Idézet: arn - Dátum: 2009. ápr. 23., csütörtök - 10:22
es hosszutavon? amugy lehet ok gondolkodnak lepcsoben... tehat relativ normalisan elviszi az aktualis jatekokat, masban meg sokkal erosebb. platformszinten vegulis az amdnek is ez a celja.
a masik, hogyha nagyon hosszutavon gondolkodunk, akkor neten keresztul szerverparkban fognak majd ilyeneket szamolni - az nv ezen a teruleten is tapogatozik mar. kliens es szerver oldalon is.
 Nem tom. Az R600 úgy másfél évvel előzte meg a korát és sajna semmire nem ment vele. Technikailag non-plusz ultra jól bírta a terhelést, de eladásokban nem volt a toppon.
A pletyizett felépítésből még mindig azt érzem, hogy az NV a CUDA elterjedésben reménykedik. Mondjuk mást nem is lehet elképzelni, mert CUDA nélkül eleve tiplizniük kell. Csak nem most, hanem 2 év múlva. Gondolom ezt a két évet nem úgy akarják lejátszani, hogy beletörődnek a sorsukba, hanem le akarják nyomni a piacon az akaratukat, hogy maradhassanak. Persze ha ez nem sikerül, akkor hamarabb is kiszállhatnak, mert a technológiájuk a grafikai számításokban már nem lesz hatékony.
A "felhős" számítási modell az nem rossz. Azon az AMD is dolgozik, már prezentálták is a Cloudot. 
Link ... persze ehhez először támogatás kell. Baromi nagy probléma az NV-nek, hogy még mindig a DirectX az elterjedt API a játékokra, és ez az elmúlt években nem gyengült, hanem erősödött. Ezzel szemben az NV DX10 dev. központja gyakorlatilag elhanyagolt. Régen ez teljesen másképp volt. Tök jó anyagok voltak a DX9-re, csorgathattad a nyálad, mert minden dokumentálva volt, most meg gyakorlatilag semmi. Ezzel szemben az AMD brutálisan koncentrál az eljárások dokumentálására. Konkrétan átszoktatták a játékfejlesztőket az AMD dev. központjába.