Idézet: Carmaged - Dátum: 2006. júl. 19., szerda - 23:47
Akkor valamit nem értek, de biztos bennem a hiba.
Sajna a Fordoknak nagyon precíz darab a futóművük, de ehhez társul a nagy pontosságú műszerek érzékenysége is... nem bírják úgy a strapát, mint az átlag.
1,6 16v.

Nem tudom. Nekem egy Mk2 mondeom van, és a mondeosok egyöntetű véleménye, hogy nagyon erős és precíz futómű van a fordok alatt (kicsit kemény is, ez nem egy autónak álcázott francia rugós kanapé). Ugyanezt mondja a szervíz is, ahova hordom. Az MK3 még az MK2-nél is erősebb futóművet kapott.
Ugyanez a tapasztalatom nekem is: lassan 3 éve van meg, de futóművel gond még nem volt, nem kellett hozzányúlni. Évente-félévente viszem átnézetni és semmi.
Az escortokat annyira nem ismerem, de egy cimbimnek van. Tankolja és megy vele, nem nagyon szokott panszkodni, hogy bármi baja is lenne pedig vagy 5-6 éve nála van az autó.
Én elég óvatosan és jól (szerénység rulez :Đ ) vezetek, de az összes úthibát én sem tudom kikerülni. Kap az autó elég szépen. Egy Audis haver már túl van egy komplett lengőkar cserén, mert elgörbültek a minősíthetetlen utakon. Nem két forint volt a csere. Nekem meg semmi, egyedül a középdob adta meg magát 150 000 Km után...
Egyetlen érzékeny motorja van a fordnak: a 2,5V6. Ennek magasabb a szervízigénye a sima soros motorokhoz képest. Hál' istennek ezek még nem túlelektronizált autók, a legtöbb gondott a belekókányolt sportgyertyák szokták okozni ill. egyéb gyújtásproblémák. A benyás nagyon háklis a Motorcraft gyertya hiányára.

Az ECU-ja a régebbi fordoknak meg nem a megőrülős, hegyi szerpentinen letiltós fajtából van.
"...Magyarország eljátszotta a lehetőségeit, és most nagy bajban van. Ez a szélsőségesen elitvezérelt ország beleragadt a nyolcvanas évek félkapitalista mutyivilágába. Ezen nem segít sem a reform, sem a kormányváltás. Itt elitváltástra van szükség..."