
Torchlight a Mythos készítőitől
#782
Elküldve: 2009. 11. 15. 13:51
Jaja, ez kiraly, csak hat 2 perc az semmi. Ordrak ellen esetleg erdemes.
#784
Elküldve: 2009. 11. 15. 17:35
Amugy en a Haste varazslat helyett Dervish-t hasznalok. Ez lehet nem olyan jo mert a cooldown hoszabb mint ameddig tart tehat nem lehet folyamatosan rajtam mint a Haste, de legalabb ketszer olyan sokaig tart (nem 8 hanem 16 a VI-os) es ez altalaban eleg 1-1 champion lezuzasara. Nem kell idot pazarolnom, megallnom az utogetessel amig cast-olom a Haste-t.
Amugy en ezeket hasznalom Destroyer-nel:
Elemental Overhaul - noveli a sebzesem
Dervish - gyoristja az utesem
Retribution - aki megut az sebzodik, ez jo az Aura of Thorns-al tandemben
Amugy en ezeket hasznalom Destroyer-nel:
Elemental Overhaul - noveli a sebzesem
Dervish - gyoristja az utesem
Retribution - aki megut az sebzodik, ez jo az Aura of Thorns-al tandemben
#785
Elküldve: 2009. 11. 15. 19:27
Abbafejeztem en is, lemet Ordak vagy ki. Az egesz jatek ugy ahogy van el van rontva. Nincs semmi ertelme, az elso szintrol kilootolt valaki egy akar feher valamit, es vegig maradhat rajta level 100 -ig. Nincs miert jatszani, a 34 -es flooron ugyanaz a loot, mint az egyesen. Penz kell enchantra szerezni, es kesz. Amennyire tetszett az elejen, annyira utaltam a vegen. Nem szeretek felbehagyni egy jatekot, ezert vittem csak vegig a floor 18 -tol kb.
#786
Elküldve: 2009. 11. 15. 19:51
Idézet: zivos - Dátum: 2009. nov. 15., vasárnap - 18:27
Nincs semmi ertelme, az elso szintrol kilootolt valaki egy akar feher valamit, es vegig maradhat rajta level 100 -ig. Nincs miert jatszani, a 34 -es flooron ugyanaz a loot, mint az egyesen.
Mi itt a Torchlight nevű játékról beszélgetünk, te melyikről?

#787
Elküldve: 2009. 11. 15. 21:05
Azert nem lehet Enchanttal valamit annyira felturbozni, hogy az vegig jo legyen.
Egy balta az elejen mennyit sebez, 30-60? Erre akarhany bonuszt rarakhatsz az eletben nem uti le Ordrakot.
Egy azonos targybol mar a sima Epic verzio is erosebb mint egy enchantolt alap. Erre jo pelda az egyik baltam. Jol felturboztam de a DPS-e majdnem fele mint az Epic nem enchantolte.
Nem mindegy, hogy 1 vagy 20 utesbol halnak meg az ellenfelek, magas szinten szarra szednek ha bena a szerkod.
Egy balta az elejen mennyit sebez, 30-60? Erre akarhany bonuszt rarakhatsz az eletben nem uti le Ordrakot.
Egy azonos targybol mar a sima Epic verzio is erosebb mint egy enchantolt alap. Erre jo pelda az egyik baltam. Jol felturboztam de a DPS-e majdnem fele mint az Epic nem enchantolte.
Nem mindegy, hogy 1 vagy 20 utesbol halnak meg az ellenfelek, magas szinten szarra szednek ha bena a szerkod.
#788
Elküldve: 2009. 11. 16. 07:43
A Destroyer karihoz vagy egy mód, amely megnöveli 10 es szinten 2 percre a Spectral Echo, Frost Shield, Shadow Armor, és Shadow Bowman killek idejét. Nagyon jó, mert nem kell olyan sűrűn castolgatni.
Balanced Destroyer Skills Duration
Balanced Destroyer Skills Duration
Üdv, JohnnyG
#789
Elküldve: 2009. 11. 16. 07:47
Idézet: HaZeX - Dátum: 2009. nov. 15., vasárnap - 19:51
Mi itt a Torchlight nevű játékról beszélgetünk, te melyikről?
Vagy én nem értem ezt az "első szintről lootolt fehér cuccal végigvinni a játékot" poént?

Gondolom a kolléga az enchantolásra gondolt, hogy fel lehet turbózni egy fegyvert. Az 1.11-ben - főleg akkor ha az ember mod-ot használ - így van, de az 1.12-ben már ezt is javították. Én kipróbáltam, az enchantolás során már kiírja a disenchant lehetőségének százalékát, s hát olyan 10-12%-nál már keményen bejöhet ez.
#790
Elküldve: 2009. 11. 16. 08:05
Plusz legalább 100x kell enchantolni vmit hogy tűrhető legyen olyan kis értékeket adogat a cucchoz...
Üdv: Dan
Üdv: Dan
Config.: NZXT.H440.V2.Matte+5xFractal.Design.Venturi.HF-14 ~ ASRock.Z170.OC.Formula ~ Corei7-6700k@4.4ghz ~ Scythe.Mugen.2.rev.b ~ Kingston.HyperX.Savage.Black.16GB@3000MHz.CL15 ~ XFX.RX480.BlackEdition.8GB ~ Samsung.SM961.NVMe.SSD.256GB@KryoM.2 ~ Samsung.PM951.NVMe.SSD.512GB@KryoM.2 ~ Intel.SSD.535.480GB ~ Asus.Cerberus.Keyb. ~ Logitech.G403.Prodigy ~ ENERMAX.625W.Modu82+ ~ Dell.P2414H.:.OnePlus 5T (8GB RAM/128GB ROM~Android 8.1_O).:.Moto.360.2ndGen(Android 7.1.1_N)

#791
Elküldve: 2009. 11. 16. 09:47
Idézet: JohnnyG - Dátum: 2009. nov. 16., hétfő - 9:43
A Destroyer karihoz vagy egy mód, amely megnöveli 10 es szinten 2 percre a Spectral Echo, Frost Shield, Shadow Armor, és Shadow Bowman killek idejét. Nagyon jó, mert nem kell olyan sűrűn castolgatni.
Balanced Destroyer Skills Duration
Balanced Destroyer Skills Duration
Ez jo, bar nem mintha zavaro lenne a Spectral Echo 30mp a Shadow Armor meg 61mp ideje, ezek turhetoek. A 20mp mar kicsit rovid de az se gaz.
Amugy nem tudom eldonteni, kell-e nekem a Spectral Echo vagy sem.
Egyreszrol jo mert amolyan buff skill, elnyomod es aktiv X ideig, kozben a rendes tamadsodat hasznalhatod amivel ugye lehet eletet es manat lopni. Aztan meg azert is jo mert tobb ellenfelet kepes megutni, nem nagy teruletre hat de megiscsak valami.
Ellenben nem ad bonusz sebzest 1 ellenfel ellen, ha nincsenek korulotted tobben akkor kb hasztalan.
A Slash Attack az ugye ennek a skillnek a manafogyaszto valtozata, raadasul erosebb is mert 2 fegyvert szamit es magasabb szinten DPS bonuszt ad. Csak ugye ezzel nem mukodik az elet/manalopas, armor degrading, stb.
Mas forumon olvastam, hogy van aki a Soul Rend-re eskuszik, masok meg a Slash Attack-ra mint kimaxolando alapszintu tamadas. Egyik stun-olhat, masik interruptol, egyik nagyobb sebzest ad 1 mob ellen, a masik egy kis tomeg ellen. Arra panaszkodtak az SR-vel kapcsolatban, hogy az animacio tul lassu, sokszor be lehet kapni egy knoback-et ami utan mar nem sebzed a mobot.
Szerkesztette: Cellular 2009. 11. 16. 09:49 -kor
#792
Elküldve: 2009. 11. 16. 11:56
Idézet: HaZeX - Dátum: 2009. nov. 15., vasárnap - 20:51
Mi itt a Torchlight nevű játékról beszélgetünk, te melyikről?
Vagy én nem értem ezt az "első szintről lootolt fehér cuccal végigvinni a játékot" poént?

Ja, en is

#793
Elküldve: 2009. 11. 16. 11:58
Na én meguntam, de nagyon. Azért még biztos előveszem egyszer kétszer, mármint marad a gépen, mert nem sok vizet zavar. De egyébként ez az enchant teljesen hazavágja.

world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet
Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye
#794
Elküldve: 2009. 11. 16. 12:52
Idézet: Cellular - Dátum: 2009. nov. 16., hétfő - 8:47
Ez jo, bar nem mintha zavaro lenne a Spectral Echo 30mp a Shadow Armor meg 61mp ideje, ezek turhetoek. A 20mp mar kicsit rovid de az se gaz.
Amugy nem tudom eldonteni, kell-e nekem a Spectral Echo vagy sem.
Egyreszrol jo mert amolyan buff skill, elnyomod es aktiv X ideig, kozben a rendes tamadsodat hasznalhatod amivel ugye lehet eletet es manat lopni. Aztan meg azert is jo mert tobb ellenfelet kepes megutni, nem nagy teruletre hat de megiscsak valami.
Ellenben nem ad bonusz sebzest 1 ellenfel ellen, ha nincsenek korulotted tobben akkor kb hasztalan.
A Slash Attack az ugye ennek a skillnek a manafogyaszto valtozata, raadasul erosebb is mert 2 fegyvert szamit es magasabb szinten DPS bonuszt ad. Csak ugye ezzel nem mukodik az elet/manalopas, armor degrading, stb.
Mas forumon olvastam, hogy van aki a Soul Rend-re eskuszik, masok meg a Slash Attack-ra mint kimaxolando alapszintu tamadas. Egyik stun-olhat, masik interruptol, egyik nagyobb sebzest ad 1 mob ellen, a masik egy kis tomeg ellen. Arra panaszkodtak az SR-vel kapcsolatban, hogy az animacio tul lassu, sokszor be lehet kapni egy knoback-et ami utan mar nem sebzed a mobot.
Amugy nem tudom eldonteni, kell-e nekem a Spectral Echo vagy sem.
Egyreszrol jo mert amolyan buff skill, elnyomod es aktiv X ideig, kozben a rendes tamadsodat hasznalhatod amivel ugye lehet eletet es manat lopni. Aztan meg azert is jo mert tobb ellenfelet kepes megutni, nem nagy teruletre hat de megiscsak valami.
Ellenben nem ad bonusz sebzest 1 ellenfel ellen, ha nincsenek korulotted tobben akkor kb hasztalan.
A Slash Attack az ugye ennek a skillnek a manafogyaszto valtozata, raadasul erosebb is mert 2 fegyvert szamit es magasabb szinten DPS bonuszt ad. Csak ugye ezzel nem mukodik az elet/manalopas, armor degrading, stb.
Mas forumon olvastam, hogy van aki a Soul Rend-re eskuszik, masok meg a Slash Attack-ra mint kimaxolando alapszintu tamadas. Egyik stun-olhat, masik interruptol, egyik nagyobb sebzest ad 1 mob ellen, a masik egy kis tomeg ellen. Arra panaszkodtak az SR-vel kapcsolatban, hogy az animacio tul lassu, sokszor be lehet kapni egy knoback-et ami utan mar nem sebzed a mobot.
A készítő azt írta azért csinálta ezt a módot, mert előtte Alchemist karival ment, aminek jóval tovább tartottak az általa használt skilljei és frusztrálta, hogy a Destroyernél meg ilyen rövidek. Amúgy a z eredeti verzióban még 5 perc volt az idő, ezután csinált egy balanszolt verziót, amit belinkkeltem.
Én is Slash Attack párti vagyok, azt használom. Mióta kiderűlt, hogy 50% a max blokk, átpártoltam a destroyerel a duall fegyverhasználatra, és a Shadow Armor helyett Shadow Bowmant használok a távolsági támadás visszapattintás miatt.
Nagyon jó ötlet volt a Runic-tól, hogy ilyen módolhatóra készítették a progit, mert így mindenki a saját igényeire, stílusára formálhatja, és emiatt nagyobb számára a járékélmény.
Üdv, JohnnyG
#795
Elküldve: 2009. 11. 16. 13:07
Idézet: JonesC - Dátum: 2009. nov. 16., hétfő - 11:58
Na én meguntam, de nagyon. Azért még biztos előveszem egyszer kétszer, mármint marad a gépen, mert nem sok vizet zavar. De egyébként ez az enchant teljesen hazavágja. 

Én is meguntam kicsit most hogy 100-as a karim, lenyomtam egy bossmap-ot, lvl99-es bossok voltak ott, de akkorát damolok(jelenleg 10.000-20.000) hogy explosive shot-ból jó ha 3 lövést bírt akármelyik(sárkány, pók, szellem, idézős boszi) unalmas így...
Asszem elkezdek majd egy karit very hard-on, de nem most, most pihentetem a gamét.
Üdv: Dan
Config.: NZXT.H440.V2.Matte+5xFractal.Design.Venturi.HF-14 ~ ASRock.Z170.OC.Formula ~ Corei7-6700k@4.4ghz ~ Scythe.Mugen.2.rev.b ~ Kingston.HyperX.Savage.Black.16GB@3000MHz.CL15 ~ XFX.RX480.BlackEdition.8GB ~ Samsung.SM961.NVMe.SSD.256GB@KryoM.2 ~ Samsung.PM951.NVMe.SSD.512GB@KryoM.2 ~ Intel.SSD.535.480GB ~ Asus.Cerberus.Keyb. ~ Logitech.G403.Prodigy ~ ENERMAX.625W.Modu82+ ~ Dell.P2414H.:.OnePlus 5T (8GB RAM/128GB ROM~Android 8.1_O).:.Moto.360.2ndGen(Android 7.1.1_N)

#796
Elküldve: 2009. 11. 16. 14:33
Ekkora dammal nem csoda 
Ez milyen damage? A karakterlapon, a bevitt, vagy a criticallal bevitt?
Asszem a karakterlapon csak az egyik fegyvert írja ki, a jobb oldalit (mintha a diabloban a bal oldali lenne az esődleges), bár nem tudom, ez befolyásolja-e a másik fegyver használatát. Azért az még mindig furcsa, hogy a karakterlapon mindkét fegyverem 2-4k-t fizikait és 1-2k magicet sebez, viszont harc közben 4-20k-ig láttam már mindent. A 4 kevésnek, a 21 soknak tűnik.
Egyébként valóban egy idő után elég monoton. A pályák túlságosan egyirányúak és a questek is unalmasak, semmit nem kell gondolkodni rajtuk. Az enchant meg hát értelmetlen így.

Ez milyen damage? A karakterlapon, a bevitt, vagy a criticallal bevitt?
Asszem a karakterlapon csak az egyik fegyvert írja ki, a jobb oldalit (mintha a diabloban a bal oldali lenne az esődleges), bár nem tudom, ez befolyásolja-e a másik fegyver használatát. Azért az még mindig furcsa, hogy a karakterlapon mindkét fegyverem 2-4k-t fizikait és 1-2k magicet sebez, viszont harc közben 4-20k-ig láttam már mindent. A 4 kevésnek, a 21 soknak tűnik.
Egyébként valóban egy idő után elég monoton. A pályák túlságosan egyirányúak és a questek is unalmasak, semmit nem kell gondolkodni rajtuk. Az enchant meg hát értelmetlen így.
Az igazság az, amit a többség annak hisz.
#797
Elküldve: 2009. 11. 16. 14:51
Idézet: pig - Dátum: 2009. nov. 16., hétfő - 14:33
Ekkora dammal nem csoda 
Ez milyen damage? A karakterlapon, a bevitt, vagy a criticallal bevitt?
Asszem a karakterlapon csak az egyik fegyvert írja ki, a jobb oldalit (mintha a diabloban a bal oldali lenne az esődleges), bár nem tudom, ez befolyásolja-e a másik fegyver használatát. Azért az még mindig furcsa, hogy a karakterlapon mindkét fegyverem 2-4k-t fizikait és 1-2k magicet sebez, viszont harc közben 4-20k-ig láttam már mindent. A 4 kevésnek, a 21 soknak tűnik.
Egyébként valóban egy idő után elég monoton. A pályák túlságosan egyirányúak és a questek is unalmasak, semmit nem kell gondolkodni rajtuk. Az enchant meg hát értelmetlen így.

Ez milyen damage? A karakterlapon, a bevitt, vagy a criticallal bevitt?
Asszem a karakterlapon csak az egyik fegyvert írja ki, a jobb oldalit (mintha a diabloban a bal oldali lenne az esődleges), bár nem tudom, ez befolyásolja-e a másik fegyver használatát. Azért az még mindig furcsa, hogy a karakterlapon mindkét fegyverem 2-4k-t fizikait és 1-2k magicet sebez, viszont harc közben 4-20k-ig láttam már mindent. A 4 kevésnek, a 21 soknak tűnik.
Egyébként valóban egy idő után elég monoton. A pályák túlságosan egyirányúak és a questek is unalmasak, semmit nem kell gondolkodni rajtuk. Az enchant meg hát értelmetlen így.
crittel kb. 60.000-130.000-ig sebzek. :Đ (96% a crit most)
Igen mintha csak a jobb kezes fegyvert nézné, de skilles lövésnél is, pl ha csak balkézben van fegyó nem is tudok lőni. (szerk: amúgy nekem változik a kiírt sebzés ha ki-be teszem a balkézből pisztolyt)
Üdv: Dan
Szerkesztette: td 2009. 11. 16. 14:54 -kor
Config.: NZXT.H440.V2.Matte+5xFractal.Design.Venturi.HF-14 ~ ASRock.Z170.OC.Formula ~ Corei7-6700k@4.4ghz ~ Scythe.Mugen.2.rev.b ~ Kingston.HyperX.Savage.Black.16GB@3000MHz.CL15 ~ XFX.RX480.BlackEdition.8GB ~ Samsung.SM961.NVMe.SSD.256GB@KryoM.2 ~ Samsung.PM951.NVMe.SSD.512GB@KryoM.2 ~ Intel.SSD.535.480GB ~ Asus.Cerberus.Keyb. ~ Logitech.G403.Prodigy ~ ENERMAX.625W.Modu82+ ~ Dell.P2414H.:.OnePlus 5T (8GB RAM/128GB ROM~Android 8.1_O).:.Moto.360.2ndGen(Android 7.1.1_N)

#798
Elküldve: 2009. 11. 16. 23:59
Idézet: zivos - Dátum: 2009. nov. 16., hétfő - 10:56
Ja, en is
. A fegyver eseteben lehet kivetel, azt csereltem is parszor, de a pancelt, gyurut nem erdemes semmire cserelni. Megoltem vagy 70k mobot ha jol emlekszem, es ertelmes drop 15 volt. Talan. Az ertelmetlen hentelest nem szeretem, loot nincs, akkor mit elvezzek rajta? Floor 1 -en gyuru: 2% XP, 1% gold, 1 dex, Ordrakbol: 5 magic resistance. 1xuen lustak voltak eleg itemet berakni a jatekba, ezert kitalatak az enchantot. Es azert picit nehezebb Ordrak, mint az elso szint. Lehet kicsit gyenge volt a karakterem a vegere, mert mar az al missiokat is kihagytam, de azert picit furcsa nekem, hogy a vegefele 1 mobon is haltam 3x. Es nem a bosson. Az utolso elotti fight (Aldar vagy ki) meg hozott ujdonsagot az idezett sarkanyaival, Ordrak nagy unalomba fulladt. Olyan picit sebeztem rajta, hogy vagy 1 orat futkorasztam. Tortenet nincs, vagy gyenge. A missiok szora sem erdemesek. Kivalaszt egy neves mobot az adott szintrol, es azt old meg, vagy letesz a foldre valamit. Sokkal, de sokkal jobbhoz vagyok szokva. Might and magic sorozat, Wizardry, de meg a Diablo is klasszisokkal jobb. Ez ugyan a Torclight topicja, ennek hatasara toltottem le, de hatha erdekel valakit a masik oldal is.

Szerintem te irreális elvárásokat támasztasz a játékkal szemben. Pár csóka 11 hónap alatt összekalapálta és 15 euróért adja. A Diablo 3-at vagy 5 éve fejleszti 100 ember és lesz cirka 60 euro. Ja, látom letöltötted, így az ár nem érint, de azért jól mutatja, hogy mi merre hány lépés.
Az tárgyakat pedig nem ők heggesztették be, hanem random generáltak, ahogyan a pályák is.
#799
Elküldve: 2009. 11. 17. 06:23
Idézet: JohnnyG - Dátum: 2009. nov. 16., hétfő - 14:52
A készítő azt írta azért csinálta ezt a módot, mert előtte Alchemist karival ment, aminek jóval tovább tartottak az általa használt skilljei és frusztrálta, hogy a Destroyernél meg ilyen rövidek. Amúgy a z eredeti verzióban még 5 perc volt az idő, ezután csinált egy balanszolt verziót, amit belinkkeltem.
Én is Slash Attack párti vagyok, azt használom. Mióta kiderűlt, hogy 50% a max blokk, átpártoltam a destroyerel a duall fegyverhasználatra, és a Shadow Armor helyett Shadow Bowmant használok a távolsági támadás visszapattintás miatt.
Nagyon jó ötlet volt a Runic-tól, hogy ilyen módolhatóra készítették a progit, mert így mindenki a saját igényeire, stílusára formálhatja, és emiatt nagyobb számára a járékélmény.
Én is Slash Attack párti vagyok, azt használom. Mióta kiderűlt, hogy 50% a max blokk, átpártoltam a destroyerel a duall fegyverhasználatra, és a Shadow Armor helyett Shadow Bowmant használok a távolsági támadás visszapattintás miatt.
Nagyon jó ötlet volt a Runic-tól, hogy ilyen módolhatóra készítették a progit, mert így mindenki a saját igényeire, stílusára formálhatja, és emiatt nagyobb számára a járékélmény.
Hm, a Shadow Bowman is egy korulotted megjeleno szellem? Azt hittem egy sima Summon.
#800
Elküldve: 2009. 11. 17. 09:23
Idézet: HaZeX - Dátum: 2009. nov. 17., kedd - 0:59
Szerintem te irreális elvárásokat támasztasz a játékkal szemben. Pár csóka 11 hónap alatt összekalapálta és 15 euróért adja. A Diablo 3-at vagy 5 éve fejleszti 100 ember és lesz cirka 60 euro. Ja, látom letöltötted, így az ár nem érint, de azért jól mutatja, hogy mi merre hány lépés.
Az tárgyakat pedig nem ők heggesztették be, hanem random generáltak, ahogyan a pályák is.
Az tárgyakat pedig nem ők heggesztették be, hanem random generáltak, ahogyan a pályák is.
Diablo 1 -rol beszeltem, ami kb. 10 eves jatek. A RNG -vel en is tisztaban vagyok, de csinaljanak normalisat. Floor 1-End boss gyururol mi a velemenyed: 2%XP, 1% gold, 2 dex vs 5 Magic? 7k mobbol + ladakbol - megszamoltam - 12 ertelmes targy. A tobbi cuccomat floor 1-5 korul szereztem.