HWSW Informatikai Kerekasztal: Vegyesfelvágott, vélemények SZIMULÁTOR ügyekben - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (3 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Vegyesfelvágott, vélemények SZIMULÁTOR ügyekben

#21 Felhasználó inaktív   nfs world 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 17
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 14. 18:30

Idézet

Idézet

Sziasztok! Kezdő vagyok. Vettem egy botkormány játékvezérlőt, van egy jó erős PC-m. Nagyon szeretnék egy könnyen játszható, élvezetes repülős szimulátort, aminek gyönyörű grafikája van, könnyen vezethető botkormány játékvezérlővel. Nem annyira a stratégiai megoldások, hanem a repülőgép vezetésének élvezete érdekel. Persze nem zavar, ha lőni is lehet, de nem az a fő cél. Réges régen vezettem igazi repülőgépet is, nosztalgiázni szeretnék. Ajánljatok valamit nekem is! Jó lenne, ha nem kéne hozzá felsőfokú angol nyelvvizsga... Előre is köszi.

Szia!

Nem írtad hogy milyen gépen szeretnél nosztalgiázni?!

Tudom ajánlani az IL2 Sturmovik-ot.Nagyon szép a grafika és sokáig lehet benne repülni az ütközetig.Asszem elég valósághü.Szuperszónikus gépnél a lock-on-t tudnám ajánlani de én ahhoz kevés vagyok meg lehet hogy a gépem is.Helyette játszom az F-22 ADF-el.

Hát ennyit tudtam segiteni

csáKép

hello!
Énis az il-2 t tom ajánlani .Ennek 3 része van de2 szentem inkább csak kiehésitü. én a második résszel az il-2sturmovik: forgotten battlessel játccok a harmadik rész dvd-s azaz il-2sturmovik 1946.a forgotten batlles nekem magyar de angolul szereztem meg és ugy se volt gond kezelni(és én se naon tok angolul).

#22 Felhasználó inaktív   nfs world 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 17
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 14. 18:32

mi kell ahoz h az il-2sturmovik forgotten battlessel neten tuggyak nyomulni??

#23 Felhasználó inaktív   nfs world 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag