Idézet: Abu85 - Dátum: 2007. nov. 3., szombat - 17:12
Elvileg nincs más választás, mert a raszterizálás nem lesz hatékony a mainál 4-5-ször magasabb geometriai részletesség mellett. A Microsoft is látni fogja ezt sőt talán már látja is.
nézd, akkor nem lesz a mainál 4x-5x nagyobb részletesség. a PCs gaming piac mérete és üzleti értéke egyébként is évről évre zsugorodik. most fog jönni az a korszak, hogy a kedves developerek nem mondhatják, hogy vegyél -3 számmal nagyobb gpu-t, hanem kénytelenek lesznek 2x-3x hatékonyabb kódot produkálni.
kiemelted a bishock képén hogy hol hibázik a haygományos AA. ez 1000 emberből tán ha 8-9nek feltűnik. ha nem készítesz shotokat nem módszeresen keresed ai zilyesmit akkor tesem veszed észre alapból.
a blokkosodó mpeg2 iscsak kikockázva látszik blokkosodni, ha folyamtában nézed úgy látod, valami zajszerű van a képen. ha nem túlnagy felületen és nem a téma közepén - akkor nagyjából who cares... legalábbis ez az emberek hozzáállása.
amit a raytracing kapcsán felvetsz. nézd ma egy hoolywoodi 90 perces játékfilm effektív rendering ideje 4-6 hónap egy 100+ gépből álló kalszteren, ezt desktopra, interaktívra lehozni szvsz nem elképzelhető az elkövetkező 5 de talán 10 évben sem.