Nem statikus NPC-k osztogatják majd a különböző feladatokat, hanem folyamatosan változik az épp elérhető tartalom, változik a világ. Egy játékos beindít egy eseménysorozatot, és mellette egy másik játékos egy teljesen más eseményt. Végül a kettő lehet, hogy hatással lesz egymásra attól függően, hogy a játékosok hogy teljesítenek és elindíthat egy 3ik vagy egy 4ik eseményt is, vagy épp a kettőt egyszerre. Nagyon nehéz pár sorban erről beszélni, így ajánlom figyelmetekbe az alábbi cikkek olvasgatását: tovább...
A régi quest típusok teljesen eltűnnek?
Az arenanet igyekezett olyan alternatívát nyújtani, amivel mindenki elfoglalhatja magát hosszú időre és az eredménye megmarad. Ezek pedig különböző NPC-k képébe jelennek meg, lehet ez egy farmer, egy boltos, vagy bármi más. A lényeg, hogy ezeket a karaktereket egy-egy szív jeleníti meg a térképen, ami eleinte üres. Ha segítünk nekik pár apró feladatban akkor ez a szív szép lassan megtelik, ami magával hozhat további feladatokat és további előnyökkel járhat. tovább
PVP információk
Három fajta lesz. WvWvW, ebben három szerver harcol egymás ellen egy héten keresztül. Lesz 5v5 PvP, valamint lesz az úgynevezett "hot-joinable" PvP, ez olyan lesz mint amilyen az FPS-ekben is van, kiválasztod milyen harchoz akarsz csatlakozni és már mehet is a játék.
Legjobban pedig talán ez az interjú foglalja össze azt, amit eddig tudunk a készülő játékról. Ebben minden részlet benne van és ha ez alapján valaki nem kap kedvet a játékhoz, szerintem már nem is fog...

A következő interjúban nagyok sok újdonság nem hangzik el, viszont úgy gondolom, biztosan van itt olyan aki nem követi napról-napra az információkat, ezért készítettem egy fordítást arról ami elhangzott. A fordítás nem szóról szóra történt, igyekeztem minden mondanivaló lényegét kiemelni. Új infókat a PvP-ről és a marketplace-ről hallhatunk valamint egy-két kisebb részlet is kiderül.
A Guild Wars 2 fórum a manifesto video bemutatásával kezdődik. Miután lement a videó, Colin rögtön el is mond három alap dolgot a Guild Wars 2-ről: a Guild Wars 2 egy teljesen nyitott világú MMO, lehet ugrani a játékban és végül, nincs havidíj. Ezután elmondja, hogy a Guild Wars 2 három lényeges területen akarja megújítani az MMO vonalat: személyes történet, dinamikus események és harc. Elsőnek a személyes történetről beszél. Elmondja, hogy szeretnék belevinni a hagyományos RPG elemeket egy MMO-ba. Az egész az életrajzod megalkotásával kezdődik a játék elején. Az életrajzi döntések alapján teljesen új vonalat vesz fel a karaktered története. A személyes történeted során olyan dolgok történnek a karaktereddel melyek hatással vannak az ún. home instance"-odra, ami a karaktered szomszédsága. Például olyan döntés elé kerülhetsz, hogy vagy megmented a barátaidat vagy hagyod őket meghalni a nagyobb jó érdekében. Ha megmented őket, akkor ha elmész a home instance-odba ott találkozni fogsz velük. A játékban lesz egy napló is ami feljegyez minden dolgot ami történt veled és azt később vissza tudod nézni. tovább...