Bankok
#1761
Elküldve: 2013. 04. 29. 12:05
#1762
Elküldve: 2013. 05. 16. 14:33
A másik kérdésem az lenne, hogy amikor ez a banki etikai kódexes mizzéria elkezdődött, volt olyan felvetés, hogy minden hitelnél évi 1x elő lehessen törleszteni költségmentesen. lett ebből aztán valami?

#1763
Elküldve: 2013. 05. 16. 15:03
Idézet: Zsul - Dátum: 2013. 05. 16. 15:33
A másik kérdésem az lenne, hogy amikor ez a banki etikai kódexes mizzéria elkezdődött, volt olyan felvetés, hogy minden hitelnél évi 1x elő lehessen törleszteni költségmentesen. lett ebből aztán valami?

Minden annuitásos hitel ilyen, persze az elején kisebb arányban van a tőke, mint a végefelé.
#1764
Elküldve: 2013. 05. 16. 16:10
Idézet: Zsul - Dátum: 2013. 05. 16. 15:33
A másik kérdésem az lenne, hogy amikor ez a banki etikai kódexes mizzéria elkezdődött, volt olyan felvetés, hogy minden hitelnél évi 1x elő lehessen törleszteni költségmentesen. lett ebből aztán valami?

Nem vagyok teljesen naprakész a témában, de:
- minden annuitátosos hitel olyan, hogy van tőke, meg kamat törlesztés a havi törlesztő részletben. Javaslom az Excel RÉSZLET, PRÉSZLET és RRÉSZLET függvényeket használni! (pl. 20 év és 12% kamat esetén 240 periódus és 0,5% legyen a kamat a modellben, akkor ad jó értéket) Látni fogod, hogy az elején nagyon kicsi a tőketörlesztés aránya. Viszont van/volt olyan hitel is, ahol idővel csökken a törlesztő részlet, az azért van, mert fix a tőketörlesztés, a kamattörlesztés pedig egyre kevesebb
- kérdezd meg pár bankban, mert pl. az OTP-nél nekünk olyan hitel van, hogy olcsón lehet törleszteni, bizonyos esetekben ingyen is, de nem biztos, hogy a kódex hatására...
#1766
Elküldve: 2013. 05. 17. 20:32
Idézet: Zsul - Dátum: 2013. 05. 16. 15:33
...
Szerintem az ilyet kell nagyítóval keresni, mert már vagy évtizede nem találkoztam ilyennel.
(Jellemzően vagy annuitásos, vagy x évig türelmi idős, leginkább valamilyen befektetéssel kombinált ügyletek vannak, ez utóbbinál sem az a helyzet, hogy először kifizeted az összes kamatot.)
Bankos ismerős elmélkedett nekem egyszer arról, hogy ő maga a lienáris törlesztésű lakossági kölcsönöket hiányolja.
#1767
Elküldve: 2015. 08. 03. 08:17
Elég minimális banki szolgáltatásokat használok (oda jön fizetés, és utána havi 5 utalás + kártya használat), de pont ezek tök kényelmetlenek a cibnél.
Netes felülethez java kell, ami manapság többször szopás, mint nem.
Paypass nincs a cibnél, és haladnék a korral (unom a pinkódos szarakodást), na meg egyre több helyen csak azzal lehet fizetni, sima terminál nincs is.
Viszont ha már bankot váltok, akkor olyat akartam, ahol van MasterCard Mobile PayPass, ez meg egyedül az OTP-nél van.
Szerkesztette: WiZARD 2015. 08. 03. 08:17 -kor
#1768
Elküldve: 2015. 08. 03. 08:19
Idézet: WiZARD - Dátum: 2015. 08. 03. 09:17
Elég minimális banki szolgáltatásokat használok (oda jön fizetés, és utána havi 5 utalás + kártya használat), de pont ezek tök kényelmetlenek a cibnél.
Netes felülethez java kell, ami manapság többször szopás, mint nem.
Paypass nincs a cibnél, és haladnék a korral (unom a pinkódos szarakodást), na meg egyre több helyen csak azzal lehet fizetni, sima terminál nincs is.
Viszont ha már bankot váltok, akkor olyat akartam, ahol van MasterCard Mobile PayPass, ez meg egyedül az OTP-nél van.
Csak okosan!
En amikor lemondtam az OTP-s szamlamat a fiok vezetoje adott egy igazolast, hogy onnantol nincs az OTP fele fennallo tartozasom. Jol johet meg, mondta.
Erre par nap mulva hivott anyam, hogy jott leveleme ennyimegannyi tartozasrol

Megkaptak a kollegajuk igazolasat, es dugjak fel maguknak.
#1769
Elküldve: 2015. 08. 03. 10:56
#1770
Elküldve: 2015. 08. 03. 17:26
#1771
Elküldve: 2015. 08. 03. 17:49
Bank gondolom meg bulibb lehet.
#1772
Elküldve: 2015. 08. 03. 18:16
Idézet: Boba - Dátum: 2015. 08. 03. 18:49
Bank gondolom meg bulibb lehet.
Valamit sejthetett a fiokvezeto, ha elore irasba adta, hogy mindent lezartunk es nincs semmifele tartozasom....
#1773
#1774
Elküldve: 2015. 08. 04. 13:02
Idézet: FőDudu - Dátum: 2015. 08. 03. 19:16
Ez nem sejtés, hanem egyszerűen mindenki mindig így zárja le a történetet, ad nullás igazolást, akármit.
#1775
Elküldve: 2015. 08. 04. 13:19
Idézet: FőDudu - Dátum: 2015. 08. 03. 19:16
Ezt így szokták, ha számlát szüntetsz meg, mindig adnak róla papírt.
És érdemes is eltenni, mert aztán előfordul, hogy utólag valami eszükbe jut.
#1776
Elküldve: 2015. 08. 04. 15:38
Idézet: Sparow2 - Dátum: 2015. 08. 04. 14:19
...
Én nem tapasztaltam.
Se MKB, se Raiffeisen, se OTP, se K&H, se az egyik takszöv nem adott ilyet, kifejezett kérésemre sem.
Se lakossági, se céges számla meszüntetésénél.
Persze, lehet, hogy a homlokomra van írva, hogy lúzer és ezért más elbánás alá esem...
Szerkesztette: scaurus 2015. 08. 04. 15:39 -kor
#1777
Elküldve: 2016. 04. 26. 17:22
OTP-nél kezdtem, ott van a forintos lafoszámlám. Először közli az ügyintéző, hogy nem tud bankkártyát adni az USD számla mellé. Mondom nem gond, úgy se kell. Kattintgat, és közli, hogy a meglévő számlacsomagom mellé nem lehet USD számlát nyitni, csak EUR számlát. Vagy úgy tud USD-t nyitni, hogy nincs hozzá e-bank, csak személyesen lehet bármit intézni. Ezen eléggé meglepődtem, erre kitalálta hogy úgy is tud USD-t nyitni, ha nyitok még 1 HUF számlát, és amellé az USD...
Ok, nézzük a következőt.
Bemegyek CIB-be, mondom USD számlát szeretnék nyitni. Kérdezik mire kell? Mondom, hogy jönne rá pénz, és azt használnám, utalnám. Kérdezi kell-e bankkártya, válaszom nem. Kérdezi milyen gyakran utalnék? Mondom nem tudom, nem túl gyakran.
Erre közli hogy így nem nyit számlát.
Kérdezem és ha azt mondanám, hogy gyakran utalok? Mondja, hogy akkor kiszűri a rendszer, és megszüntetik a számlámat. Mondom tökéletes, úgyse örökre kell.
Erre közli ismét, hogy nem hajlandó számlát nyitni.
(Pedig nem 100-200$ lett volna...)
Átmentem Citibank-hoz, kíváncsi voltam már, hogy mit mondanak, elmeséltem az eddigit. Meglepődött, kérdi mekkora összeg, esetleg előfordulhat-e hogy ott befektetem (eszembe sincs, de rávágtam, hogy igen). Mondja, hogy oké, jöjjek vissza holnap, mert ő még csak most kezdett itt dolgozni, és holnapra átnézi, hogy hogyan megy a folyamat, és hogy kell megnyitnia egy számlát.
Holnap meglátjuk sikerül-e.
#1778
Elküldve: 2016. 04. 27. 03:14
Szerkesztette: Iguana 2016. 04. 27. 03:14 -kor
#1779
Elküldve: 2016. 04. 27. 04:35
Idézet: WiZARD - Dátum: 2016. 04. 26. 18:22
OTP-nél kezdtem, ott van a forintos lafoszámlám. Először közli az ügyintéző, hogy nem tud bankkártyát adni az USD számla mellé. Mondom nem gond, úgy se kell. Kattintgat, és közli, hogy a meglévő számlacsomagom mellé nem lehet USD számlát nyitni, csak EUR számlát. Vagy úgy tud USD-t nyitni, hogy nincs hozzá e-bank, csak személyesen lehet bármit intézni. Ezen eléggé meglepődtem, erre kitalálta hogy úgy is tud USD-t nyitni, ha nyitok még 1 HUF számlát, és amellé az USD...
Ok, nézzük a következőt.
Bemegyek CIB-be, mondom USD számlát szeretnék nyitni. Kérdezik mire kell? Mondom, hogy jönne rá pénz, és azt használnám, utalnám. Kérdezi kell-e bankkártya, válaszom nem. Kérdezi milyen gyakran utalnék? Mondom nem tudom, nem túl gyakran.
Erre közli hogy így nem nyit számlát.
Kérdezem és ha azt mondanám, hogy gyakran utalok? Mondja, hogy akkor kiszűri a rendszer, és megszüntetik a számlámat. Mondom tökéletes, úgyse örökre kell.
Erre közli ismét, hogy nem hajlandó számlát nyitni.
(Pedig nem 100-200$ lett volna...)
Átmentem Citibank-hoz, kíváncsi voltam már, hogy mit mondanak, elmeséltem az eddigit. Meglepődött, kérdi mekkora összeg, esetleg előfordulhat-e hogy ott befektetem (eszembe sincs, de rávágtam, hogy igen). Mondja, hogy oké, jöjjek vissza holnap, mert ő még csak most kezdett itt dolgozni, és holnapra átnézi, hogy hogyan megy a folyamat, és hogy kell megnyitnia egy számlát.
Holnap meglátjuk sikerül-e.
Próbáld meg az Erstét is, mert úgyis a Citiből Erste lesz (lakossági üzletág)

Szerkesztette: NauTiLUS 2016. 04. 27. 04:38 -kor
#1780
Elküldve: 2016. 04. 27. 07:02
Idézet: WiZARD - Dátum: 2016. 04. 26. 18:22
OTP-nél kezdtem, ott van a forintos lafoszámlám. Először közli az ügyintéző, hogy nem tud bankkártyát adni az USD számla mellé. Mondom nem gond, úgy se kell. Kattintgat, és közli, hogy a meglévő számlacsomagom mellé nem lehet USD számlát nyitni, csak EUR számlát. Vagy úgy tud USD-t nyitni, hogy nincs hozzá e-bank, csak személyesen lehet bármit intézni. Ezen eléggé meglepődtem, erre kitalálta hogy úgy is tud USD-t nyitni, ha nyitok még 1 HUF számlát, és amellé az USD...
Ok, nézzük a következőt.
Bemegyek CIB-be, mondom USD számlát szeretnék nyitni. Kérdezik mire kell? Mondom, hogy jönne rá pénz, és azt használnám, utalnám. Kérdezi kell-e bankkártya, válaszom nem. Kérdezi milyen gyakran utalnék? Mondom nem tudom, nem túl gyakran.
Erre közli hogy így nem nyit számlát.
Kérdezem és ha azt mondanám, hogy gyakran utalok? Mondja, hogy akkor kiszűri a rendszer, és megszüntetik a számlámat. Mondom tökéletes, úgyse örökre kell.
Erre közli ismét, hogy nem hajlandó számlát nyitni.
(Pedig nem 100-200$ lett volna...)
Átmentem Citibank-hoz, kíváncsi voltam már, hogy mit mondanak, elmeséltem az eddigit. Meglepődött, kérdi mekkora összeg, esetleg előfordulhat-e hogy ott befektetem (eszembe sincs, de rávágtam, hogy igen). Mondja, hogy oké, jöjjek vissza holnap, mert ő még csak most kezdett itt dolgozni, és holnapra átnézi, hogy hogyan megy a folyamat, és hogy kell megnyitnia egy számlát.
Holnap meglátjuk sikerül-e.
Paypal nem jó amúgy?
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!
Idézet