HWSW Informatikai Kerekasztal: Gyorshajtás VI. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (125 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Gyorshajtás VI. Értékeld a témát: -----

#181 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 19. 21:46

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 21:14

Viszont nem veszik el.

Szeritnem nem ártana átismételni (a google segítséget tud adni), mit jelent a lefoglalás, forgalomból kivonás, elkobzás fogalmak jelentését és a jelentésük közötti eltérést.

Mert úgy tűnik, pár topictárs úgy dobálózik ezekkel a szavakkal, mintha nem lenne tisztában a jelentésükkel.

Emlékeztetőül itt van még egyszer a link, hiszen >200 posttal ezelőtt lett beszúrva.
Gondolkoztál már ma?

#182 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 19. 21:55

Idézet: kroozo - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 21:40

Igazad van, valóban teszünk az alapokra nagy ívben, de ezzel együtt azért azt vegyük észre, hogy a korlátozó táblák jó része egész egyszerűen agybeteg.

Megint eljutottunk oda, hogy igen, igaz, hogy nem tartjuk be a jogszabályban előírt sebességhatárokat, ezzel nemcsak magunkra, hanem másokra is komoly veszélyt jelentünk.

De a kirakott korlátozó táblák baromságok!

ÉÉÉÉÉSSSS???

Hogy jön az egyik a másikhoz?
Kell előbb gondolkozni és utána vezetni! Mindannyiunknak.
Gondolkoztál már ma?

#183 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 19. 22:36

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 21:22

Lesz még ebben változás, ha tényleg az EU-hoz akarunk tartozni.

Akar a nyavaja. Olyan a mi eu tagságunk mintha a csövest bevinnék a hiltonba.


Idézet

2. Ez nagy vastag tévedés!
Hányszor volt már az - csak az elmúlt hónapban - hogy 'átsodródott a szemközti sávba és frontálisan összeütközött az ott szabályosan közlekedő.... stb.'

Szerinted ezt mi a búbánat okozta???
Olvass már bele csak az elmúlt 1 hónap baleseti statisztikáiba, hány balesetnél volt ÖNMAGÁBAN a gyorshajtás (relatív vagy abszolút) az ok!


Ez a tévedés. Én az abszolút gyorshajtásról beszéltem nem a relatívról. Az hogy valaki rosszul választja meg a sebességét teljesen más téma, nem közvetlenül azért okozott balesetet mert 90-es szakaszon 100-al ment. Relatív gyorshajtani lehet betartva a korlátozosakat is. Amerre én járok sok olyan kanyar van, hogy F1-es kocsi talán beveszi 90-el. Kitáblázva pedig nincs sehol + sebességkorlátozás.

#184 Felhasználó inaktív   kroozo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.900
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 19. 22:40

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 22:55

Megint eljutottunk oda, hogy igen, igaz, hogy nem tartjuk be a jogszabályban előírt sebességhatárokat, ezzel nemcsak magunkra, hanem másokra is komoly veszélyt jelentünk.

De a kirakott korlátozó táblák baromságok!

ÉÉÉÉÉSSSS???

Hogy jön az egyik a másikhoz?
Kell előbb gondolkozni és utána vezetni! Mindannyiunknak.

Hol mondtam én olyat, hogy ettől lehet száguldani?

Pusztán megemlítettem, hogy attól még, hogy te nem akarsz beszélni róla, attól még gáz...

És ezzel együtt, ha nem kellene állandóan agybeteg táblákat nézni, akkor kevésbé jönne létre az emberekben a ,,szabályokat le lehet szarni'' életérzés. Szerintem. Szerinted meg nem, tudom, ne fáraszd magad, azzal, hogy lepattintod a kérdést mégegyszer, és még hosszabb nagybetűs ést írsz, azzal nem fogsz meggyőzni a te álláspontod egyedüli mivoltáról ;) (Amivel úgy mellesleg egyetértettem teljes mértékben, azzal kezdtem. Nem értem miért fogod fel támadásnak. Legközelebb írjam a post elejét négy sorba tele, hogy egyetértekegyetértekegyetértekegyetértek. Hadd ne kelljen már, hogy az ember felethessen mást is :) )
And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.


“It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.”

#185 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 19. 22:47

Idézet: Fanatic - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 19:45

Nem hát, és pont ez a borzasztó, hogy az átlagembernek kell itt okoskodni kell a keményebb rugókkal és a váltóméretekkel, ha nem akarja leamortizálni az autóját.  Az önkormányzatokat és a Közútkezeleőt (közvetve a Magyar államot) simán be lehetne perelni szándékos károkozásért.

Hál' Istennek, a Fordoknak elég bika futóművük van...  :Đ

Úgy emlékeztem dizel Escortod van...

Akkor valamit nem értek, de biztos bennem a hiba. :)

Sajna a Fordoknak nagyon precíz darab a futóművük, de ehhez társul a nagy pontosságú műszerek érzékenysége is... nem bírják úgy a strapát, mint az átlag.

1,6 16v. ;)

#186 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 19. 22:50

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 21:22

1. Ez tudod olyan, hogy akinek éhezik a családja, az jogosult 90 helyett 130-cal menni. Akinek igazoltan már van egy éhenhalt gyereke, az 90 helyett mehet hvatalosan 150-nel is. Ha valakinek csak túlsúlyos rokonai/csalkádtagjai vannak és 15 milliós terepjáróval jár, akkor annak 90 simán.

Ez meg ahhoz hasonlít, hogy a 15 milliós autóval szigorúan csak 90-nel autózhatok, viszont ha rendőrfizetésem van, akkor átmehetek a piroson is vértyogó nélkül.

Kissé kettősnek érzem ezt a mércét.

#187 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 19. 23:52

Idézet: Mumia - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 23:36

1. Akar a nyavaja. Olyan a mi eu tagságunk mintha a csövest bevinnék a hiltonba.

2. Ez a tévedés. Én az abszolút gyorshajtásról beszéltem nem a relatívról. Az hogy valaki rosszul választja meg a sebességét teljesen más téma, nem közvetlenül azért okozott balesetet mert 90-es szakaszon 100-al ment. Relatív gyorshajtani lehet betartva a korlátozosakat is. Amerre én járok sok olyan kanyar van, hogy F1-es kocsi talán beveszi 90-el. Kitáblázva pedig nincs sehol + sebességkorlátozás.

1. A hasonlatod tetszik. Bizony így van.
De ha a fene fenét is eszik, akkor is öltönybe bújtatják azt a hajléktalant. Legfeljebb kicsit foltos lesz a zakó rajta és büdös az egész ember.

2. Ez mellébeszélés.
Azt írtad, hogy a gyorshajtás ÖNMAGÁBAN nem okoz balesetet. Azt elfelejtetted odaírni, hogy a Ferihegyi Reptér betonjára gondolsz, nem közútra.
A közutakon igenis okoz balesetet ÖNMAGÁBAN az abszolút gyorshajtás, nem is keveset.
Gondolkoztál már ma?

#188 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 19. 23:53

Idézet: kroozo - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 23:40

Hol mondtam én olyat, hogy ettől lehet száguldani?

Pusztán megemlítettem, hogy attól még, hogy te nem akarsz beszélni róla, attól még gáz...

És ezzel együtt, ha nem kellene állandóan agybeteg táblákat nézni, akkor kevésbé jönne létre az emberekben a ,,szabályokat le lehet szarni'' életérzés. Szerintem. Szerinted meg nem, tudom, ne fáraszd magad, azzal, hogy lepattintod a kérdést mégegyszer, és még hosszabb nagybetűs ést írsz, azzal nem fogsz meggyőzni a te álláspontod egyedüli mivoltáról ;) (Amivel úgy mellesleg egyetértettem teljes mértékben, azzal kezdtem. Nem értem miért fogod fel támadásnak. Legközelebb írjam a post elejét négy sorba tele, hogy egyetértekegyetértekegyetértekegyetértek. Hadd ne kelljen már, hogy az ember felethessen mást is :) )

OK.

Bocsi ;)
Gondolkoztál már ma?

#189 Felhasználó inaktív   Omega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 47.832
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 05:22

Idézet: Mumia - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 23:36

Akar a nyavaja. Olyan a mi eu tagságunk mintha a csövest bevinnék a hiltonba.

:nevet2: :D Ebben van valami. :)

#190 Felhasználó inaktív   Fanatic 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 06:44

Idézet: Carmaged - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 23:47

Akkor valamit nem értek, de biztos bennem a hiba. :)

Sajna a Fordoknak nagyon precíz darab a futóművük, de ehhez társul a nagy pontosságú műszerek érzékenysége is... nem bírják úgy a strapát, mint az átlag.

1,6 16v. ;)

Nem tudom. Nekem egy Mk2 mondeom van, és a mondeosok egyöntetű véleménye, hogy nagyon erős és precíz futómű van a fordok alatt (kicsit kemény is, ez nem egy autónak álcázott francia rugós kanapé). Ugyanezt mondja a szervíz is, ahova hordom. Az MK3 még az MK2-nél is erősebb futóművet kapott.
Ugyanez a tapasztalatom nekem is: lassan 3 éve van meg, de futóművel gond még nem volt, nem kellett hozzányúlni. Évente-félévente viszem átnézetni és semmi.
Az escortokat annyira nem ismerem, de egy cimbimnek van. Tankolja és megy vele, nem nagyon szokott panszkodni, hogy bármi baja is lenne pedig vagy 5-6 éve nála van az autó.

Én elég óvatosan és jól (szerénység rulez  :Đ ) vezetek, de az összes úthibát én sem tudom kikerülni. Kap az autó elég szépen. Egy Audis haver már túl van egy komplett lengőkar cserén, mert elgörbültek a minősíthetetlen utakon. Nem két forint volt a csere. Nekem meg semmi, egyedül a középdob adta meg magát 150 000 Km után...

Egyetlen érzékeny motorja van a fordnak: a 2,5V6. Ennek magasabb a szervízigénye a sima soros motorokhoz képest. Hál' istennek ezek még nem túlelektronizált autók, a legtöbb gondott a belekókányolt sportgyertyák szokták okozni ill. egyéb gyújtásproblémák. A benyás nagyon háklis a Motorcraft gyertya hiányára. ;)  Az ECU-ja a régebbi fordoknak meg nem a megőrülős, hegyi szerpentinen letiltós fajtából van.
"...Magyarország eljátszotta a lehetőségeit, és most nagy bajban van. Ez a szélsőségesen elitvezérelt ország beleragadt a nyolcvanas évek félkapitalista mutyivilágába. Ezen nem segít sem a reform, sem a kormányváltás. Itt elitváltástra van szükség..."

#191 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 06:50

Idézet: Fanatic - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 7:44

Nem tudom. Nekem egy Mk2 mondeom van, és a mondeosok egyöntetű véleménye, hogy nagyon erős és precíz futómű van a fordok alatt (kicsit kemény is, ez nem egy autónak álcázott francia rugós kanapé). Ugyanezt mondja a szervíz is, ahova hordom. Az MK3 még az MK2-nél is erősebb futóművet kapott.
Ugyanez a tapasztalatom nekem is: lassan 3 éve van meg, de futóművel gond még nem volt, nem kellett hozzányúlni. Évente-félévente viszem átnézetni és semmi.
Az escortokat annyira nem ismerem, de egy cimbimnek van. Tankolja és megy vele, nem nagyon szokott panszkodni, hogy bármi baja is lenne pedig vagy 5-6 éve nála van az autó.

Én elég óvatosan és jól (szerénység rulez  :Đ ) vezetek, de az összes úthibát én sem tudom kikerülni. Kap az autó elég szépen. Egy Audis haver már túl van egy komplett lengőkar cserén, mert elgörbültek a minősíthetetlen utakon. Nem két forint volt a csere. Nekem meg semmi, egyedül a középdob adta meg magát 150 000 Km után...

Egyetlen érzékeny motorja van a fordnak: a 2,5V6. Ennek magasabb a szervízigénye a sima soros motorokhoz képest. Hál' istennek ezek még nem túlelektronizált autók, a legtöbb gondott a belekókányolt sportgyertyák szokták okozni ill. egyéb gyújtásproblémák. A benyás nagyon háklis a Motorcraft gyertya hiányára. ;)  Az ECU-ja a régebbi fordoknak meg nem a megőrülős, hegyi szerpentinen letiltós fajtából van.

Hát, ennek még csak szilentcseréje volt kétszer (az, hogy a kukásautó elhajtogatta a kormányösszekötőt, talán még nem a Ford hibája :D ). Bár ez nem mérvadó, rengeteg járt földúton, de boltosok szerint is jó biznisz Escort futóműalkatrészeket tartani.

Baja ennek is csak inkább bosszantó apróság volt saját hibájából (az is összesen harmadik van most, 6 éve van nálunk, 8 éves, 145e km). Viszont ebben az őrült ECU van, ráadásul a szakszervíz szerint nem is lehet frissíteni. :mad: Pl. sok motorféküzem (szerpentin lefelé, ahogy írod) után képes 3000-es alapjáratot tartani, meg nem megy a motorfék (a hidegindítás utáni 2000-es alapjáratról nem beszélve). Különösen jó lesz ez majd a szlovákiai nyaraláson, jövő héttől. :mad:

Szerkesztette: Carmaged 2006. 07. 20. 06:51 -kor


#192 Felhasználó inaktív   Fanatic 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 07:10

Idézet: Carmaged - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 7:50

Hát, ennek még csak szilentcseréje volt kétszer (az, hogy a kukásautó elhajtogatta a kormányösszekötőt, talán még nem a Ford hibája :D ). Bár ez nem mérvadó, rengeteg járt földúton, de boltosok szerint is jó biznisz Escort futóműalkatrészeket tartani.

Baja ennek is csak inkább bosszantó apróság volt saját hibájából (az is összesen harmadik van most, 6 éve van nálunk, 8 éves, 145e km). Viszont ebben az őrült ECU van, ráadásul a szakszervíz szerint nem is lehet frissíteni. :mad: Pl. sok motorféküzem (szerpentin lefelé, ahogy írod) után képes 3000-es alapjáratot tartani, meg nem megy a motorfék (a hidegindítás utáni 2000-es alapjáratról nem beszélve). Különösen jó lesz ez majd a szlovákiai nyaraláson, jövő héttől. :mad:

Szilentet (különösen vidéki használat esetén, bár újabban az útviszonyok szempontjából kezdenek elmosódni a határok vidék és város között) érdemes csináltatni bele keményebb anyagból. Sokan esküsznek rá.

Huh, részvétem. A legrosszabb szabályt erősítő kivételnek lenni.  :(  Érdemes nézegeti a német vagy az angol ebayt. (Ha van kint ismerős). Fillérekért (néhányszor tíz euróért) lehet venni "ECU brain-t", a csere hátha megoldja a gondott.Az angolon 10-20 fontokért szoktak elmenni, csak a töketlen tejestea ivók nem postáznak külföldre, csak nagyon ritkán. :mad:
"...Magyarország eljátszotta a lehetőségeit, és most nagy bajban van. Ez a szélsőségesen elitvezérelt ország beleragadt a nyolcvanas évek félkapitalista mutyivilágába. Ezen nem segít sem a reform, sem a kormányváltás. Itt elitváltástra van szükség..."

#193 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 07:14

Ma kaptam emailben  :Đ

Idézet

Munka után megy haza busszal, valahol az Astoria környéke. Buszsáv, amibe félig lelóg a járdáról egy egyébként tök szabálytalanul parkoló BMW. A vezetõ benne, dagadt, tetkós, kopasz, ki-ha-én-nem 'csög. Szerencsétlen buszos összevissza centiz, hogy a balra levõ forgalom, és a bömös közt elférjen, 'csög emberünk persze csak figyel a tükörbõl, nem mozdulna semmi pénzért. Buszos valahogy elvési a résen a járgányt, és amikor a kipufogó a bömös mellé ér, üres+nagygáz= embertelen füstfelleg, be a nyitot ablakon a paréj arcába. Na több se kell az idiótának: letolatás, busz elé vágás, kiszállás, ajtót kinyitja a busz lökhárítója alatt levõ "rejtett" gombbal.
Felszáll, elkezdi a "hülye köccsõõõg,... stb" dumát, a sofõr mondjuk magára zárta az ajtót. Ebben a pillanatban a nyitott elsõ ajtón 2 cigó lepattan a buszról , be a bömösbe, és pápá! Elvitték a f..szkalap autóját! A f..kalap csak hápogott, telefonját kezdte rémülten nyomkodni, mire a buszos megadja a
kegyelemdöfést: "Most akkor marad, vagy leszáll?"

Senki nem mert röhögni, de állítólag minden ember arcáról földöntúli öröm sugárzott.


#194 Felhasználó inaktív   bp56 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 914
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 07:17

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 22:10

Tényleg nem lehetne valamit tenni a gyorsfogalmi BEJÁRATÁHOZ????

Mittudomén, messziről látható, óriási, piros szegélyű tábla villogóval, vagy bármi. És természetesen - valamennyivel humánusabb - magasságkorlát. Ami nem öl, csak mondjuk lelógatott -darabonként 10 kilós - csövekkel betöri a szélvédőt és jól összekaristolja az utaskabin tetejét.

Én megértem, és tudom is, hogy ott van a magasságkorlátozást jelzőtábla, aminek ÖNMAGÁBAN elegendőnek kellene legyen!
Na de ha nem az mégsem, akkor mégiscsak ki kell találni valamit, nem?

Nem tudom, egyáltalán mehet-e ott kamion? Ha igen, kitiltani, lehet menni az Üllői úton végig, vagy a Gyömrői úton. Ha nem mehetne, akkor meg mi a rákot keres ott belül.

A gyorsforgalmi meg egyébként is érdekes... aszott trabik, wartburgok, de néha újabb, jobb autók 65-70-nel zötykölődnek, sort gerjesztve. Igaz, hogy mindkét végén Bp vége tábla van, de ez legkevésbé sem zavarja őket. Ha nem látta :hemuveg: , vagy azt hiszi ez is lakott terület, akkor permanensen gyorshajt (50 helyett mondjuk hetven), ha meg látta a lelkem, akkor szándékos akadályozás (vagy négátív gyorshajtás), ami szinten szabálytalan. 
[ Script Execution time: 237.4565 -  2005. november 24 12:00]
[ Script Execution time: 0.1000 ]

#195 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 07:44

Idézet: bipi - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 8:17

Nem tudom, egyáltalán mehet-e ott kamion? Ha igen, kitiltani, lehet menni az Üllői úton végig, vagy a Gyömrői úton. Ha nem mehetne, akkor meg mi a rákot keres ott belül.

Ha egy kamion felhajt a gyorsforgalmira, akkor mindjat ket tablara tesz magasrol: mert egyreszt van egy teharautonak tilos, meg egy magassagkorlatozo tabla is...

Idézet: bipi - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 8:17

A gyorsforgalmi meg egyébként is érdekes... aszott trabik, wartburgok, de néha újabb, jobb autók 65-70-nel zötykölődnek, sort gerjesztve. Igaz, hogy mindkét végén Bp vége tábla van, de ez legkevésbé sem zavarja őket. Ha nem látta :hemuveg: , vagy azt hiszi ez is lakott terület, akkor permanensen gyorshajt (50 helyett mondjuk hetven), ha meg látta a lelkem, akkor szándékos akadályozás (vagy négátív gyorshajtás), ami szinten szabálytalan.

Meg mindig jobb mint a Gyomroi vagy az Ulloi... ott is ezek szerencsetlenkednek, de az meg katyus is. Ha mar gyorshajtas, akkor a gyorsforgalmi utan a repuloter mellett meno 2x2 savos ut... az tablaval 70-es, megis mindenki 90-el megy... bar az szvsz lehetne nyugodtan 90-es is... de akkor meg 110-el menne mindenki.

Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#196 Felhasználó inaktív   Drummaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.156
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 07:45

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 20:49

Te is tudod, hogy általában egy véleményen szoktunk lenni.

Az ötletem az (amit azóta sem tettél meg), hogy olvasd el, keresd vissza az eredeti postomat, mit, hogyan írtam. Mert már akkor is félreértetted, és azóta sem vetted a fáradságot, hogy újraértelmezd.
Az, hogy felületesen olvastad el a postomat, úgy érzem nem jogosít fel arra Téged, hogy sunyinak nevezz engem.
Köszönöm, ha ezen túl személyes sértés helyett korrektséget is kapnék Tőled.

Ez:

Idézet

a topicot felügyelő jogvédőktől
bizony sunyi húzás volt, mert nyugodtan megnevezhettél volna. Illetőleg durva csúsztatás is, mert ha visszaemlékszel, nem csak én helytelenítettem az eljárásod. Hangsúlyozom: nem a szándékot, hanem az elintézési módot.

Korrektséget pedig minden olyan esetben adok, ha kapok is. ;)

#197 Felhasználó inaktív   Fanatic 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 08:00

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 22:10

Tényleg nem lehetne valamit tenni a gyorsfogalmi BEJÁRATÁHOZ????

Mittudomén, messziről látható, óriási, piros szegélyű tábla villogóval, vagy bármi. És természetesen - valamennyivel humánusabb - magasságkorlát. Ami nem öl, csak mondjuk lelógatott -darabonként 10 kilós - csövekkel betöri a szélvédőt és jól összekaristolja az utaskabin tetejét.

Én megértem, és tudom is, hogy ott van a magasságkorlátozást jelzőtábla, aminek ÖNMAGÁBAN elegendőnek kellene legyen!
Na de ha nem az mégsem, akkor mégiscsak ki kell találni valamit, nem?

Ezen már én is gondolkodtam, amiót emberhalál lett a vége egy tábla figyelmen kívül hagyásának.

Lehetne lézeres optokapu cuccot szerkeszteni. Ha valami megtöri a sugarat, akkor szirénák gyúlnak, stroboszkópok villannak+egy hatalma magasságkorlátozótábla gyulladna  ki (kb mint az autópályán, ha sávlezárás van), másrész egyből menne a riasztás a kerületi rendörsége, mert lehet, hogy valaki ennek ellenére is behajtana.  A hagyományos kapus azért nem az az igazi mert magasabb mint az aluljáró, másrészt ha beszorul alá, akkor megint dugó, útlezárás, mentés...

Az  M0-ás megépítése segítene. Ha valaki a 4-esről tart a az M3-as felé, vagy éppen Vácnak, ne kelljen átdöngetnie a fővároson....
"...Magyarország eljátszotta a lehetőségeit, és most nagy bajban van. Ez a szélsőségesen elitvezérelt ország beleragadt a nyolcvanas évek félkapitalista mutyivilágába. Ezen nem segít sem a reform, sem a kormányváltás. Itt elitváltástra van szükség..."

#198 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 08:02

Idézet: Fanatic - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 9:00

Az  M0-ás megépítése segítene. Ha valaki a 4-esről tart a az M3-as felé, vagy éppen Vácnak, ne kelljen átdöngetnie a fővároson....

Jovo keso oszre kesz lesz az M3-asig... :up:

Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#199 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 07. 20. 08:09

Idézet: Daihelyon - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 3:04

(mai napig nem értem miért kell a teljes Hortobágyi szakaszon 60-nal menni).

Természetvédelmi okokból?  :think:
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#200 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 20. 08:15

Idézet: Fanatic - Dátum: 2006. júl. 20., csütörtök - 9:00

Ezen már én is gondolkodtam, amiót emberhalál lett a vége egy tábla figyelmen kívül hagyásának.

Lehetne lézeres optokapu cuccot szerkeszteni. Ha valami megtöri a sugarat, akkor szirénák gyúlnak, stroboszkópok villannak+egy hatalma magasságkorlátozótábla gyulladna  ki (kb mint az autópályán, ha sávlezárás van), másrész egyből menne a riasztás a kerületi rendörsége, mert lehet, hogy valaki ennek ellenére is behajtana.  A hagyományos kapus azért nem az az igazi mert magasabb mint az aluljáró, másrészt ha beszorul alá, akkor megint dugó, útlezárás, mentés...

Az  M0-ás megépítése segítene. Ha valaki a 4-esről tart a az M3-as felé, vagy éppen Vácnak, ne kelljen átdöngetnie a fővároson....

Persze, meg két rendőr álljon a tábla mellett, és ha a delikvens nem néz rá, koppintsanak a fejére nem?  :rolleyes: Kint van a tábla, mi kell még?

szerk: valamelyik nap olvastam a vasúti átjárók kapcsán, hogy az sem segítene, ha befalaznák mindet, mert akkor az emberek átmásznának rajta és úgy ütné el a vonat őket....

Szerkesztette: Diablovazze 2006. 07. 20. 08:16 -kor

National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

Téma megosztása:


  • (125 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó