Melyik a legjobb Need for Speed
#302 Guest__*
Elküldve: 2008. 03. 17. 19:27
Idézet
Idézet
észrevettétek, hogy az underground 2 től minden második rész nappal játszódik? (Most Wanted, Pro Street) Fogadjunk a következőbe éjszaka lessz!










#303
Elküldve: 2008. 03. 18. 08:57
Idézet
Már készül az új rész,állitólag éjszakai tuningolós lessz!
#304
Elküldve: 2008. 03. 18. 15:25
Személy szerint én sokkal jobban öürülnék annak, ha újra úgy lehetne tuningolni, mint a Carbonban. Bár a Pro Street-ben a motorikus beállítások tetszettek, de az Autosculpt sokkal jobb volt a Carbonban. Ezt a kettőt kellene összehozni, valami eredeti versennyel, mert kezd már kicsit unalmas lenni ugyanaz a séma. Bár, ha választani lehetne legális, meg illegális futamok között, akkor inkább állnék a bűn oldalára. Zsaru kocsit kergetni szabadon a városban, vagy fordítva sokkal élvezetesebb, mint a kapucnis hülyegyerekkel menni körbe-körbe egy pályán.
#305
Elküldve: 2008. 03. 18. 15:55
Idézet
Személy szerint én sokkal jobban öürülnék annak, ha újra úgy lehetne tuningolni, mint a Carbonban. Bár a Pro Street-ben a motorikus beállítások tetszettek, de az Autosculpt sokkal jobb volt a Carbonban. Ezt a kettőt kellene összehozni, valami eredeti versennyel, mert kezd már kicsit unalmas lenni ugyanaz a séma. Bár, ha választani lehetne legális, meg illegális futamok között, akkor inkább állnék a bűn oldalára. Zsaru kocsit kergetni szabadon a városban, vagy fordítva sokkal élvezetesebb, mint a kapucnis hülyegyerekkel menni körbe-körbe egy pályán.

Figyeljünk oda ellenségeinkre, mert ők az elsők, akik felfedezik hibáinkat.
Még a legbutább embertől is lehet tanulni valamit.
A valóság olyan illúzió, amelyet az alkohol tartós megvonása idéz elő.
Infulenza: jobb adni mint kapni
#306
Elküldve: 2008. 03. 18. 17:00
Rájöttem egy dologra: a Pro Street-be azért nem lehet szabadon járkálni, mert benne van a törés. És így Burnout lenne.
#307 Guest__*
Elküldve: 2008. 03. 18. 17:47
Idézet
Személy szerint én sokkal jobban öürülnék annak, ha újra úgy lehetne tuningolni, mint a Carbonban. Bár a Pro Street-ben a motorikus beállítások tetszettek, de az Autosculpt sokkal jobb volt a Carbonban. Ezt a kettőt kellene összehozni, valami eredeti versennyel, mert kezd már kicsit unalmas lenni ugyanaz a séma. Bár, ha választani lehetne legális, meg illegális futamok között, akkor inkább állnék a bűn oldalára. Zsaru kocsit kergetni szabadon a városban, vagy fordítva sokkal élvezetesebb, mint a kapucnis hülyegyerekkel menni körbe-körbe egy pályán.

U.i: a nehézségi fokozatokat vissza kéne csempészni a játékba, a Pro Streetben állítható 'nehézség' csak a segítséget vette el a játékostól, sőt sokkal jobban megyek king fokozaton mint a gyengébbeken, mert nem nyúl bele a gép a 90 fokos farolásba

#308
Elküldve: 2008. 03. 18. 18:23
Idézet
Rájöttem egy dologra: a Pro Street-be azért nem lehet szabadon járkálni, mert benne van a törés. És így Burnout lenne.
#309
Elküldve: 2008. 03. 18. 18:25
Idézet
Végülis a legális-illegális versenyek meg voltak oldva az U2-ben, volt ami zárt pályás volt és voltak illegális versenyek 1-2 érdekes helyen (személyes kedvenc a reptéri gyorsulás volt). Vagy ha nem is lehetne választani legyen 1-2 hivatalos verseny megszabott lóerő és nyomatékhatárral és legyen bűntetés ha már a hivatalos versenyen totálkárra zúzom a másikat mert 'véletlenül' ráhajtott egy jó nagy buckára. A rendőröket viszont csak megfelelő MI-vel lennék hajlandó elfogadni, amit az MW-ben meg Carbonban nyújtanak az enyhén szólva szánalmas volt az elém teleportálódó kamikáze SUV-okkal. Vagy ha a fenti legális-illegális versenyötletem nem lenne nyerő akkor legyen hardcore mód (mint a TDU-ban) és ott legyen szimulátorosabb. Az EA mindig lopott, szóval nem eshet nehezükre lemásolni és kicsit átalakítani a TDU hardcore módját
.
U.i: a nehézségi fokozatokat vissza kéne csempészni a játékba, a Pro Streetben állítható 'nehézség' csak a segítséget vette el a játékostól, sőt sokkal jobban megyek king fokozaton mint a gyengébbeken, mert nem nyúl bele a gép a 90 fokos farolásba

U.i: a nehézségi fokozatokat vissza kéne csempészni a játékba, a Pro Streetben állítható 'nehézség' csak a segítséget vette el a játékostól, sőt sokkal jobban megyek king fokozaton mint a gyengébbeken, mert nem nyúl bele a gép a 90 fokos farolásba

#310 Guest__*
Elküldve: 2008. 03. 18. 19:55
Idézet
Idézet
Végülis a legális-illegális versenyek meg voltak oldva az U2-ben, volt ami zárt pályás volt és voltak illegális versenyek 1-2 érdekes helyen (személyes kedvenc a reptéri gyorsulás volt). Vagy ha nem is lehetne választani legyen 1-2 hivatalos verseny megszabott lóerő és nyomatékhatárral és legyen bűntetés ha már a hivatalos versenyen totálkárra zúzom a másikat mert 'véletlenül' ráhajtott egy jó nagy buckára. A rendőröket viszont csak megfelelő MI-vel lennék hajlandó elfogadni, amit az MW-ben meg Carbonban nyújtanak az enyhén szólva szánalmas volt az elém teleportálódó kamikáze SUV-okkal. Vagy ha a fenti legális-illegális versenyötletem nem lenne nyerő akkor legyen hardcore mód (mint a TDU-ban) és ott legyen szimulátorosabb. Az EA mindig lopott, szóval nem eshet nehezükre lemásolni és kicsit átalakítani a TDU hardcore módját
.
U.i: a nehézségi fokozatokat vissza kéne csempészni a játékba, a Pro Streetben állítható 'nehézség' csak a segítséget vette el a játékostól, sőt sokkal jobban megyek king fokozaton mint a gyengébbeken, mert nem nyúl bele a gép a 90 fokos farolásba

U.i: a nehézségi fokozatokat vissza kéne csempészni a játékba, a Pro Streetben állítható 'nehézség' csak a segítséget vette el a játékostól, sőt sokkal jobban megyek king fokozaton mint a gyengébbeken, mert nem nyúl bele a gép a 90 fokos farolásba


#311
Elküldve: 2008. 03. 19. 09:52
Az NFS-ek tekintetében nem számítok öreg rókának. Valamikor régen játszottam még talán az első, vagy a második részszel. Utána hosszú-hosszú kimaradás, majd a Carbon és most a Pro Street. A többiekről nem tudok túl sokat. Egyszer próbáltam még ki a MW-et. Teljesen jó, hogy nappal kell nyomulni, viszont ott meg már túl nagy szerepet kapnak a zsaruk. Szóval valamilyen átmenetre lenne szükség. Izom optikai tuningolási lehetőségekkel. Mert valljuk meg. Azt mondták, hogy a ProStreet-ben sokkal több, jobb és vagányabb autosculptokat használhatunk, mint a Carbonban. Hát nem mondanám, hogy így lett. Még kevesebb a lehetőség szerintem. Igazság szerint én úgy látom, hogy a Pro Street nem más, mint egy tucat játék a füst effektre építve. A tuningolás nem az igazi, a törésről meg ne is beszéljünk, akkor inkább nem sérüljön egyáltalán, mert ez csak kiábrándító. És igen, a legnehezebb fokozat a KING sem nehéz...ÁÁÁÁÁ!!! Nagyot csalódtam benne. Ám mindezektől függetlenül tetszik. Csak kb 60% után már unalmas. Ott el kellett volna vágni, akkor talán hamarabb neki ülnék újra.
#313
Elküldve: 2008. 07. 03. 19:47
Idézet
Szerintem a legjobb NFS a PS .


#315
Elküldve: 2008. 07. 03. 19:55
A HP es a Porsche akkor jo volt de azok mar regiek es mar nincs hejuk az ujj nfs-ed kozott.
#316
Elküldve: 2008. 07. 03. 19:57
En erre csak anyit tudok mondani hogy mindenkinek mas a velemenye.
#317 Guest__*
Elküldve: 2008. 07. 03. 19:57
Én úgy gondolom, hoyg játékélményben a porsche még midnig veri az írtó sz@r pro streete-t
#318
Elküldve: 2008. 07. 03. 20:00
Hat elemnyben a legjobb a MW -de a legjobb grafika es a legtobb lehetoseg a PS-ben van.
#319
Elküldve: 2008. 07. 03. 20:09
nekem az u2 tetszik a legjobban bár már 6szor kezdtem el de csak egyszer értem el a végéig, legelőször.
a porsche unleashed volt a legelső nfsem, majd egy kis visszalépéssel a hot pursuit. ez a kettő nagyon tetszik.
az u1el nem volt lehetőségem játszani de a 2 után nem is kell. az mw nem tetszik, semmi igazi tuning a zsaruk idegesítőek.
ne mongyák má hogy egy sima ford járőr a kemény 250 lovával lenyom egy audit ugyan má. kb ez a carbon is. a c-ben csaka a drift tetszett, de olyan fos h nem is akarom kijátszani. a legfájóbb az benne, hogy nincs benne fékpad. az u2ben csomót el lehet játszani vele. a pro streetet meg ki sem próbálom és asszem le is számoltam az nfs részekkel. amíg nem tömegcikkeket gyártanak és nem kapnak minimum 9.2 addig el se olvasom a cikkeket róla.
a porsche unleashed volt a legelső nfsem, majd egy kis visszalépéssel a hot pursuit. ez a kettő nagyon tetszik.
az u1el nem volt lehetőségem játszani de a 2 után nem is kell. az mw nem tetszik, semmi igazi tuning a zsaruk idegesítőek.
ne mongyák má hogy egy sima ford járőr a kemény 250 lovával lenyom egy audit ugyan má. kb ez a carbon is. a c-ben csaka a drift tetszett, de olyan fos h nem is akarom kijátszani. a legfájóbb az benne, hogy nincs benne fékpad. az u2ben csomót el lehet játszani vele. a pro streetet meg ki sem próbálom és asszem le is számoltam az nfs részekkel. amíg nem tömegcikkeket gyártanak és nem kapnak minimum 9.2 addig el se olvasom a cikkeket róla.


#320 Guest__*
Elküldve: 2008. 07. 03. 20:18
Én életben is nagy "tuning, autóőrült" vagyok, tehát úgy érzem hozzá kell szóljak ehez a topichoz is. Én személyszerint azzal kezdeném, hogy mindegyik résznek megvan a saját stílusa. Az U2-őt szereztem meg először, de az előző részekkel is játszottam ismerősöknél, barátoknál. Szerintem ti is így gondoljátok, te az U1 forradalmasította az NFS-t, mert ugyebár tuning, buli, csajok...stb. Az U2 is jó volt, viszont az MW már egy másik történet. Az MW viszonylag már szép grafikát kapott, noha a tuning az nagyon is kötött volt, és a rendőrök miatt már több hajszálamat is kitéptem, én többször is kijátszottam, és élveztem. A Carbon azért fogott meg, mert újra este volt, canyon versenyek, főleg a hajsza és a drift. És jön a Pro Street ami megosztja a népet. Egyesek szerint a legjobb, mások szerint egy darab sz*r. Én az első táborhoz tartozom. Szerintem a PS olyan, mint az U1. Egy teljesen más világ. Szervezett, félprofi versenyek, 1000x jobb tuning, történet is jó, szép helyszínek, és végre vannak híres autók is..amiket már nagyon vártam. (pl.: AE86 ami egy drift legenda, új Focus...stb) Nekem ennyi a véleményem
))

