CD-mechanika kenőanyag
#1
Elküldve: 2003. 03. 31. 13:44
Sok műanyag alkatrész van bennük és ezeknek a kenése érdekelne.
#2
Elküldve: 2003. 03. 31. 14:14
#3
Elküldve: 2003. 04. 01. 07:34
Egy márkát is tudok: Molykote.
Ezt a zsírt használják videókban és kamerákban is, elég tartós, van zöld és fehér változat.
#4
Elküldve: 2003. 04. 01. 09:21
#5
Elküldve: 2003. 04. 01. 09:34
idézet:
Ezt írta 2-More:
Ha meg sürgős a dolog, vagy csak boltiszonyod van, jó bele a procihoz való fehér szilokonos takony is. A rendes szilikonzsírt én se szokom használni, a fentebb emlitettek okán. Egyébként általában nekem az a tapasztalatom, hogy nem kell azokat utánkenni, elég ami eredetileg benne van, leszámitva a fejet mozgató részt, de ott meg ha tengelyes, én inkább valami olajos sz*ral (pl szilikonolaj vagy WD40) szoktam megnyomni. A müanyag vezetésüre jó a fehércucc is.[/quote]
1. Egetrengető marhaság.
2. A procira való 'fehér szilikonos takony' néhány hét után kiszárad, megszilárdul. Nem kenőanyagnak tervezték, hanem hővezetésre! Soha ne használja senki kenőanyagként!
3. Soha ne használjon senki semmilyen olajat nyitott mechanika kenésére! Pláne ne egy CD-romban! Az olaj csak szűk, zárt résekbe való! Egy CD-rom mechanikája nem ilyen, ráadásul használat közben állandó, erős légáramlat gondoskodik az olaj szétporlasztásáról az optikai elemeken!
#6
Elküldve: 2003. 04. 01. 15:23
#7
Elküldve: 2003. 04. 02. 06:15
A fejmozgatásnál egyébként a sint vagy rudat amin a fej mászkál, ált. vagy szilikonolajjal kenik, vagy zsirozzák, kenést pedig igenis igényel, nekem pl 4 lg volt olyan gondal, hogy a fej megakad menet közben. Még valami: nem értem a fejmozgatóban a fogaskerekek mitől is mennének nagy fordulaton, amikor csak léptetési feladatuk van, nem az hogy mach 1el rángassák a fejet, amugy meg azt nem olajozzák, hanem zsirozzák. És még egy apróság: ha elolvastad komám nemtom hol emlitettem hogy nyitott mechanikát olajozzon a páciens? És a légáramlat hogyan is tudja az optikára porlasztani az olajat a tengelyről?
#8
Elküldve: 2003. 04. 02. 06:31
idézet:
Ezt írta 2-More:
Az egetrengető marhaságra csak annyival szeretnék reagálni, hogy a szilikonos cuccok NEM száradnak ki, érdekes módon a procira (300A cel 450en) valamikor 2 éve kentem rá és még mindig kenhető. Szerinted ha megszilárdulna, hogy a frászba vezetné a hőt.
A fejmozgatásnál egyébként a sint vagy rudat amin a fej mászkál, ált. vagy szilikonolajjal kenik, vagy zsirozzák, kenést pedig igenis igényel, nekem pl 4 lg volt olyan gondal, hogy a fej megakad menet közben. Még valami: nem értem a fejmozgatóban a fogaskerekek mitől is mennének nagy fordulaton, amikor csak léptetési feladatuk van, nem az hogy mach 1el rángassák a fejet, amugy meg azt nem olajozzák, hanem zsirozzák. És még egy apróság: ha elolvastad komám nemtom hol emlitettem hogy nyitott mechanikát olajozzon a páciens? És a légáramlat hogyan is tudja az optikára porlasztani az olajat a tengelyről?[/quote]
Erre én csak azt tudom mondani hogy jó olajozást...
Még jó hogy a piacon vettem a vizsgáimat, és nem vagyok cd műszerész, hanem traktorszerelő. Egyébként tőlem tejbe is áztathatja mindenki a saját vackait. Én csak 12 éve szerelek cd-t, tehát nem is tudom mit keresek itt.
Ui: A cd-id a tengelyre rakódott szennyeződéstől szorulnak, amit a rátett kenőanyag segített yóól ottartani. Kend be megint, 2 hónapig csúszik az mint a fene....
Ja: a lőtéri döglött qtya nem mondta hogy a szilikon kiszárad sztem, a fehér procihoz adott kiszacskós trutyi az igen. De abba annyi a szilikon mint Szaddam-ba a szociális érzékenység...
#9
Elküldve: 2003. 04. 02. 07:30
idézet:
Ezt írta 2-More:
Az egetrengető marhaságra csak annyival szeretnék reagálni, hogy a szilikonos cuccok NEM száradnak ki, érdekes módon a procira (300A cel 450en) valamikor 2 éve kentem rá és még mindig kenhető. Szerinted ha megszilárdulna, hogy a frászba vezetné a hőt.
A fejmozgatásnál egyébként a sint vagy rudat amin a fej mászkál, ált. vagy szilikonolajjal kenik, vagy zsirozzák, kenést pedig igenis igényel, nekem pl 4 lg volt olyan gondal, hogy a fej megakad menet közben. Még valami: nem értem a fejmozgatóban a fogaskerekek mitől is mennének nagy fordulaton, amikor csak léptetési feladatuk van, nem az hogy mach 1el rángassák a fejet, amugy meg azt nem olajozzák, hanem zsirozzák. És még egy apróság: ha elolvastad komám nemtom hol emlitettem hogy nyitott mechanikát olajozzon a páciens? És a légáramlat hogyan is tudja az optikára porlasztani az olajat a tengelyről?[/quote]
Grat. Ezek szerint nem tudod megkülönböztetni a szilikonzsírt a - kiszáradós - hővezető pasztától. Még szerencse, hogy csak egy ős-celeron az áldozat. Amúgy meg ott szimplán hővezetésről van szó - szerencsére - nem konvekciós cellákról, tehát minek folynia a hűvezető pasztának, ugyan mondd??!
A fejmozgatószervó kenésére szilikonzsír szolgál, nem szilikonolaj. Mindig, minden CD-ben. Mert pl. van seek-is, amikor az a tengely a max. fordulaton megy.
Ja, jó, ha tudod, hogy a fejszervó motorja nem léptetőmotor, meg hogy a lemez alatt a légsebesség van olyan nagy, hogy minden folyadékot porlasszon - javaslom tanulmányozásra a modernebb CD-fejek folyadékos lengéscsillapítását, pl. levett fej-pajzs esetén. Esetleg kiszámíthatod egy 48X -es olvasáshoz felpörgetett CD kerületi sebességét - nagyjából az a légsebesség is a tányér körül.
Minden mechanika nyitottnak számít, ami nincs körbevéve pormentesítővel, szimeringekkel. A CD teljes egésze ilyen.
Amatőrként talán nem kellene ilyen nagy hangon nyomulnod, a 4011-eseidet meg jobban tennéd, ha ujrakalibrálnád a fejegységeket - lencsepozíció, ha tudod mi az.
#10
Elküldve: 2003. 04. 02. 09:21
Továbbra sem tudom mire alapozod azt hogy hővezető pasztának ki kell száradni, ekkép elvesztve a hővezető képességét, de sebaj. Azt végképp nem értm mért kéne folynia, vagy csak ezt a két állapotot ismered?
Egyébként elárulom a nagy titkot, a hővezető paszta néven árult fehér takony közönséges, normálnál kissé finomaobb szilikonzsír, amelynél a hővezetés egyképp történik: a paszta kitölti a procifelület és a borda érdességeit, ekkép javitva a hővezetést. Nagyobb mennyiségbe azért nem javalott rékenni mert a szilikon bezony hőszigetel, mint ez köztudott. De majd ha gondolod és ráérsz mutass már ugyan nekem egy olyan hővezető trugyit amelyik megszilrádul ráérő idődben, jó? mert még az őskövület gumilapok se szilárdultak meg anno, hanem lágyak maradtak örökké, ami kicsit távol áll a száraztól.
Nem értem mijen tengely is megy "max fordulaton" mikor a tengely legjobb esetben is áll, és ezen csúszik a fejegység előre-hátra. Ezt a tengelyt pedig szokás olajozni. Szeretném feltenni ama kérdést hol is emlitetten hogy a fejegységet léptetőmotor moztgatja, amikor azt emlietttem meg halkan, hogy az ottani fogaskereket léptetést végeznek, nem mach1es rángatást, ami ha megnézel egy nyitott, üres cd-t, akkor 1 szemmel is láthatod, ahogy 1-2 centinként megáll,és a lencsét emelgetve keresi a lemezt, de sebaj. Ha szerinted a CD főmotorja, gondolok itt arra ami lemezt pörgeti, szerinted nyitott, és nincs benne szimmering, akkot nem tudom TE milyen cdket láttál eddig, ez nekem kissé újdonság.
Ja és a NAGY HANGON való nyomulás a 4011esekkel: a 4011es sony-k lézeregység problémája köztudott, ezt speciel a Sony is elismerte, mivel ez a sorozat atmodzsunka-lókoszt sz*r volt, de te biztos jobbab tudod mint az aki gyártotta. A fejegyszég kalibrációra, lencsepozicióra csak annyit reagálnék, hogy mire is alapozod vajon azt hogy nem tudom mi az, de azért egy kérdéssel is állnék: vajon mijen lencsepoziciót javasolsz akkor, ha a lézerdióda egy fia sugár nem sok, annyit se bocsájt ki magából?
És arra hogy nagyhangon ki kezdett itt hőbőrögni, arra nem is mondok semmit.
#11
Elküldve: 2003. 04. 02. 12:31
idézet:
Ezt írta 2-More:
Ahha.... namost elsősorban szertném megkérdezni, hogy az amatőrségemet vajon mire is alapoztad, de ez amugy mellékes, biztos igazad van.
Továbbra sem tudom mire alapozod azt hogy hővezető pasztának ki kell száradni, ekkép elvesztve a hővezető képességét, de sebaj. Azt végképp nem értm mért kéne folynia, vagy csak ezt a két állapotot ismered?
Egyébként elárulom a nagy titkot, a hővezető paszta néven árult fehér takony közönséges, normálnál kissé finomaobb szilikonzsír, amelynél a hővezetés egyképp történik: a paszta kitölti a procifelület és a borda érdességeit, ekkép javitva a hővezetést. Nagyobb mennyiségbe azért nem javalott rékenni mert a szilikon bezony hőszigetel, mint ez köztudott. De majd ha gondolod és ráérsz mutass már ugyan nekem egy olyan hővezető trugyit amelyik megszilrádul ráérő idődben, jó? mert még az őskövület gumilapok se szilárdultak meg anno, hanem lágyak maradtak örökké, ami kicsit távol áll a száraztól.
Nem értem mijen tengely is megy "max fordulaton" mikor a tengely legjobb esetben is áll, és ezen csúszik a fejegység előre-hátra. Ezt a tengelyt pedig szokás olajozni. Szeretném feltenni ama kérdést hol is emlitetten hogy a fejegységet léptetőmotor moztgatja, amikor azt emlietttem meg halkan, hogy az ottani fogaskereket léptetést végeznek, nem mach1es rángatást, ami ha megnézel egy nyitott, üres cd-t, akkor 1 szemmel is láthatod, ahogy 1-2 centinként megáll,és a lencsét emelgetve keresi a lemezt, de sebaj. Ha szerinted a CD főmotorja, gondolok itt arra ami lemezt pörgeti, szerinted nyitott, és nincs benne szimmering, akkot nem tudom TE milyen cdket láttál eddig, ez nekem kissé újdonság.
Ja és a NAGY HANGON való nyomulás a 4011esekkel: a 4011es sony-k lézeregység problémája köztudott, ezt speciel a Sony is elismerte, mivel ez a sorozat atmodzsunka-lókoszt sz*r volt, de te biztos jobbab tudod mint az aki gyártotta. A fejegyszég kalibrációra, lencsepozicióra csak annyit reagálnék, hogy mire is alapozod vajon azt hogy nem tudom mi az, de azért egy kérdéssel is állnék: vajon mijen lencsepoziciót javasolsz akkor, ha a lézerdióda egy fia sugár nem sok, annyit se bocsájt ki magából?
És arra hogy nagyhangon ki kezdett itt hőbőrögni, arra nem is mondok semmit.[/quote]
Amatőrségedet pl. arra is alapozhatom akár, hogy képtelen vagy különbséget tenni a saját agyszüleményed (szerinted én azt gondolom, hogy a "hővezető pasztának ki kell száradni"), és az általam leírtak között ("minek folynia a hűvezető pasztának"). Igen nagy különbség, tudod. Nem kell - azaz nincs a hővezetéssel összefüggő olyan ok, ami akár a kiszáradást, akár a - szerinted oly fontos - képlékenységet indokolná: azonban, a használt anyagok miatt mégiscsak kiszárad.
A sima szilikonzsír igen-igen gyenge hővezető: a hővezető paszta pedig, elárulom, minden esetben tartalmaz töltőanyagot - Nem tudtad? Amatőr. - például alumínium-oxidot, ami véletlenül éppenséggel polír-alapanyag is egyben. Tengelyre kenni elég hülye ötlet...
Kevered a fogalmakat, akár a fagyigép. Egyik mondatban még tengely, aztán a rákövetkezőben sín, harmadikban fogaskerék. Ha eldöntenéd miről is beszélsz... Ha nem csak a sajátt agyszüleményeidet hangoztatnád, hanem pl. gyári szervízlapokat is olvasnál néha (igen, van hozzáférésem ilyen anyagokhoz is) ...
A 4011-el kapcsolatban: nálam ebből a típusból való - másodjavítás, tehát egyszerűbb szervizekből felvásárolt, már javított - darabok közül nagyjából 80%-os kihozatal van. Max. 10%, aminél a lézerdióda hibás - azoknál is legtöbbször a túlállított áram miatt. Szóval, coki.
A hőbörgésre ne is mondj semmit. Eddigi fórumbeli szereplésed nagyjából arra korlátozódott, hogy egy-két topicban kiosztottál mindenkit, aki nem azt írta, amit látni szerettél volna. Le lehet álni.
#12
Elküldve: 2003. 04. 03. 10:26
Mert ugye a tengely/vezetősin/fogaskerék fogalmakat mintha nem én keverném, gondolok itt fentebbi szövegedbe arra, hogy fejet megvezető tegely forog.
Továbbá a nyitott mechanikákról folytatott előadásod ugyszólván MARHASÁG, a porvédő lemezekkel és szimmeringekkel együtt. Továbbá a hővezető paszta NEM SZÁRAD ki belátható időn belül, ahogy azt TE személyesen irtad, valamint: igen, van olyan amiben alumínium van, vagy ezüst, a bibi az hogy az nem a kommersz fehér takony, hanem szürke, amire nem irtam hogy azzal kenegesség. Továbbá a normál fehértakony speciel semmilyen adalékot nem tartalmaz, egyetlen feladata az, hogy a hőszigetelési képességénél még mindig többet segít azzal, hogy a felületi egyenetlenségeket kitölti. Ezért is kell VÉKONYAN felkenni. Továbbá ha szerinted abban alumínium van, ami tudvalevőleg elektromos vezető, akkor mért is azt ajánlják az AMDkre, amik tele vannak felületszerelt kondikkal? Hogy csináljon pár tonna rövidzárlatot? Szóval ezt szintúgy baromság volt.
A topikbeli szerpeléseimhez pedig szerintem f*ngra nincs közöd, amig hozzád ÉN nem szólok. És nem szóltam, amig nem keztél hőzöngeni. Ésmég, aszövegeid alapján lehet köztünk a te javadra pár év korkülönbség, meg az iskolai kvalitásod is gondolom magasabb, de ettől még le kéne ugrani a magas lóról, és egy kicsit visszaolvasni hogy mekkora reténségeket irtál a mechanikával kapcsolatban. Szintúgy a kiszáradó hővezető paszta, kiváncsi vagyok a nagy tuningb*ziknak ezt beirnád, a padlóba röhögnének e, és ezt pedig igen, te irtad nagy pofával, hogy az biza megszárad. Ettől függetlenül te nyugodtan kenjél vagy ne kenjél amit akarsz, és ezt tegye más is belátása szerint, én továbbiakban erről nem kívánok vitatkozni, mivel szerintem úgyszólván nevetséges és meddő az egész. És hogy ÉN mit keverek arra inkább azt mondom, először nézd vissza te mit keversz. És az hogy valakiket kiosztottam más topikokban: Igen, a kártékony, orbitális baromságokat állító embereket kiosztom. Veled kivételt teszek, mert látom régóta vagy itt, a fentebb emlitett kor/végzettségebli különbségek is vannak, és lehet csak azért irod ezeket, mert eddig még csak 79es gyártmányú tesla cdt láttál szétszedva, amiben télle glehet hogy nyitott a mechanika, mint a monikküvé p*csája, sajnos én még nem vagyok ilyen koros, hogy ilyen gyöngszemekbe fussak, de azért végigszaladtam már pár cdn, az 1xes, nem-motoros tálcájú Sonyktól kezdve, ezért azt talán ne is vitassuk, hogy én mit láttam szétszedve, és mi az amivel érdemes javititással kisérletezni és mivel nem. Speciel a 4011esel nem érdemes.
#13
Elküldve: 2003. 04. 03. 10:49
idézet:
Ezt írta 2-More:
Ha meg sürgős a dolog, vagy csak boltiszonyod van, jó bele a procihoz való fehér szilokonos takony is. A rendes szilikonzsírt én se szokom használni, a fentebb emlitettek okán. Egyébként általában nekem az a tapasztalatom, hogy nem kell azokat utánkenni, elég ami eredetileg benne van, leszámitva a fejet mozgató részt, de ott meg ha tengelyes, én inkább valami olajos sz*ral (pl szilikonolaj vagy WD40) szoktam megnyomni. A müanyag vezetésüre jó a fehércucc is.[/quote]
en mint ilyen szerelesekhez nem erto, laikuskent megkerdeznem, hogy amit az egyik szamtechboltban vettem zacskos feher trutyit a procimra, miutan levagtam a zacsi egyik sarkat es megkentem a procimat, utana miert szaradt be a feher cucc a zacsi azon sarkan ahol kinyitottam?
szoval nekem ugytunik hogy megis hajlando megszaradni az a feher procikeno trutyi.
viszont erdekes hogy a procirol 4 honap utan leveve a hutot ott megis kenheto a trutyi.
szerintem itt arrol van szo hogy ha levegovel erintkezik, akkor megszarad. nem?
Ha úgy érzed, akkor a nagykerhez meg vidd be a gépet ramostul, demonstráld a problémát, majd húzd a fejükbe az egészet úgy ahogy van. Aztán fuss, vagy küzdj...
#14
Elküldve: 2003. 04. 03. 11:39
Azért még egyvalamit kijelentek: Senki ne kenjen semmivel, hagyjon mindenki mindent ugyanúgy, ha nem 100%ig biztos abban amit csinál, ahogy van. Mivel nálam soha, semmilyen gond nem volt abból hogy a fejmozgatónak megWD40eztem a vezetőrúdjait, vagy kentem egy kis bizonytalan eredetű szilikontrutyit a fogaskerekre, ettől még lehet valakinél beakad tőle a tálca, az arcába robban a fej, impotens lesz, elvetél a neje, vonzódni kezd a kutyákhoz vagy kihullik a fanszőre. De gondolom azért azzal mindenki tiszában van hogy nem kell mindenkinek számgépszerelőnek lenni, és szerintem bárki büszkeségébe belefér az, ha gond esetén át/felhív egy hozzáértő és megbízható havert. Hozzám sem azért járnak jópáran mert 4 atm szívómyomása van a számnak vagy közép európai viszonylatban klasszis a seggem, ennek ellenére kajakra nem hergel fel itt ki mit gondol. Aki nem bízik abban amit mondtam, az ne csinálja, nem fogom elrabolni a gyerekét és azzal rábirni a cdjavitásra.
#15
Elküldve: 2003. 04. 03. 11:48
idézet:
Ezt írta 2-More:
Ahhha szóval te ilyen nagymester koma vagy, már értem. Kiváncsi vagyok, a TE profizmusod vajon azon kívül, hogy kétes értékű és értelmű aerodinamikai fejtegetésekbe bocsátkozol, vajon mi mást ér még?
[/quote]
200k nettót, első ajánlatnak. Nem fogadtam el...
idézet:
Mert ugye a tengely/vezetősin/fogaskerék fogalmakat mintha nem én keverném, gondolok itt fentebbi szövegedbe arra, hogy fejet megvezető tegely forog.[/quote]
idézet:
Ezt írta Rive:
A fejmozgatószervó kenésére szilikonzsír szolgál, nem szilikonolaj. Mindig, minden CD-ben. Mert pl. van seek-is, amikor az a tengely a max. fordulaton megy.[/quote]
Azaz, míg én következetesen a fejszervóról beszélek itt, te még ott tartasz, hogy minden, ami fényes és körkeresztmetszetű, az tengely. Holott...
idézet:
Továbbá a nyitott mechanikákról folytatott előadásod ugyszólván MARHASÁG, a porvédő lemezekkel és szimmeringekkel együtt. [/quote]
Ezt talán magyarázd el azoknak a mérnököknek, akik az emlegetett gépelemeket feltalálták.
idézet:
Továbbá a hővezető paszta NEM SZÁRAD ki belátható időn belül, ahogy azt TE személyesen irtad, valamint: igen, van olyan amiben alumínium van, vagy ezüst, a bibi az hogy az nem a kommersz fehér takony, hanem szürke, amire nem irtam hogy azzal kenegesség.[/quote]
A szürke már ezüst-oxidos. Továbbá: alumínium-oxid.
Ja, és a 'kommersz fehér takony' bizony kiszárad, ha hővezető pasztából van. Amelyik nem kiszáradós, azon jelzik is szépen, ahogy kell. Keresés/Google: thermal compound dry out
idézet:
Továbbá a normál fehértakony speciel semmilyen adalékot nem tartalmaz [/quote]
Ezt meg a gyártóiknak magyarázd el. Merthogy, a gyári adatlapokon nem ez van...
idézet:
, egyetlen feladata az, hogy a hőszigetelési képességénél még mindig többet segít azzal, hogy a felületi egyenetlenségeket kitölti. Ezért is kell VÉKONYAN felkenni. [/quote]
Meg jól galmaztad fo...
idézet:
Továbbá ha szerinted abban alumínium van, ami tudvalevőleg elektromos vezető, akkor mért is azt ajánlják az AMDkre, amik tele vannak felületszerelt kondikkal? Hogy csináljon pár tonna rövidzárlatot? Szóval ezt szintúgy baromság volt. [/quote]
Alumínium-oxid...
idézet:
A topikbeli szerpeléseimhez pedig szerintem f*ngra nincs közöd, amig hozzád ÉN nem szólok. És nem szóltam, amig nem keztél hőzöngeni. [/quote]
A hőzöngést itt a fórumon éppenséggel nem én kezdtem, és ha zavar valami errefelé, akkor igenis szóváteszem.
idézet:
Ésmég, aszövegeid alapján lehet köztünk a te javadra pár év korkülönbség, meg az iskolai kvalitásod is gondolom magasabb, de ettől még le kéne ugrani a magas lóról, és egy kicsit visszaolvasni hogy mekkora reténségeket irtál a mechanikával kapcsolatban. [/quote]
Ismereteid alapvető hiányosságai miatt úgy tűnik, fel se fogod, mit írok.
idézet:
Szintúgy a kiszáradó hővezető paszta, kiváncsi vagyok a nagy tuningb*ziknak ezt beirnád, a padlóba röhögnének e, és ezt pedig igen, te irtad nagy pofával, hogy az biza megszárad. [/quote]
Kérdezz rá
idézet:
Ettől függetlenül te nyugodtan kenjél vagy ne kenjél amit akarsz, és ezt tegye más is belátása szerint, én továbbiakban erről nem kívánok vitatkozni, mivel szerintem úgyszólván nevetséges és meddő az egész. [/quote]
Az. Nagy hangon őrültségeket hangoztatsz. Naná, hogy nevetséges. Meg unalmas is.
idézet:
És hogy ÉN mit keverek arra inkább azt mondom, először nézd vissza te mit keversz. És az hogy valakiket kiosztottam más topikokban: Igen, a kártékony, orbitális baromságokat állító embereket kiosztom. [/quote]
Jéé... Én is azt teszem... Itt és most.
idézet:
Veled kivételt teszek, mert látom régóta vagy itt, a fentebb emlitett kor/végzettségebli különbségek is vannak, és lehet csak azért irod ezeket, mert eddig még csak 79es gyártmányú tesla cdt láttál szétszedva, amiben télle glehet hogy nyitott a mechanika, mint a monikküvé p*csája, sajnos én még nem vagyok ilyen koros, hogy ilyen gyöngszemekbe fussak, de azért végigszaladtam már pár cdn, az 1xes, nem-motoros tálcájú Sonyktól kezdve, ezért azt talán ne is vitassuk, hogy én mit láttam szétszedve, és mi az amivel érdemes javititással kisérletezni és mivel nem. Speciel a 4011esel nem érdemes.[/quote]
Ki beszélt itt arról, hogy érdemes? Én azt írtam, hogy lehet.
Kivételezéssel kapcsolatban: egyenlőre vedd megtiszteltetésnek, hogy szóba áltam veled. Más ennyire kártékony, tapasztalatlan alakokkal nem szoktam.
[ 2003. április 03.: Rive szerkesztette a hozzászólást ]
#16
Elküldve: 2003. 04. 07. 10:18
#17
Elküldve: 2003. 04. 07. 10:34
Addig meg: enyi telik tőled. Nem sok, de annál gyengébb.
#18
Elküldve: 2003. 04. 07. 11:05
#19
Elküldve: 2003. 04. 07. 11:09
... valahogy nem tudok félni attól, hogy amott nem írsz hasonlóan mértéktelen hülyeségeket...
#20
Elküldve: 2003. 04. 07. 13:19
A topikot bezárom, mert aktualitását/értelmét veszítette.
üdv
R.