HWSW Informatikai Kerekasztal: Vezetek nelkuli LAN - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (145 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Vezetek nelkuli LAN

#2061 Felhasználó inaktív   aurum 

• Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2004. 11. 18. 05:55

Idézet: INVIHO - Dátum: 2004. nov. 17., szerda - 21:07

Kösz!De hiába keresek rá a google-n ,ha még egyet sem raktam össze életemben.

a biquad bolondbiztos. ha betartod a mereteket akkor 8..12dB nyereseggel fog mukodni.

#2062 Felhasználó inaktív   INVIHO 

• Tag
  • PipaPipa

Elküldve: 2004. 11. 18. 10:11

Jó!De Én is eltudom készíteni?Teljesen kezdő vagyok.

#2063 Felhasználó inaktív   envagyok 

• Tag
  • PipaPipa

Elküldve: 2004. 11. 18. 10:28

Idézet: cse978 - Dátum: 2004. nov. 16., kedd - 15:02

na akkor mondom az én bibimet is.

a kártya D-Link DWL-G520+ a router DI-624+.

Időnként fogja magát és megszakad a kapcsoalt, ha a wireless utility progin nyomok egy rescant ismét megy.

ja a kártya a routertől kb 2 méterre van fal nélkül :-)

mitől szakadhat meg? (winxp eng sp2)

próbáld ki a dlink kártyát usr driverrel!
--== envagyok ==--

#2064 Felhasználó inaktív   INVIHO 

• Tag
  • PipaPipa

Elküldve: 2004. 11. 18. 10:48

Na találtam leírást az antennáról http://wireless.gump...memadeomni.html ehhez milyen kábelt érdemes venni?Lehet,hogy hülyeséget kérdezek, de ehhez jó a h155 vagy h1000 típusú?Ez álítólag 5.5dbi-t tud,  ez a másik mennyivel erősebb? http://gallery.huwic.../biquad-antenna

#2065 Felhasználó inaktív   aurum 

• Tag
  • PipaPipa

Elküldve: 2004. 11. 18. 10:59

Idézet: INVIHO - Dátum: 2004. nov. 18., csütörtök - 9:11

Jó!De Én is eltudom készíteni?Teljesen kezdő vagyok.

hat azt nekem honna kellene tudnom ?  :rolleyes:

ha tudsz forrasztani akkor menni fog.

#2066 Felhasználó inaktív   aurum 

• Tag
  • PipaPipa

Elküldve: 2004. 11. 18. 11:00