Idézet: szekicser3 - Dátum: 2008. ápr. 1., kedd - 17:36
Egy XP alatt futó Outlokk Express problémával kapcsolatban kérném ki a tanácsotokat. A problémám az, hogy minden előzetes nélkül a levelező nem hajlandó a leveleket elküldeni. Nem volt leállás, áramszünet telepítés sem ami esetleg előidézhette volna a problémát (esetleg a virusirtó Nod) frissitése volt a közelben.
A probléma az hogy a bejövö üziket fogadja a kimenő üzeneteknél :
"A kapcsolat a kiszolgálóval megszakadt. Fiók: 'mail.lanzona.hu', Kiszolgáló: 'mail.lanzona.hu', Protokoll: SMTP, Port: 25, Biztonságos (SSL): Nem, Hiba a szoftvercsatornában: 10060, Hibaszám: 0x800CCC0E" hibaüzenetet küldi.
Eddig próbálkoztam már:
fiók törlésével újratelepítésével
internetszolgáltató végignézte a rendszert de az ő részükről hibát nem találtak. azt mondták a kérés el sem érkezik a serverig
tüzfal, virusírtó kikapcsolásával
Mit lehetne tenni hogy visszaálljon a küldés folyamata?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Eloszor is probalj meg betelnetelni a szolgaltatohoz (paranccsorban: telnet mail.lanzona.hu 25)
Masodik korben kuldes kozben nezz egy netstatot (parancsorban: netstat -an). Itt nezd meg, hogy latsz-e valami hasonlot:
Protocol: TCP
Local address: 0.0.0.0:25
Foreign address: 0.0.0.0
State: LISTENING
Webmail se megy?
Ezen kivul lehet meg time-out problema is.