HWSW Informatikai Kerekasztal: Az "AMD64: Dupla vagy semmi?" című cikk hozzászólásai - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (5 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Az "AMD64: Dupla vagy semmi?" című cikk hozzászólásai Értékeld a témát: -----

#81 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 09. 20:03

idézet:
Ezt írta TomPP:
Namar van live/audigy driver winfos amd64-hez is.

Tom#
[/quote]

Dejo :rolleyes:
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#82 Felhasználó inaktív   blindes 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 27
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 31. 13:28

Akkor mondjuk egy  64 bites AMD procin lassabban futnak a 32-bitesre írt játékok?Mennyire észerevhető?Mondjuk a Battlefield is lassabban fut?
bocs a :confused: láma kérdésért.

#83 Felhasználó inaktív   Kuroimaho 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 691
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 31. 13:30

Szerintem nincs az az ember aki azt merne mondani egy 64 bites AMD procira hogy lassan futnak rajta a jatekok  ;)  ha jatekra kell ez a legjobb.
Korrektorom Klikodesh
No one cares if you're asian unless you're female.

玉置浩二 - 愛されたいだけさ

#84 Felhasználó inaktív   special 

  • project 2501
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 11.962
  • Csatlakozott: 2001. jan. 16.

Elküldve: 2004. 08. 31. 15:09

Idézet: blindes - Dátum: 2004. aug. 31., kedd - 14:28

Akkor mondjuk egy  64 bites AMD procin lassabban futnak a 32-bitesre írt játékok?Mennyire észerevhető?Mondjuk a Battlefield is lassabban fut?
bocs a :confused: láma kérdésért.

Ez így nem igaz. Az AMD64 utasítás-architektúra, melyet az Opteron/Athlon 64 is alkalmaz, lehetővé teszi, hogy kizárólag 32 bites módban is futhasson a processzor. Ekkor a 64 bites kiterjesztés "nem látszik", viszont cserébe teljes kompatibilitást kapunk az eddigi összes 32 bites x86-os (rendes néven IA-32) szoftverrel. Ráadásul mindezt a teljesítmény terén kötött bármiféle kompromisszum nélkül. Az Opteron/Athlon 64 processzorok az integrált memóriavezérlő miatt kimagaslóan szerepelnek a játékok területén, mivel általánosságban elmondható, hogy a játékok memória-elérésre érzékenyek.

Ajánlom ezt az ábrát a hwsw egyik tesztjéből:

Kép

"Hagyományos", 32 bites Windows XP-n futott a 32 bites játék. A rendkívül memóriaérzékeny AI-számítások torony magasan a 64 bites Athlonokat hozzák ki győztesnek -- aminek semmi köze ahhoz, hogy 64 bitesek, mert a processzor is értelemszerűen 32 bites módban futott.:)


A teljesítmény egyáltalán nem drasztikus (jellemzően néhány százalékos) visszaesésétől akkor kell tartani, mikor 64 bites operációs rendszer alatt futtatunk 32 bites programot, ám ez sem szükségszerű és manapság egyelőre talán a driverek kiforratlansága a fő oka.

Téma megosztása:


  • (5 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó