Idézet: Takeshi - Dátum: 2013. 09. 12. 02:08
Ez nem igaz. Mint hivatalos UPC Direct forgalmazó, rendszeresen értekesítek csak kártyás előfizetést. Tessék utána nézni.
Leírjam, hogy hány hivatalos forgalmazó hajtott el a bánatos picsába mire sikerült szereznem egy direktkártya előfizetést?
Első kör, buda, alle, upc ügyféliroda. (troll off, tudom, másik cég, de foglalkoznak a direct dolgaival is), bemegyek, kéne direktkártya előfizu.
Ők azt nem tudnak adni, hívjam fel 0640150150.
Ok, felhívom, sanyika közli, hogy demárpedig tudnak adni, menjek vissza.
Visszamegyek, nem tudnak.
Újra felhívom másik sanyikak, de menjek, verjem az asztalt, fognak adni.
Nem adtak.
Megint ügyfélszolga, rendeljem meg neten, aztán menjek vissza, adnak.
Megrendeltem, nem adtak.
Újra telefon, várjak, keresni fognak.
Eltelt 3 nap, semmi, megint telefon.
Fél órán keresztül magyaráztam az ügyfélszolgának telefonon, hogy megrendeltem a szolgáltatást a neten, megadtam az adataimat, szeretnék bemenni a legközelebbi forgalmazóhoz, aláírom a papírt, kezembe nyomja a kártyát és mindenki boldog.
Erre az agyatlan, hogy de nem, majd engem megkeres a hozzám legközelebbi forgalmazó és egyeztet, hogy mikor jönnek ki a telepítési címre telepíteni.
Mondom ember, ne legyél hülye, nincs telepítés, nincs telepítési cím, kártya van bazdmeg, odaadod, hazaviszem, bedugom, megy. HA nem megy, az se a te bajod, mert nem te telepíted, hanem én. De ez nem így működik.
Mivel az én hivatalos lakcímem vidékország, ezért felhívott a hozzám legközelebbi kecskeméti üzlet, hogy akkor 3 nap múlva fáradjak be és odaadják a kártyámat.
Bemegyek, igen, látja a megrendelést, mondom hurrá, akkor papír, aláír, kártya, haladunk.
De nem úgy van az, akkor hozzak be minden papíromat.
De bazdmeg te kretén, ügyfeletek vagyok, itt az ügyfélszámom, 3 éve fizetek a kibaszott szolgáltatásotokért.
De nem, papír.
Oké, minden papír odaad, sanyika gépel fél órán keresztül, papír kinyomtat, nézem, mondom figyelj már, én ezt úgy rendeltem meg, hogy csoportos beszedésivel fizetek, nem csekken.
Oké, papírt kuka, nyomtat másikat, közben halkan szidja az anyámat.
Nézem a papírt tovább, mondom, figyu, nem látom a megrendelt HD csomagot.
Ja, az is kell?
BAZDMEG, nem tudod elolvasni a megrendelőt te analfabéta fasz?
Oké, új papír, minden rendben, aláír, örül.
Kártya, belegyűr beltéribe, kipróbál, kártya nem aktív. Várjunk, kér új aktiválást, 5perc.
Hát sikerült egy jó 45 percet várni a boltban, mire sikerült neki beaktiválni a kártyát, amikor is közölte,hogy sajnos a HD adásokat nem tudjuk kipróbálni, mert nincs olyan beltérije.
Ezek után még odadünnyögte, hogy a csoportos beszedési megbízás elfogadásának határideje akár 3 hónap is lehet és addig majd küldenek sárga csekket és fizessem be azon...
Itt basztam rá az ajtó és mentem haza.
Természetesen sem számla sem sárga csekk nem jött vagy két hónapig, akkor felhívtam őket, hogy köszönöm szépen, jól esik, hogy ingyen nézem a tv-t, csak nem szeretném, hogy egyszer jöjjön a végrehajtó, valamit kéne tenni, erre, hogy majd jön számla, 3 hónap egyben, fizessem be egyben a sárga csekket.
(Utána lehet számolni, hogy ezen a mondaton belül hányszor szegték meg a saját szerződésüket)
Sárga csekk megjött, befizettem, aztán természetesen csoportos beszedési nem ment, ezért szartam az egészbe, díjneten beregisztráltam a számlájukat, azóta működik.
Ezek után csodálkoznak, ha nincs elég ügyfelük?
Gyakorlatilag én lennék a tökéletes ügyfél, akivel mindössze 5 kattintásnyi ügyintéznivalójuk lett volna, elektronikusan fizetek, nem kérek papír alapú számlát, nem kell kihelyeznie eszközt, ha nem megy, akkor kizárólag az én problémám, mert minden az enyém, az egyszem kártyát kell csak odaadniuk.
Ehhez képest hetek teltek el, 10 sanyikával beszélgettem legalább 3 órát, elbasztam telefonra x pézt, parkolásra a bolt előtt y pénzt.
Ezek után az anyja sírján kéne szívlapáttal agyonverni a management díszes tagjait...
Rendszergazda vagyok. Ha röhögni lát, mentsen!
"De sokkal nagyobb a valószínűsége annak, hogy Kecskemét külsőn fejedre esik egy bazi nagy sárga tehén."