Asztali TFT-k VI.
#2151
Elküldve: 2008. 06. 03. 09:41
#2152
Elküldve: 2008. 06. 03. 09:52
Felhívtam a céget, hogy mivan a monitorral, azt mondták, hogy most akartak hívni, mert van vele szerintük egy kis gond, azt mondja, hogy van az állvány és az állvány tetjén van egy felső rész amit tart két "karom", és szerinte ez levan törve. Mire én mondtam neki, hogy itt sértetlen volt a remék, a futár átvette, ős is ellenőrizte, és itt van az aláírt átvételi elismervény. Tehát ha sérült , akkor csak útközben odafele sérülhetett az a rész, erre azt mondja, hogy ezt nekem kell rendezni a futárcéggel. Mondom neki, hogy onnantól kezdve, hogy átvette és megnézte, aláríta az átvételit az ő felelésséggük, és nem a mienk.
Tehát ha gondjuk van rendezzék a futárcéggel. Mostmár megtagadták a vásárlástól való elállást is. Azt mondta két lehetőség van, vagy elküldik a gyárnak és majd egyszer lesz belőle valami, vagy visszaküldik nekem így a terméket. Most mit csináljak? Fogyasztóvédelemhez kellene fordulni, de ehhez pestre kellene menni? vagy lehet itt helyben is?
https://www.youtube.com/gsprof
#2153
Elküldve: 2008. 06. 03. 10:16
https://www.youtube.com/gsprof
#2154
Elküldve: 2008. 06. 03. 10:34
Szerkesztette: arn 2008. 06. 03. 10:35 -kor
#2155
Elküldve: 2008. 06. 03. 10:39
https://www.youtube.com/gsprof
#2156
Elküldve: 2008. 06. 03. 10:54
Idézet: a vásárlástól való elállást jelző email
2008.05.26-án szállítottak le a címemre futárszolgálattal egy Philips 200WP7ES típusú 20"-os LCD monitort, melynek vételára bruttó 79900 Ft volt. A terméket 2008.05.27-én adta át nekem az önök megbízásából a futárszolgálat. A monitorra önök háromnapos pixelgaranciát vállaltak, melynek értelmében bármilyen pixelhiba található a készüléken 72 órán belül, az az önök általi cserét vonja maga után. A terméken a bal alsó sarokban fekete alapon zölden vílágító pixelhibát vettem észre, ezért haladéktalanul ahogy az önök ügyfélszolgálata elérhetővé vált, azaz másnap reggel értesítettem is erről önöket. Önök 2007.05.28.-án el is küldték érte a futárt akinek a terméket átadtam, és amelyről átvételi bizonylat is van, a futár ellenőrizte, és mint előbb írtam átvette, valamint átvételi elismervényt adott. A mai napon felhívtam önöket, hogy mi a helyzet a csere monitorral kapcsolatban, és azt közölték velem, hogy a termék sérült, ezért nem áll módjukban cserélni, valamint hogy ez az én illetve a futár problémája. Mivel a futár átvette tőlem sérülésmentesen, és erről átvételi elismervény is van, így evidencia, hogy a felelősség, nem engem illet a garanciális probléma végett. Azonban mivel a vásárlástól számított 8 nap még nem telt el, ezért a törvény által biztosított a vásárlástól való elállási jogommal élni kívánok, mely jog lehetővé teszi az indoklás nélküli elállást is számomra. Azonban mint láthatják, én fentebb meg is indokoltam, hogy az elállás oka, az önök által problémás ügyintézés.
A fentiek fényében, kérem önöket, hogy a termék általam kifizetett vételárát a xxxxxxxx-yyyyyyyy-zzzzzzzz GIRO számlaszámomra átultalni szíveskedjenek.
A termékszámláján szereplő számlaszám: yyyyyyyyyy
https://www.youtube.com/gsprof
#2157
Elküldve: 2008. 06. 03. 10:57
Szerk: most hívtam fel a debreceni Fogyasztóvédelmi főfelügyelőséget is, és megkérdeztem ,hogy ebben az esetben, hol és hogyan lehet panasszal élni. Aztr a választ kaptam, hogy az illető cég székhelyén, azaz Budapesten, vagyis az ottani Főfelügylőségen írásban, ami lehet email is, és mellékelni kell az üggyel kapcsolatos összes anyagot, tehát számlát, és a futárszolgálat átvételi elismervényét csatolva elküldeni nekik.
Szerkesztette: GoodSpeed 2008. 06. 03. 11:01 -kor
https://www.youtube.com/gsprof
#2158
Elküldve: 2008. 06. 03. 12:30
Idézet: Ügyfélszolgálat
Köszönjük levelét.
Tájékoztatjuk, hogy a vásárló, a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezéseinek értelmében, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállás módjáról és lehetőségeiről bővebben honlapunkon tájékozódhat, az alábbi hivatkozás segítségével:
http://www.edigital....s.php?pageid=11
Az elállási jog gyakorlásának főbb kritériumai a következők:
- a termék visszaszállításáról a vásárlónak kell gondoskodnia, vagy kérheti cégünk közreműködését is, a szállítási költség megtérítésének ellenében (jelen esetben ez bruttó 4,650 Ft, a Royal Sprint díjtáblázatának megfelelően);
- a készülék és csomagolása sértetlen, hiánytalan, újra értékesíthető állapotú kell, hogy legyen (jelen esetben tekintsünk el a monitor nem kielégítő állapotától) ;
- a vételár visszatérítése átutalással történik, a vásárló által megadott számlaszámra, a törvény által meghatározott 30 napos határidőn belül.
Tekintettel arra, hogy a monitort eredendően pixelhibára hivatkozva küldte fel cégünkhöz, a megadott 72 órán belül, kérheti a készülék cseréjét is. Ebben az esetben a szállítási költség cégünket terheli.
Bármely további kérdés, észrevétel esetén készséggel állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel
https://www.youtube.com/gsprof
#2159
Elküldve: 2008. 06. 03. 14:59
Idézet: GoodSpeed - Dátum: 2008. jún. 3., kedd - 11:30
LOL, akkor még egész segítőkészek is.
Logout.hu blog
#2160
Elküldve: 2008. 06. 03. 15:04
Idézet: Yany - Dátum: 2008. jún. 3., kedd - 15:59
Amennyiben rendesen teljesítenek, akkor csere. Csütörtökre ígérik az újat legkésőbb.
https://www.youtube.com/gsprof
#2161
Elküldve: 2008. 06. 03. 15:09
A régi hibás monitornak a hátán szereplő gyáriszáma lelett fényképezve, így azzal összevethető.
https://www.youtube.com/gsprof
#2162
Elküldve: 2008. 06. 03. 23:42
What do stars do? They shine.(Yvaine)
#2164
Elküldve: 2008. 06. 04. 09:54
Logout.hu blog
#2165
Elküldve: 2008. 06. 04. 10:46
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet
#2166
Elküldve: 2008. 06. 04. 11:02
Idézet: Yany - Dátum: 2008. jún. 4., szerda - 10:54
hat eddig nekem se...
#2167
Elküldve: 2008. 06. 04. 13:27
#2168
Elküldve: 2008. 06. 04. 13:39
Idézet: aaaxxxy - Dátum: 2008. jún. 4., szerda - 13:27
A lelke ugyanaz (Samsung), többet sajna nem tudok.

Súgó
A téma zárva.

















