HWSW Informatikai Kerekasztal: Gyorshajtás V. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (124 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Gyorshajtás V. Értékeld a témát: -----

#711 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 16:15

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 16:46

Akkor az első esetnél erősen nem kizárható az autós felelőssége sem...

...ahogyan az utolsónál sem. ;)

#712 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 16:31

Idézet: Carmaged - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 17:15

...ahogyan az utolsónál sem. ;)

Igaz, viszont azt tudni kell, hogy egy kartörés is súlyos sérülésnek minősül jogilag.
Ennél komolyabbnak tekintettem a halálesetet, emiatt nem említettem az utolsót.
Gondolkoztál már ma?

#713 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 16:46

Idézet: csozsi - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 13:12

17 évesen más a felelősségtudat (ha van egyáltalán), mint 21 éves korban. Persze vannak, akiknek sosem lesz.

Többek közt nekem is megadatott, hogy friss jogsival két év alatt lenyomjak 50000 km-t itt a fővárosban, mégis belementem az előttem állóba. (követési távolság, nem megfelelően megválasztott sebesség, postásbarkas)

De ne nézzük le azt sem, aki 40 évesen éri el a 100000-et, azért az is ment évi 5-10 ezer km-t.
A "hétvégi" családi kocsi egy 22 éves Audi, 240e km-rel. Az utolsó 50-60ezer az elmúlt 3 évben került bele.

Ez általánosságban véve teljesen igaz, ezért is írtam, hogy nem alaptalan a dolog, csak szerintem ez kevésbé jelentős tényező mint a többi, nem beszélve arról, hogy kizár mindenkit akinek már 17 évesen is megvan a magának való esze és tudja, hogy érték az autó amit vezet, érték az élete és másoké is.  :up:

Én is szerencsésnek mondhatom magam, 17 évesen (szülői beleegyezéssel) megszereztem a jogosítványt és úgy adódott, hogy egyből autóhoz is jutottam (örökség), idén nyárra meglesz a 100 ezredik levezetett km-em (23 évesen, iskola mellett, nyári melóval), eddig önhibás baleset nélkül (kopp-kopp).

Nem lenézés ez, erről szó sincs, csupán a tényt közöltem, hogy fiatal korban (15-25) a legképlékenyebb az ember agya, a leggyorsabban sajátítja el a vezetéshez szükséges dolgokat, a leggyorsabban tanul. Én minden ismerősömnek azt tanácsolom, hogy mielöbb szerezze meg a jogosítványt, mert annál könyebben fog később beileszkedni a forgalomba. :respect:
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#714 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 16:54

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 17:31

Igaz, viszont azt tudni kell, hogy egy kartörés is súlyos sérülésnek minősül jogilag.
Ennél komolyabbnak tekintettem a halálesetet, emiatt nem említettem az utolsót.

Igen, tudom, világos. :)

#715 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 16:55

Idézet: jrpryv - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 17:46

Ez általánosságban véve teljesen igaz, ezért is írtam, hogy nem alaptalan a dolog, csak szerintem ez kevésbé jelentős tényező mint a többi, nem beszélve arról, hogy kizár mindenkit akinek már 17 évesen is megvan a magának való esze és tudja, hogy érték az autó amit vezet, érték az élete és másoké is.  :up:

Én is szerencsésnek mondhatom magam, 17 évesen (szülői beleegyezéssel) megszereztem a jogosítványt és úgy adódott, hogy egyből autóhoz is jutottam (örökség), idén nyárra meglesz a 100 ezredik levezetett km-em (23 évesen, iskola mellett, nyári melóval), eddig önhibás baleset nélkül (kopp-kopp).

Nem lenézés ez, erről szó sincs, csupán a tényt közöltem, hogy fiatal korban (15-25) a legképlékenyebb az ember agya, a leggyorsabban sajátítja el a vezetéshez szükséges dolgokat, a leggyorsabban tanul. Én minden ismerősömnek azt tanácsolom, hogy mielöbb szerezze meg a jogosítványt, mert annál könyebben fog később beileszkedni a forgalomba. :respect:

Ezzel szinte csak egyetérteni tudok.

#716 Felhasználó inaktív   Gabibácsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 69.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 16:59

Ma két robogós süvített át piroson két kocsi között is, no comment. Kis hülye pöcsök.
--- Internet is just a bigger floppy disk ---

#717 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 17:02

Idézet: Mumia - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 16:08

Szerintem meg ez a km-ekkel való dobálózás totál elcsépelt és értelmetlen dolog. Senki sem attól lesz jó vezető, hogy hány km-t tett meg. Szerintem megtanulni vezetni, bőven elég néhány ezer km. Aki az alatt nem érez rá, nem tud biztonságosan, és körültekintően vezetni, az 500e után sem lesz jobb sofőr.

Van a késség és van a rutin. Ha valakinek van érzéke a vezetéshez, akkor annak pár ezer km valóban elég ahoz, hogy alkalmazkodjon a forgalomhoz és mindezt veszélyes vezetés nélkül tegye. De emellett a rutin is nagyon fontos, amit viszont tényleg képtelenség mérni. A legtöbben km-ben akarják meghatározni a rutint, pedig az csak egy valószínűséget határoz meg. A rutin lényege a speciális szituációkban rejlik, az olyanokban amiket nem lehet kézséggel, vagy PÁV vizsgával helyettesíteni. A rutin ezekből a megélt, megértett helyzetekből épül fel. :up:
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#718 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 17:02

Idézet: jrpryv - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 17:46

Én minden ismerősömnek azt tanácsolom, hogy mielöbb szerezze meg a jogosítványt, mert annál könyebben fog később beileszkedni a forgalomba. :respect:

Tudod, ha azok Hozzád hasonlóak, akkor egy ajánló aláírást én is odabiggyesztenék az 'IGEN' mellé.
Az ám a baj, hogy a fiúk egy része nagyon nem így gondolkodik és (szerintem) ez a rész jelentős.

Az egyetlen szabályzás az önszabályzás, mivel 17 évesen, friss jogsival keveseknek adatik meg a saját autó, ill. a rendszeres vezetés lehetősége. Emiatt nem látjuk ezt akkora problémának.
Gondolkoztál már ma?

#719 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 18:45

Idézet: jrpryv - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 17:46

Ez általánosságban véve teljesen igaz, ezért is írtam, hogy nem alaptalan a dolog, csak szerintem ez kevésbé jelentős tényező mint a többi, nem beszélve arról, hogy kizár mindenkit akinek már 17 évesen is megvan a magának való esze és tudja, hogy érték az autó amit vezet, érték az élete és másoké is.  :up:

Én is szerencsésnek mondhatom magam, 17 évesen (szülői beleegyezéssel) megszereztem a jogosítványt és úgy adódott, hogy egyből autóhoz is jutottam (örökség), idén nyárra meglesz a 100 ezredik levezetett km-em (23 évesen, iskola mellett, nyári melóval), eddig önhibás baleset nélkül (kopp-kopp).

Nem lenézés ez, erről szó sincs, csupán a tényt közöltem, hogy fiatal korban (15-25) a legképlékenyebb az ember agya, a leggyorsabban sajátítja el a vezetéshez szükséges dolgokat, a leggyorsabban tanul. Én minden ismerősömnek azt tanácsolom, hogy mielöbb szerezze meg a jogosítványt, mert annál könyebben fog később beileszkedni a forgalomba. :respect:

Anno a 17 éves kori korengedményt kijárták volna nekem, akkoriban még erős indok kellett hozzá (vagy kellő kenőanyag), de 18 évesen az MHSZ-nél 1010 Ft-ből megvolt egy A,B,C kat. jogsi, míg az úrvezetői 6000 körül volt. (2-3 havi fizetés!!!)
Májusban kezdődő tanfolyam, októberi KRESZ-vizsga, december-január környékén kézben a kész jogsi. Közte tanulás, heti 2x3, 3x3 órában, szabad szombattól függően, KRESZ, műszaki, kezelői, vezetéstechnika, tanpálya személy, közút személy, tanpálya tgk, tanpálya moci (simson), közút tgk, személy vizsga, közút moci, tgk vizsga, moci vizsga.
Aki az elején elbukott a PÁV-on, az csak úrvezetőnek mehetett.
Két évvel később, a barátaim szülei úgy engedték a külföldi autóstúrát, hogy csak akkor vezessenek a fiaik, amikor már én végképp kidőlők a kormány mögül.

A nagyfiamat is próbáltam rábírni, hogy minél hamarabb szerezze meg a jogsit, annyival is "több".
Egy jogsi manapság ugyanolyan értékkel bír, mint a 8 ált.-nál magasabb végzettség, vagy a nyelvtudás.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#720 Felhasználó inaktív   Fanatic 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 19:29

Idézet: jrpryv - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 18:02

Van a késség és van a rutin. Ha valakinek van érzéke a vezetéshez, akkor annak pár ezer km valóban elég ahoz, hogy alkalmazkodjon a forgalomhoz és mindezt veszélyes vezetés nélkül tegye. De emellett a rutin is nagyon fontos, amit viszont tényleg képtelenség mérni. A legtöbben km-ben akarják meghatározni a rutint, pedig az csak egy valószínűséget határoz meg. A rutin lényege a speciális szituációkban rejlik, az olyanokban amiket nem lehet kézséggel, vagy PÁV vizsgával helyettesíteni. A rutin ezekből a megélt, megértett helyzetekből épül fel. :up:

Ezeken régóta gondolkodom én is. A kreszt el lehet kezdeni 16,5 évesen is. A gyakorlati órákat a betöltött 17. születésnapon lehet el kezdeni. Eröltetett menetben 1 hónap mulva kezében a jogosítvány. "Emberünk" 17,1 éves. Gyakorlatilag alig nőtt ki a gyerekkorból. Veszélyérzete, konfliktuskezelése, önképe még rengeteg gyerekes vonást tartalmaz. Cigit ( elméletileg) még nem vehet a boltban, korhatáros filmről (elméletileg)kiküldik, nehogy sérüljön a harmatos lelke, de autót már vezethet és a közelekedés veszélyes üzem.

Tudom, tudom, rengeteg példa van, hogy valakinek 17 évesen kialakult egyénisége van, felelősen dönt a sorsáról etc, de ez a kisebbség, ezen kár is vitakozni. Akárcsak az, hogy valaki 18 évesen már kitünő, megfontolt sofőr. Persze sok múlik az a ráérzésen is, de nem helyettesíti az évek során megszerzett rutint. Szvsz. szerintem is emelni kéne a korhatárt. Mi nem vagyun olyan autó-orientált társadalom mint pl. az USA, hogy ne tudnánk ezt elviselni.

Másrészt valóban szigoritani kéne az alkalmassági vizsgálatot is. (Nálam az orvos megkérdezte: jól lát? Igen. Rendben, akkor alkalmas.  ) Nem ártana valamilyen cihológiai tesztet is bevetni, ha valaki erőszakos pszihopata, akkor az ne nagyon kapjon jogosítványt. Vagy nehezebben.

Be kéne vonni az oktatásba az extrém körülményeket szimuláló pályákat. 8-10 órát is el kéne gyakorolgatnia itt a "nebulónak". 

Rengeteg lefoglalt, gazdátlan, ill. forgalomból kivont, ám üzemképes autó van mindenfelé. Kaphatnának egy speciális rendszámot ill. a gyakorlótelepre szóló "forgalmi engedélyt", amivel a "mazsolák" képzett oktatóval gyakorolhatnák, milyen az pl. ha megcsúszik az autó a murván, vagy milyen ha nagy kátyút fog, vagy kiegyenesít egy kanyart, vagy ha elcsap egy nagytestű kutyát vagy őzet (nem,  nem igazit, megteszi a gumi is) :D .... etc.  Tehát valami rutin féleséget szerezzen.

Nyilván ez az egész rengeteg pénzbe kerül, a költségeket meg kellene osztozni fele-fele részben osztani az állam és a tanulók között. Ez még mindíg olcsóbb, mint a tűzoltókat mozgatni vagy éppen a mentőhelikoptert.

Nyilván először nem lesz mérhető változás, de évek multán szvsz igenis jelentős javulás jelentkezne a balesti statisztikákban, kiváltképpen ha a kreszt is kicsit átdolgoznák és a betartását is szigorúbban vennék... Pl. első lépésként kötelezővé kellene tenni téligumit.
"...Magyarország eljátszotta a lehetőségeit, és most nagy bajban van. Ez a szélsőségesen elitvezérelt ország beleragadt a nyolcvanas évek félkapitalista mutyivilágába. Ezen nem segít sem a reform, sem a kormányváltás. Itt elitváltástra van szükség..."

#721 Felhasználó inaktív   Daihelyon 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.491
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 19:50

Fanatic-kal tökéletesen egyet értek.
Szerintem a mai vezetés oktatás nem megfelelő. Ki kéne egészíteni a rutin pályát még olyan 10-20 órás gyakorlatokkal, ahol csúszós útfelületet szimulálnak, vagy rénszarvas tesztet. Ha jól tudom akkor a Hungaroringen működik egy olyan oktatás, ahova ha befizet valaki, akkor hasonló hétköznapi vagy extrém helyzetek kezelésére tanítják meg a delikvenst. Szvsz ez lehetne alapból is a rutin része, igaz ehhez rutinpályákat kéne korszerűsíteni és drágább lenne az oktatás, de szerintem megérné.
Bár ez is két újabb gondot vet fel:

1. Hamis biztonság érzet. "Megtanítottak, még nagyobb mellénnyel vezetek" szituációk tömkelege. Valahogy ilyennek érzem az egyre modernebb kocsikat is. Pl egyes kocsik már képesek maguktól beparkolni. Egyre fejlődik a technika, egyre kisebb a vezetői tudás (valahogy számítástechnika analógiára, DOS időkben is voltak bénák, de azért érteni is kellett valamilyen szinten a rendszerhez, ma meg 1x katt és kész). A technika hamis biztonság érzetet is tud szerintem adni, ami miatt a gyártóknak még biztonságosabb kocsikat kell gyártani, ami... És persze ott a balf@asz faktor is (korábban volt szó a csipogó biztonságiöv kikerülésről).

2. Jogosítvány előtt valaki megtanulja kezelni a szituációkat, de egy idő után azért újra elfelejti/heti, mert ez még sem kerékpározás, amit nem lehet elfelejteni, inkább olyan mint a nyelvtudás vagy más elméleti tudás, folyamatosan karban kell tartani. De ez megint csak plussz költség.
Egy milliárd légy is tévedhet.
Csak azért is.
"Üdvözlöm, az anyázáshoz kérem vegyen egy sorszámot és álljon be a sorba. Köszönöm megértését."

#722 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 20:14

Másik komoly baj az, hogy régen a Lada, Wartburg, Kispolszki, Trabant, Skoda-bűvöletben élő országban minden autó annyival tudott épp menni tartósan nyomott padlógázzal, amit egy átlagos ember úgy, ahogy le tudott kezelni. Ezen autókat vezetéstechnika és egyéb dolgok miatt lényegesen 'nehezebb' volt vezetni. A végeredmény az volt, hogy nem igazán volt száguldozás.

Ám jöttek az új, modern(ebb) nyugati autók, és hirtelen megugrott a végsebesség, a gyorsulási képesség. 20 évvel ezelőtt egy viszonylag leharcoltnak számító nyugati autó is minden nehézség nélkül volt képes menni 160-nal és ez a sebesség korábban a cocilista járgányokkal szinte elképzelhetetlen volt.
Mára ezek a régi ex-coci autók szinte teljesen kikopnak és mivel nem a legjobban fizetett réteg tartotta meg 17 évvel a rendszerváltás utánig a régi autót, ezért új autóban is csak valami nagyon olcsóban (rendszerint Suzukiban vagy Daewooban (hopp, elnézést, Sevroléban)) tudnak gondolkozni.
És csak azt érzik, hogy az autó megy, mint a disznó, sokkal jobban, mint az a sebesség, amit kontrollálni képesek egy átlagos magyar úton. Nyomják a padlógázt továbbra is. És az érzet becsapja őket. Mert míg egy Skodában, vagy Wartburgban lehetett érezni, ha túl gyorsan mentek vele (rázkódott, zörgött, fütyült, imbolygott, stb.) addig ezekben nem lehet semmi ilyet érezni. És bár jobb a nyomtartás ezerszer bennük, a fizika akkor sem változott annyit, hogy ez a sebesség ugyanolyan biztonságos legyen, mint a majd' feleannyi volt a coci autóban.

És mivel túlmennek a biztonságos határon, ezért egy bármilyen váratlan eseményt nem tudnak kivédeni.
Csak nem érzik előre, hogy nem biztonságos, mert a korábbi autójuk az már jelzett ilyenkor, széteséssel fenyegetve az utasait.
Gondolkoztál már ma?

#723 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 20:31

Szvsz ez így nem igaz. Nem gondolnám, hogy azok okozzák a baleseteket, akik korábban vacakabb autókkal közlekedtek. Budapesten nem is tudsz padlógázzal menni.
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

#724 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 20:42

Idézet: JonesC - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 21:31

Budapesten nem is tudsz padlógázzal menni.

Egyrészt, nem csak Bp. van a világon.
Másrészt a Gábor Áron utcán, vagy a Budakeszi úton szükség lehet a padlógázra, és még így sem biztos, hogy mész 50-nel. :)

Idézet

Szvsz ez így nem igaz. Nem gondolnám, hogy azok okozzák a baleseteket, akik korábban vacakabb autókkal közlekedtek.

A példa jórészt arról szól, hogy a Trabantos-Wartburgos-Skodás megvette élete második autóját, és az nem úgy viselkedik, mint ami 15-20 évig hozzá volt nőve.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#725 Felhasználó inaktív   BigBear 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.425
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 20:48

Én se úgy vettem észre, hogy a régi autósok vezetnek ökör módjára. Pont ellenkezőleg. Az, aki azokkal az autókkal közlekedett, azokon tanult meg vezetni, messze stabilabban és jobban autózik, mint a mostani apucimegvettedrágakisfiánakazerősautótmertlebírtérettségizni menőfiúkák, akik alá oda van tolva a modern és erős kocsi, csak éppen uralni képtelenek azt. Ezek a kocsik nagyon erős hamis biztonságérzetet adnak. Csak éppen vészhelyzetben ezek a magukat nagyon ügyes sofőrnek képzelők képtelenek bármit is reagálni.

Persze, van olyan is, aki a régi keleti technika után beülve egy újabb kocsiba, azt hiszi, hogy most aztán mindent lehet, de nem ez a jellemző szvsz.

Egyébként meg gagyi és olcsó mostani nyugati kocsik. Nem tudom, ki nézte ma a totalcart. Éppen rénszarvastesztet (is) próbálgattak relatíve olcsó kocsikkal. Honda City, Aveo, Fabia, Logan, Albea, meg Thalia volt terítéken (ha jól emlékszem - bár nem tuti, de valami hasonlók voltak  :think:  ). Mindenesetre elég érdekes eredmények jöttek ki.
42

#726 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 20:50

http://langlovagok.hu/kepek2006/tothmirko/...aglodgolf.shtml

mérkell kanyarban előzni...  :confused:  :(
sose értettem ezeket, a másik kategória akiket nem azok a kisáruszállítók az országutakon, ezeknek a nagy sietségeknek (jobb esetben) egyszer úgyis a mentőben lesz vége..

#727 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 20:53

ja es szerintem kalapos papak lesznek meg egy darabig, akar wagonr-ben, akar oreg skodaban, lenyeg hogy (ok is) veszelyesek.

#728 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 20:53

Idézet

Maglód határában a Volkswagen Golf egy kanyarban, zárovonalon át kezdett előzésbe, de a szemből felbukkanó jármű miatt végül az út szélén egy betonvillanyoszlopnak ütközött, amit ki is ütött a helyéről, így megdőlt. A személygépkocsi elöl ülő utasa könnyebben sérült, ám a 22 éves sofőr a roncsok közé szorult. A budapesti fiatalembert a monori tűzoltók egy órás munkával tudták csak kiszabadítani. Őt a mentők életveszélyes állapotban szállították kórházba.


Kép
Minő véletlen, megint egy golfos.
Ha ez ugyanaz, akivel tavaly akadtam össze Pécel határában (ahol szintén záróvonal, szintén kanyar, és nem őrajta múlt, hogy mindketten sértetlenül mentünk tovább), remélem, sokáig nem fog tudni autót vezetni.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#729 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 20:55

Én is úgy gondolom, mint BigBear, szerintem az újabb autókban óvatosan vezető emberek azok, akik átültek a régebbi autókból.

Amúgy a padlógázzal menni nem ugyanaz, mintha néha egy egy pozició megszerzéséért pörgeti meg az ember a motort.
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

#730 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 13. 20:56

Idézet: csozsi - Dátum: 2006. máj. 13., szombat - 21:53

[IMG][/IMG]
Minő véletlen, megint egy golfos.
Ha ez ugyanaz, akivel tavaly akadtam össze Pécel határában (ahol szintén záróvonal, szintén kanyar, és nem őrajta múlt, hogy mindketten sértetlenül mentünk tovább), remélem, sokáig nem fog tudni autót vezetni.

Pécelen sok elmebeteg vágtat át, főleg éjszaka.

Szerkesztette: JonesC 2006. 05. 13. 20:57 -kor

world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

Téma megosztása:


  • (124 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó