HWSW Informatikai Kerekasztal: hello - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

Oldal 1 / 1
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

hello amatőr vagyok

#1 Felhasználó inaktív   dr bubu 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 30. 22:16

Szevasztok nem rég vettünk szgépet és körülbelűl akkor köttetük be a netet is,de már tudok ps2-re játékot írni.A problémám az,hogy letöltötem egy játékot ami mdf-ben van de én csak iso-ból tudom kiírni.Ha tunátok segíteni az bazi jó lenne.Köszi csákány

#2 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2009. 05. 30. 22:37

Tanulj meg jó helyen kérdezni, aztán nyiss topikot. Valamint be ez legyen a címe, hanem valami lényegretöőbb. Ha meg már olyan király csávó vagy, akkor tudhatnád, hogy az mdf az az Alcohol nevezetű CDíróhoz tartozik.
Make love not Wor.

#3 Felhasználó inaktív   Raynes 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.740
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 06:48

Az .mdf az Alcohol 120% saját formátuma.

Több módszer kínálkozik a kiírásra:
1) Daemon Tools-al felcsatolod virtuális meghajtóként, amit már ki tud írni bármilyen íróprogram.
2) Átnevezed .iso-ra és a Nero ki tudja írni
3) Átkonvertálod az .mdf-et .iso-ba és akkor bármilyen CD/DVD író programmal kiírhatod.

Máskor tényleg nem ártana valami értelmesebb topic cím, mint pl. "Mdf fájl kiírása" vagy "Hogyan írjak ki .mdf fájlt?". Azért üdv. a fórumon.
„The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by the following formula: pi zz a.”

#4 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 07:24

Jó zsaru, rossz zsaru?  :Đ