HWSW Informatikai Kerekasztal: MechWarrior Online - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (4 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

MechWarrior Online Ingyenes online mech szimulátor

#1 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 07. 09:22

Tegnap behívtak a Closed Beta-ra a játékban, és mivel nem volt még róla topic, így gondoltam indítok, hátha valaki mást is érdekel, esetleg bennvan a bétában itt a fórumon.

Akik régen kedvelték a MechWarrior sorozatot, azoknak kötelező darab lesz, akik nem ismerik a sorozatot azoknak röviden összefoglalva: nagy mechekkel kell irtani egymást. A nevében is benne van, hogy online játék, ergo single player kampányra ne is számítsunk, online kell egymás ellen küzdeni. A játék ingyenes lesz, de valós pénzért premium elérést (XP, pénz bónusz a csaták után), valamint mecheket/felszerelést is lehet venni. Játékmenet szempontjából a World Of Tanks-hoz hasonló, azaz egy csatában két csapat küzd egymás ellen az ellenfél bázisának elfoglalásáért, vagy a teljes ellenséges csapat megsemmisítéséért. Itt is megvannak a különböző (mech) osztályok, amik más-más játékstílust igényelnek. A csaták után kapott XP-vel és pénzzel tudod fejleszteni a képességeidet, javítani/felszerelni/személyre szabni a mechedet, új mechet venni stb.

Honlap: http://mwomercs.com/

Promó videó (renderelt):


Ingame videó a különböző mech osztályokról:

Könnyű (Felderítő):
http://www.youtube.c...h?v=w8dWwXwIcFo

Közepes:
http://www.youtube.c...h?v=RC-kITaLdBM

Közepes (Támogató):
http://www.youtube.c...h?v=5k7jP5ajh3k

Nehéz:
http://www.youtube.c...h?v=CyEglSoahw4

#2 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 10. 08:59

Nézegettem a holnapot és a videókat, tetszetős játék lesz, remélem elfut majd a vén masinámon (crysis2 épp csak élvezhető volt, de a videók alapján nem is üti meg azt a grafikai szintet). Annó Mechwarrior 4-el játszottam és azt nagyon kedveltem is (élőszereplős in-game videók rlz :p)

Remélem nem futnak bele abba a hibába, mint wot-nál, hogy a játék a végtelen grind-ban merül ki, gyökérebbnél gyökérebb ellenfelek között, egy típusú csatával, aztán majd 2 év elteltével beleraknak fizikát és 1-2 közepes új battle mode-ot.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#3 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 10. 14:56

Nos, 2 a játékkal töltött délután után nagyon bejön a játék. Először próbáltam joystickkal, de nagyon macerás volt, így maradt a billentyűzet+egér kombó. A gépemen, ami nem egy mai darab (Phenom II X2 555 3.2GHz, 12GB RAM, HD5750 1GB) a gyári alacsony beállításokkal is szaggatott, de szerencsére ezzel kapcsolatban volt téma a fórumon, és egy config file-t bemásolva már szépen fut, méghozzá magas beállításokkal :)

Sajna grind itt is lesz dögivel, mert eléggé drága a javítás, valamint nem olcsóak a mechek sem, de egyelőre elég gyorsan el lehet jutni a legdrágábbig, és nem kell több hónap a maxos járgány megszerzéséhez (kb 2 db Atlast - top mech egyelőre - tudtam volna már venni 6-7 óra játék után). A pénzen kívül még ott van az XP amit az adott mechre kapsz, és a tulajdonságok fejlesztésére lehet elkölteni (jobb gyorsulás/lassulás, gyorsabb fordulás, jobb/több hőelnyelés, stb). Mivel random battle van még csak, így teljesen kiszámíthatatlan, hogy milyen lesz a csapat, ez nem tudom mennyire fog majd változni.

A játékélményről:
Alapban kap 4 mechet az ember, minden kategóriából egyet, ezeknek nincsen javítási költsége, de kevesebb pénzt, és 0 XP-t hoz, valamint nem lehet módosítani a rajtuk lévő felszerelést. Nem akartam belevágni a sűrűjébe, így a könnyű mechekkel kezdtem el játszani (Jenner).
Az elején egy kicsit szenvedős volt a dolog, amíg megszoktam az irányítást (3 csata után elpakoltam a joy-t), valamint el kellett felejteni a tűzgomb folyamatos nyomkodását. A folyamatos tüzelés ugyanis pillanatok alatt túlhevíti a mechet, így az szépen lekapcsol. Ilyenkor állsz egy helyben, és kapod az áldást az ellenfelektől. Szerencsére felül lehet írni a leállást, így hamarabb el tudsz menekülni, de cserébe ha ilyenkor döntesz úgy, hogy még egy sorozatot beleeresztesz valakibe, akkor előfordul, hogy nem megint lekapcsolsz, hanem egyszerűen felrobbansz...
Az első pár meccsen főleg ezek miatt haltam meg, de amint hozzászokik az ember, hogy figyelje a túlhevülés mutatót, már nem nagyon lesz ezzel gond.
A terepakadályok legtöbbjén simán átsétálsz, a fákat nem dönti ki, és semmilyen tereptárgyban nem tudsz kárt tenni, cserébe ha belerohansz egy másik mechbe, akkor nagy eséllyel felborultok. Ez sérülést nem okoz, csak pár másodpercbe beletelik amíg újra felállsz és tovább tusz haladni, ami egy könnyű mechnek a halált jelentheti. Annál nincs idegesítőbb, amikor egy figyelmetlen csapattárs fordul beléd, és a közösen támadott ellenfél szépen elkezdi sorozni a fekvő mechjeiteket. Viszont simán lehet taktikai húzásként direkt beleszaladni az ellenfélbe is, felborítva azt. Volt egy csatám, amikor 2 nehéz mechet nyírtunk ki egy csapattárssal: én mindig beleszáguldottam max sebességgel, lehetőleg úgy, hogy a hasára essen az ellenfél, a csapattárs pedig ekkor sorozta a kevésbé védett hátsó páncélt :)

Miután összeszedtem annyi pénzt, hogy az alap mech helyett vegyek egy normált, egyből elkezdett jönni a pénz és az XP. Ezen kívül elkezdtem játszani a különböző felszerelésekkel. Elsőre felpakoltam még egy pár heatsink-et, hogy többet tudjak lőni túlhevülés nélkül, igaz ehhez le kellett mondanom egy kevés páncélról, és két jumpjet-ről, így már nem tudok minden tereptárgy felett átugrani (jumpjet amúgy nincsen minden mechen, valamelyikre egyáltalán nem lehet felpakolni). Aztán hosszas próbálgatás után maradtam az alap fegyverzet, és plusz hetsink kombinációnál. Kipróbáltam a flamer-t, ami arra kiváló, hogy az ellenfelet túlhevítsd, így ne tudjon lőni, vagy lekapcsoljon, cserébe nagyon közel kell menni mindnekihez, és alig sebez, ergo nem jött be. Játszottam még a különböző lézerekkel, de a könnyűek alig sebeznek, a nehéz meg nagyon lassan tölt újra, így maradtak a közepesek. Rakétát, géppuskát, autocannont erre a mechre még nem lehet rápakolni, így azokról, és a nagyobb mechekről majd a kipróbálás után írok. Mindenesetre a nagyobb mechek játékát figyelve lesz itt szivatás rendesen :)

Szerkesztette: Myrsky 2012. 09. 10. 15:05 -kor


#4 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 10. 15:09

Az lejött a promó videókból, hogy nekem a ranged medium mech kell majd elsőre, jumpjet sok-sok ballisztikus/rakéta hajtású fegyverrel, ami nem generál sok hőt. :)

MW4-ben ugyan ez a rendszer volt, bár ott nem slot kvóták voltak, szimplán csak a különböző felfüggesztési pontok bizonyos fegyvereket kezeltek, érdekes lesz. Ill. nem lehetett heat sinket építeni a mechbe, az belső tulajdonság volt.

Szerkesztette: Nevl 2012. 09. 10. 15:16 -kor

"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#5 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 10. 16:00

Itt szerencsére lehet heatsinket pluszba pakolni, így a lézerfanatikusok is lődözhetnek rendesen. A rakéták elég jól követik a mecheket, de szerencsére ha időben észreveszed a közeledő sorozatot, akkor fedezék mögé bújva, és egy powerdown-al el lehet kerülni őket, valamint a gyors könnyű mecheket, ha azok közel max sebességgel mennek nehezebben is találják el. Ellenben közelre egyáltalán nem lehet lőni az LRM-el, így nyírtam már ki Catapultot közelről, mivel volt olyan hülye, hogy csak egy lézert tartott meg közelharci fegyvernek.

XP/pénz itt is jár a felderítés/assist/kill-ért, és a könnyű mechekkel az ellenfelet folyamatosan felderítve nagyon hasznos tud lenni az ember, főleg ha a saját LRM-es egységek rendesen dolgoznak. Az nálam egy bevett taktika lett, hogy előrerohanok az egyik oldalon megnézni hányan jönnek arra, aztán ha jön arra felderítő, akkor azzal harcolgatok, egyébként elrohanok a bázis felé, ahol vagy nekiállok foglalni (egy pár mech tuti visszafordul így segítve a többieket), vagy elkezdem a hátul maradt Catapultokat abajgatni, így azok nem tudnak a nehezebb mechekkel foglalkozni. A foglalás itt annyiban eltér a WoT-ostól, hogy nem nullázódik, ha eltalálnak/kimész az ellenfél bázisáról, így lehet ilyen berohanok-foglalok-elmenekülök, majd kezdem a kört előről játékkal is nyerni.

#6 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 10. 18:48

Jah, igen, azt eddig elfelejtettem leírni: pontosan 1 hónapig vártam a meghívóra (augusztus 7.-én regisztráltam, és szeptember 7.-én kaptam meg az "Ön nyert" emailt), csak a WoT-ot jelöltem meg, mint korábbi beta-s tapasztalatot, és heti max 4-5 órát jelöltem be, mint rászánt időt. Persze ha valaki nem aakrja kivárni az open beta-t, azoknak ott van egy pár pénzes pack, amihez instant belépő is jár a closed beta-ba.

#7 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 11. 10:35

Jah 60$-t kipengetni a legszarabb még mechel járó csomagért annyira nem vonzó ajánlat :D
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#8 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 11. 11:59

Én gondolkodtam azon, de aztán győzött a józan ész, hogy előbb inkább megvárom, hogy elfut-e a gépemen, mert csak ezért nem akartam fejleszteni. Most meg hogy behívtak, már nem látom értelmét megvenni :)

#9 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 12. 08:33

Én is nyomtam béta jelentkezést, bár kétlem, hogy beválogatnak, 2008-as MacBook Pro bootcampes windowsal nem hiszem, hogy megüti az ingerküszöbüket... addig is marad a WoT meg a LoL :)
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#10 Felhasználó inaktív   Johnny Rico 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 354
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 23. 13:48

na ráleltem, regisztáltam kitöltöttem igaz a rendszer specifikációkat kihagytam...kiváncsi leszek mi lesz ebből :D
valami gigabyte Athlon 64 5400+ 2 gb ram, geforce 8800gt csiliárd giga hdd, meg a többi apróság

#11 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 25. 16:35

Közben vettem magamnak egy Hunchbacket és egy Catapultot. Először persze okosan belerohantam a harc sűrűjébe, mint a Jenneremmel, de pillanatok alatt szétdurrantottak. A Hunchbackel még nem érzem annyira a harcmodort, a Catapulttal távolról rakétatömegekkel sorozásra viszont gyorsan rááll az ember. Mondjuk két LRM15 kilövő teljes találata sem okoz vészes sebesüléseket közepes mechtől felfelé, így távolról 4-5 sorozatot bele kellett ereszteni egy ellenfélbe, hogy legalább elszíneződjön a páncélja... Mondjuk akit telibe kap egy rakétasorozat, az abban a pár másodpercben nem nagyon tud célozni annyira rázkódik a gépe, plusz nem tesz jót a hőelvezetésnek sem, ha pedig közelebbről sikerül hátba lőni valakit, azt azért meg szokták érezni :)

#12 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 28. 17:20

Beta access approved! Kép
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#13 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 28. 18:55

Szuper, kár hogy nincsen platoon a játékban...

Jó tanács: az elején ne csüggedj, hogy pillanatok alatt meghalsz, tényleg tanulni kell a mecheket/fegyvereket. Jóval hosszabb a betanulási folyamat minden új járműnél/felszerelésnél mint a WOT-ban.

#14 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 29. 08:13

Hát hmmm... fél órát játszottam vele, eddig vegyesek az érzések :D
A legnagyobb gondom, hogy 1280X800-as felbontáson minden minimumon is szaggat a játék, de veszettül... Crysis 2 is elfutott a gépen ennél valamivel jobb beállítások mellett, így nem értem miért. (gondolom WoT szindróma ez is)

Hogy lehet összezárni a mech lábait és a törzset, tehát ha fordulsz, fordul a láb is? Külső nézet nincs? Sniper mód valamiért nekem nem jött elő, de nem is nagyon próbálkoztam még vele.

A HUD elég puritán sok infó nincs rajta, a térkép közel használhatatlan és eddig ugyan azt az agyatlan gyilkolászást látom benne mint wotban eleinte, remélem ez csak azért van mert a beta nagyon limitált dolgokat enged.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#15 Felhasználó inaktív   von_Wolf 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.421
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 29. 08:38

Üzenet megtekintéseIdézet: Nevl - Dátum: 2012. 09. 29. 08:13

Hát hmmm... fél órát játszottam vele, eddig vegyesek az érzések :D
A legnagyobb gondom, hogy 1280X800-as felbontáson minden minimumon is szaggat a játék, de veszettül... Crysis 2 is elfutott a gépen ennél valamivel jobb beállítások mellett, így nem értem miért. (gondolom WoT szindróma ez is)

Hogy lehet összezárni a mech lábait és a törzset, tehát ha fordulsz, fordul a láb is? Külső nézet nincs? Sniper mód valamiért nekem nem jött elő, de nem is nagyon próbálkoztam még vele.

A HUD elég puritán sok infó nincs rajta, a térkép közel használhatatlan és eddig ugyan azt az agyatlan gyilkolászást látom benne mint wotban eleinte, remélem ez csak azért van mert a beta nagyon limitált dolgokat enged.


Én csak így, ismeretlenül belepofátlankodnék a témába. Esetleg a cfg. fájl rajtad is segítene?!?!?
Intel® Core™ i7-5930K Processor, EVGA X99 FTW, EVGA GTX 980 Classified SLI, Corsair Dominator Platinum DDR4-RAM 16GB PC4 2800MHz, Corsair Force 3 120GB SSD, Samsung EcoGreen F2 1,5TB HDD, Cooler Master V850 850W, NZXT Kraken X60 Water cooler, Cooler Master HAF-922XM Case.

#16 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 29. 09:05

Üzenet megtekintéseIdézet: von_Wolf - Dátum: 2012. 09. 29. 08:38

Én csak így, ismeretlenül belepofátlankodnék a témába. Esetleg a cfg. fájl rajtad is segítene?!?!?


Minden lehet :) De nem tudom, hogy hogyan, tippek jöhetnek :)

Szerk.: http://mwohhq.blogsp...-rejtelmek.html erre gondoltál?

Szerkesztette: Nevl 2012. 09. 29. 09:06 -kor

"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#17 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 29. 10:41

Asszem ez a game nem szeret engem :D
Az attributes.xml-ben átírtam mindent a megfelelő értékre, bemásoltam az addig üres user.cfg-be mindent, amit low-end gépre ajánlanak, semmi változás. Iszonyat szaggat a game low felbontás mellett is.

Ettől függetlenül a mechek kezelése valahogy nehézkes, a térkép továbbra is használhatatlan...
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#18 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 29. 15:10

Nekem a sebesség problémákat megoldotta az egyik MWO-s fórumon írt config file buzerálás http://mwomercs.com/...rmance-visuals/, méghozzá a medium-high beállításokkal, mert ingame low-n persze szaggatott...
Sniper van, van rá gyorsbillentyű, de egyelőre nem használtam túl sokat. Nem tudom, hogy a törzset lehet-e lockolni a lábakhoz, de ha nagyon elveszti az ember az irányzékot, akkor gyorsbillentyűvel vissza lehet ugrasztani a törzset a haladási irányba. Mindenesetre 8-10 csata után már nincs nagyon gond a törzs és a lábak külön irányításával, legalábbis engem már egyáltalán nem zavar :)
Külső nézetről szintén nem tudom, hogy lenne, vagy egyáltalán tervezik-e bevezetni.
HUD: egyelőre tényleg fapados, de legalább látod, hogy melyik részed van leamortizálva, valamint a becélzott ellenfélen is látod, hogy melyik részét amortizálták már le a legjobban.
Térkép: sajnos eléggé kis része látszik alapból, és ezen nem is lehet változtatni, remélhetőleg csiszolnak még rajta a késöbbiekben.
Játékosok: teljesen vegyes... van amikor 8:0-ra kikapunk, majd utána 3 meccset simán nyerünk. Csata közben jelentkezhetsz vezérnek, és akkor a térképen tudsz utasításokat adni a többieknek, hogy merre menjenek/védekezzenek/támadjanak, de egyelőre nem sokan szórakoznak ezzel, inkább mindenki nekiesik a másiknak. Remélhetőleg ahogy beletanulnak az emberek elkezdenek taktikázni is, amúgy nem lesz nagy jövője a játéknak, mert megmarad az agyatlan grind szintjén. Ebből a szempontból ugyanolyan mint a WOT, ott is reménykedik az ember, hogy egyszer csak lesz már egy nagyobb hozzáértő játékos, akik nem rohannak mindig a halálba :)

#19 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 29. 21:01

Thx a linket, megpróbáltam ez se műxik :D

3 féle cfg beállítást is kipróbáltam kb minden addig jó, amíg nincsenek mások a közelben, amint megjelenik másik mech és elindul a harc kb 5 fps-re visszaesem. Ez így nem nekem való :)
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#20 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 30. 07:30

Cserélj tápot :)

Téma megosztása:


  • (4 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó