Idézet: Messor - Dátum: 2007. okt. 23., kedd - 13:25
Ő ugyanis azt állította /és ez volt a legnyomatékosabb indok a vásárlásnál/, hogy egyetlen pixel, vagy alpixel hiba easetén is garanciális a monitor!

Ezek szerint félreinformáltak!
Van-e lehetőségem panaszra?
Még 3 napon belül vagyok, ha nem számít bele 23-a...
De azt hiszem nem...
Én is ezt mondtam, hogy a "három vagy kevesebb" subpixel-hiba még nem hiba a gyártó/forgalmazó/akárki szerint.
Az eladónak meg félig volt igaza.
Van bármilyen pixelhiba most amúgy a monitorodon?
Ha nincs semmi baja a monitornak, pusztán a fenti dolog miatt vinnéd vissza, nem biztos hogy foglalkoznának veled. Asszem ez a háromnapos dolog azt jelenti, hogy ha hibás a termék, ilyenkor szó nélkül visszafizettetheted a teljes árat (=meg nem történtté téve a vásárlást), utána csak a rendes garis javításos ügyintézés/árleszállítás van. De nem tenném a nyakamat rá!
Egy számtech-üzlet azért egyelőre még nem ikea, hogy három hónap múlva visszavidd a -bontatlan- cuccost mert mégse' tetszik a színe
