Idézet: arn - Dátum: 2008. jún. 24., kedd - 9:25
erre csak egy clocktoclock teszt adna valaszt. az utobbi idoben a memsavszel kevesebbet szamitott. ha igaz lenne amit irsz, akkor szinte nem is lenne gyorsabb pl egy 3870hez kepest a 4850 - aztan nem kicsit hagyta allva.
ha dupla fps-t akarsz akkor mind a shader teljesitményt, mind a memsávszélt meg kell dupláznod, legalábbis abban az ideális tesztkörnyezeteben amikor nincs nagyobb bottleneck
3870-nél volt 500Gflops/ 60Gb/seces memmel
4850-nél 1000/60
valoszinüleg a 3870-es kártya bövelkedett memmel igy ott nem volt bottleneck , és a shader huzta vissza a teljesitményt
4850-nél meg a memoria huzza vissza
a 4870-es meg a 2 között van, ezért a 3 kártya közül ez a lekiegyensulyozottabb
az ujabb játékokban majd ahol a shader igény nagyobb lesz , már nem lesz ennyire domináns a memoria, de most még eléggé az