HWSW Informatikai Kerekasztal: KRESZ II. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 852
  • 853
  • 854
  • 855
  • 856
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

KRESZ II. Értékeld a témát: ***** 2 szavazás

#17061 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:19

Üzenet megtekintéseIdézet: csozsi - Dátum: 2011. 03. 31. 12:07

Na ja. Csak ők azt szokták meg. Mint ahogy én is simán leléptem az útra, mert balról nem jött semmi, brisbanei tartózkodásom második napján. Jobbról meg jött az autós. Igaz, mindenféle duda, és mutogatás nélkül hagytuk egymást továbbmenni.



Angliaban mivel oda relativ konnyen odakeveredhet LHD reszrol is turista, ki van irva a atkelohoz sok helyen, hogy:
Look Right
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#17062 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:24

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2011. 03. 31. 12:02

Van ilyen.
Biztos veled is előfordult, meg mindenkivel már, hogy elnéztünk valamit, főképp ha ismeretlen helyen jártunk, ahol nem ismertük az utat. Meg esetleg több sáv ment egybe-szét egy kereszteződésben, és rosszba sorolt be valahol. Ha nincs forgalom, akkor nem is olyan feltűnő.

Nem csak most, ezelőtt jó 20 évvel is mutatták a tévében, hogy japán turisták visszafelé mentek fel az Osztyapenkónál.
Szembe jött valami taxis, vagy mi, Ladával, neki annyi volt, úgy vágták ki a kocsiból, hogy a plafonban volt a kormány. A japók meg talán Volvóval voltak, már akkor volt benne légzsák, még csontjuk se tört, csak egyik fájlalta a lábát, a másik a kezét, vagy kb. ilyesmi.

Persze, 3-kor jöttem meg Szarajevóból, kalandos volt. :-) Horvátországban pl. van egy hely a magyar határhoz már közeledve, ahol az országúton a semmi közepén 4 egymás utáni (5-10 méterenként) tábla közül a 3. egy stop-tábla. Aztán, ha lelassítasz, hogy majd megállsz éjjel 1-kor a semmi közepén, bolhabetűvel látod aláírva (nem piktogram), hogy csak biciklivel stop, mert stréhen keresztezi az országutat egy bicikliút. Elmehettem volna mellette 80-nal, mégsem tettem...

De valahogy azért más az, hogy a lekopott festésű balos sávból egyenesen mész (mert az nincs kitáblázva, hogy a sávod balos lesz) vagy az, hogy szemben felmegyek az autópályára. :think:

#17063 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:25

Üzenet megtekintéseIdézet: hobizoli - Dátum: 2011. 03. 31. 12:17

Nerhari, de ~ezek videken is megvannak, csak rokikartya meg veszvillogo nelkul. Fogja magat oszt megall, me' csak.

Vagy pl a kocsma elott utra felig kilogo seggu auto, mert annnnyira sietnie kell azert a sörikéért, meg mert jójazúgy, eeefér, majjkikerüli'. Nem mellesleg utana meg "ugy" vezet tovabb, nyilvan ez teljesen normalis.
Vagy ha jobban teccik irhatnam kocsma helyett kizsbóóttal vagy póóstával is, ott is jójaz, majjkikerüli' .

Vagy pl a forgalmi savban egymas mellett(!) tekero biciklisek cimu tortenet is, volt pl amikor 3 egyseg ment egymas mellett elfoglalva teljes savot, mögüttük másik kettő szinten egymas mellett. Ment a venasszony pletyka gondolom a ki kivel mikor, az ki kinek a fiaval meg az kinek a lanyat, a templombol hazafele

Vagy az orok klasszikus: a mattreszeg bringas, elofordulasi eselye x>98% videk, es se egy 300Ft-s kukasmellenye, se lampaja, se semmi, mert ezek sörben is merheto ertekek, meg olyan nyomon "kozlekedik", mint egy sinus fuggveny.

Bp-n is megvannak a helyi anomáliák, amitől a vidéki kap ugyanolyan szívrohamot, mint te, amikor vidékre mész. Fölösleges a hasonlítgatás.

#17064 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:28

Üzenet megtekintéseIdézet: Carmaged - Dátum: 2011. 03. 31. 11:42

Megszoktuk.


Te már sok mindent meg szoktál… magyarázni.

Szervóról, meg fékről majd akkor, ha vezettetek ilyet.

Kép

Kép
 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

#17065 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:32

Üzenet megtekintéseIdézet: Csücsök - Dátum: 2011. 03. 31. 10:59

Jah, és ha az utolsó métereken még lehetne korrigálni, akkor meglepődsz, hogy hova tűnt a szervó. A fékről meg ne is beszéljünk.


Míg gyújtás van, addig van szervó, nem kell járni a motornak.
Make love not Wor.

#17066 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:33

Üzenet megtekintéseIdézet: Eleanor - Dátum: 2011. 03. 31. 12:28

Te már sok mindent meg szoktál… magyarázni.

Szervóról, meg fékről majd akkor, ha vezettetek ilyet.


Akkó szerintem innen csozsival együtt beállnánk a sorba :-) Ha nasgy leszek, akkor veszek magamnak valami hasonlót. Meg benzinkutat hozzá.
Make love not Wor.

#17067 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:37

Üzenet megtekintéseIdézet: csozsi - Dátum: 2011. 03. 31. 12:07

Na ja. Csak ők azt szokták meg. Mint ahogy én is simán leléptem az útra, mert balról nem jött semmi, brisbanei tartózkodásom második napján. Jobbról meg jött az autós. Igaz, mindenféle duda, és mutogatás nélkül hagytuk egymást továbbmenni.


Én Angliában nem szoptam be, főleg mert idehaza is benézek ahova csak lehet, mert iroda környéken edződöm autóval is, ahol hülyék a gyalogok, Király utca meg jobb kezes. Angliában nyíl is van a járdán, meg nézz jobbra, satöbbi.
Make love not Wor.

#17068 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:38

Üzenet megtekintéseIdézet: Eleanor - Dátum: 2011. 03. 31. 12:28

Te már sok mindent meg szoktál… magyarázni.

Szervóról, meg fékről majd akkor, ha vezettetek ilyet.

[img]http://csatweb.csato...rAZ-255B_07.jpg[img]

[img]http://www.csepel-sz...yvasak/d705.jpg[img]



Nem azert de ha egy szervos autoban vmiert elmegy a szervo, sokkal kemenyebb lesz a kormanya, mint az ugyanolyan alapbol nem_szervosban, mert mas az attetele.
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#17069 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:39

Üzenet megtekintéseIdézet: Eleanor - Dátum: 2011. 03. 31. 12:28

Te már sok mindent meg szoktál… magyarázni.

Szervóról, meg fékről majd akkor, ha vezettetek ilyet.


Azt érzed, hogy más dolog az, hogy nincs fékrásegítés, meg megint más dolog az, hogy van, de éppen amikor fékezni akarsz, akkor pont nincs. Te meg a reflexként rögzült erővel próbálsz fékezni, azt' eltelik egy kis idő, mire kapcsolsz, hogy nem fékezel.

Egyébként a fékrásegítés sem megy el rögtön, amint megállt a motor. Ha sűrített levegős, pár fékezésre még futja belőle.

Szerkesztette: Sparow2 2011. 03. 31. 11:42 -kor


#17070 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:40

Üzenet megtekintéseIdézet: Jahno - Dátum: 2011. 03. 31. 12:32

Míg gyújtás van, addig van szervó, nem kell járni a motornak.



Aha... elektromos szervonal. A hirdauliksnal meg mivel ott a motor hajta meg a hidroszivattyut egy ekszijjal, ahogy megall a motor kormanyszervo sincs.
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#17071 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:52

Üzenet megtekintéseIdézet: Eleanor - Dátum: 2011. 03. 31. 12:28

Te már sok mindent meg szoktál… magyarázni.

Szervóról, meg fékről majd akkor, ha vezettetek ilyet.

Igyekszem felnézni rád, csak szokás szerint tökéletesen irreleváns a példád. :-) Ezt is megszoktuk.

A tiéd nagyobb, elismerem.

#17072 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:53

Üzenet megtekintéseIdézet: Jahno - Dátum: 2011. 03. 31. 12:32

Míg gyújtás van, addig van szervó, nem kell járni a motornak.

Gyanítom, hogy ez még az elektromos szervos autóknál sincs így, mert minek. A főtengelyről meghajtott szervoszivattyú meg akkor működik, ha forog a főtengely. ;-)

#17073 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:55

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2011. 03. 31. 12:39

Azt érzed, hogy más dolog az, hogy nincs fékrásegítés, meg megint más dolog az, hogy van, de éppen amikor fékezni akarsz, akkor pont nincs. Te meg a reflexként rögzült erővel próbálsz fékezni, azt' eltelik egy kis idő, mire kapcsolsz, hogy nem fékezel.

Egyébként a fékrásegítés sem megy el rögtön, amint megállt a motor. Ha sűrített levegős, pár fékezésre még futja belőle.

A fékrásegítés nem sűrített levegős, hanem tudtommal vákuumos (a lényeg ugyanaz). Dízelen meg van csavarva, ott ugyanis külön pumpa állítja elő a vákuumot általában - lehet, hogy itt csak egyre elég. Nem próbálgattam.

Az első fékezés hasonló, mintha járna a motor, a második már nagyon messze van, harmadik-negyedikre meg betonkemény a pedál és a normálishoz képest óriási erővel kell nyomni.

#17074 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:56

Üzenet megtekintéseIdézet: csozsi - Dátum: 2011. 03. 31. 10:28

A cikket is elolvastad? Jobboldali közlekedésűek lévén, nincs balra ívelő felhajtónk.


Elég sok helyen lehet M0/M3ra úgy kanyarodni, hogy balra. Akár 2 külön útkémnt is, de van mikor egyik sáv már ott szembejön, ha ahhoz tartod magad, akkor bőven a pálya szembe sávjába kerülsz. Mondjuk nekem hamar leesne a dolog, de amilyen hülyék vannak, tudja a fene.

Legfeljebb keresek Google fotót.
Make love not Wor.

#17075 Felhasználó inaktív   EV6 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.700
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:58

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2011. 03. 31. 12:39

Ha sűrített levegős, pár fékezésre még futja belőle.


Vákuumos lesz az szerintem.
processzort tervezni gyartani nem kulonosebben nehez, csak tapasztalat es penz kell hozza, a tudas fonn van a neten - vers
Én mágussá, ezzel a köznapi értelemben véve polihisztorrá váltam. - Gyula2222
...a végtelen felénél túl helyezkednek el... - flashdesignor
...jönnek a további tovább konkretizálások egészen addig, h egy egy adott esetben pontosan mik és hogyan vannak. - Gyula2222

#17076 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2011. 03. 31. 11:58

Üzenet megtekintéseIdézet: Carmaged - Dátum: 2011. 03. 31. 12:53

Gyanítom, hogy ez még az elektromos szervos autóknál sincs így, mert minek. A főtengelyről meghajtott szervoszivattyú meg akkor működik, ha forog a főtengely. ;-)


Én a sajátomon kipróbáltam, meg amit vezetni kellett, hogy mégis tudjam a mimerrét, ha megint leáll valaminél a motor, vagy elszakad a kuplung, vagy egyéb szokásos faszsága az autónak, akkor tudjam, hogy csak az első pedálnyomás a normális, vagy a többi is, esetleg mennyire izomból kell rámarkolni a kormányra. Nálatok nincs szervó, meg fék, ha nem megy a motor?
Make love not Wor.

#17077 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 12:03

Üzenet megtekintéseIdézet: Jahno - Dátum: 2011. 03. 31. 12:58

Én a sajátomon kipróbáltam, meg amit vezetni kellett, hogy mégis tudjam a mimerrét, ha megint leáll valaminél a motor, vagy elszakad a kuplung, vagy egyéb szokásos faszsága az autónak, akkor tudjam, hogy csak az első pedálnyomás a normális, vagy a többi is, esetleg mennyire izomból kell rámarkolni a kormányra. Nálatok nincs szervó, meg fék, ha nem megy a motor?

Jahno, műszaki ember létedre gondolkodj már. :-) Persze, hogy van fék, csak miután kipumpáltad belőle a "tárolt vákuumot" (konyhanyelven), összehasonlíthatatlanul erősebben kell taposni a pedált hogy egyáltalán valami történjen. A szervo meg ottmarad az autóban, de rásegíteni nem fog, mert a szervoszivattyút semmi nem hajtja álló motorral, így aztán nem is segít, egyenesen akadályoz, mert egyrészt más az áttétel, másrészt a rásegítő mechanikát is mozgatnod kell.

Nyugodj meg, neked sincs szervorásegítésed járó motor nélkül. Miből lenne?

#17078 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 12:04

Üzenet megtekintéseIdézet: Carmaged - Dátum: 2011. 03. 31. 12:55

A fékrásegítés nem sűrített levegős, hanem tudtommal vákuumos (a lényeg ugyanaz). Dízelen meg van csavarva, ott ugyanis külön pumpa állítja elő a vákuumot általában - lehet, hogy itt csak egyre elég. Nem próbálgattam.

Az első fékezés hasonló, mintha járna a motor, a második már nagyon messze van, harmadik-negyedikre meg betonkemény a pedál és a normálishoz képest óriási erővel kell nyomni.

Nemtom.
1980-as évekbeli BMW-ben rokonnak 3-4 fékezésre futotta.
Poénból mindig leállított motorral gurult be a garázsába egy lejtős részen.
Aztán egyszer többet kellett fékeznie, és nekikoccant a falnak.
Mindig ilyen hülyeségei voltak.

#17079 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 12:04

Üzenet megtekintéseIdézet: Jahno - Dátum: 2011. 03. 31. 12:58

Én a sajátomon kipróbáltam, meg amit vezetni kellett, hogy mégis tudjam a mimerrét, ha megint leáll valaminél a motor, vagy elszakad a kuplung, vagy egyéb szokásos faszsága az autónak, akkor tudjam, hogy csak az első pedálnyomás a normális, vagy a többi is, esetleg mennyire izomból kell rámarkolni a kormányra. Nálatok nincs szervó, meg fék, ha nem megy a motor?



A vakuumos fekrasegites nalad sem orokke van. Probald ki. Inditsd be a motort, majd allitsd le, es 4-5x nyomd be a feket, a 4.-5.-nel mar qrva kemeny lesz, es pedalnyomasoknal lehet is hallani halkan ahogy szuszog, akkor meg bele a levego. Amikor elfogy a vakuum, akkor mar pont olyan, mint a szervofek nelkuli autok is voltak regen.
Egy darabig magtartja a vakuumot allo motornal is, ha meg jar a motor, akkor allandoan van vakuum

A hidros kormanyszervo meg mivel azt a motor hajtaja meg, allo motornal nem mukodik, akkor se, ha gyujtason van az auto.
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#17080 Felhasználó inaktív   Eleanor 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.620
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 03. 31. 12:04

Üzenet megtekintéseIdézet: hobizoli - Dátum: 2011. 03. 31. 12:38

Nem azert de ha egy szervos autoban vmiert elmegy a szervo, sokkal kemenyebb lesz a kormanya, mint az ugyanolyan alapbol nem_szervosban, mert mas az attetele.



Ez így igaz. Tapasztalatból tudom. Viszont a matchboxban felnőtt mindentudó ifjaknak csak a pofája nagy, annál csak az egója mérhetetlenebb. A tapasztalat valahol a sor végén.
 
 
Ha az agyatok fele akkora lenne, mint az arcotok… zsenik lennétek.. (T.B.)
 

Téma megosztása:


  • (1051 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 852
  • 853
  • 854
  • 855
  • 856
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó