Milyen játékot toltál ki most éppen?
#224
Elküldve: 2009. 02. 12. 18:29
Condition Zero: Deleted Scenes
RiG:
Mobo: ASUS P5KPL-AM-In-Roem-Si
CPU: Core 2 Quad Q9550 Stock 2.8Ghz 12Mb cache 1333MhZ
VGA: Gigabyte GTX550Ti Oc 1GB GDDR5 + ASUS GTX 260 [Just in Case]
RAM: Kinston 4GB DDR2 800MhZ
HDD: 2TB Samsung & 250GB Maxtor
Mobo: ASUS P5KPL-AM-In-Roem-Si
CPU: Core 2 Quad Q9550 Stock 2.8Ghz 12Mb cache 1333MhZ
VGA: Gigabyte GTX550Ti Oc 1GB GDDR5 + ASUS GTX 260 [Just in Case]
RAM: Kinston 4GB DDR2 800MhZ
HDD: 2TB Samsung & 250GB Maxtor

#226 Guest__*
Elküldve: 2009. 02. 13. 13:49
FEAR 2 (nekem jobban tetszett mint az 1, és a befejezése is jóó beteg
)

#227
Elküldve: 2009. 02. 13. 14:58
Én meg a kisautóimat toltam ki az udvarra
szerk.: Egyébként meg Warhammer 40.000 - Dawn of War - The Dark Crusade-et játszottam végig Chaos Space Marine-okkal
#228
Elküldve: 2009. 02. 15. 19:03
Úgy kb negyed órája a Tomb Raider: Underworld-öt. Non király game. Az meg pláne király, hogy első végigjátszásra 570 Gs-om lett belőle (végigjátszás közbe nem figyeltem az achievementekre!)
"What is dead may never die, but rises again, harder and stronger."
#230
Elküldve: 2009. 02. 15. 20:33
Idézet
Most toltam ki kb 10perce Mirrors Edge-t:D


http://kasyfilm.buzz.hu/
De van twitter is ám!
De van twitter is ám!
#231
Elküldve: 2009. 02. 15. 22:23
Resistence 2...a végét nem nagyon értem,szal ha valaki tudja írjon thxyzzs.
Are you weak.
#232
Elküldve: 2009. 02. 15. 22:28
Idézet
Resistence 2...a végét nem nagyon értem,szal ha valaki tudja írjon thxyzzs.

SPOILER:beszivtuk magunkba annak a repülő akárminek az erejét, ezáltal legyőzhetetlenek lettünk, eljutunk a barátunkig aki vár ránk a repülőnél és elrepülünk...majd miko kiszálunk észreveszi hogy gonoszak lettünk és heccsát...kár pedig stilusa megvolt a csáveszunknak

#234
Elküldve: 2009. 03. 01. 17:49
am reggel feltoltam Crysis Warhead-ot hát délutánra ki is pörgettem, 5-6órámba telt de az az 5-6 óra...azt valószínű h nem msotanába felejtem el
nekem nagyon teccet pont mint a sima Crysis


#235 Guest__*
Elküldve: 2009. 03. 01. 17:51
Idézet
Shadow of Chernobyl

#236
Elküldve: 2009. 03. 01. 17:58
Left 4 Dead

RiG:
Mobo: ASUS P5KPL-AM-In-Roem-Si
CPU: Core 2 Quad Q9550 Stock 2.8Ghz 12Mb cache 1333MhZ
VGA: Gigabyte GTX550Ti Oc 1GB GDDR5 + ASUS GTX 260 [Just in Case]
RAM: Kinston 4GB DDR2 800MhZ
HDD: 2TB Samsung & 250GB Maxtor
Mobo: ASUS P5KPL-AM-In-Roem-Si
CPU: Core 2 Quad Q9550 Stock 2.8Ghz 12Mb cache 1333MhZ
VGA: Gigabyte GTX550Ti Oc 1GB GDDR5 + ASUS GTX 260 [Just in Case]
RAM: Kinston 4GB DDR2 800MhZ
HDD: 2TB Samsung & 250GB Maxtor

#238
Elküldve: 2009. 03. 06. 07:46
Tegnap este pár demot lerántottam a LIVE-ról, azokat vittem ki.
Monsters vs. Aliens
A hamarosan bemutatásra kerülő, azonos című egészestés animációs meséből készült játék. Természetesen nem a hardcore játékosok a célközönsége. A játék gyerekeknek készült elsősorban. Mész ugrasz, lősz. A demoban három karakter próbálható ki, de én csak BOB (a zselépaca) figuráját próbáltam. 4-5-6 éveseknek biztos nagyon tetszhet. Nekem a demo elég volt belőle. mindenesetre aranyos.
Riddick
Hát mikor beindult a bevezető animáció...brrr... hát meg kell valljam sokkal többre számítottam grafika terén. Szegénykém nagyon polygongyenge. És Finn Dízelnek olyan mély hangja van! Még szertinem az eredetin is mélyítettek
De jó!
Aztán elindul a játék. Vannak benne jó megoldások, mint pl a zoomoláskor elhomályosuló környezet (tudom ez más játékban is már szinte alap, de ebben különösen jónak tűnt!), a lopakodás mód...a pengék védekezéskor... Aztán elindul a hent. Az első pár katonát harci késeinkkel likvidáljuk. Ez gyakorlatilag egy gomb nyomogatásával (na jó: kettő gomb) különböző kombók beviteléből áll. Az ellen védekezik, ez jó. Viszont (mint sok más játékban is) a szkripteltség olyan mértékű, hogy előfordult velem, hogy már majdnem odaértem hozzá, de meg sem mozdult. És ez nem a lopakodási képességemnek volt köszönhető
No, pár katona leszabdalása után felvehetünk fegyvert. Ekkor már értelmet nyer a következő újítás, amit konzolon nem nagyon alkalmaznak a fejlesztők (hiányoltam is sok FPS esetén), ez pedig a kihajolás!!!! Végre egy játék, amiben fedezékbe vonulva, ki tudunk hajolni onnan, vagy áthajolni a korláton, anélkül hogy teljes testfelületünkkel ki kéne lépni a fedezék mögül. Ez jó! Aztán lehet még droidokat irányítani a demoban....sátgánt használni....meg a szokásosak. Szép még, hogy létramászáskor a kamera TPS-be vált. Nem is igazán TPS...inkább olyan filmszerű.... De azért az is látszik a demóból, hogy ez nem shooter alapvetően. Inkább lopakodás, késelés. Nekem kicsit olyan érzésem volt, mint a AvP esetén az Aliennel. A grafika mint említettem az elején: nem kiemelkedő...sőt alulmarad a mostani nagy címekétől. Nekem, mivel ezt az egész Riddickes mizériát abszolúte nem ismerem (sem a játékot, sem a könyvet, sem a filmet, semmit) nem igazán tetszett, viszont kívülállóként nem látom olyan rossznak hogy egy vérfant ne ragadna magával. Nekem közepes játéknak tűnt, de lehet hogy több lopakodással, és ha lett volna több időm elméyedni benne jobban tetszett volna.



Wanted
Mikor elindult a felvezető videó..ííííjjjjj....hát ettő még többet vártam volna. Olyan ratyi a videója, hogy mondom magamban: nagyon karcsú. Még akadozott is! Aztán elkezdődik a játék, ami abból áll, hogy GoW-beli irányítással fedezékről fedezékre haladunk, s közben lődözünk előre. Kombók: van ugyebár a filmből is ismert balisztikus pályamódosító golyócsavarintó kéességünk, amivel be tudunk lőni dolgok mögé. Ezenkívül időlassítós dirrdurr. Azért vagyok ilyen irónikus, mert valahogy az egész játék nem fogott meg. Én egy Dark Sectoros játékot vártam volna, erre ez egy Turok grafikát sem elérő céllövölde, nulla fizikával. A karakterünk mozgása jó, szépen mozog fedezékből fedezékba...de ennyi. A videókon látott testközeli kivégzések....hát hogy mondjam. Nincs sok féle. Próbálkoztam azzal, hogy nem lődöztem az ellent, hanem futás előre, és puszta kézzel ölés. Ha nem futsz, akkor elmetszi a torkát, vagy mi, ha meg futsz, felugrik, és letérdeli a fazont. De egymás után 5-6-szor látva, már uncsi...ráadásul olyan mintha akadna közben (persze lehet hogy ez cska a lassítás akart lenni). Hát sokkal gyengébb lett, mint amit vártam. A grafika mélyen alulmúlta a várakozásaim. Sok jobbat láttunk már...persze azért ez is sokkal jobb, mint pl egy Turning Point.
Wheelman
Na ez is Finn Dízeles, mélyhangú, szélesmellű kopasz játék
Dízel ebben sem mutál
A játék kb olyan lett, mint amire számítottam, sőt, mivel attól még jobb is, így kellemes csalódás volt nekem. Egy vérárkádos autós játék, melyben a küldetések végrehajtása közben le kell ráznunk támadóinkat. Van itt lökdösődés, lövöldözés, lassított mód, nitro, kombólövések....Az irányítása nagyon árkád, a fizika szintén (felkened a motorsot a flara, s az üldöz tovább) de valahogy a demók közül nekem ez tűnt a leghangulatosabbnak. Persze nem gondolnám hogy a Middway-t megmenthetné a játék, de ademo alapján ezt a játékot mindenképp be fogom szerezni. Persze nem újonnan, de használtam felétlenül. Nagy címek közötti uborkaszezonban kíváló kis árkád autós lövöldözős játék lehet. Kicsit GTA fílingem volt. Kocsiból ki, kocsiba be, hasonló autóból lövöldözések...


Grafikája a stílusához mérten jó, a város élettel teli (persze a sétálók csak bábok, nem reagálják túl az autós üldözéseket), az akcióvideók látványosak.
#239
Elküldve: 2009. 03. 06. 07:58
Tegnap fejeztem be a Halo Wars-t. Nagyszerű történet volt, gyönyörű körítésben. Sajánlom szegény studiót, hogy bezárták, mert tényleg beleadtak apait anyait.
#240
Elküldve: 2009. 03. 07. 09:49
F.E.A.R. 2: Project Origin
No ma reggel a végére értem. Nekem fura volt az, hogy az utolsó 3 pálya (12.-13.-14. küldetések) már sokkal könnyebbek voltak mint az előtte lévő pár. Alig jött ellen. Egy-kétszer volt egy nagy rohamuk, de köztük semmi, csak csámborgás. Utóérzetem: TETSZETT. A grafika engem a HL2-re emlékeztetett, ami szintán nagy kedvencem volt. Ez a rész méltó volt az elsőhöz. Nem körözte le, de jó folytatása volt. És ami a legjobb: valszeg lesz harmadik része! Legalábbis az utolsó jelenetből ez következne...
Még belekóstolok a multi részébe, is, bár attól már nem várok nagyot... Meglátjuk.