Elküldve: 2015. 08. 06. 12:25
Na, ügyesen beszoptuk. De csak kicsit.
Volt Turkish Airlines jegyünk ma délelőttre, Málta-Isztambul járat, utána szombaton Isztambul-Tallinn. Kora reggel jött az SMS, törölték a járatunkat. Telefonszám, hívjad fel, ha megoldást szeretnél. Felhívtuk, holnap ugyanerre az időpontra van még hely. Kell? Kell. Mire végzett volna az ügyfélszolga a módosítással, 20 euró ugrott a telefonkártyáról.
Irány a reptér, asztalborogatás. Mint kiderült, van ma délután is egy járat, arra is van hely. Jó, csináld. Megnyugodva lecsattogtunk a Costa-ba kávézni, ott nézem: sikerült holnap délutánra módosítani az időpontot. Vissza a Turkish Airlines irodájába, mindenkit félrelökve asztalborogatás. Ma délutánra, csináld. A kinyomtatott jegyet leellenőrizve látom, hogy az isztambuli járat végre jó, de a szombati tallinnit sikerült péntekre rakni. Újra problémázás, végre van jegyünk.
Buktunk egy fél napot a nyaralásból, amit ráadásul a reptéri ügyintézéssel töltöttünk, plusz elbuktunk 20 eurót.
Eddig a Turkish Airlines volt a kedvenc légitársaságunk, mostmár kevésbé.