HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#611 Felhasználó inaktív   McElroy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.178
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 21. 11:41

Üzenet megtekintéseIdézet: -Turbo- - Dátum: 2010. 09. 21. 12:11


sőt. néhány helyen csak úgy tudtam továbbjutni, hogy kisakkoztam hogyha mondjuk a terem ezen sarkába állok és előre megyek 5 lépést, akkor nem fog egyszerre az összes ellenfél nekemugrani, hanem mondjuk az 5-ből csak 3. mert ha "normálisan" játszottam volna akkor soha a büdös életben nem tudtam volna megcsinálni azt a részt :D

a csapatom erős volt. olyannyira hogy gyakorlatilag mindig az én karakterem esett el elöszőr :D :D :D volt pár nevetséges pillanat, na :)




Bizony bizony ez a taktikázás nagyon is ismerős. Volt olyan pálya rész nekem is ahol 5-6 elhalálozás után rohadtul meguntam már és pl rájötem hogy mondjuk jobban járok ha Morrigan -el castelek egy Blizzardot és máris megnőnek az esélyeim. Volt pár ilyen... Én mojduk végig normálon nyomtam.
: my deviantart:
CPU: Intel Core i5 3570K | Alaplap: Asus P8Z77-V LE | RAM: 2x4 GB Corsair Vengeance 1866 | VGA: Asus HD7870 (DC2-2GD5-V2) | Display: Asus PA238Q | Sound: SB Audigy 2 ZS Platinum Pro | PSU: Corsair HX650 | HDD1: WD Black Caviar 500 Gb, HDD2: WD Black Caviar 1 TB | Case: Xigmatek Midgard II

#612 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 21. 12:32

Én azzal nem fogok soha kiegyezni hogy másodpercenként meg kell állítani az akciót hogy kiadjam a soron kovetkezo parancsokat (van Tactics de az túl alap ahhoz hogy felérjen a gondolkodással meg a helyzet felmérésével). Utálom, teljesen kizokkent és rontja a beleélést. Vagy legyen valós ideju, vagy legyen korokre osztott.
De ezt már leírtam megjeneléskor is :-) Szerencsére az alacsonyabb nehézségi szinteken (Easy meg Normal) nem igazán van erre szukség, csak húzós harcoknál. Meg a játék minden más része kárpótol: háttértorténet, karakterek, RPG elemek stb. úgyhogy ezt konnyen elnézem neki.

Alistairt pedig magaddal kellett volna hurcolásznod, o a legjobb karakter. Példátlan munkát muvelt a színész aki a hangját adta és persze az is aki megírta a szovegeket.

Konyveket meg olvasd el ha teheted :-D
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#613 Felhasználó inaktív   McElroy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.178
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 21. 12:35

Üzenet megtekintéseIdézet: Ilsyde - Dátum: 2010. 09. 21. 13:32


Alistairt pedig magaddal kellett volna hurcolásznod, o a legjobb karakter. Példátlan munkát muvelt a színész aki a hangját adta és persze az is aki megírta a szovegeket.

Konyveket meg olvasd el ha teheted :-D


Mostmár késő, emiatt nem fogom újra elkezdeni. :) Amúgymeg, lehet, hogy egyedül vagyok ezzel, de nekem nem igazán volt szimpatikus ez az Alistair gyerek, ezért sem vittem magammal soha, csak a végén amikor kötelező volt.
: my deviantart:
CPU: Intel Core i5 3570K | Alaplap: Asus P8Z77-V LE | RAM: 2x4 GB Corsair Vengeance 1866 | VGA: Asus HD7870 (DC2-2GD5-V2) | Display: Asus PA238Q | Sound: SB Audigy 2 ZS Platinum Pro | PSU: Corsair HX650 | HDD1: WD Black Caviar 500 Gb, HDD2: WD Black Caviar 1 TB | Case: Xigmatek Midgard II

#614 Felhasználó inaktív   hoxa 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 22. 21:00

Utoljára a Plants vs Zombiest játszottam végig, kétszer is. Mondjuk elég rövid játék, szóval nem volt nagy kunszt. Nagyon várom, hogy kijöjjenek a 2-es verzióval. Előtte a Fallout 3 az hosszabb szenvedés volt...

#615 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 26. 15:26

Kép
Őszintén szólva nem hittem hogy ebből a felülnézetes mókából jó dolog fog kisülni, de szerencsére tévedtem. Sőőt. Mondhatnám ez a játék lett számomra az év egyik nagy meglepetése. :)

A történet akárcsak a többi TR játéknál, szóra sem érdemes. Ez itt sincs másképp. (de nekem ne mis hiányzott túlzottan)
A játékmenet a szokásos ugrabugra megfűszerezve némi harccal (megjegyzem jóval többel mint a klasszikus Tr játékoknál)
A grafikáért a legend/underworld motorja felelős, semmi baj nincs vele, szépnek mondható

Ami tetszett:
- Remekül összerakott, nagyon addiktív játékmenet
- Szép grafika ami mellé korrekt gépigény párosul
- Ötletesen kitalált fejtörők
- Sok fegyver és relikvia
- Szavatosság. Ahhoz hogy mindent unlockoljunk, párszor végig kell játszanunk az tuti :)

Ami nem:
- A gamepados irányításnak néha bezavar az egér.
- Egy ideig nagyon könnyű, aztán az utolsó pár pálya ajjaj :)
Nálam ez 10/9.6

Őszintén szólva nagyon remélem hogy kapunk még ehhez pár pályát, akár dlc formájában is.

Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 09. 26. 15:26 -kor


#616 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 26. 16:36

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 09. 18. 20:11

Command & Conquer : Tiberian Sun (1999) /GDI kampány/

Közben végigjátszottam NOD oldalról is, az a kampány sokkal élvezetesebb, kidolgozottabb még az átvezetők is jobbnak tűnnek, és a nod oldali egységek is sokkal jobban tetszenek mint a gdi-osok.

Elkezdtem Firestromot is, de nem kötött le, direkt szivatós küldetéseket kell csinálni, én meg kikapcsolódni akarok nem halálra idegesíteni magamat.

Ugyanez igaz a C&C Generals: Zero Hour kampányára is, hogy idegesítő direkt szopatós küldetések, amikben korlátozottan lehet csak építkezni, pl úgy kell leverni az ellenfelet időre aki a teljes mapet birtokolja minden aláaknázva 2m-enként védő épületek az egész pályán, hogy nem tudsz csak alap tankot építeni. Ez így nem játék hanem kínszenvedés amiből nem kérek.

#617 Felhasználó inaktív   Don Meidl 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.427
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 26. 16:46

Uncharted 2öt Crushingon. Meglett a Platinum. Ez a játék 10/10, nincs mit ezen magyarázni, eszméletlen nagy játék.

#618 Felhasználó inaktív   dani83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.135
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 26. 21:55

Üzenet megtekintéseIdézet: A Jeti - Dátum: 2010. 09. 26. 17:46

Uncharted 2öt Crushingon. Meglett a Platinum. Ez a játék 10/10, nincs mit ezen magyarázni, eszméletlen nagy játék.


na ehhez gratula, én mediumon vagyok és ígyis elég nehéz szerintem :D maga a játék meg 11/10 :) gondolom összes fokozaton végigvitted, mert csak akkor kapsz platinumot nem?

Szerkesztette: dani83 2010. 09. 26. 21:56 -kor

Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!

#619 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 29. 09:04

Overlord (2007)

Kicsit megkésve, de én is belekezdtem az Overlord sorozatba, természetesen az első résszel indítottam, egy hét alatt pedig végig is vittem.Előljáróban annyit, hogy ez a játék egy telitalálat.
Most pedig jöjjenek a játék erősségei és gyengeségei.

Negatívumok:
-volt pár unalmas pillanat
-a videóknál pár másodpercig fekete a képernyő, mikor "vágás" van (szőrszálhasogatás)
-karakterfejlesztés nélkül is végigvihető, így szinte csak dísznek van (én csak a végén fejlesztettem páncélomat, kardomat, stb.)
-a mentési rendszer, csak mindig egy fájlra írja rá az új fejleményeket, bár itt ezzel nem volt gondom, mert a játék nem volt nehéz
-volt pár idegesítő feladat (bár az elején az irányítás szokatlanságából adódott, miután teljesen ráéreztem, azután sokkal könyebb volt)
-a történet kicsit gyenge,... *

Pozitívumok:
-darkos, groteszk hangulat/világ
-gyönyörű, stílusos grafika és zökkenőmentesen fut, pályák is jól vannak kidolgozva
-jó ötlet, hogy most a gonosszal vagyunk, bár az ellenek egy része is gonosz
-az egész játékmenet számomra új, kiváló és addiktív
-jó a kegyenceket (minion) irányítani, ráadásul olyan édesen gonoszak és jó dumáik vannak
-karakterek
-jó hosszú játékidő
-a pályákat hamar betölti
-alapból magyarított
-kis RPG-s beütés, bár majdnem színtiszta akció
-zene, hangok, menü, irányítás
- * de a végén van egy igazán jó fordulat

Értékelés:9.4/10
Qwerty4

#620 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 29. 09:11

Kiegeszitot feltetted? Sokat dob rajta.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#621 Felhasználó inaktív   hajsza 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.259
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 29. 09:27

Egy kis érdekesség az Overlord-dal kapcsolatban: a játék sztoriját Terry Pratchett lánya, Rhianna Pratchett írta.

Szerkesztette: hajsza 2010. 09. 29. 09:27 -kor

Az összetartás olyan erõ, ami hegyeket képes megmozgani. Feltéve, hogy legalább a fele egy irányba tolja. (Idézet egy régi CoV-ból)

#622 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 29. 09:37

Üzenet megtekintéseIdézet: Ilsyde - Dátum: 2010. 09. 29. 11:11

Kiegeszitot feltetted? Sokat dob rajta.

Talán 1-2 hét múlva folytatom a kieggel.Túl sok lenne így egy huzamban az Overlord (de akármilyen játék is), inkább pihentetem a témát egy ideig, nehogy megcsömöröljek tőle.
Qwerty4

#623 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 01. 11:29

Tom Clancy's Splinter Cell - Conviction (2010)

Sajnos ez még a 4. résznél is rosszabb lett, az is csalódás volt már, de ez még gyengébb.Nagyjából olyan Quantum of Solace játékélményt nyújtott, talán kicsivel jobb.Sajnos nem volt igazán hangulatos, a játékmenet is tucat TPS szintű lett.

Negatívumok:
-vége a lopakodásnak...csak ritka az olyan alkalom, ahol érdemes és kell is
-a pályák nagy része unalmas, jellegtelen, könnyen feledhető
-a játék döntő része hangulattalan, az atmoszféra nem ragadott magával
-kütyük hiánya, de ha vannak is, semmi értelme használni
-az új éjjellátó borzalmas
-a mozgás is borzalmas
-falra, földre, folyton kivetíti a feladatot meg az ugrást is a tárgyakra
-néha rossz helyre tett checkpoint
-a túl sok kihallgatás már unalmas volt
-már nem méltó nagyon a SC címre, hisz 180 fokos a fordulat a játékmenetben

Pozitívumok:
-szép grafika
-a történet korrekt
-"Mark & Execute" lövöldözés
-1-2 páya azért élvezetes
-rövid
-zene + hangok

Értékelés:6/10
Qwerty4

#624 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 01. 11:38

Nyehehe, majdnem ugyanezeket írtam én is.

#625 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 01. 12:10

Most, azért kíváncsiságból elolvastam az írásodat, mert egy fél évig nem nagyon kísértem figyelemmel a topikot és kimaradt.
Így elolvasva én kifelejtettem a fekete-fehérre váltást, ha nem látnak az ellenek.Na, ez még egy óriási baklövés és ostobaság.Ezt valahogy másképp kellett volna csinálni, ezt az 1.-3. részben is jól megoldották, sőt a lopakodós játékok ősatyjában, a Thiefben is.
Persze tele volt a játék feliratokkal, de aminek a HUD-ban jó helye lett volna azt nem tették bele.:bolond:

Szerkesztette: Qwerty4 2010. 10. 01. 12:12 -kor

Qwerty4

#626 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 09. 11:50

Batman - Arkham Asylum (2009)

Sokszor csodálkoznak az írásaimon, hogy egyes akciójátékot miért pontozok le vagy egyáltalán miért mondok rosszat róla.Hát azért, mert nincs meg benne, az ami ebben a játékban megvan.Változatos a játékmenete, nincs az a folytonos vad akció, darálás, hanem színesítve van különböző más jellegű játékelemmel is.Gondolok ebben az esetben Batman predator küldetéseire, ahol taktikázva kell vadászni az ellenre.Közben bújkálni, lopakodni.Vagy itt van például a 3 Madárijesztős küldetés.
(A többit röviden, pontokba szedve!)

Pozitívumok:
-tehát változatos a játékmenet (predator, Madárijesztő, lopakodás, látványos bunyók, fejtörők, nyomkeresés)
-nemcsak változatos, élvezetes is a játékmenet, több meglepetés is van
-darkos HANGULAT
-a karakterek már eleve adottak voltak, de zseniálisan lettek megvalósítva, hanggal, mindennel együtt
-a történet jó és jól is van adagolva, tálalva
-a kütyük természetesen jók
-fejlesztések, sok titok, extra van a játékban (bár nem kutattam sokat fel)
-nagyon jó volt olvasni/hallgatni a szuperbűnözők kihallgatásait
-normalon is van elég kihívás, egy-két boss harc elég kemény menet volt
-ebben a játékban szinte észrevehetetlen a töltési idő, mintha nem is lenne, lenyűgöző
-nagyon szép megvalósítás, ez az Unreal Engine baromira illik ehhez a témához, szintén lenyűgöző
-nincsenek fagyogatások, technikai problémák
-menü, hangok, szinkron, zene, átvezetők
-megfelelő játékidő

Negatívumok:
-Nem találtam rá lehetőséget, hogy az egér görgetés funkcióját átállítsam vagy letiltsam (ugye ez alapból kütyüváltás).Baromira idegesített, hogy a görgő kattra a futás volt állítva és sokszor véletlenül görgettem is futás közben, így miatta nem megfelelő kütyü volt terítéken egy adott nehéz pillanatban és párszor ez volt az elhalálozás oka, leginkább boss harcoknál.Nem tudtam elég hamar reagálni, visszaváltani a megfelelelő kütyüre...mikor folyamatosan ugrálni, futni kellett a szinte ellenekkel dugig telt kis pályán.Bár a futást más gombra állíthattam volna, de ott volt mégis a legkézenfelvőbb.
-játékon belül nem lehet az irnyítást és sok más dolgot konfigurálni (ezt elfelejtettem említeni a pár hete elemezett Overlordnál is, ugyanez arra is jellemző)
-pár idegesítő részecske

Értékelés:9.6/10
Qwerty4

#627 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 12. 18:50

Command & Conquer : Red Alert (1996)

A tiberian sun-os csalódás után áttértem az alternatív c&c univerzumra (ami itt még nem is volt annyira alternatív) rögtön a sorozat első részéhez. Ha visszaemlékszem 1996-ra, hihetetlen módon vártuk ezt a játékot, már amennyire lehetett várni, ugye akkor még internet nem nagyon volt senkinek csak 1-1 töredék screenshothoz jutottunk játék magazinokból. Arra már nem emlékszem, hogy amikor végül megjelent mennyire voltunk elégedettek vele, belegondolni is szörnyű, hogy 14 év telt el azóta. De ez a játékélményből semmit se von le. Sokkal jobbak a küldetések mint tiberian sun-ban, és bát az átvezető képsorok jóval kisebb költségvetésből készültek mégis sokkal élvezetesebbek, hiába nem neves színészek vannak benne mint abban. És ez nem olyan lomha játékmenet szempontjából hanem pörög rendesen. És nincs annyi bugyuta bázis nélküli küldetés meg olyanok, hogy csak bizonyos egységeket vagy épületeket építhetsz, hanem klasszikus felépíted a bázist aztán támadsz séma van.

+
  • C&C
  • küldetések
  • pörgős
  • Időtálló grafika


-
  • Útvonalkeresés (ha például két egység összetalálkozik akkor mindkettő elkezdi kikerülni a másikat és mégis átmennek egymáson végül, vagy ha egy csapatot akarsz átküldeni egy hídon, akkor amint az első egység rámegy a hídra az összes többi úgy veszi, hogy el van torlaszolva és elindulnak másik irányba akkor is ha a következő híd a térkép másik végében van.
  • Gap generator - a legidegesítőbb egység az egész c&c sorozatban.


8/10

#628 Felhasználó inaktív   Samsungkris 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 943
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 12. 20:43

Tegnap elött toltam ki az Uncharted 2-t. Az egy is nagyon bejött ez meg aztán végképp. A multi részére sem panaszkodom. Csak ajánlani tudom. : )
PSN: NikonKristof

#629 Felhasználó inaktív   daenath 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 20
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 13. 12:51

Singularity. Nem volt rossz es a vegebol szamomra az derult ki hogy folytatast is csinal(hat)nak, visszont nehez fokozaton is eleg konnyu volt vegig tolni.
U.I. Nem reg olvastam a hirt hogy a Raven cspapatot lassan de biztosan felszamoljak :( igy folytatas bizti nem lesz. Azert egy ilyen multu csapatot felszamolni? Idiota az Activision.
Die By Sword

#630 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 13. 17:01

Minden nagy múltú és minőségi fejlesztőcspatot felszámolnak a kiadók, nekik nem jó és tartalmas játékok kellenek, hanem könnyen eladható csili-vili szenny, amiről évente három bőrt lehet lehúzni. Márpedig egy minőségi játékokat szállító csapat nem fog beállni droidként ontani a budget kategóriával vetélkedő összetettségű játékokat úgyhogy inkább leépítik őket.

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó