Szóval ezek jelentésére lennék kíváncsi:
ACK, ICMP, TOSMD, TOSMT, TOSMR, TOSMC
Vagy mondjatok egy lehetőleg magyarul beszélő oldalt, ahol ezek szépen részletesen le lehetnek írva!
Köszi!
Oldal 1 / 1
Magyarázzátok el lécci a következők jelentését: ACK, ICMP, TOSMD, TOSMT, TOSMR, TOSMC
#2
Elküldve: 2003. 11. 01. 18:05
Az ACK és az ICMP alapvető dolgok, ezeknek járj utána, senki nem fogja ide bemásolni neked, akármilyen élő nyelven elérhető erről információ. A többi pedig valószínűleg az IP-csomagok TOS (Type of Service) nevű, összesen egyébként hat bit hosszú mezőjének az egyes bitjeivel kapcsolatos dolog, a D a delay, a T a Throughput, az R a Reliability, a C-t nem tudom, és sztem roppant valószínű, h erről csak angolul találsz információt.
#3
Elküldve: 2003. 11. 02. 04:29
Közben megtaláltam:
ACK: acknowledgement: megérkezett a csomag
ICMP: ping, és üzenetei
Többire lennék kíváncsi okosabb emberektől! Egyébként QOS-ben játszanak ezek szerepet, azért kérdezem!
THX
ACK: acknowledgement: megérkezett a csomag
ICMP: ping, és üzenetei
Többire lennék kíváncsi okosabb emberektől! Egyébként QOS-ben játszanak ezek szerepet, azért kérdezem!
THX
#4
Elküldve: 2003. 11. 02. 07:06
idézet:
Ezt írta calibra:
Egyébként QOS-ben játszanak ezek szerepet, azért kérdezem![/quote]
Uhhh... sanaryú sorsod lesz. ha QoS -t akarsz csinálni, és még a szinte legalapvetöbb hálózati fogalmakkal sem vagy tisztában... és asszem ez nem csak erről a pár kérdésről szól.
Szerintem érdemes lenne alaposan utánaolvasnod a hálózatok működésének, illetve a Linux hálózatkezelésének...
Erre pedig elég sok tankönyv és weboldal van, ez utóbbihoz ajánlom [url="http://"http://www.google.com"]ezt. (/dev/google)[/url]
[ 2003. november 02.: NeverGone & Tökei powered by: HWSW szerkesztette a hozzászólást ]
Idézet
„én még olyan programozási problémát soha az életemben nem láttam, amiben az alkalmazásoknak kommunikálniuk kellett volna egymással, leszámítva az indítósztring átadását. az interprocessz kommunikáció egy baromság, ha valaki mégis ragaszkodik hozzá, akkor azt a hálózati protokolon keresztül megteheti. ”
#5
Elküldve: 2003. 11. 02. 10:32
TOSMD=TOS Minimum Delay (ftp, telnet, ssh)
TOSMT=TOS Maximum Troughput (ftp, www)
TOSMR=TOS Maximum Reliability (snmp, dns)
TOSMC=TOS Minimum Cost (nntp, smtp)
Amugy irany a Google, de telleg. De meg jo ideig nehogy nekiallj QoS-sel szorakozni. Majd esetleg parszaz oldallal kesobb.
TOSMT=TOS Maximum Troughput (ftp, www)
TOSMR=TOS Maximum Reliability (snmp, dns)
TOSMC=TOS Minimum Cost (nntp, smtp)
Amugy irany a Google, de telleg. De meg jo ideig nehogy nekiallj QoS-sel szorakozni. Majd esetleg parszaz oldallal kesobb.
idézet:
Ezt írta calibra:
Többire lennék kíváncsi okosabb emberektől![/quote]
Azert ez eros egy kicsit, inkabb megkoszonned roberto-nak testver.
"I enjoy working with people. I am putting myself to the fullest possible use, which is all I can think that any conscious entity can ever hope to do." (HAL9000)
#6
Elküldve: 2003. 11. 03. 09:11
Nálam okosabb emberekre gondoltam banyek!
És alap qos-t már beállítottam, szépen működik is!
Adsl a dolog!
Letöltést szépen szabályozza!
A feltöltésnél volt egy olyan user, aki kazaa-zott, és állandóan tőle is töltöttek! Nagyon lefogta a hálót! Ugye ha adslnél a feltöltés közelít a maxhoz, a letöltések drámaian lelassulnak! És ezt is megoldottam! Le van korlátozva a user feltöltése! (és mindenkié: mindenki a max alatt tartva 80%-al). Már nem fogja a kazaa a többieket!
Most a gondom, hogy vki játszik internetes játékokkal, és ha vki más használja a netet nagyon akad a játéka annak ellenére, hogy csak 2-3kByte/s-ot használ a sávszélességből játékra!
Ezt azzal küszöböltem ki, hogy csak az ő ACK-jait előtérbe helyeztem, és láss csodát működik!
Tehát eddig megoldottam a problémáimat ezek szerint sík hülyén!
Kicsit többet szeretnék érteni hozzá, baj?
És alap qos-t már beállítottam, szépen működik is!
Adsl a dolog!
Letöltést szépen szabályozza!
A feltöltésnél volt egy olyan user, aki kazaa-zott, és állandóan tőle is töltöttek! Nagyon lefogta a hálót! Ugye ha adslnél a feltöltés közelít a maxhoz, a letöltések drámaian lelassulnak! És ezt is megoldottam! Le van korlátozva a user feltöltése! (és mindenkié: mindenki a max alatt tartva 80%-al). Már nem fogja a kazaa a többieket!
Most a gondom, hogy vki játszik internetes játékokkal, és ha vki más használja a netet nagyon akad a játéka annak ellenére, hogy csak 2-3kByte/s-ot használ a sávszélességből játékra!
Ezt azzal küszöböltem ki, hogy csak az ő ACK-jait előtérbe helyeztem, és láss csodát működik!
Tehát eddig megoldottam a problémáimat ezek szerint sík hülyén!
Kicsit többet szeretnék érteni hozzá, baj?
Téma megosztása:
Oldal 1 / 1