Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni?
#3
Elküldve: 2008. 09. 10. 08:59
Egy a lényeg: össze-vissza beszélsz!
Szerkesztette: Harlequin 2008. 09. 10. 08:59 -kor
www.radioQ.hu
#4
Elküldve: 2008. 09. 10. 08:59
#5
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:05
Idézet: Cellular - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 9:59
Pedig az ritka

Az a baj, hogy egy malomban őrölünk mind, kivesszük a magunk részét mokkáskanállal, csak az egyik azt bizonygatja, hogy az egész liszt fehér, a másik talál egy darab követ, azt mondja biztos az egész fekete, pedig tökmindegy, mert a molnár igyis, ugyis beleköp, az egér meg igyis, ugyis beleszarik.
#7
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:12
Idézet: Kory - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 7:56


(Ma hajnali 6-tól az írás időpontjáig is 5 darab SMS jött különféle autókról).
Legalább MT-n kaptad?

(MT - amikor az sms fogadásért fizetsz)
Milyen számról jött? Normál (+3620xxxxxxx, +3670xxxxxxx, +3630xxxxxxx) vagy emelt díjasról (+3691xxxxxx)?
#8
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:24
Idézet: Sipi- - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 10:12

(MT - amikor az sms fogadásért fizetsz)
Milyen számról jött? Normál (+3620xxxxxxx, +3670xxxxxxx, +3630xxxxxxx) vagy emelt díjasról (+3691xxxxxx)?
Nem, az Autóvadász SMS fogadása díjmentes, 30-as számról jön.
(A regisztráció emeltdíjas). Most két órája nem kaptam egyet se, bár e-mailre nem válaszoltak.
Idézet
Persze, napközben, a hajnali 2, meg 3 az napközben van?

Szerkesztette: Kory 2008. 09. 10. 09:25 -kor
#9
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:32
Amúgy újra felvetődött bennem a kérdés (mostantól kicsit ironikus leszek), hogy miért van egy közepes, vagy kicsi autónak több létjogosultsága a városban krúzolni, mint egy SUV-nak? Könnyebb vele parkolni, oké, ez a felhasználó gondja, oldja meg ő, minket nem zavar. Sokat fogyaszt, ezt se mi fizetjük, hanem a tulajdonos. Több gázt pufog ki a dugóban, na ez már érint minket! Tehát kitiltjuk az SUV-kat a városból, ezzel sikerült a forgalmat 5%-kal csökkenteni, a szennyezést meg (legyünk nagyvonalúak) 10%-kal. Persze a mutatók máris nem ilyen jók, ha feltesszük, hogy az SUV tulajdonosok másnap beállítanak a városba valamilyen kisebb járművel, mert valószínűleg ezután sem fognak villamosozni. Tehát a forgalmat akkor nem csökkentettük szinte semennyivel (lemorzsolódás minimális), a szennyezést mondjuk 5%-kal. Óriási eredmény, mindenki hátradőlhet a székében, tapsolhatunk, megmentettük a világot, éljen a greenpeace, most már hegyilevegőt lélegezhetünk a városban, megöltük a gonoszt!
Akkor most játsszuk el ennek az ellenkezőjét: tiltsuk ki a városból mondjuk a 200LE alatti járműveket. Na EZ jelentősen csökkentené a károsanyag-kibocsátást, vazziga!


És, hogy komolyabb is legyek: szerintem a belvárosba a legindokoltabbon felül semmilyen gépjárműforgalom nem való (se kicsi, se nagy, se robogó, meg egyéb alibi-járművek). Senki sem halt még bele abba, hogy villamosra, buszra kellett szállnia.
#10
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:39

Igazából nem kellene tiltani, csak megkaszálni kibocsátási adóval behajtáskor.
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet
#11
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:41
Idézet: keton - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 10:32
Amúgy újra felvetődött bennem a kérdés (mostantól kicsit ironikus leszek), hogy miért van egy közepes, vagy kicsi autónak több létjogosultsága a városban krúzolni, mint egy SUV-nak? Könnyebb vele parkolni, oké, ez a felhasználó gondja, oldja meg ő, minket nem zavar. Sokat fogyaszt, ezt se mi fizetjük, hanem a tulajdonos. Több gázt pufog ki a dugóban, na ez már érint minket! Tehát kitiltjuk az SUV-kat a városból, ezzel sikerült a forgalmat 5%-kal csökkenteni, a szennyezést meg (legyünk nagyvonalúak) 10%-kal. Persze a mutatók máris nem ilyen jók, ha feltesszük, hogy az SUV tulajdonosok másnap beállítanak a városba valamilyen kisebb járművel, mert valószínűleg ezután sem fognak villamosozni. Tehát a forgalmat akkor nem csökkentettük szinte semennyivel (lemorzsolódás minimális), a szennyezést mondjuk 5%-kal. Óriási eredmény, mindenki hátradőlhet a székében, tapsolhatunk, megmentettük a világot, éljen a greenpeace, most már hegyilevegőt lélegezhetünk a városban, megöltük a gonoszt!
Akkor most játsszuk el ennek az ellenkezőjét: tiltsuk ki a városból mondjuk a 200LE alatti járműveket. Na EZ jelentősen csökkentené a károsanyag-kibocsátást, vazziga!


És, hogy komolyabb is legyek: szerintem a belvárosba a legindokoltabbon felül semmilyen gépjárműforgalom nem való (se kicsi, se nagy, se robogó, meg egyéb alibi-járművek). Senki sem halt még bele abba, hogy villamosra, buszra kellett szállnia.
Hümm, azért a parkoláshoz odatenném, hogy míg az ötméteres SUV-ot hatméteres helyre passzírozod be, addig a 4,20-as kompaktot ötméteresre. 20%-kal több parkolóhelyet "fogyaszt". Mondjuk ez SUV-tól függetlenül is így van.

#12
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:44
Idézet: Carmaged - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 10:41

Mondjuk ezt azért nem lehet így számolni, mert van aki a smart fortúval is elfoglalja a 6 méteres helyet, normál kocsival meg 8-9 métereket is lefoglalnak egyes parkolóbajnokok.
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet
#13
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:45
Idézet: JonesC - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 10:44
Optimális esetet, parkolni tudó sofőrt vettem alapnak.
#14
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:51
Idézet: JonesC - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 10:39

Igazából nem kellene tiltani, csak megkaszálni kibocsátási adóval behajtáskor.
Van egy gyakorlati oldal is, pl. én sokszor vagyok úgy hogy pl. munkából hazamenet beugrom az amúgy útba eső hiperszuperbe vagy más boltba (hetente akár kétszer is), mert éppen elfogyott a bubisvíz, meg még kell két teszkóstáska egyéb cucc otthonra.
Na most ha busszal vagy egyéb tömeggel megyek, az kizárt hogy én azzal ezeket cipeljem vagy más lábára, ülésére tegyem, meg fél km-t gyalogoljak ki-be a megállóhoz, így előbb haza kell mennem, majd onnan vissza be a bevásárlóhelyre, aztán újból haza.
Szerkesztette: Kory 2008. 09. 10. 09:52 -kor
#15
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:55
#16
Elküldve: 2008. 09. 10. 09:56
Idézet: Kory - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 10:51
Na most ha busszal vagy egyéb tömeggel megyek, az kizárt hogy én azzal ezeket cipeljem vagy más lábára, ülésére tegyem, meg fél km-t gyalogoljak ki-be a megállóhoz, így előbb haza kell mennem, majd onnan vissza be a bevásárlóhelyre, aztán újból haza.
Oszt?

Én mindennap a tekkó mellett megyek el. Ha kell valami megállok

Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet
#17
Elküldve: 2008. 09. 10. 10:03
Idézet: JonesC - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 10:56

Én mindennap a tekkó mellett megyek el. Ha kell valami megállok

Ugyanerről beszélek.
#18
Elküldve: 2008. 09. 10. 10:04
Idézet: keton - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 10:32
Amúgy újra felvetődött bennem a kérdés (mostantól kicsit ironikus leszek), hogy miért van egy közepes, vagy kicsi autónak több létjogosultsága a városban krúzolni, mint egy SUV-nak? Könnyebb vele parkolni, oké, ez a felhasználó gondja, oldja meg ő, minket nem zavar. Sokat fogyaszt, ezt se mi fizetjük, hanem a tulajdonos. Több gázt pufog ki a dugóban, na ez már érint minket! Tehát kitiltjuk az SUV-kat a városból, ezzel sikerült a forgalmat 5%-kal csökkenteni, a szennyezést meg (legyünk nagyvonalúak) 10%-kal. Persze a mutatók máris nem ilyen jók, ha feltesszük, hogy az SUV tulajdonosok másnap beállítanak a városba valamilyen kisebb járművel, mert valószínűleg ezután sem fognak villamosozni. Tehát a forgalmat akkor nem csökkentettük szinte semennyivel (lemorzsolódás minimális), a szennyezést mondjuk 5%-kal. Óriási eredmény, mindenki hátradőlhet a székében, tapsolhatunk, megmentettük a világot, éljen a greenpeace, most már hegyilevegőt lélegezhetünk a városban, megöltük a gonoszt!
Akkor most játsszuk el ennek az ellenkezőjét: tiltsuk ki a városból mondjuk a 200LE alatti járműveket. Na EZ jelentősen csökkentené a károsanyag-kibocsátást, vazziga!


És, hogy komolyabb is legyek: szerintem a belvárosba a legindokoltabbon felül semmilyen gépjárműforgalom nem való (se kicsi, se nagy, se robogó, meg egyéb alibi-járművek). Senki sem halt még bele abba, hogy villamosra, buszra kellett szállnia.
Csak annyit, hogy én meg ismerek olyan romát, aki nem lop.
Kisautó-kérdésben nem vitázom, úgylátszik nem látjuk egyformán. A 200LE-s kérdésre meg, OK, akkor holnap veszek egy 1,9 PDTDI fókszvagányt, felb*szom a nyomást 1,4re, tökig rácsavarom a nyálat, füstölni fog mint egy gyár, de meglesz a 200 ló, és bekaphatják a grín píszemet.
Belvárosban hogy mi indokolt, persze...ha lenne normális belváros, normális tömeg vagy egyéb közlekedéssel. De nincs.
#19
Elküldve: 2008. 09. 10. 10:06
Szerkesztette: Kory 2008. 09. 10. 10:06 -kor
#20
Elküldve: 2008. 09. 10. 10:06