Oldal 1 / 1
10 film amit látnod kell A legjobb 10 film szerinted
#1
Elküldve: 2011. 01. 15. 14:52
Szevasztok,indítottam egy ilyen topicot,mivel én sokszor keresek jó filmeket és mindig másokat nyaggatok,hogy mondjanak,ezért arra gondoltam,hogy mindenki írja le a 10 legjobb filmet amit valaha látott,ezzel segítve másokat
Nos,akkor én kezdeném is:
1 .Gamer - játék a végsőkig
2. Viharsziget
3. Törvénytisztelő állampolgár
4. Eredet
5. Shop Stop 2
6. Macskajaj
7. Üvegtigris 3
8. A Szikla
9. Rocky 4-5
10. Túl a csúcson
Nos,akkor én kezdeném is:
1 .Gamer - játék a végsőkig
2. Viharsziget
3. Törvénytisztelő állampolgár
4. Eredet
5. Shop Stop 2
6. Macskajaj
7. Üvegtigris 3
8. A Szikla
9. Rocky 4-5
10. Túl a csúcson
"Lehet, hogy az alkohol az ember legnagyobb ellensége, de a Biblia azt mondja, szeresd az ellenségeidet."
"Nincs ronda nő,csak kevés pia"
"Nincs ronda nő,csak kevés pia"
#2
Elküldve: 2011. 01. 15. 15:03
hát ennél valamivel monumentálisabb címeket várnék a top 10-es listára...
vagy nem láttál sok filmet vagy, hát én nem is tudom.
a másik hogy az szerintem senkit nem segít hozzá jó filmek megismeréséez ha csak egy címet írsz le...
kéne akkor valami infó a filmekről, arra meg ott van a ki milyen filmet látott topik.
vagy nem láttál sok filmet vagy, hát én nem is tudom.
a másik hogy az szerintem senkit nem segít hozzá jó filmek megismeréséez ha csak egy címet írsz le...
kéne akkor valami infó a filmekről, arra meg ott van a ki milyen filmet látott topik.
a.k.a. moloj
#3
Elküldve: 2011. 01. 15. 15:58
Jó topic szerintem. Egyetlen problémája akad. Hogy fogok a rengeteg jóság közül 10et kiválasztani.
Na azért megpróbálom és ez most nem sorrend, csak tíz a szerintem legjobbakból:
1.:Fight Club-Azt hiszem egyértelmű, hogy ennek itt a helye. A film minden perce zseniális, minden mondata tele van értelemmel, mondanivalóval, mind egy száli szállóige.
2.:Snatch. Gondolkodtam, hogy melyik Guy Ritchie film legyen, de azt hiszem ez tetszett a legjobb, talán csak Brad Pitt miatt. Kemény, vicces paródia, egyben kicsit társadalomkritika jó fordulattal a végén.
3.:Black Swan. Számomra a tavalyi év legnagyobb meglepetése. Az első 15 perc után magával ragadott és tátott szájjal néztem végig. Natalie odatette magát, de nem csak miatta olyan jó a film, amilyen.
4.: Shutter Island. Nem hiányozhat a tavalyi év egyik legnyomasztóbb filmje sem, amiben DiCaprio szerintem élete alakítását nyújtja.
5.:Inglourius Basterds. Számomra hihetetlen élmény volt a film. Olyan szerencsém van, hogy a németet és az angolt is kicsivel a társalgási szint fölött művelem, így csak a francia részeknél kellett a felirat. Élményszámba mentek a tökéletesen megírt párbeszédek, a feszültség és a tökéletes színészi játék. Meg persze Tarantino összetéveszthetetlen stílusa.
6.: Up in the Air. Keserédes, bár inkább keserű történet Cloonyval a főszerepben. Frissítőleg hatott, hogy nem happy end a vége.
7.: Inception. Ide talán nem is kell írnom semmit.
8.: Departed. Én nem láttam a kelti eredetit, talán ezért is tetszett ennyire. Pörgős, kemény film, minden vidámságot mellőzve.
9.: Black Hawk Down.: Igaz történet, jó megvalósítása. Elejétől a végéig átjárja a katonai hangulat. Jó volt, hogy kicsit a vérprofi kommandós és az egyszeri közkatona oldaláról is láttuk a dolgokat.
10.: Buried. Ha valaki csinál még egy ilyen izgalmas filmet, ami csak egy föld alatti koporsóban játszódik, annak megcsókolom a lábát. Reynolds végre nem vicces, hanem játszik.
És még lenne sok sok. Az alapvető klasszikusokat, mint a Godfather, Rambo, Rocy, talán a Terminator direkt mellőztem most, csak velük megtelne a lista. Aztán ha top50 lenne bele tanném még:Equilibrium, Lucky Number Slevin, Revolver, American Gangster, Kick Ass, Tears of Sun, 500 days of Summers, The Town, Repo Man, Defendor(!!) The Road, No Country for Old Men, Bloody Diamonds.....
Na azért megpróbálom és ez most nem sorrend, csak tíz a szerintem legjobbakból:
1.:Fight Club-Azt hiszem egyértelmű, hogy ennek itt a helye. A film minden perce zseniális, minden mondata tele van értelemmel, mondanivalóval, mind egy száli szállóige.
2.:Snatch. Gondolkodtam, hogy melyik Guy Ritchie film legyen, de azt hiszem ez tetszett a legjobb, talán csak Brad Pitt miatt. Kemény, vicces paródia, egyben kicsit társadalomkritika jó fordulattal a végén.
3.:Black Swan. Számomra a tavalyi év legnagyobb meglepetése. Az első 15 perc után magával ragadott és tátott szájjal néztem végig. Natalie odatette magát, de nem csak miatta olyan jó a film, amilyen.
4.: Shutter Island. Nem hiányozhat a tavalyi év egyik legnyomasztóbb filmje sem, amiben DiCaprio szerintem élete alakítását nyújtja.
5.:Inglourius Basterds. Számomra hihetetlen élmény volt a film. Olyan szerencsém van, hogy a németet és az angolt is kicsivel a társalgási szint fölött művelem, így csak a francia részeknél kellett a felirat. Élményszámba mentek a tökéletesen megírt párbeszédek, a feszültség és a tökéletes színészi játék. Meg persze Tarantino összetéveszthetetlen stílusa.
6.: Up in the Air. Keserédes, bár inkább keserű történet Cloonyval a főszerepben. Frissítőleg hatott, hogy nem happy end a vége.
7.: Inception. Ide talán nem is kell írnom semmit.
8.: Departed. Én nem láttam a kelti eredetit, talán ezért is tetszett ennyire. Pörgős, kemény film, minden vidámságot mellőzve.
9.: Black Hawk Down.: Igaz történet, jó megvalósítása. Elejétől a végéig átjárja a katonai hangulat. Jó volt, hogy kicsit a vérprofi kommandós és az egyszeri közkatona oldaláról is láttuk a dolgokat.
10.: Buried. Ha valaki csinál még egy ilyen izgalmas filmet, ami csak egy föld alatti koporsóban játszódik, annak megcsókolom a lábát. Reynolds végre nem vicces, hanem játszik.
És még lenne sok sok. Az alapvető klasszikusokat, mint a Godfather, Rambo, Rocy, talán a Terminator direkt mellőztem most, csak velük megtelne a lista. Aztán ha top50 lenne bele tanném még:Equilibrium, Lucky Number Slevin, Revolver, American Gangster, Kick Ass, Tears of Sun, 500 days of Summers, The Town, Repo Man, Defendor(!!) The Road, No Country for Old Men, Bloody Diamonds.....
#4
Elküldve: 2011. 01. 15. 18:04
1.Ó testvér, merre visz az utad?
2.Little Miss Sunshine
3.Mr. Nobody
4.Das Boot
5.The Green Mile
6.Shawsank Redemption
7.Inception
8.Snatch
9.The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
10. The Road
2.Little Miss Sunshine
3.Mr. Nobody
4.Das Boot
5.The Green Mile
6.Shawsank Redemption
7.Inception
8.Snatch
9.The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
10. The Road
#5
Elküldve: 2011. 01. 15. 19:45
Idézet: Nomad010 - Dátum: 2011. 01. 15. 17:04
1.Ó testvér, merre visz az utad?
2.Little Miss Sunshine
3.Mr. Nobody
4.Das Boot
5.The Green Mile
6.Shawsank Redemption
7.Inception
8.Snatch
9.The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
10. The Road
2.Little Miss Sunshine
3.Mr. Nobody
4.Das Boot
5.The Green Mile
6.Shawsank Redemption
7.Inception
8.Snatch
9.The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
10. The Road
Oh, igen. O testvér merre visz az utad. Hatalmas. Rengeteget nevettem rajta. Feel good film nagyon.
#6
Elküldve: 2011. 01. 15. 21:51
1. Interjú a Vámpírral
2. Watchmen
3. Harcosok Klubja
4. A sötét lovag
5. Benjamin Button különös élete
6. Hetedik
7. Mátrix
8. A gépész
9. Száll a kakukk fészkére
10. Donnie Darko
2. Watchmen
3. Harcosok Klubja
4. A sötét lovag
5. Benjamin Button különös élete
6. Hetedik
7. Mátrix
8. A gépész
9. Száll a kakukk fészkére
10. Donnie Darko
Szerkesztette: Drat 2011. 01. 15. 22:03 -kor
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#7
Elküldve: 2011. 01. 15. 23:31
bár még rengeteg klasszikust nem láttam, azért néhány amit ajánlok:
1.A sebhelyesarcú (1983)
2.Donnie Darko (2001)
3.Taxisofőr (1976)
4.Véres gyémánt (2006)
5.A keresztapa (1972)
6.Isten városa (2002)
7.Szemtől szemben (1995)
8.A part (2000)
9.Alpha Dog (2006)
10.Holt költök társasága (1989)
+
Viharsziget (2010)
Disturbia (2007)
Meglógtam a Ferrarival (1986)
Hé haver, hol a kocsim? (2000)
A Birodalom visszavág (1980)
Nagymenők (1990)
Sin City - A bün városa (2005)
Az öslakó (2007)
1.A sebhelyesarcú (1983)
2.Donnie Darko (2001)
3.Taxisofőr (1976)
4.Véres gyémánt (2006)
5.A keresztapa (1972)
6.Isten városa (2002)
7.Szemtől szemben (1995)
8.A part (2000)
9.Alpha Dog (2006)
10.Holt költök társasága (1989)
+
Viharsziget (2010)
Disturbia (2007)
Meglógtam a Ferrarival (1986)
Hé haver, hol a kocsim? (2000)
A Birodalom visszavág (1980)
Nagymenők (1990)
Sin City - A bün városa (2005)
Az öslakó (2007)
Victoria Concordia Crescit
http://www.last.fm/user/faszomatazt
"Nem hallgatok Aurórát, mert bassza az aurámat"
én ráébresztelek arra, hogy mit sem ér a bagázsod
ha este haza térve látod, hogy felkúrva a lakásod
én ebbe nőttem fel, de azt hittem hogy tiszta
http://www.last.fm/user/faszomatazt
"Nem hallgatok Aurórát, mert bassza az aurámat"
én ráébresztelek arra, hogy mit sem ér a bagázsod
ha este haza térve látod, hogy felkúrva a lakásod
én ebbe nőttem fel, de azt hittem hogy tiszta
#8
Elküldve: 2011. 01. 16. 00:31
Szerintem.
1. Starship troopers - örök kedvenc, számomra a brutal, epic sci fi-k örökös éllovasa
2. Batman Dark Knight - Batman és Joker igazi arca kegyetlen. Hangluat 5ös
3. Children of Men - az egyik legdurvább sztori amit ember kitalálhat
4. Man on Fire - Danzel Washington legjobb filmje szerintem
5. Black Hawk Down - a katonai élet legjobb bemutatása
6. Scott Pilgrim vs. The World - a legművészibb mozis őrültés, totalis hangulat
7. Signal - Nyomasztóan művészi alkotás, 3 rendező közös zsenialitása
8. The Departed - Jogos oscar dijjas film. Zseniális!
9. Inception - Ilyen pörgős filmet sem láttam még. Az idő szinte megáll!
10. The Pianist - Második világ háborút legjobban bemutató alkotás
1. Starship troopers - örök kedvenc, számomra a brutal, epic sci fi-k örökös éllovasa
2. Batman Dark Knight - Batman és Joker igazi arca kegyetlen. Hangluat 5ös
3. Children of Men - az egyik legdurvább sztori amit ember kitalálhat
4. Man on Fire - Danzel Washington legjobb filmje szerintem
5. Black Hawk Down - a katonai élet legjobb bemutatása
6. Scott Pilgrim vs. The World - a legművészibb mozis őrültés, totalis hangulat
7. Signal - Nyomasztóan művészi alkotás, 3 rendező közös zsenialitása
8. The Departed - Jogos oscar dijjas film. Zseniális!
9. Inception - Ilyen pörgős filmet sem láttam még. Az idő szinte megáll!
10. The Pianist - Második világ háborút legjobban bemutató alkotás
#9
Elküldve: 2011. 01. 16. 11:18
Idézet: Oliv3r - Dátum: 2011. 01. 15. 15:03
hát ennél valamivel monumentálisabb címeket várnék a top 10-es listára...
vagy nem láttál sok filmet vagy, hát én nem is tudom.
a másik hogy az szerintem senkit nem segít hozzá jó filmek megismeréséez ha csak egy címet írsz le...
kéne akkor valami infó a filmekről, arra meg ott van a ki milyen filmet látott topik.
vagy nem láttál sok filmet vagy, hát én nem is tudom.
a másik hogy az szerintem senkit nem segít hozzá jó filmek megismeréséez ha csak egy címet írsz le...
kéne akkor valami infó a filmekről, arra meg ott van a ki milyen filmet látott topik.
akkor vegyed úgy,hogy a 10 legjobb film szerinted és ezek az én szerintem legjobb filmek voltak amiket ajánlok másoknak is
Amúgy már meg is néztem pár ember kedvencét,és pl a Black Hawk Down elég ütős film lett,hasonló az Iraki Misszióhoz köszi all
"Lehet, hogy az alkohol az ember legnagyobb ellensége, de a Biblia azt mondja, szeresd az ellenségeidet."
"Nincs ronda nő,csak kevés pia"
"Nincs ronda nő,csak kevés pia"
Téma megosztása:
Oldal 1 / 1