HWSW Informatikai Kerekasztal: UPC chello: bővítések és korlátozások XIII. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (509 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

UPC chello: bővítések és korlátozások XIII. Értékeld a témát: -----

#7761 Felhasználó inaktív   Proky 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 146
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 20. 18:54

Már nem tudom szerkeszteni az előzőt így duplázom.

Nem elérhetőek a
http://store.steampowered.com/
http://www.activision.com/
http://www.medalofhonor.com/ stb oldalak.

1221 hibabejelentés. Több mint 10 perc várakozás után egy hölgy kér pár példát, megkapja. Türelmet kér, 3-4 perc után közli hogy kapcsol egy informatikust. 9-10 perc várakozás után (folyamatos türelmet kérünk mondatokkal) végre ismét kicsörög majd lenyomják. Ez aztán a korrekt ügyintézés, bravo UPC. Majd 30 percig telefonál az ügyfél majd lenyomják, szenzációs. A folyamatosan újrainduló modememet már nem is említem. 10 éve vagyok UPC előfizető, jelenleg HD Gold dvr csomag, telefon és net de azt hiszem egyre nevetségesebb a telefonos ügyintézés, hibabejelentés, helpdesk és szervíz is. Nem tudnak egy nyamvadt modem újraindulási hibát kiküszöbölni 3 modem cserével sokadik hónapja, plusz most a végére még leb@sszák a telefont is.

Sokáig halogattam, de itt az ideje szétnézni más szolgáltatóknál is. 7 évig havi 7k, azaz 588.000 Ft lett befizetve, azóta 14-15 között havi szinten azaz 540.000 Ft, így kb 10 év és egy millio Ft után sokadik bejelentésre sem tudják megoldani az állandóan újrainduló modem hibát + rengeteg külföldi oldal elérhetetlen a hálózatból (mint írtam adsl, mikrós netről megy, ismerősök UPC: Nyíregy, Eger stb nem megy) ~30 perc várakozás után lenyomják a telefont, gratulálok.

Szerkesztette: Proky 2010. 06. 20. 18:55 -kor


#7762 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 21. 09:59

Modemcsere EPX-ről EPC-re. De mitől feleződött meg a sebességem?
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#7763 Felhasználó inaktív   Uthenger 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 587
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 21. 10:53

Üzenet megtekintéseIdézet: Proky - Dátum: 2010. 06. 20. 19:54

Már nem tudom szerkeszteni az előzőt így duplázom.

Nem elérhetőek a
http://store.steampowered.com/
http://www.activision.com/
http://www.medalofhonor.com/ stb oldalak.


BP 9. ker, működik mind3 oldal, szintén chello...

#7764 Felhasználó inaktív   Proky 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 146
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 21. 13:54

Üzenet megtekintéseIdézet: Uthenger - Dátum: 2010. 06. 21. 11:53

BP 9. ker, működik mind3 oldal, szintén chello...



Igen, ma délelőttre megoldódott a probléma itt is.

#7765 Felhasználó inaktív   Andras buda 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 10
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 21. 20:48

Azoknál akiknél folyamatosan rosszalkodik akár az új akár a régi Modem érdemes átnézni a kábelezést illetve a kábelek állapotát mind a szolgáltató mind pedig a saját részéről is

#7766 Felhasználó inaktív   whg 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 07:00

Helló!
Receive Power Level
5.0 dBmV

Transmit Power Level
47.0 dBmV

Ezeknek az értékeknek milyen tartományban kell mozogniuk, hogy jónak mondhatók legyenek?

Receive Power Level úgy tudom -8 és 8 közötti tartományban számít jónak. Kérlek segítsetek!

Köszönöm

#7767 Felhasználó inaktív   alibabusic 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 926
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 08:03

Üzenet megtekintéseIdézet: whg - Dátum: 2010. 06. 22. 07:00

Helló!
Receive Power Level
5.0 dBmV

Transmit Power Level
47.0 dBmV

Ezeknek az értékeknek milyen tartományban kell mozogniuk, hogy jónak mondhatók legyenek?

Receive Power Level úgy tudom -8 és 8 közötti tartományban számít jónak. Kérlek segítsetek!

Köszönöm


Az enyém most: -0,5 és 48,7.

Mindig ehhez közeli értékek vannak és jól működik!

#7768 Felhasználó inaktív   upc on-line 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 477
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 09:50

Üzenet megtekintéseIdézet: Proky - Dátum: 2010. 06. 21. 14:54

Igen, ma délelőttre megoldódott a probléma itt is.


Tisztelt Proky!





Nyilvántartási rendszerünket áttekintve, az Ön által említett hibáról nem kaptunk bejelentéseket ügyfeleinktől, így nem tartjuk valószínűnek a UPC oldali hibát a kérdéses időszakban. Ettől függetlenül persze előfordulhat hálózatunkban is olyan jellegű probléma, hogy bizonyos oldalak, bizonyos ügyfelek részéről nem érhetőek el – netán csak bizonyos időszakokban – ami a hiba feltárását tovább nehezítheti.

Az ilyen és ehhez hasonló kellemetlenségek elkerülése végett javasoljuk, hogy az alábbi oldalon található leírás segítségével készítsen a hiba fennállásakor ún. log fájlokat, amelyeket elküldhet az alábbi linken található űrlap segítségével műszaki kollégáinknak. Ennek segítségével egyértelműen megállapítható, hogy valóban a UPC hálózatán kívül volt a gond, vagy éppen nálunk volt probléma.



Az ügyintézéssel kapcsolatos panaszát is készek vagyunk kivizsgálni, ehhez kérjük, küldje el ügyfélszámát a upconline@upc.hu email címre.



üdvözlettel:
upc on-line
Üdvözlettel: upc on-line

Twitter: upc_online_hu
Facebook: upcmagyarorszag

#7769 Felhasználó inaktív   upc on-line 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 477
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 09:52

Üzenet megtekintéseIdézet: whg - Dátum: 2010. 06. 22. 08:00

Helló!
Receive Power Level
5.0 dBmV

Transmit Power Level
47.0 dBmV

Ezeknek az értékeknek milyen tartományban kell mozogniuk, hogy jónak mondhatók legyenek?

Receive Power Level úgy tudom -8 és 8 közötti tartományban számít jónak. Kérlek segítsetek!

Köszönöm


Tisztelt whg!



A UPC hálózatán a jelenleg elfogadott jelszint tartományok a következőek:



Receive Power Level: -10 dBmV és 15 dBmV

Transmit Power Level: 35 dBmV és 52 dBmV




üdvözlettel:
upc on-line


Üdvözlettel: upc on-line

Twitter: upc_online_hu
Facebook: upcmagyarorszag

#7770 Felhasználó inaktív   stark100 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 09:55

Sziasztok!
Reggel óta villog a link feliratú led mellett a tel1 is. A nettel semmi gond. Mi lehet a hiba, ha hiba egyáltalán?
köszi

#7771 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 10:06

Üzenet megtekintéseIdézet: stark100 - Dátum: 2010. 06. 22. 10:55

Sziasztok!
Reggel óta villog a link feliratú led mellett a tel1 is. A nettel semmi gond. Mi lehet a hiba, ha hiba egyáltalán?
köszi

Ha van bedugva telefon, érdemes megnézni, mert a hurokzárástól (felemelt kézibeszélő) már villog a led.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#7772 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 10:23

Üzenet megtekintéseIdézet: Andras buda - Dátum: 2010. 06. 21. 21:48

Azoknál akiknél folyamatosan rosszalkodik akár az új akár a régi Modem érdemes átnézni a kábelezést illetve a kábelek állapotát mind a szolgáltató mind pedig a saját részéről is

Ez most mi akart lenni? Általános tanács? Nálam az elmúlt hetekben párszor járt néhány szerelő, akik azonnal a kábelezés állapotát, és a jelszintet ellenőrizték. Esetemben az ügyfélelhárítók nagyon nehezen értették meg, hogy amit sablonszövegként nyomnak, azt napi szinten tesszük. Amikor már a szerelő hívott fel, ő egyből értette, ha telefonálni sem lehet, akkor modemhiba lesz.
A kábelezés minősége, és a csatlakozók állapota nagyon fontos. Ennek ellenére, az ótvar NDK koax a rácsavarható F-csatlakozókkal nem jelentett gondot a szomszédtól kölcsönkért modemnek, míg a jó kábelezéssel az enyém továbbra is leállt.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#7773 Felhasználó inaktív   Andras buda 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 10
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 11:22

Üzenet megtekintéseIdézet: csozsi - Dátum: 2010. 06. 22. 10:23

Ez most mi akart lenni? Általános tanács? Nálam az elmúlt hetekben párszor járt néhány szerelő, akik azonnal a kábelezés állapotát, és a jelszintet ellenőrizték. Esetemben az ügyfélelhárítók nagyon nehezen értették meg, hogy amit sablonszövegként nyomnak, azt napi szinten tesszük. Amikor már a szerelő hívott fel, ő egyből értette, ha telefonálni sem lehet, akkor modemhiba lesz.
A kábelezés minősége, és a csatlakozók állapota nagyon fontos. Ennek ellenére, az ótvar NDK koax a rácsavarható F-csatlakozókkal nem jelentett gondot a szomszédtól kölcsönkért modemnek, míg a jó kábelezéssel az enyém továbbra is leállt.


Ennek tudatában mit mondott a szerelő? mert gondolom mondtad neki hogy továbbra is leáll

#7774 Felhasználó inaktív   whg 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 14:48

Üzenet megtekintéseIdézet: upc on-line - Dátum: 2010. 06. 22. 10:52

Tisztelt whg!



A UPC hálózatán a jelenleg elfogadott jelszint tartományok a következőek:



Receive Power Level: -10 dBmV és 15 dBmV

Transmit Power Level: 35 dBmV és 52 dBmV




üdvözlettel:
upc on-line

Köszöntem szépen a segítséget!

#7775 Felhasználó inaktív   KaSaX 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 189
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 22:10

--- bix.hu ping statistics ---
21 packets transmitted, 14 received, 33% packet loss, time 24074ms
rtt min/avg/max/mdev = 13.610/15.049/16.536/0.833 ms


Horror, egész nap ilyen volt, a böngészés használhatatlan, a telefon 1221-et tárcsázva süket.
Mi a nyavalyát csinálnak itt Egerben???

MAC_Addr:
00:1b:d7:c3:74:6d

25 perce hallgatom a hibabejelentőt - matávos telefonról - , hogy
"Az előrelátható várakozási idő több, mint 10 perc"

#7776 Felhasználó inaktív   Nurba 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.203
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 22. 23:51

Nálam sem 100-as a kapcsolat, bár szerintem a modem vacakol, mert ha áramtalanítom fél percre, akkor helyrejön a kapcsolat. Ezt mondjuk már 1 éve csinálja...van amikor 1 nap háromszor, van amikor 1 héten csak egyszer. Néha elég zavaró, főleg amikor neten játszok és megszakad, ledob (főleg ha a háttérben megy valami letöltés, akkor nem annyira szereti a skype-ot meg az online játékot egyszerre, pedig sávszél van bőven). Gondolkodtam, hogy ki kéne cseréltetnem...szerintem már vagy 5 éves a cucc (valami Arris van csak ráírva).
Ráadásul telefonon rábeszéltek valami digitális, visszatekerhetős TV-re (igaz nincs is tévénk, csak egy tuner a párom gépében, de az is megteszi/tenné). Ki is jelöltünk egy időpontot, de a szervízes csak 1 órával a megbeszélt időkeret után tudott volna jönni (és persze csak az utólsó pillanatban hívott az ipse, negyed órával az igéret lejárta előtt), így az már nem volt jó (menni kellett dolgozni). Megbeszéltük a rákövetkező hétfőt, erre aznap csontra lemerült a telefonom (ilyen is ritkán van velem). Hazaérve gyorsan töltőre vágtam és felhívtam a szervizest, aki ugyan még munkába volt, de lejelentette a központba, hogy nem vagyok elérhető (hát elég gyorsan intézkedett), de majd úgyis hívni fognak az ügyfélszolgálattól, hogy új időpontot kérjenek. Rá két nappal csörgöt is a telefonom, összesen kettőt csöngött, mire felkaptam már le is rakták. Megpróbáltam visszahívni, de csak az upc automatája fogadott. Najó gondoltam majd hívnak még. Erre egy-két héttel később kaptam egy levelet, hogy hívjam fel őket, mert elérhetetlen vagyok...pff. Szóval a központos is lusta disznó! Azóta sem hívtam őket, mert mire odáig jutok, hogy fel is veszi valaki elfogy a kimenőm, ami nem szokott sok lenni (nem vagyok nagy telefonálós, inkább engem hívnak :Đ). Azóta is áll az ügy, pedig már eltelt vagy 2-3 hónap (innen is látszik, hogy mennyire hiányzik nekünk a televízió). Mondjuk tényleg megérősnek hangzott az ajánlat, de én nem fogok utána futkorászni meg telefonálni...ha el akarják sózni a szolgáltatást telemarketinggel (mert nem én mentem, hogy kell TV, hanem: rendelje meg! 3 hónapig ingyenes! Házhoz mennek ekkor meg akkor és ingyen bekötik! Ha nem tetszik fél év múlva lemondhatja! Ráadásul csak havi +1500Ft ráfizetés a mostani csupasz netkapcsolathoz képest! stb-stb), akkor ne csak olyankor ismerjék a számomat, amikor el kell valamit adni, hanem akkor is, amikor intézkedni kell!
Bezzeg azt a szutyok fényterápiás reklámkisasszonyt a zepter-től alig lehetett lerázni...valahogy időnként mindig előbányászták a telefonszámom, hogy nyertem egy kezeléssel egybekötött ingyenes előadást :omg:

Szerkesztette: Nurba 2010. 06. 22. 23:59 -kor


#7777 Felhasználó inaktív   snL 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 13
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 23. 01:03

Hello!

Egy olyan problémám lenne, hogy

adott ez a csodálatos WebSTAR EPX2203 modem. Még akkor került hozzám, amikor a chello/upc behozta az ip telefonálást (nagyon rég). A gondok akkor kezdődnek, ha nagyobb adatmennyiséget mozgatnék meg a hálózaton. Egy idő után a cable led kialszik,de még online vagyok, majd hirtelen elkezd csökkeni a sávszél amig eléri a 0kb/s-et. ilyenkor a szokásos ki- bedugós megoldás müködik, majd pár perc/óra (változó) mulva ismét kezdhetem előröl a müveletet.

a modem ilyen értékekkel fut:
Receive Power Level
2.1 dBmV (2 és 2,4 között ugrál)

Transmit Power Level
46.9 dBmV (stabilan)

van-e valami megoldás (modem csere pl? telefonon hivva az ügyfélszolgálatot, nagyon nem akarják kicserélni)

a probléma lassan egy éve fenn áll, kisebb-nagyobb megszakitásokkal.

#7778 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 23. 06:58

Üzenet megtekintéseIdézet: Andras buda - Dátum: 2010. 06. 22. 12:22

Ennek tudatában mit mondott a szerelő? mert gondolom mondtad neki hogy továbbra is leáll

Üzenet megtekintéseIdézet: csozsi - Dátum: 2010. 06. 21. 10:59

Modemcsere EPX-ről EPC-re.

"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#7779 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 23. 07:04

Üzenet megtekintéseIdézet: snL - Dátum: 2010. 06. 23. 02:03

van-e valami megoldás (modem csere pl? telefonon hivva az ügyfélszolgálatot, nagyon nem akarják kicserélni)

a probléma lassan egy éve fenn áll, kisebb-nagyobb megszakitásokkal.

Ha telefonod is megáll ilyenkor (ne higgy a tárcsahangnak, hívd fel másik telefonról, vagy próbálj sikeres hívást lebonyolítani), akkoe egyértelmű, hogy modemhiba. 2-3 egymás utáni bejelentés úgy tűnik, megteszi a hatását.

A magánvéleményem az, hogy az EPX-EPC helyett a 30-as netekre már a 60/120-as net csomag modemjei kellenének, bár az EPC két napja nem állt meg az EPX cseréje óta.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#7780 Felhasználó inaktív   snL 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 13
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 06. 23. 07:43

Üzenet megtekintéseIdézet: csozsi - Dátum: 2010. 06. 23. 06:58





telefon nincs, amíg volt, addig rettenet sokat szakadt, de ez pár éve volt. Azután nem volt gond. Aztán jött ez a hiba. Szaki jött, méregetett, megigazította a kábeleket és elment. Jó is volt pár napig, majd megint elkezdte.

Kölcsönkérem majd szomszédét, hátha neki más modeme van, átnézem a kábeleket megint, de jobb ötletem már nincs mint modem hiba. jha, igen 30as csomag, napközben általában még ok, de este felé kezd meghülyülni. Tegnap mikor írtam az elöző hsz-t, 1mb-re korlátozva a letöltést, kb 5x kellett resetelni a modemet, majd pár perc mulva ismét eldobta a cable-led magát és szakadt, ugyanakkor sima böngészés közben nem történt ilyen.

Téma megosztása:


  • (509 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó