Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni?
#63101
Elküldve: 2011. 06. 09. 07:49
#63102
Elküldve: 2011. 06. 09. 09:08
Amúgy jónak tűnt az autó, számlával igazoltan 2009-ben vezérléscsere megtörtént rajta rönó márkaszervízben (nem kell ezzel kezdeni), vezetett szervízkönyves, 1M-ért odaadnák átírással együtt, plusz 1 év garit adnak motorra és hajtásláncra. Egyedül ez a festékvastagság dolog izgat picit, hogy súlyos dolog történhetett-e az autóval vagy jelentéktelen (vagy épp semmi).
#63103
Elküldve: 2011. 06. 09. 09:12

#63104
Elküldve: 2011. 06. 09. 09:26
Idézet: Rudi - Dátum: 2011. 06. 09. 10:08
Szerintem ne ezen múljon a vásárlás. Ha egyéb tekintetben megfelel, nem húz oldalra, gumik nem oldalasra vannak kopva, nem látni A oszlopon meg erre arra javítást, akkor simán megvehető szerintem. Főleg városba tanulóautónak, várhatóan úgyis lesznek rajta apróbb sérülések.
#63105
Elküldve: 2011. 06. 09. 09:41
Idézet: potyo - Dátum: 2011. 06. 09. 10:26
Én is így gondolom. Nyúlványokat néztem, azok nem sérültek, ha kapott is talán nem volt óriási. Mikor beszámították az akkor készült állapotfelmérő adatlapot is megmutatták, pedig arra minden apró hibát felírnak, hogy minél jobban lehúzzák az árát. Súlyos dolgok nem voltak rajta. Ma lehet le is foglalózzuk.
Forgalmit is láttam, talán Dr. Oláh Ágnesnek hívták az előző tulajt (keresztnévre nem igazán emlékszem, egyáltalán nem biztos, hogy Ágnes) Leányfaluból. Próbáltam rákeresni iwiwen, faszbukon, guglival, de nem találtam sehol, pedig jó lett volna elérni, kikérdezni az autóról.
#63106
Elküldve: 2011. 06. 09. 09:42
Idézet: Boba - Dátum: 2011. 06. 09. 10:12

Ködölés mennyit dob a mikronokon? Telibefény ehhez képest?
#63107
Elküldve: 2011. 06. 09. 09:57
#63108
Elküldve: 2011. 06. 09. 10:03
Idézet: Rudi - Dátum: 2011. 06. 09. 10:08
Amúgy jónak tűnt az autó, számlával igazoltan 2009-ben vezérléscsere megtörtént rajta rönó márkaszervízben (nem kell ezzel kezdeni), vezetett szervízkönyves, 1M-ért odaadnák átírással együtt, plusz 1 év garit adnak motorra és hajtásláncra. Egyedül ez a festékvastagság dolog izgat picit, hogy súlyos dolog történhetett-e az autóval vagy jelentéktelen (vagy épp semmi).
Szerintem ebben az árkategóriában már nem számít 1-2 elem javítása! Azt nézzétek meg, hogy nem volt-e komolyabb puff az autón. Ha nem, akkor szerintem bevállalható.
Nekem 90-110 mikron között van a géptető és 180 körül minden más! Szóval vagy a géptető lett újrafújva vékonyan (cserélve - amúgy ezt mondta a nepper és az előző tulaj is), vagy a kocsi minden más eleme (tető, hátsó oszlop, küszöb, kasztni). Egy 406 minitalin körbe lett mérve, mindenhogy 180-190 mikron között van, csak a géptető kevesebb és egy foltba (kb. 30x20-as folt) 300-400. Jó eséllyel ott volt valami horpadás és azt javították.
#63109
#63112
Elküldve: 2011. 06. 09. 10:20
Idézet: blueboi69 - Dátum: 2011. 06. 09. 08:23
lesz


-C0pp3rM!n3-
#63113
Elküldve: 2011. 06. 09. 10:45
Idézet: Sipi- - Dátum: 2011. 06. 09. 11:17
Ezt bele lehetne-e varázsolni a 92-es F-embe szerintetek és hogyan/ki/mennyiért?
Belevarázsolni biztos bele lehet, de lehet még az ECU is más. Plusz a műszerfali kapcsoló-egység, kílmameghajtás, lehet a vízhűtőnél is más a felfogatás. Munkadíj biztos húzós lenne, szerintem még min. annyi mint ez a bontott ár. Meg gondolom fel is kell tölteni, mert csak úgy lehet átrakni, hogy üres. Az is egy 10-es.
Szerkesztette: Kory 2011. 06. 09. 10:46 -kor
#63114
Elküldve: 2011. 06. 09. 11:00
Idézet: Kory - Dátum: 2011. 06. 09. 11:45
Akkor ez felejtős, 70-80ezret nem fogok költeni az Astrára...
#63115
Elküldve: 2011. 06. 09. 11:15
Idézet: Sipi- - Dátum: 2011. 06. 09. 12:00
Sztem 100 alatt nem áll meg utólagos klíma, tekintve, h amit kibontanak, sem biztos, h beépítve 100%-os.
Ettől független ha vissza kell ülnöm bele, ez lesz az első, ami belekerül.

#63116
Elküldve: 2011. 06. 09. 11:27
Idézet: Sipi- - Dátum: 2011. 06. 09. 11:17
Ezt bele lehetne-e varázsolni a 92-es F-embe szerintetek és hogyan/ki/mennyiért?
bele lehet de szopni fogsz
rohadtul nagy meló, opelforumon sem ajánlják
alapból klímásat kell venni, vagy felejtős
de csak szerintem, vedd úgy
#63117
#63118
Elküldve: 2011. 06. 09. 12:07
Idézet: zZsOlTi - Dátum: 2011. 06. 08. 10:30
Meg szep, hogy eljar. En az elmult 3 honapban 8,5 literrel jarok, 80% budapest, reggeli, esti csucsban, maradek orszagut. Volt a multkor egy csak orszagutas is, az 7,7 lett, klimaval es 90-110 kozott:)
#2: Ipad 2 32GB WiFi+3G ; Huawei Ideos S7 Slim 3G
#3: Nokia Booklet 3G
#4: Gigabyte EP45T-DS3R, E8200@3.2, 12GB DDR3, Gigabyte HD4850+ZL, OCZ Vertex 2 SSD+ 2x320GB Raid0, WD Elements 2TB, Chieftec 620W. Mobil: Nokia E72 + Iphone 4, Playstation 3 320GB
#63119
Elküldve: 2011. 06. 09. 12:08
Idézet: hobizoli - Dátum: 2011. 06. 08. 21:33
Nekem jbl rendszerem van, szerintem hallottad mar, keves jobbat hallottam eddig autoban:) Most a citroenben is valtottak, mar nem jbl-t raknak a kocsikba, a C5-ben sem az van, nem is szol feleannyira sem, bar meg az is messze jobb, mint az atlag.
#2: Ipad 2 32GB WiFi+3G ; Huawei Ideos S7 Slim 3G
#3: Nokia Booklet 3G
#4: Gigabyte EP45T-DS3R, E8200@3.2, 12GB DDR3, Gigabyte HD4850+ZL, OCZ Vertex 2 SSD+ 2x320GB Raid0, WD Elements 2TB, Chieftec 620W. Mobil: Nokia E72 + Iphone 4, Playstation 3 320GB
#63120
Elküldve: 2011. 06. 09. 12:13
Idézet: hobizoli - Dátum: 2011. 06. 08. 21:33
Nekem is JBL rendszer van a kocsiban. Gyárilag két féle volt, ez volt a feláras anno...
"Audiofil" tapasztalat róla: mikor éjjel 11-kor megyek haza munkából a Hungárián és a menetzajt elnyomja Paksi Endre torkából az "Acélszííííív" az priceless!

