Nem elérhetőek a
http://store.steampowered.com/
http://www.activision.com/
http://www.medalofhonor.com/ stb oldalak.
1221 hibabejelentés. Több mint 10 perc várakozás után egy hölgy kér pár példát, megkapja. Türelmet kér, 3-4 perc után közli hogy kapcsol egy informatikust. 9-10 perc várakozás után (folyamatos türelmet kérünk mondatokkal) végre ismét kicsörög majd lenyomják. Ez aztán a korrekt ügyintézés, bravo UPC. Majd 30 percig telefonál az ügyfél majd lenyomják, szenzációs. A folyamatosan újrainduló modememet már nem is említem. 10 éve vagyok UPC előfizető, jelenleg HD Gold dvr csomag, telefon és net de azt hiszem egyre nevetségesebb a telefonos ügyintézés, hibabejelentés, helpdesk és szervíz is. Nem tudnak egy nyamvadt modem újraindulási hibát kiküszöbölni 3 modem cserével sokadik hónapja, plusz most a végére még leb@sszák a telefont is.
Sokáig halogattam, de itt az ideje szétnézni más szolgáltatóknál is. 7 évig havi 7k, azaz 588.000 Ft lett befizetve, azóta 14-15 között havi szinten azaz 540.000 Ft, így kb 10 év és egy millio Ft után sokadik bejelentésre sem tudják megoldani az állandóan újrainduló modem hibát + rengeteg külföldi oldal elérhetetlen a hálózatból (mint írtam adsl, mikrós netről megy, ismerősök UPC: Nyíregy, Eger stb nem megy) ~30 perc várakozás után lenyomják a telefont, gratulálok.
Szerkesztette: Proky 2010. 06. 20. 18:55 -kor