HWSW Informatikai Kerekasztal: KRESZ II. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 865
  • 866
  • 867
  • 868
  • 869
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

KRESZ II. Értékeld a témát: ***** 2 szavazás

#17321 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 21:42

Üzenet megtekintéseIdézet: Warrior - Dátum: 2011. 04. 11. 18:04

...

Az autós nem csak saját és autója épségéért felel, hanem a többiekéért is. S ha valaki utolsó pillanatban leugrik elé, kivédhetetlenül, akkor is felelős. Más kérdés, hogy mit fog majd kapni.
Ezzel szemben miért felelős egy kiskorú gyerek? Neki még nincs olyanja. Mert jogilag nem érvényesíthető semmi szankció, más kérdés, hogy fejben már lehetne, mert a felelősség gondolkodás, nem jog.

Tehát a sofőr felelős akkor is, ha kivédhetetlen a helyzet. Még ha a törvéy nem bünteti is (mert törvény szerint nem hibázott).
A gyerek meg nem felleős, mert törvényileg nincs rá szankció?
Ez kicsit ellentmondás, nem?

#17322 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 21:59

Üzenet megtekintéseIdézet: rupic - Dátum: 2011. 04. 11. 20:50

Láttad. Vagy valami ismerősödnek mesélte valaki, aki elmondta neked. Az autóbuszba szerelt "korongos" tachográf 120 km/h-sebességet rögzít, a tű nem lép tovább, érdekesek lehettek az általad leírt csúcsok.
Egyébként a tachográf eredetileg nem a sebességhatárok rögzítésére lett kitalálva. Az analóg tachográf korong is kielemezhető, szkenner és megfelelő program segítségével.
A digitális az most már rögzít mindent másodperc pontosan.
Több mint 2 évtizedig használtam tachográfot.

Tudd jobban, hogy mi történt, úgy hogy ott se voltál.
A sofőrnél volt egy halom, összegyűjtve egy mappába.
Elvileg havonta kellett leadnia azokra a napokra amikor vezetett, a pihenőnapjaira meg egy-egy A4-es lapot, amin az állt, hogy aznap nem vezetett.
De nem vették szigorúan, több havi is ott volt nála, éppen aznap vitte leadni.

A kezembe is adott párat, hogy nézzem meg.
Az lehet, hogy 120-ig volt a skála, erre nem emlékszem pontosan. De azt tudom, hogy szokott menni 130-140-es tempókat (a 8 perces utat 3-4 perc alatt megtette sokszor).
És úgy emlékszem most, hogy a korong jóval nagyobb volt (majdnem dupla olyan széles), mint a max. csúcs, ami volt rajta, szóval simán ráfért akár 200-as sebesség is, vagy több (persze ettől lehet, hogy nem ír ki a széléig, csak a közepéig, bár fura volna, nem látom értelmét, de nem tudom, lehet).
Akkor kérdeztem is, hogy nem kap büntit a gyorshajtásokért a cégtől, mert ezen elvileg látszik. Mutatta, nézzem meg, ahol 100-zal jött, nem látszik a különbség a 90-hez képest. Mondtam, hogy ott nem, de máskor szokott sokkal gyorsabban is jönni, az biztos jobban látszik. Azt mondta még sose kapott érte büntit, szerinte meg se nézik.

Ennyi.
Ui: egyébként meg lehet több fajta ilyen műszer is.
Meg nem tudom ezerkilencszázhányban vezettél buszt, lehet a 70-es években, amikor a 120-as tempó még "álomhatár" volt autóval is. Ezért a műszer sem mért többet.
De lehet, hogy valóban 120 volt a skála vége, és ami csúcsokat láttam az 120-ál volt, nem 130-nál/140-nél. Az eset szempontjából teljesen mindegy.
A lényeg ez volt, hogy csodálkoztam, hogy milyen fura egy tachográf, hogy nem látni, hogy 90 vagy 100 volt a sebesség. Meg azt se, hogy az, ami egy kis csúcs a grafikonon, az menet közben fél perc volt, vagy 5 perc.

De azóta felvilágosítottak, hogy az nem "A Tachográf" volt (mert annak jobban olvasható a skálája), hanem valami "segéd műszer".

Szerkesztette: Sparow2 2011. 04. 11. 22:10 -kor


#17323 Felhasználó inaktív   asdf 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 22:11

Üzenet megtekintéseIdézet: hobizoli - Dátum: 2011. 04. 11. 18:44

Van szuloje. Neki lenne a dolga ez. Johogynem varjuk mar el az autostol azt is, hogy ok korrepetaljak raeros szabad idejukben a beleszarok szulok gyerekeit, hogy az majd tudjon kozelkedni.

Ehhez kapcsolodoan:

Idézet

Csak mi ketten voltunk itthon anyuval, és a kicsiket vártuk – beszél mély szomorúsággal a családot ért tragédiáról a nyolcgyermekes asszony nagylánya, a 21 éves Johanna.

Archív:
Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció:  http://unicodesms.freeweb.hu

#17324 Felhasználó inaktív   rupic 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.302
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 22:27

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2011. 04. 11. 22:59

Tudd jobban, hogy mi történt, úgy hogy ott se voltál.
A sofőrnél volt egy halom, összegyűjtve egy mappába.
Elvileg havonta kellett leadnia azokra a napokra amikor vezetett, a pihenőnapjaira meg egy-egy A4-es lapot, amin az állt, hogy aznap nem vezetett.
De nem vették szigorúan, több havi is ott volt nála, éppen aznap vitte leadni.

A kezembe is adott párat, hogy nézzem meg.
Az lehet, hogy 120-ig volt a skála, erre nem emlékszem pontosan. De azt tudom, hogy szokott menni 130-140-es tempókat (a 8 perces utat 3-4 perc alatt megtette sokszor).
És úgy emlékszem most, hogy a korong jóval nagyobb volt (majdnem dupla olyan széles), mint a max. csúcs, ami volt rajta, szóval simán ráfért akár 200-as sebesség is, vagy több (persze ettől lehet, hogy nem ír ki a széléig, csak a közepéig, bár fura volna, nem látom értelmét, de nem tudom, lehet).
Akkor kérdeztem is, hogy nem kap büntit a gyorshajtásokért a cégtől, mert ezen elvileg látszik. Mutatta, nézzem meg, ahol 100-zal jött, nem látszik a különbség a 90-hez képest. Mondtam, hogy ott nem, de máskor szokott sokkal gyorsabban is jönni, az biztos jobban látszik. Azt mondta még sose kapott érte büntit, szerinte meg se nézik.

Ennyi.
Ui: egyébként meg lehet több fajta ilyen műszer is.
Meg nem tudom ezerkilencszázhányban vezettél buszt, lehet a 70-es években, amikor a 120-as tempó még "álomhatár" volt autóval is. Ezért a műszer sem mért többet.
De lehet, hogy valóban 120 volt a skála vége, és ami csúcsokat láttam az 120-ál volt, nem 130-nál/140-nél. Az eset szempontjából teljesen mindegy.
A lényeg ez volt, hogy csodálkoztam, hogy milyen fura egy tachográf, hogy nem látni, hogy 90 vagy 100 volt a sebesség. Meg azt se, hogy az, ami egy kis csúcs a grafikonon, az menet közben fél perc volt, vagy 5 perc.

De azóta felvilágosítottak, hogy az nem "A Tachográf" volt (mert annak jobban olvashatóbb a skálája), hanem valami "segéd műszer".


Nem vitázni akarok, csak tényeket mondtam a tapasztalataim szerint.
A tachográf az AETR egyezmény szerint lett alkalmazva. Ezt nem részletezem, ha akarsz utánanézhetsz.
A korong beosztása az nem évtizedfüggő
A mai korszerű járművekbe, legyen az kamion, autóbusz, be van építve egy sebességkorlátozó, a kamionnál ez elvileg 85 km/h. Legyen 90 az egyszerűség kedvéért. Egyébként a 70-es években nem volt tachográf.
De nem is ez a lényeg, csak a túlásod a furcsa, hogy amit mondasz,milyen csúcsokat láttál a korongon. Bizony lehetett menni az Ikaruszokkal 130-at is. Most is lehet többet menni bármilyen kamionnal, de ahhoz meg kelllene piszkálni a rendszert. És hidd el, hogy vannak okosságok, egy erős mágnest felteszel a jeladóra és blokkolod. Ez viszont azért van, mert amikor a sofőrnek van egy kötelező 9 óra pihenője, nem mozdíthaja az autót. Még egy parkolóhellyel sem tud odébmenni saj nos.
Nem azt akartam cáfolni, hogy gyorsan ment a buszos ismerősöd.
A nagyköteg tachográf korong meg azért van nála, mert 28 napra visszamenőleg bármikor ellenőrizhetik. Nem a sebességét, hanem a vezetési és a pihenő idők betartását. Ha az autóban tölti a hétvégét akkor kézzel rajzol korongot. Ha szabin van akkor a cége köteles egy papírt kiállítíni elekktronikusan ami bármikor visszakereshető az ellenőrző szerv részéről.
Erről szól a superstringek (tenzormátrixok) modell.

#17325 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 22:49

Üzenet megtekintéseIdézet: rupic - Dátum: 2011. 04. 11. 23:27

Nem vitázni akarok, csak tényeket mondtam a tapasztalataim szerint.
A tachográf az AETR egyezmény szerint lett alkalmazva. Ezt nem részletezem, ha akarsz utánanézhetsz.
A korong beosztása az nem évtizedfüggő
A mai korszerű járművekbe, legyen az kamion, autóbusz, be van építve egy sebességkorlátozó, a kamionnál ez elvileg 85 km/h. Legyen 90 az egyszerűség kedvéért. Egyébként a 70-es években nem volt tachográf.
De nem is ez a lényeg, csak a túlásod a furcsa, hogy amit mondasz,milyen csúcsokat láttál a korongon. Bizony lehetett menni az Ikaruszokkal 130-at is. Most is lehet többet menni bármilyen kamionnal, de ahhoz meg kelllene piszkálni a rendszert. És hidd el, hogy vannak okosságok, egy erős mágnest felteszel a jeladóra és blokkolod. Ez viszont azért van, mert amikor a sofőrnek van egy kötelező 9 óra pihenője, nem mozdíthaja az autót. Még egy parkolóhellyel sem tud odébmenni saj nos.
Nem azt akartam cáfolni, hogy gyorsan ment a buszos ismerősöd.

Mindegy, a lényeg, amit mondani akartam, az volt, hogy amit én láttam, azon nagyon nem látszott pontosan, hogy mennyivel is hajtott a sofőr.
Lehet hogy valóban 120-nál voltak a csúcsok. Akkor egyszer láttam ilyet, akkor azt gondoltam, hogy a grafikonon a maximum az bizonyára a maximum sebesség. Lehet nem így volt, elnézést. Egyébként ahhoz képest, hogy a 90-100 között alig volt látható különbség, voltak jól láthatóan kiugró csúcsok. Mindegy, nem akarok vitát nyitni.
Egyébként meg nem ismerősöm, csak az egyik járatos buszon a sofőr, akivel szoktam néha dumálni. Elég jófej fazon volt, folyton poénkodott, meg ha csajokkal jöttem, akkor sokszor odajött a végállomáson indulás előtt dumálni velünk. Ennyire volt ismerősöm. Már nem itt melózik, ezért tavaly vagy tavaly előtt óta nem láttam.

Üzenet megtekintéseIdézet: rupic - Dátum: 2011. 04. 11. 23:27

A nagyköteg tachográf korong meg azért van nála, mert 28 napra visszamenőleg bármikor ellenőrizhetik. Nem a sebességét, hanem a vezetési és a pihenő idők betartását. Ha az autóban tölti a hétvégét akkor kézzel rajzol korongot. Ha szabin van akkor a cége köteles egy papírt kiállítíni elekktronikusan ami bármikor visszakereshető az ellenőrző szerv részéről.

Így mondta, hogy havonta kell leadnia. És hogy több hónapja nem ada le, mert nem szokta havonta.
De ez is mindegy, nem ez volt a lényeg, tőlem adhatja le 28 nappal utána is.

Szerkesztette: Sparow2 2011. 04. 11. 22:51 -kor


#17326 Felhasználó inaktív   rupic 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.302
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 22:51

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2011. 04. 11. 23:49

Mindegy, a lényeg, amit mondani akartam, az volt, hogy amit én láttam, azon nagyon nem látszott pontosan, hogy mennyivel is hajtott a sofőr.
Lehet hogy valóban 120-nál voltak a csúcsok. Akkor egyszer láttam ilyet, akkor azt gondoltam, hogy a grafikonon a maximum az bizonyára a maximum sebesség. Lehet nem így volt, elnézést. Egyébként ahhoz képest, hogy a 90-100 között alig volt látható különbség, voltak jól láthatóan kiugró csúcsok. Mindegy, nem akarok vitát nyitni.
Egyébként meg nem ismerősöm, csak az egyik járatos buszon a sofőr, akivel szoktam néha dumálni. Elég jófej fazon volt, folyton poénkodott, meg ha csajokkal jöttem, akkor sokszor odajött a végállomáson idulás előtt dumálni velünk. Már nem itt melózik.


Így mondta, hogy havonta kell leadnia. És hogy több hónapja nem ada le, mert nem szokta havonta.
De ez is mindegy, nem ez volt a lényeg, tőlem adhatja le 28 nappal utána is.

Erről szól a superstringek (tenzormátrixok) modell.

#17327 Felhasználó inaktív   asdf 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 22:55

125 km/h-s korong:

Kép
Archív:
Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció:  http://unicodesms.freeweb.hu

#17328 Felhasználó inaktív   Goodman 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.246
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 22:57

mostanában nagyon fasza helyekre állítják be a biztos urakat sebességet mérni Kép

üllői út - corvin körút előtt a tűzoltóság mellett felállnak sréhen a fal mellé, és várják a szemét gyilkosokat akik a tök üres üllőin 68 felett közlekednek. Szerintem beszoptam, 23:45 volt, siettem haza melóból, mehettem vagy 75el óra szerint...

#17329 Felhasználó inaktív   rupic 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.302
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 22:59

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2011. 04. 11. 23:49

Mindegy, a lényeg, amit mondani akartam, az volt, hogy amit én láttam, azon nagyon nem látszott pontosan, hogy mennyivel is hajtott a sofőr.
Lehet hogy valóban 120-nál voltak a csúcsok. Akkor egyszer láttam ilyet, akkor azt gondoltam, hogy a grafikonon a maximum az bizonyára a maximum sebesség. Lehet nem így volt, elnézést. Egyébként ahhoz képest, hogy a 90-100 között alig volt látható különbség, voltak jól láthatóan kiugró csúcsok. Mindegy, nem akarok vitát nyitni.
Egyébként meg nem ismerősöm, csak az egyik járatos buszon a sofőr, akivel szoktam néha dumálni. Elég jófej fazon volt, folyton poénkodott, meg ha csajokkal jöttem, akkor sokszor odajött a végállomáson idulás előtt dumálni velünk. Már nem itt melózik.


Így mondta, hogy havonta kell leadnia. És hogy több hónapja nem ada le, mert nem szokta havonta.
De ez is mindegy, nem ez volt a lényeg, tőlem adhatja le 28 nappal utána is.


Persze, szemmel nem látszik, hiszen egy nap alatt fordul körbe a korong. Mindegy mennyi van nála, 5 évig kell őrizni a munkáltatónak. nála 28 nap kell, hogy legyen.
De tényleg nem vitázni akartam, csak pontosítani. Tudom, látni furcsa dolgokat. Én is látok szinte mindig. Attól még mehettet a busz akár 140-el is.
. Téma lezárva részemről, remélem nincs harag.
de ha érdekelne ez a tachográf dolog részletesen, szívesen elmondom.
De a mondanivalód lényegét értem, és egyet is értek veled!:drive:
Erről szól a superstringek (tenzormátrixok) modell.

#17330 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 23:04

Üzenet megtekintéseIdézet: Warrior - Dátum: 2011. 04. 11. 17:54

Na, itt a kislány hibázott, de a szülő a felelős. Nem tudom, érthető-e? Hiába a kislány volt az elkövető, nem tehető felelőssé, mert kiskorú. Ha nagykorú lenne, már más lenne a fekvése.

Magyarán: anyuka betintázva összetört pár autót, majd a kislány sikítozására némileg kijózanodott. Ekkor jött az "ötlet", a kislány "vezetett".

De ez csak fikció a részemről. ;)
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#17331 Felhasználó inaktív   rupic 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.302
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 23:11

Üzenet megtekintéseIdézet: asdf - Dátum: 2011. 04. 11. 23:55

125 km/h-s korong:

Kép


Ez a legnagyobb általánosságban használt korong. De van még olyan, ami 100km/h ban van skálázva. Régebben voltak hetes korongok is. De előbb utóbb kihalnak, a digitális tachográf a jövő, már évek óta ezzel lehet forgalomba helyezni az új járműveket.
Erről szól a superstringek (tenzormátrixok) modell.

#17332 Felhasználó inaktív   rupic 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.302
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 23:12

Üzenet megtekintéseIdézet: asdf - Dátum: 2011. 04. 11. 23:55

125 km/h-s korong:

Kép


Ez a legnagyobb általánosságban használt korong. De van még olyan, ami 100km/h ban van skálázva. Régebben voltak hetes korongok is. De előbb utóbb kihalnak, a digitális tachográf a jövő, már évek óta ezzel lehet forgalomba helyezni az új járműveket.
Erről szól a superstringek (tenzormátrixok) modell.

#17333 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 11. 23:21

Üzenet megtekintéseIdézet: rupic - Dátum: 2011. 04. 11. 23:59

Persze, szemmel nem látszik, hiszen egy nap alatt fordul körbe a korong. Mindegy mennyi van nála, 5 évig kell őrizni a munkáltatónak. nála 28 nap kell, hogy legyen.
De tényleg nem vitázni akartam, csak pontosítani. Tudom, látni furcsa dolgokat. Én is látok szinte mindig. Attól még mehettet a busz akár 140-el is.
. Téma lezárva részemről, remélem nincs harag.

Miért volna harag?
Ilyesmi volt, mint amiket belinkeltél, de akkor én a grafikonra figyeltem inkább, mert arról beszélt.
És úgy emlékszem, hogy még sok hely volt a grafikon teteje fölött.
De lehet tévedek, és éppen ez volt.

Üzenet megtekintéseIdézet: rupic - Dátum: 2011. 04. 11. 23:59

de ha érdekelne ez a tachográf dolog részletesen, szívesen elmondom.
De a mondanivalód lényegét értem, és egyet is értek veled!:drive:

Köszi!

#17334 Felhasználó inaktív   Coppermine 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.166
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 12. 08:49

Üzenet megtekintéseIdézet: Goodman - Dátum: 2011. 04. 11. 23:57

mostanában nagyon fasza helyekre állítják be a biztos urakat sebességet mérni Kép

üllői út - corvin körút előtt a tűzoltóság mellett felállnak sréhen a fal mellé, és várják a szemét gyilkosokat akik a tök üres üllőin 68 felett közlekednek. Szerintem beszoptam, 23:45 volt, siettem haza melóból, mehettem vagy 75el óra szerint...


a hetesen vasárnap délután Agárdnál beálltak egy fabódéba úgy, hogy a bódé oldalán lévő kis nyíláson dugták ki az scs fejét, full takarásban volt az egész szerkezet, meg a mérőemberke. :glare:

-C0pp3rM!n3-

Szerkesztette: Coppermine 2011. 04. 12. 08:50 -kor


#17335 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 12. 09:00

Üzenet megtekintéseIdézet: Coppermine - Dátum: 2011. 04. 12. 09:49

a hetesen vasárnap délután Agárdnál beálltak egy fabódéba úgy, hogy a bódé oldalán lévő kis nyíláson dugták ki az scs fejét, full takarásban volt az egész szerkezet, meg a mérőemberke. :glare:

-C0pp3rM!n3-

Mi ezzel a gond?

#17336 Felhasználó inaktív   Coppermine 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.166
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 12. 09:02

Üzenet megtekintéseIdézet: Carmaged - Dátum: 2011. 04. 12. 10:00

Mi ezzel a gond?


a szolgálunk és védünk tipikus esete ?

jól látható helyen van kint a mérőeszköz, és az urak ? egy bódéba bebújva aztán nagyon lehet preventálni a baleseteket.

-C0pp3rM!n3-

#17337 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 12. 09:06

Üzenet megtekintéseIdézet: Coppermine - Dátum: 2011. 04. 12. 10:02

a szolgálunk és védünk tipikus esete ?

jól látható helyen van kint a mérőeszköz, és az urak ? egy bódéba bebújva aztán nagyon lehet preventálni a baleseteket.

-C0pp3rM!n3-

A prevenció a büntetés, nem az, hogy "hú, most lehet, hogy lefotóztak", mert abból az lesz, hogy "kihágtam, de megúsztam, lehet újra".

Egyébként még mindig nem értem, miért zavar: ha lefotóztak, akkor megérdemelted, ha nem, akkor meg nem vonatkozik rád. Általában azok szoktak a "honnanmérnekmármegint" dolgokon hőbörögni, akiket érdemes lett volna megbüntetni. :-) De hozzájuk hadd ne alkalmazkodjon már senki. (Egyetlen kivétel, amikor a leállósávban állnak, na az életveszély.)

#17338 Felhasználó inaktív   keton 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.460
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 12. 09:08

Üzenet megtekintéseIdézet: Carmaged - Dátum: 2011. 04. 12. 10:06

(Egyetlen kivétel, amikor a leállósávban állnak, na az életveszély.)

Volt szerencsém látni őket már a két pályatestet elválasztó területen is trafizni, tehát menetirány szerint a belső sávtól balra, szembe a forgalommal. Bátrak.

#17339 Felhasználó inaktív   LightBringer 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.668
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 12. 09:11

Angliaban legalabb kotelesek mindig jelolni a trafikat es a mobil trafisok is csak ugy allhatnak, hogy jol lathatoak legyenek.
"A zen az, ha szívünkben és lelkünkben megmaradunk kisgyermeknek." - Takuan
Kép

#17340 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 12. 09:15

Üzenet megtekintéseIdézet: keton - Dátum: 2011. 04. 12. 10:08

Volt szerencsém látni őket már a két pályatestet elválasztó területen is trafizni, tehát menetirány szerint a belső sávtól balra, szembe a forgalommal. Bátrak.

Mondjuk bemenni és megfordulni még csak-csak. De kijönni izgalmas lehet.

Téma megosztása:


  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 865
  • 866
  • 867
  • 868
  • 869
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó