 perce adtak el, ami ki van rakva tapizasra szinten le van foglalva. Hetvege leven a nagyker adatbazisat megnezni nem tudta az illetekes elado. Rendelest mindenestre leadtam, ha a nagykernek van akkor talan a jovo heten meg is jon. Kozben a sztorno szamla elkeszult, a gepet visszavasaroltak.
Ami a szallitast illeti, abba a kategoriaba tartozok (>50k vagy >100k), hogy fizetni nem kell erte, viszont nekem a heten mar kellett volna es ha penteken leadom a rendelest akkor, hetfon foglalkoznak vele, futar ceghez kerul kedd, mire hozzam szerda. Illetve pentek mert akkor erek haza. Ezert mentem szemelyesen.
Ertem, ez tenyleg kellemetlen, Murphy nem alszik...
#23
Elküldve: 2006. 01. 28. 23:12
Szerk.: helyesiras
Szerkesztette: Bobby_Joe 2006. 01. 28. 23:13 -kor
#24
Elküldve: 2006. 01. 29. 15:18
Idézet: Bobby_Joe - Dátum: 2006. jan. 28., szombat - 22:35
:ot:
én rendszeresen használom, igen jó képe van. msn, skype rulez (Asus A6VC)
#25
Elküldve: 2006. 01. 30. 02:25
Több kérdésre is választ fogok most nektek adni amit nekem már sikerült elintézni.
A ASUS Notebookok márkaszervíze az NSE Hungary kft. Törökszentmiklós tel: (24) 515-832
Egy nagyon kedves női hang felveszi a telefont és nagyon segítőkészek.
A garancia úgy működik hogy te felhívod őket elmondod mi a gond és másnap jön egy autó ami ha megfelelően becsomagoltad akkor elviszi. Ha tudják cserélni az egészet vagy az alkarészt akkor 3 napon belül különben 10 napon belül vállalják a garanciális szervízt, utána megint jön a kocsi és hozza a dobozt.
Magával az ASUS notebookokkal nem szokott baj lenni, én nagyon kevés panaszt hallottam. Az volt a gond most, hogy kijött egy szériahibás sor a gyárból és most nagyon nagyon sokan így jártunk.
Maga a hiba jelenségének oka alaplaphiba. Én ha minden igaz február első hetében vissza kapom a notebookot remélem ez már holnap megtörténik.
Tehát ha mostanában valaki Asus terméket vesz előre próbálja ki.
#26
Elküldve: 2006. 01. 30. 04:14
Marmint nem a szeriahiba, hanem a hozzaallasa az Asusnak.
#27
Elküldve: 2006. 01. 31. 17:40
Idézet: Buccho - Dátum: 2006. jan. 30., hétfő - 2:25
A közeljövőben akarok venni egy Asus notit (a címben emlegetett modellt), szintén az EDigitalban.
Hogyan és mivel próbáljam ki? A boltban álljak neki tölteni? De az min. 2-3 óra...
#28
Elküldve: 2006. 01. 31. 21:13
De, ha viszel magaddal egy Windows Live cd-t felbútolsz róla és egy 10 perc alatt kiderül hogy tölti-e a notit vagy nem. (Nem elég hogy kiírja a windows hogy tölti, mert nekem is kiírta, ha változik a százalék mérő az már jelent valamit)
Amúgy, ha megkérdezed hogy melyik széria az is segíthet. Ez a széria amivel gond van a közvetlen az év elején jött be az országba. A későbbiekkel nem tudom van-e gond!
Hajrá
#29
Elküldve: 2006. 01. 31. 23:40
A töltést a BIOS-ban is tudod ellenőrizni, ha elindítod a kalibrációs utilt. Amúgy mindegyik ASUS noti minőségi darab, kár, hogy becsúszott egy ilyen rossz széria.
#30
Elküldve: 2006. 02. 01. 10:58
A Biosban tényleg van egy aksi calibrációs program, de ha azt elindítod az is azt fogja kiírni hogy tölti a notit pedig nem.
#31
Elküldve: 2006. 02. 01. 13:44
#32
Elküldve: 2006. 02. 01. 14:38
Idézet: Buccho - Dátum: 2006. jan. 31., kedd - 21:13
De, ha viszel magaddal egy Windows Live cd-t felbútolsz róla és egy 10 perc alatt kiderül hogy tölti-e a notit vagy nem. (Nem elég hogy kiírja a windows hogy tölti, mert nekem is kiírta, ha változik a százalék mérő az már jelent valamit)
Amúgy, ha megkérdezed hogy melyik széria az is segíthet. Ez a széria amivel gond van a közvetlen az év elején jött be az országba. A későbbiekkel nem tudom van-e gond!
Hajrá
aha...
És Win Live CD-t honnan szerezzek illetve hogyan csináljak?
>>Vagy erre gondolsz?<<
Szerkesztette: TOMKTOM 2006. 02. 01. 14:39 -kor
#33
Elküldve: 2006. 02. 01. 19:00
Idézet: Bobby_Joe - Dátum: 2006. febr. 1., szerda - 14:44
Kíváncsian várom, hogy mi a helyzet a géppel, mert 2-3 héten belül szándékozok egy ilyet venni a hugomnak és nem örülnék, ha pofára esnénk vele.
Úgyhogy amint lehet jelezd a fejleményeket.Előre is köszi.
Szerkesztette: carcass 2006. 02. 01. 19:03 -kor
ÖNTSÜNK TISZTA VIZET A POHÁRBA
Bravo
#34
Elküldve: 2006. 02. 01. 20:17
A6R 1.25-én érkezett. Örültem, telepítettem, de szomorúan tapasztaltam, hogy nem érzékelte megfelelően a "K" betűt. Gépelésnél rendkivül zavaró. Egyszerűen kiamarad ha nem figyelsz oda.
Visszaküldtem cserélték ma (1.31) megjött a csere. A 2. teljesen bontatlan csomagolású notebook-nak is UGYANAZ A HIBÁJA!
A probléma hogy a szállítgatás nem tartozik a garanciális ügyintézésbe így én fizetem. Ez így nem korrekt!
Van ASUS gépem (A4744KLH), semmi baja éppen ezért nem is ezt a "minőséget" vártam ettől a típustól!
Hol a híres német minőségbiztosítás még ha keleten is készülnek.
#35
Elküldve: 2006. 02. 02. 01:05
Idézet
Kicsit utána néztem a Live cd-knek és igaz a neten fennt lévők nem a legjobb minőségű.
Ez is egy megoldás bár nem tudsz semmivel tökéletes Live cd-t készíteni! Próbáld a windows-t minimálisra korlátozni lehetőleg semmi ne menjem fel ami nem kell.
Most inkább már azt tanácsolom hogy egy Linux, telán egyszerűbb. Minix, vagy van olyan Linux is amit kifejezetten arra találtak ki hogy CD-ről fel tudjunk bootolni és fusson egy Linux. Ezeket sajna nem használtam még, de érdemes megpróbálni főleg ha megspórolhatunk vele egy két utat.
Idézet
Na neked javaslom az NSE Magyarországot a garanciális szervizt. Szerintem biztos van raktáron nekik billentyűzet. Ebben az esetben viszont ők három napon belül cserélik a billentyűzetet. Kérdezz rá mert ha nincs nekik raktáron akkor rendelik és az hiába igérik hogy 10 napon belül meg lesz, nekem már harmadik hete van ott a notim.
Alaplap állítólag február 3-án érkezik hozzájuk és onnantól foglalkoznak a akut nem töltő notik javításával, azokban alaplapot cserélnek majd.
Szerkesztette: Buccho 2006. 02. 02. 01:06 -kor
#36
Elküldve: 2006. 02. 02. 11:35
Idézet: carcass - Dátum: 2006. febr. 1., szerda - 19:00
Tegnap este telefonon konzultaltam vaterral es a toltest jelzo led kialudt. Ma 6 korul erek haza de utana meg korhazba kell mennem muttert latogatni. Sztem ma mar nem lesz rajta oprendszer.
Holnap de. viszont mondok biztosat. Az mindenestere biztato, hogy a led nem vilagit, mert eddigi tapasztalat alapjan nem aludt ki.
#37
Elküldve: 2006. 02. 02. 18:19
#38
Elküldve: 2006. 02. 02. 18:44
#39
Elküldve: 2006. 02. 02. 23:06
#40
Elküldve: 2006. 02. 03. 12:49
Kezembe vettem az ügyet tegnap(02.02) és felvittem pestre a laptopot (K billentyű probléma).
A kisker elvitt egyből a nagykerhez. Kiváncsiak voltak a problémára vagy nem nagyon akarták elhinni (én sem
A fórum olvasása során eldöntöttem nem veszek még egy A6R-t, ezért kinéztem egy másik típust A3ac5001.
Az ára ennek 60 EFt-tal több volt, de sikerült egy kis kedvezményt kapnom, így már tényleg megérte többet fizetni.
Az ügyintézés összesen 2 óra volt (nagyker-kisker együtt). Köszönöm a gyors ügyintézést hiszen vidékiként nem akartam utazgatni. 2 óra egyáltalán nem sok egy garanciális cserére (3 napon belül)!
Azért is döntöttem másik típus mellett, mert az A6R kijelzője nem tetszett. Van egy másik típusom is és ott nem kell összeviszza döntögetni a kijelzőt, hogy egy árnyalaton lássam az egészet.
Az új típus jobban tetszik(a kijelző is jobb!), meg vagyok vele elégedve, bár eddig csak telepítgettem.

Súgó
A téma zárva.










