HWSW Informatikai Kerekasztal: Mivel játszol most? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (147 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mivel játszol most? Milyen PC játékokkal töltöd az időd?

#181 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 21:07

Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 22:49

No akkor most majd ezt fogod fikázni a sotis topikba :) Ugyanis elárulom kb 3x akkora a vasigénye mint a preynek.

Nagyon félre értesz valamit.Nem a vasigény miatt fikáztam a Preyt, hanem a motor miatt amit használ.Miért nem tudták a Source enginet licenszelni például ehhez a játékhoz?Vagy akármilyen mást...Na mindegy, ez már az én személyes bajom, de van aki kedveli ezt is, nyugodtan, mindenki másképp látja a világot, mást szeretne.
Pár effektet lennebb húzok és már a Prey sem fog gondot okozni, úgyhogy tulajdonképpen nem tudom min vitázunk és miért... ;)
Qwerty4

#182 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 21:08

A Source engine technikai fejlettsége a béka pitsája alatt volt a prey idejében.

Szerkesztette: M@Xtreme 2007. 10. 06. 21:08 -kor


#183 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 21:11

Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 23:08

A Source engine technikai fejlettsége a béka pitsája alatt volt a prey idejében.

De annak is jelent meg fejlesztett változata tavaly, lásd Dark Messiah.
Qwerty4

#184 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 21:14

De akkor még hol volt a prey meg a Quake4?  :look:
Vagy Te a Penumráról beszélsz? Ott alán azért nem tudták lisencelni mert 1 garázsproject game. Diákok csinálták, teljesen saját fejlesztésű motorral. Ami mellesleg egész kellemes.

#185 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 21:18

Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 23:14

De akkor még hol volt a prey meg a Quake4?  :look:
Vagy Te a Penumráról beszélsz? Ott alán azért nem tudták lisencelni mert 1 garázsproject game. Diákok csinálták, teljesen saját fejlesztésű motorral. Ami mellesleg egész kellemes.

Dark Messiah of Might and Magic! :D A Prey után 2-3 hónappal jelent meg. :)
Qwerty4

#186 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 21:23

Írj a fejlesztőknek 1 levelet azzal kapcs. hogy így is alig 10 évnyi késés után, miért nem álltak át D3 motorról source engine-ra.. :)
1ébként szvsz a source engine fejlettségét tekintv emég ott sem volt sehol a prey feltúrbózott D3 motorjához képest.
Mellesleg megjegyezném h ahhoz baromira nem is illene a source motor.
A másik meg hogy a DM vasigénye sokkal magasabb a Preynél.. Szal nem tudom mit kell itt isteníteni a szósz enginet.
Egyáltalán nem 1 nagy só. Külső terek kezelésébne jobb mint Karmak bácsi munkája, de egyébként 1 kalap kaki.

Szerkesztette: M@Xtreme 2007. 10. 06. 21:25 -kor


#187 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 21:26

Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 22:23

Írj a fejlesztőknek 1 levelet azzal kapcs. hogy így is alig 10 évnyi késés után, miért nem álltak át D3 motorról source engine-ra.. :)
1ébként szvsz a source engine fejlettségét tekintv emég ott sem volt sehol a prey feltúrbózott D3 motorjához képest.
Mellesleg megjegyezném h ahhoz baromira nem is illene a source motor.
A másik meg hogy a DM vasigénye sokkal magasabb a Preynél.. Szal nem tudom mit kell itt isteníteni a szósz enginet.
Egyáltalán nem 1 nagy só. Külső terek kezelésébne jobb mint Karmak bácsi munkája, de egyébként 1 kalap kaki.

Jó a szósz ha normálisan van használva, az achilles sarka az a CPU limitáltság nagy mértékben.
"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#188 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 21:43

No mi van? Már egy topic nem elég az engine háborúhoz? Egyébként a Szósz monnyon le, d3 :respect: .

#189 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 21:52

Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 23:23

Írj a fejlesztőknek 1 levelet azzal kapcs. hogy így is alig 10 évnyi késés után, miért nem álltak át D3 motorról source engine-ra.. :)
1ébként szvsz a source engine fejlettségét tekintv emég ott sem volt sehol a prey feltúrbózott D3 motorjához képest.
Mellesleg megjegyezném h ahhoz baromira nem is illene a source motor.
A másik meg hogy a DM vasigénye sokkal magasabb a Preynél.. Szal nem tudom mit kell itt isteníteni a szósz enginet.
Egyáltalán nem 1 nagy só. Külső terek kezelésébne jobb mint Karmak bácsi munkája, de egyébként 1 kalap kaki.

Már megint gépigényről beszélsz és a grafok közti különbégekről.Hogy mit tud az egyik, mit nem a másik.Belátom, hogy a sourcenak is vannak lemaradásai a Doom3 motorhoz képest.De ez engem egyáltalán nem érdekel.Kár is bizonygatni.Nem vagyok grafb*zi, hogy ezzel nagyon is törődjek, persze ha lehetőség adódik én is szeretem a szép látványt nyújtó játékokat.
De ez a feeling ami sugárzik a D3-ból és utódaiból az sztem fos.Még akkor is ha fejlettségileg fogjuk rá közel a magas szinten áll és szép is.A Call of Cthulhu extragagyinak mondható látványa is sokkal jobban bejön nekem mint a Preyé.
Mondtam korábban ez a személyes véleményem, ettől nem kell a játéknak másnak lennie, ez van és elfogadom, max. kevésbé tetszik a cucc, ez meg sok mindenkit nem érdekel és nem is változtat a dolgokon, de nem is kell változniuk, így döntöttek a fejlesztők, kiadó hogy a D3 motorra készítik játékukat, ez van...
Qwerty4

#190 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 21:58

Idézet: Qwerty4 - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 22:52

Nem vagyok grafb*zi, hogy ezzel nagyon is .

Ezé' nyomtad a prey maxon :D

#191 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 22:06

Prey-nek a plasztikus motor jó kis "husis" effektet adott.
De ha má itt tartunk, a Chronicles of Riddick majdnem hozza azt a szintet, mint a Doom 3 és fele olyan eros gépen is elfut.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#192 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 22:08

Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 23:58

Ezé' nyomtad a prey maxon :D

Nem sokáig! :D
Csak tesztelhetem, hogy mennyire bírja? Ennyi gondolom megengedtetik nekem is...

Szerkesztette: Qwerty4 2007. 10. 06. 22:09 -kor

Qwerty4

#193 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 22:10

Idézet: N.M.I. - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 23:06

Prey-nek a plasztikus motor jó kis "husis" effektet adott.
De ha má itt tartunk, a Chronicles of Riddick majdnem hozza azt a szintet, mint a Doom 3 és fele olyan eros gépen is elfut.

Ez így van  :respect:
Jó kis Starbreeze motor  :cool:
Nameg a game is sokkal jobb volt min a doom szvsz. Mondjuk én nagyon elfogult vagyok a Riddickel kapcs, kedvenc FPS-em mint azt más soxor mondottam vala' :D

#194 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 22:11

Idézet: Qwerty4 - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 23:08

Csak tesztelhetem, hogy mennyire bírja? Ennyi gondolom megengedtetik nekem is...

nem  :mad:  :Đ

#195 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 06. 22:19

Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 22:10

Ez így van  :respect:
Jó kis Starbreeze motor  :cool:
Nameg a game is sokkal jobb volt min a doom szvsz. Mondjuk én nagyon elfogult vagyok a Riddickel kapcs, kedvenc FPS-em mint azt más soxor mondottam vala' :D

Ez nem elfogultság, tényleg rohadtul jó az a játék. Utolsó pályákon (mikor a cryo-cuccból kilépve robotokkal kell hadakozni) már végleg nem hittem a szememnek, a játékmenet és az atmoszféra pedig végig a toppon volt. Van. Mondjuk az Enclave után nem is voltam hajlandó csalódni a Starbreeze-ben :)

Legalább nem cseszték úgy el mint az Arkane-os fiúk, a világ egyik (ha nem a legjobb) FPS-RPG-je után (Arx Fatalis) kiadtak egy olyan szemetet, mint a Dark Messiah - na nem olyan rossz, de az Arkane-tól ez egy óriási visszalépés volt. Ha az Arx Fatalis oldaláról nézem, akkor bezony a Messiah egy FOS (így, kapitálisan :Đ ).

Prey meg szvsz van olyan jó, hogy feláldoznám érte a Doom 3-at és a Quake 4-et is :smoker:
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#196 Felhasználó inaktív   Lauda 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.860
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 07. 07:44

Medal of Honor Allied Assault. :)  Naon jó kis game, nem is tudom hányszor játtszottam már végig. :D
A közlekedési balesetek 90%-ban a járművezető hibájából történnek. Nem vicc, ez a szomorú valóság!

#197 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 07. 07:46

Idézet: N.M.I. - Dátum: 2007. okt. 6., szombat - 23:19

Legalább nem cseszték úgy el mint az Arkane-os fiúk, a világ egyik (ha nem a legjobb) FPS-RPG-je után (Arx Fatalis) kiadtak egy olyan szemetet, mint a Dark Messiah - na nem olyan rossz, de az Arkane-tól ez egy óriási visszalépés volt. Ha az Arx Fatalis oldaláról nézem, akkor bezony a Messiah egy FOS (így, kapitálisan :Đ ).

No ha a Dm olyan lett volna mint az ARX FATALIS, soha nem ültem volna le vele játszani  :Đ
Izlések és ponok ugyebár:)

#198 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 07. 07:50

Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2007. okt. 7., vasárnap - 7:46

No ha a Dm olyan lett volna mint az ARX FATALIS, soha nem ültem volna le vele játszani  :Đ
Izlések és ponok ugyebár:)

Nem adtal neki eleg eselyt :) Oblivion tetszett pl? Na az Arx is olyan csak linearis es jobb :D

Ma is dolgozol? :rolleyes:
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#199 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 07. 08:56

M@Xtreme:

de :p

N.M.I.:

A DM, mint játék valóban nem volt rendben, ezt már meg is tárgyaltuk a topikjában.De tetszet az, hogy a szursz motort használták, szép játék az biztos...
Nemrég szereztem be az Arx Fatalist, próbára lesz téve, remélem jobb lesz a DM-nál, nem te vagy az egyetlen aki ezt mondta, úgyhogy lehet jó cucc. :)
Qwerty4

#200 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 10. 07. 09:09

Idézet: N.M.I. - Dátum: 2007. okt. 7., vasárnap - 8:50

Nem adtal neki eleg eselyt :) Oblivion tetszett pl? Na az Arx is olyan csak linearis es jobb :D

Ma is dolgozol? :rolleyes:

NEm, az oblivion sem :D 1xüen nekem a stílus nem jön be  :)
Nem, ma nem mellowzok hálisten :D Mé? :)

Téma megosztása:


  • (147 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó