HWSW Informatikai Kerekasztal: F1 2010 // PC, XBOX360, PS3 // - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (35 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

F1 2010 // PC, XBOX360, PS3 // ( Codemasters )

#141 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 23. 21:34

Azért az a nem piskóta, hogy egy moderátor vesz részt legintenzívebben a topicrombolásban. :laugh: Itt ismételgetitek ugyanazt a hülyeséget már 3 oldalon keresztül. MEGÉRTETTÜK mindkettőtök álláspontját!!!! Mindenki eldöntötte már, hogy ki a hülye és ki a "videójátékzseniguruatyaúristen". Nem-e lehetne-e végre abbafejezni?! Ráadásul mindkettőtök már egy vén fasz (feltehetőleg), még ha 10 évesek lennétek akkor megérteném.

Szerkesztette: Warton 2010. 09. 23. 21:34 -kor


#142 Felhasználó inaktív   Urahara 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 994
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 23. 21:40

Üzenet megtekintéseIdézet: Raven_ - Dátum: 2010. 09. 23. 22:12

ugye hogy a gamekapocs-os új emberek a fórumon öö... olyanok amilyenek? ezt csak én vettem észre?
Tudtam én, hogy előbb-utóbb minden hardcore hwsw-s arc megszeret minket.
"I like pleasure spiked with pain / And music is my aeroplane"

#143 Felhasználó inaktív   tjames 

  • Őstag
  • Blog megtekintése
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 20.870
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 23. 21:55

Üzenet megtekintéseIdézet: Warton - Dátum: 2010. 09. 23. 22:34

Azért az a nem piskóta, hogy egy moderátor vesz részt legintenzívebben a topicrombolásban. :laugh: Itt ismételgetitek ugyanazt a hülyeséget már 3 oldalon keresztül. MEGÉRTETTÜK mindkettőtök álláspontját!!!! Mindenki eldöntötte már, hogy ki a hülye és ki a "videójátékzseniguruatyaúristen". Nem-e lehetne-e végre abbafejezni?! Ráadásul mindkettőtök már egy vén fasz (feltehetőleg), még ha 10 évesek lennétek akkor megérteném.

A moderátor is ember :) Bár részemről nem topikrombolás volt a cél, hanem véleménykifejtés, aztán annak megvédése vagy miféleség... :)
De igazad van, részemről abbafejezem, hisz nem közeledtünk egymáshoz, gondolom eztán sem fogunk (véleményileg értem, nem emberileg)
És erre rásegítettek még mindkét vélemény csatlósai is. Ezért tűnt nagynak egy kicsit ez a szerintem túlfújt vitaballon.
Megyek inkább tolok egy kis terep2-t kormánnyal :laugh::)
(remélem ezt már mindenki poénnak veszi, hisz a nevettetés a cél vele, egyben egy kicsit önirónia is)

Szerkesztette: tjames 2010. 09. 23. 22:04 -kor

Kép
Kép
Kép

#144 Felhasználó inaktív   Pietrosz 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 23. 22:10

Ti milyen beállításokkal játszottok?
Most próbáltam a tire/fuel simulationt, meg a törést.
A törés még rendben van valamennyire, legalább óvatosabban vezetek, de egy random defekt aztán nagyon hiányzik az időmérő utolsó 3 percében, amikor épp javítottam volna az időmön. Egy rosszul sikerült rajt után se biztos, hogy van kedvem bemenni első szárnyat cserélni, a restart race valahogy jobb megoldásnak tűnik.
- Where are we going?
- Let's go find out.

#145 Felhasználó inaktív   Daveout 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.295
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 23. 23:06

Üzenet megtekintéseIdézet: Pietrosz - Dátum: 2010. 09. 23. 22:10

Ti milyen beállításokkal játszottok?
Most próbáltam a tire/fuel simulationt, meg a törést.
A törés még rendben van valamennyire, legalább óvatosabban vezetek, de egy random defekt aztán nagyon hiányzik az időmérő utolsó 3 percében, amikor épp javítottam volna az időmön. Egy rosszul sikerült rajt után se biztos, hogy van kedvem bemenni első szárnyat cserélni, a restart race valahogy jobb megoldásnak tűnik.

Isten hozott a forma 1 világában! Bizony bizony a defekt és az első szárny csere is szerves része egy futamnak! A restart rácse gombot meg el lehet felejteni! Hidde el h sokkal élvezetesebb ez mint HRTvel 3kör alatt kétszer lekörözni az élmezőnyt! (szerintem)
Még pár óra...és én is a rajtvonalra állok!! jó éjt

Szerkesztette: Daveout 2010. 09. 23. 23:07 -kor


#146 Felhasználó inaktív   norb 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.092
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 07:27

tegnapi "okfejtésemet" tovább bővítem.
bahrein, melbourne, kuala lumpur, sanghai és barcelona kipipálva. :) most monte carloban tartok a karrierem során és végre fejleszthető a HRT, csupán annyit kell tennem, hogy a mérnök által előírt 1:25:3xx-as időt produkáljam 7 körön. (ez piskóta :)) kíváncsi vagyok, miként hat az engine upgrade az autóra. a feljesztés egyébként a szabadedzéseken elérhető, csak itt lehet velük babrálni.

tegnap a maláj pályán a Q3-ban meglett a pole (igaz minden pályán:)) de itt 2.5s-et adtam Webbernek, aki a 2. helyen tanyázott. aztán kerékcsere a boxban, ami mindig elviszi a győzelmemet. hogy a fütyibe áll a HRT 19s-et a boxban? büntetést nem kaptam -ez egyébként sem tölthető le kiállásnál- és az autó is sértetlen volt. nem értem. barcelona is ezért úszott el. monte carlo pedig esővel megspékelve...na. az fini.

miért van az, hogy a futamon stabilabb az FPS, mint szabadedzésen, ahol kb. egyedül körözgetek?

barcelonában tegnap a pole-ból rajtolva végre nem ment el mellettem senki. :) idáig mindig lenyomtak 2-3-an. most Alonso mester :respect: rajtolt mögülem, de szegényt majdnem felkentem a palánkra, mint Schumacher mester :respect: Bariccccsellllót a hungaroringen. aztán kerékcsere, szopatás a boxban, majd 22.-nek jöttem vissza.

a deffektről annyit, hogy mesterien tudom manipulálni, mikor és hol legyen. én szeretem a rázóköveket használni és ha nagyon durván teszem rá a HRT-t, azonnal kajabál a mérnök, hogy elment a nyomás. :)

ami viszont érdekesség számomra az az, hogy szezon közben, a fél és egész szezonnál hirdetnek csapaton belül első/másod számú pilótát, az elért eredmények alapján így a fejlesztéseket is az első számú pilóta kapja meg először, a második csak részben vagy egészben, de sokkal később. én a sok malőr és szívatás ellenére is az 5. vagyok összetettben, míg szegény Senna még pontot sem szerzett. :) barcelonában a sikánnál keresztbe állt Kubica a futamon és Senna telibetorpedózta. :)

illetve azt is észrevettem, hogy minél jobban mész, minél jobb helyen állsz a tabellán, úgy nő a lelátokon a szurkolóid tábora. kínában és barcelonában a fekete ruhás szurkolók lengették tisztességgel a magyar zászlót.
remélem a szezon végére az összes lelátó fekete lesz. :)

esős versenyen, amikor eláll az eső, szépen kezd felszáradni az ideális ív. érezhetően jobb a tapadás ezen, viszont kis hiba, elfékezés is végzetes lehet. az időjárás rendszere nagyon pöpec.

ha vége a versenynek, mehetsz a paddokba interjút adni. én a gyenge szereplést ráfogtam a fejlesztések hiányára. (2 verseny után upgradelni lehet a motort) valószínüleg ez is hatással van a karrierre.
ha viszont dobogóra állsz, akkor a nagyközönség előtt kell interjút adnod, ahol ismét több lehetőség közül válogathatsz. ami a válaszlehetőségeket érinti.

még mindig tartom magam ahhoz, hogy gyönyörű, de ha egy rFactor fizikát raknának alá, akkor 30 évre el lennénk látva F1-es szimulátorral. (természetesen ez nem következik be, mert a kórmásztersz nagy vállalat, sok alkalmazottal, akiket el kell tartani, így évente el is kell adni az F1-et :))

Szerkesztette: norb 2010. 09. 24. 07:31 -kor


#147 Felhasználó inaktív   Raven_ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.597
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 08:25

a box bug ismert és már dolgoznak a javításán a fejlesztők.

#148 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 09:02

Én is kipróbáltam tegnap, vagy 5 órát karikáztam vele.

Pozitív dolgok:
- Szép és ahhoz képest van fps (1920x1200, max grafika, szűrők, stb.) 45-50 körül, de nem érzem folyamatosnak ennek ellenére...
- Tetszik a karrier mód.
- Fizika: nem sokat vártam tőle, így nem csalódtam. Ha a lentiek megoldódnának, akkor akár élvezetes futamokat is lehetne vele tolni.
- Előzés: nehéz. Mármint figyelmeztetések, büntetések nélkül. WTCC-s lökdösődést nem annyira díjazza a game, bár szerintem néha túl szigorúan büntet. Könnyebb fokozatokon lehet, hogy könnyebb és nem büntet ennyire.

Negatív:
- Ami a legidegesítőbb: váltások iszonyat fosok. Néha fogalmam sincs melyik fokozatban van az autó (főleg féktávokon visszaváltásnál), mert óriási laggal vált sebességet. Valamint az irányítást sem érzem teljesen közvetlennek, ez is mintha késne, de nem annyira vészesen, mint a váltó.
- Expert fokozaton minden segítség nélkül is lazán, könnyedén lehet terelgetni az autót, talán csak a rázóköveken kell vigyázni, de kb ennyi. Esőt még nem próbáltam.
- Lotussal ütöm a mezőnyt. Vicc. Ha már 2010-es évadot akarják visszaadni, akkor nem ártana, ha az autók erősorrendje kb reális lenne. Karrier módban ennek megfelelőek is a célok (20. helyen kéne kvalifikálnom, futamon meg a 18. helyen kéne befutnom), de az autók mintha egyenfizikával mennének. AI-nál jó az erősorrend, csak én lógok ki az egészből. Csapattársank 5mp-ket adok, ami vicc. Ez nagyon tré.
- Visszapillantó zérő, semmit nem látsz benne, hogy ki, mennyire közel jön és hol akar támadni. F1 játékba nem megoldás, hogy egy gomb lenyomásával van hátrafele nézet, csak épp ilyenkor előre nem igazán lehet látni ügye...
- Zászlók: marha kevés nekem, hogy kitesz egy sárgát ha van valami, aztán ha elmúlt akkor egy zöldet. Valóságban ennél azért több más jelzés van, pl. kék zászló. Simán szivathatok másokat, akik éles körön vannak, valamint ahogy elő is fordult engem is lazán beszivatnak: Q3 vége elött 10mp-vel kezdtem meg a gyors köröm, ki is írta, hogy letlet az idő, de nyomjad, fejezd be még ezt a kört. Csakhogy a többi autó, akik levezettek már (feketén jelölte őket a térképen), boxba tartottak jó lassan, és ők nagy ívben lexarták, hogy valaki még gyors körön van, ideális íven bandukoltak jó lassan. El is rontották a köröm.
- Setup része: keveslem a beállítási lehetőségeket és a skálát.
- Boxkiállás: nem volt törésem, semmi, és bent tartottak majd fél percet. Én meg lestem, hogy mi a fax van (norb is írta ezt).
- Kipördülés nagyon xarul van megcsinálva, mindegyik után bitre ugyanaz a piruett jön. Aztán megyek 250 felett, kicsúszok sóderágyba, az meg kb 5m-en belül megfog, megállít. Érdekes.
- Gumik, fékek: szinte kapásból mindegyik ideális hőmérsékleten van, illetve túlhevíteni sem sikerült még egyiket sem.

Hirtelen ennyi.

#149 Felhasználó inaktív   norb 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.092
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 09:49

Üzenet megtekintéseIdézet: Rudi - Dátum: 2010. 09. 24. 09:02

Én is kipróbáltam tegnap, vagy 5 órát karikáztam vele...




a negatívumokkal abszolút egyetértek, de szándékosan radíroztam a hsz-emből. :)
ígértem, hogy nyomok egy 100%-os versenytávot is, de tegnap annyira nem volt időm ezzel pöcsölni, viszont hétvégén mindenképpen kipróbálom, kíváncsi vagyok mit rejteget ilyen távon. :)
a box problémánál én azt vettem észre, hogy a k...va nyalókásember addig nem enged ki, amíg mások is közlekednek a boxban, ezért van a csúszás. gyorsan mentem az options-be, kikapcsoltam a boxutcai segédletet, de annyi hatása volt, hogy meg kell nyomnom a pitlimitert és kész, innentől megint automata minden. nem ártana, ha ezt kiszednék, leglább a boxban is lehetne törni az első szárnyat. :)
visszapillantó hiánya tényleg zavaró. én beállítottam az előre-hátra, jobbra-balra nézegetést, de ha megnyomom a balra néz gombot, természetesen jobbra fordul. :)
a gumi/fék-el én is pöcsöltem sokat, de nem sikerült melegítenem őket. a váltás az szintén katasztrófa, de meg lehet szokni. 2-3 kör után úgyis mondja a mérnök, hogy a gumi/fék optimális hőmérsékletű, a motor is, teljes teljesítmény leadására képes, nyomjam neki. nem értem mi befolyásolja ezt.
az autók közti különbség már barcelonában, monte carloban érezhetőbb, mert az AI is "fejleszt" és egyre gyorsabbak. az viszont tényleg vicc, hogy a HRT lenyomja a komplett mezőnyt.
rFactor CTDP 2006 -ban olyan szépen meg voltak csinálva az autók közti különbségek, hogy azóta is szerelmes vagyok bele. imádok a Toro Rosso-val küzdeni egy renault vagy ferrari ellen. akár hogy nyomom, állítom a verdát úgyis lassabb vagyok 1,5-2 s-el, mert az autónak ez a maximuma. kisebb a fordulatszáma, gyengébb a motorja, szarabb az aerodinamikája, a futóműve...stb. egyszerűen zseniális. :)

#150 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 10:04

Üzenet megtekintéseIdézet: norb - Dátum: 2010. 09. 24. 10:49

a negatívumokkal abszolút egyetértek, de szándékosan radíroztam a hsz-emből. :)
ígértem, hogy nyomok egy 100%-os versenytávot is, de tegnap annyira nem volt időm ezzel pöcsölni, viszont hétvégén mindenképpen kipróbálom, kíváncsi vagyok mit rejteget ilyen távon. :)
a box problémánál én azt vettem észre, hogy a k...va nyalókásember addig nem enged ki, amíg mások is közlekednek a boxban, ezért van a csúszás. gyorsan mentem az options-be, kikapcsoltam a boxutcai segédletet, de annyi hatása volt, hogy meg kell nyomnom a pitlimitert és kész, innentől megint automata minden. nem ártana, ha ezt kiszednék, leglább a boxban is lehetne törni az első szárnyat. :)
visszapillantó hiánya tényleg zavaró. én beállítottam az előre-hátra, jobbra-balra nézegetést, de ha megnyomom a balra néz gombot, természetesen jobbra fordul. :)
a gumi/fék-el én is pöcsöltem sokat, de nem sikerült melegítenem őket. a váltás az szintén katasztrófa, de meg lehet szokni. 2-3 kör után úgyis mondja a mérnök, hogy a gumi/fék optimális hőmérsékletű, a motor is, teljes teljesítmény leadására képes, nyomjam neki. nem értem mi befolyásolja ezt.
az autók közti különbség már barcelonában, monte carloban érezhetőbb, mert az AI is "fejleszt" és egyre gyorsabbak. az viszont tényleg vicc, hogy a HRT lenyomja a komplett mezőnyt.
rFactor CTDP 2006 -ban olyan szépen meg voltak csinálva az autók közti különbségek, hogy azóta is szerelmes vagyok bele. imádok a Toro Rosso-val küzdeni egy renault vagy ferrari ellen. akár hogy nyomom, állítom a verdát úgyis lassabb vagyok 1,5-2 s-el, mert az autónak ez a maximuma. kisebb a fordulatszáma, gyengébb a motorja, szarabb az aerodinamikája, a futóműve...stb. egyszerűen zseniális. :)


Pontosan ezt a már-már kilátástalan küzdelmet hiányolom, ami az autók közötti különbségekből fakad. Ami itt egyáltalán nincs meg.

Váltással konkrétan az a bajom, hogy nem is a váltás csúszik, hanem a hang. De az valami brutál sokat, vagy 1mp-t. Emiatt fogalmam sincs, hogy jól váltottam-e vissza (kigyorsításkor annyira nem zavar).

Videón is jól látható ez a késés: vált a pilóta, kormányon lévő kijelző egyből más fokozatot mutat, miközben a motor hangja kb 1mp-s késésben van ehhez képest, ami engem nagyon-nagyon zavar:

--URL::423a2ce5f0bef70ca2df7f129dd54ba6-- http://www.xfire.com/video/36f38e/


Itt pedig egy nem hivatalos bug lista a gaméhoz (nagyon sokba sikerült belefutnom):
http://community.cod...rrors-list.html

Szerkesztette: Rudi 2010. 09. 24. 10:11 -kor


#151 Felhasználó inaktív   Crysisman 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.268
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 11:35

valaki megtudná mondani hogy hozhatok létre offline live profilt a pc-s verzióban? mert az elöző gfwl-es játékokban volt ilyen lehetőség de itt nem találom. és persze windows reinstall miatt az elöző profilom elveszett..

#152 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 11:36

Üzenet megtekintéseIdézet: Crysisman - Dátum: 2010. 09. 24. 12:35

valaki megtudná mondani hogy hozhatok létre offline live profilt a pc-s verzióban? mert az elöző gfwl-es játékokban volt ilyen lehetőség de itt nem találom. és persze windows reinstall miatt az elöző profilom elveszett..

Így!
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#153 Felhasználó inaktív   norb 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.092
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 11:39

pár hiba megoldása
a replay rögzítést érdemes kiiktatni!

#154 Felhasználó inaktív   tjames 

  • Őstag
  • Blog megtekintése
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 20.870
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 11:42

Azért az már jelent valamit, ha norb ennyit foglalkozik vele :)
Olyan rossz akkor nem lehet, még egy szimfannak se s ez akkor jó. Talán ez lesz a legjobban belőtt játék ami beillaszkedik a vérszim és a félárkád játékok közé.
Szuper lenne ha így van!
Kép
Kép
Kép

#155 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 12:07

Üzenet megtekintéseIdézet: tjames - Dátum: 2010. 09. 24. 12:42

Azért az már jelent valamit, ha norb ennyit foglalkozik vele :)
Olyan rossz akkor nem lehet, még egy szimfannak se s ez akkor jó. Talán ez lesz a legjobban belőtt játék ami beillaszkedik a vérszim és a félárkád játékok közé.
Szuper lenne ha így van!

Ha javítanak minden súlyosabb hibát, ami most benne van. Jelenlegi állapotában én nem adnék érte pénzt, csicsa az nem minden, sőt. Hivatalos patch változtathat ezen.

#156 Felhasználó inaktív   Crysisman 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.268
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 12:17

Üzenet megtekintéseIdézet: Csokis - Dátum: 2010. 09. 24. 11:36



nagyon szépen köszönöm!

#157 Felhasználó inaktív   norb 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.092
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 12:53

szingapúr 1. szabadedzés:

1. Webber Red Bull-Renault 1:54.589 10
2. Schumacher Mercedes 1:54.708 + 0.119 24
3. Sutil Force India-Mercedes 1:54.827 + 0.238 15
4. Vettel Red Bull-Renault 1:55.137 + 0.548 12
5. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:55.160 + 0.571 20
6. Button McLaren-Mercedes 1:55.333 + 0.744 12
7. Liuzzi Force India-Mercedes 1:55.510 + 0.921 15
8. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:55.523 + 0.934 15
9. Kubica Renault 1:55.672 + 1.083 11
10. Petrov Renault 1:55.914 + 1.325 20
11. Alonso Ferrari 1:56.090 + 1.501 12
12. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:56.339 + 1.750 22
13. Heidfeld Sauber-Ferrari 1:56.458 + 1.869 18
14. Rosberg Mercedes 1:56.598 + 2.009 8
15. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:56.603 + 2.014 12
16. Barrichello Williams-Cosworth 1:56.615 + 2.026 17
17. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:56.840 + 2.251 14
18. Hamilton McLaren-Mercedes 1:56.884 + 2.295 9
19. Massa Ferrari 1:57.760 + 3.171 22
20. Glock Virgin-Cosworth 1:59.034 + 4.445 19
21. D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:59.275 + 4.686 16
22. Senna HRT-Cosworth 1:59.783 + 5.194 23
23. Klien HRT-Cosworth 2:03.424 + 8.835 17
24. Fauzi Lotus-Cosworth 2:05.694 + 11.105 11

#158 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 13:01

F1 2010 - kamera mód

Kép
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#159 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 15:16

Üzenet megtekintéseIdézet: Rudi - Dátum: 2010. 09. 24. 10:02

Hirtelen ennyi.

A váltás tényleg elég gáz. Kipróbáltam automatával is, de úgy még rosszabb és beleváltani sem lehet.
A TC-t hiába állítgattam, nem nagyon vettem észre változást.
A maláj és a török pályán körözgettem, kipróbáltam a McLarent, egyenesben nagyon megy, sztem túlságosan is. Nem voltak minimumon a szárnyak, de így is megy 330-340-et egyenesben pl. a török pályán.
Az AI elég vicces. Hol elhúznak (egyenesben pl néha egész érthetetlen módon), hol bénáznak. A maláj pályán a dupla jobbosban nem ritkán volt olyan, hogy külső íven kettőt autóztam körbe. :eek:
Nekem is feltűnt még a koccanások, stb kezelése. A causing collision elég sűrűn megjelent, pedig 90%-a az AI agresszív odapofátlankodása miatt volt. A lassű kanyarokban úgy bújnak be az ember mellé, elé 5cm-re...
A kocsik között én éreztem némi (sebesség)különbséget, bár csak 1-2 kört mentem a Lotussal, a többi McLarennel volt. (expert mód, minden off) Irányíthatóságban viszont semmit.

Gondolom ez nem is volt cél a fejlesztőknél, hogy reménytelenül lemaradott csapatokat gyártsanak és utána mindenki RB-vel karikázzon, ha nyerni akar. :)

#160 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 24. 16:10

Üzenet megtekintéseIdézet: Urahara - Dátum: 2010. 09. 23. 22:40

Tudtam én, hogy előbb-utóbb minden hardcore hwsw-s arc megszeret minket.


Tesztek róla ;) Kicsit mintha elszabadult volna a dedó. No offense!
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

Téma megosztása:


  • (35 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó