Amikor elsonek olvastam errol a jatekrol igen megorultem neki, egeszen a hir 5-ik soraig. A jatekban tomegkozlekedestkell kiepitenunk. 1900-as evektol egeszen napjainkig. Egy csomo fajta jarmu...stb. Ez idaig nagyon jol hangzik. Traffic Giantot siman tulszarnyaja, remenykedik az egyszeru jatekos. De aztan megnezzuk a kepeket, es eszreveszuk, hogy ez mar ismeros valahonnan. Ekkor jatekosunk rajon, hogy ez teljes egeszeben a rollerCoaster Tycoon 2 grafikai motorjara epul. Oly annyira, hogy a kezelofeluletet meg se vatoztattak...
Chris Sawyer's Locomotion
#1
Elküldve: 2004. 07. 29. 11:51
"A háború először a remény, hogy utána jobb lesz; aztán az elvárás, hogy a másiknak rosszabb lesz; aztán az elégedettség, hogy tényleg nem lett jobb neki; s végül a meglepődés, hogy mindenkinek rosszabb lett."

#2
Elküldve: 2004. 08. 03. 08:06
Hát van egy kis tycoon beütése. Meg egy kis sim city. Nem hiszen, hogy nagy sikere lesz majd. Vagy már van?
#3
Elküldve: 2004. 08. 10. 15:13
Szerintem nagy sikere lehetne, hiszen anno a Treffic giant is eleg jol sult el. De ez... kepesek egy uj jatekhoz felhasznalni a roller coaster tycoon 2 grafikajat. ez azert mar kicsit tulzas...
"A háború először a remény, hogy utána jobb lesz; aztán az elvárás, hogy a másiknak rosszabb lesz; aztán az elégedettség, hogy tényleg nem lett jobb neki; s végül a meglepődés, hogy mindenkinek rosszabb lett."

#4
Elküldve: 2004. 09. 28. 07:24
Nézéttek meg a bemutatót. Nekem is ez volt a véleményem: jó játék lenne, de az rct-os grafika elavult már.
#5
Elküldve: 2004. 09. 28. 07:42
ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! Kell a gamma!!!!!!!! Ki nem szrja le a grafikát, itt a történet a lényeg!!! Nem rémlik valami olyasmi, hogy Tansport Tycoon Deluxe? Asszem ezzel mindent megmagyaráztam! Kösz rocko!

#6
Elküldve: 2004. 09. 28. 10:47
No igen, a TT Deluxe... de sajna szerintem már kell a mai köntös! Fel kell tunningolni a kicsikét, mert különben nehéz lesz eladni...
#7
Elküldve: 2004. 09. 28. 14:40
Nem ertem ezt a Chris Sawyer-t. Eloszor keszit egy nagyon jol sikerult jatekot RCT. Aztan evek mulva kiadja annak masodik reszet, szinte ugyan olyan grafikaval! Mar ez sem tetszet, de aztan ra kisidovel kiad meg egy jatekot, aminek grafikai motorja nem valtozott. Kicsit ugy nez ki ez az egeswz, hogy kellet neki kess irt meg ket "nem rossz" jatekot, abbol keresett meg kesst, es ezekbol a penzekbol megirtak a RCT3-at.
Frpeter: Ki probaltad mar? Ha igen akkor milyen?
"A háború először a remény, hogy utána jobb lesz; aztán az elvárás, hogy a másiknak rosszabb lesz; aztán az elégedettség, hogy tényleg nem lett jobb neki; s végül a meglepődés, hogy mindenkinek rosszabb lett."

#8
Elküldve: 2004. 09. 28. 15:45
Hát jah, eléggé úgy néz ki hogy ez a szitu. Hát én viszont nem veszem meg 
Én majd csak a fullt fogom kipróbálni, mint már mondtam demokkal nem játszom.

Én majd csak a fullt fogom kipróbálni, mint már mondtam demokkal nem játszom.
#9
Elküldve: 2004. 09. 28. 15:54
Locomotion full mar kint van.
"A háború először a remény, hogy utána jobb lesz; aztán az elvárás, hogy a másiknak rosszabb lesz; aztán az elégedettség, hogy tényleg nem lett jobb neki; s végül a meglepődés, hogy mindenkinek rosszabb lett."

#11
Elküldve: 2004. 09. 29. 09:11
Valóban, a transport tycoon méltó utódját vártam, amikor feltettem a Locomotiont. Nekem már ezen a téren is meg kell, hogy mondjam csalódnom kellett, mert semmi komolyabb újítás nincs benne. De ez még nem lenne olyan nagy baj, végeredményben ez is csak olyan játékélményt nyújt, mint a TT. A grafika meg egyértelműen elavult. Erre mondhatnánk, hogy csak a jól bevált interfacet rakták bele, de szerintem ez az akció egyértelműen a pénzre ment. Régi ötletet használtak fel, egy megint régi grafikával. Nemigazán látom hol az újdonság. Így pedig pénzszerzésre sem a legalkalmasabb.
#12
Elküldve: 2004. 09. 29. 15:50
Azert nyertek rajta egy jo adag $ biztosan, es gondolom az minimum 6 szamjegyu volt, Nah annyiert en is osszedobtam volna a helyukban.
"A háború először a remény, hogy utána jobb lesz; aztán az elvárás, hogy a másiknak rosszabb lesz; aztán az elégedettség, hogy tényleg nem lett jobb neki; s végül a meglepődés, hogy mindenkinek rosszabb lett."

#13
Elküldve: 2004. 09. 30. 09:00
Biztos nyertek rajta, de sokáig nem csinálhatják ezt, mert a Chris Sawyer hívek is el fognak pártolni tőlük.
#14
Elküldve: 2004. 09. 30. 11:04
Na lejött a gamma, minnyá nyomok egy tesztet. Én egyébként má vagy 5 éve mondogatom folyamtosan, hogy kéne egy Transport Tycoon, és megszednék magukat. Az a gamma, ami menne 100%-ra.
#15
Elküldve: 2004. 09. 30. 13:22
Hát, mit ne mondjak, nem fogott meg a game. Unalmas, lassú, rossz a kialakítása, bonyolult kezelni, nehéz megtalálni az egyes funkciókat. Mindig lejön véletlen a hülye menü. A grafika alig jobb, mint a TTD, és a játékmenet még sztem szarabb is. Bár tény van pár plusz új funkció, de ez édeskevés. Kuka.
#16
Elküldve: 2004. 10. 04. 18:58
Na nyomtam egy kicsit a játékkal hétévégn meg ma is. A helyzet az hogy a vonatok elég drágák, és igencsak idegesítő, hogy nem lehet semmit beállítani, pl ellenfelek számát vagy valami.
Azonkívül a medium pályákat 1 év alatt megcsinálom simán, tök pite.
Szal elég gyengus. A nézet is szar, hogy nem lehet átlátszóságot nyomatni.
Azonkívül a medium pályákat 1 év alatt megcsinálom simán, tök pite.
Szal elég gyengus. A nézet is szar, hogy nem lehet átlátszóságot nyomatni.
#17
Elküldve: 2004. 10. 04. 21:01
Simán csak béna vagy. A scenario editort kell alkalmazni, ami generál neked egy pályát, ahol annyi ellenfelet/elérhető vasutat/kezdőpénzt etc. állítasz be amennyit nem szégyellsz.
#18
Elküldve: 2004. 10. 04. 21:52
Ez valóban így van, és nem én vagyok a béna. Viszont az editorba pl nem lehet betölteni az elkészített pályákat, amik alapból a gémben vannak. Egy új pálya elkészítése pedig nem két perc!
#19
Elküldve: 2004. 10. 05. 13:04
Sikjerült kitalálnom, hogy lehet gyorsan kilépni a játékból. A megálló nevéhez ne írj be semmit. Garantált a siker. Viszont ezekutánm tényleg nem tudom hogy lehet a megállót kitörölni, no comment. Tök jó volt, hogy 2 óra játék után csak úgy kilép. Mentés természetesen nem volt

#20
Elküldve: 2004. 10. 18. 11:19
Nekem az alapvető problémám, hogy amennyiben eléggé bonyolult hálózatot építesz, akkor a vonatok nem mindig a jó irányba indulnak el és ebből előbb-utóbb galiba lesz + a tetves vonat nem vár a jelzőnél, hanem elindul a másik irányba. A TTD-ben sokkal inteligensebbek voltak a vonatok, ott ha hagytál az állomás és a jelző között 2 kockát, akkor nem fordult meg ha pirosat kapott. Így ha egy biztosan működő pályát akarsz építeni, akkor ilyen kis hülyegyerekes módszerrel kell, hogy x és y pont között csak egy vonal legyen és azon is csak egy vonat menjen, mert másképp nem 100-as. Ráadásul a beállítások is igen szegényesek a TTD hez képest, viszont vannak olyan új funkciók, amelyek már nagyon kellettek.
